Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

*roper sammen med lmari*

Den kommende mormor og den kommende oldemor har også spurt lillingen pent om h*n ikke har tenkt å komme ut i dag. Begge to mente at det hadde gått lenge nok nå.

Og den kommende tanten hadde en liten "alvorsprat" med h*n i går.

Og så prøver jo jeg og mannen å overbevise lillingen hver dag da, men til nå ingen nytte...

*sukker oppgitt* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du her enda' date=' Chiquita????? [/quote']

Er her til Dovre faller jeg, tror jeg... :wink:

*lurer på når Jinx har bursdag. Det nærmeste jeg kommer er 21.februar (kongens bursdag) etter almanakken min, men jeg håper da virkelig ikke det tar så lang tid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmeste flaggdag er vel Ingrid Alexandras bursdag og det er vel den 20 eller 21 januar

Jo selvfølgelig. Der har vi en liten tulle, ja.

Den dagen står ikke i almanakken min, og ikke på noen av de kalendrene jeg har i hus heller... hmmm

Det virker jo som et par fine datoer det da :Nikke:

*hører du det, lillingen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: H'n kommer nok snart' date=' men det er litt kaldt ute nå, så kan hende den venter på bedre vær. :tunge1:[/quote']

Kaldt???

Her er det ikke kaldt, nemlig.

Ligger litt på pluss-siden på graderstokken, og det er ikke hva vi pleier å ha i midten av januar.

Om h*n har tenkt å vente på bedre vær, så tror jeg h*n må vente lenge. For stort varmere enn dette tror jeg ikke vi kan forvente å få før til våren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er litt lenge til. Synes lillingen deres skal komme ut NÅ jeg *MrsL roper med bestemt mine*

Er jo ikke mange dagene til den 20./21. da - når vi har den 18. i dag.

Men jeg håper egentlig ikke at det blir noen fødsel før den 21. heller. Mannen skal ha en todagers eksamen nå i morgen og på torsdag. Så det hadde jo passet veldig fint om han fikk gjennomført denne før det ble noen fødsel (og at han ikke må avbryte halvveis, liksom)

Så jatakk - venter gjerne til den 21. jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. sendt deg mail

PS - svar kommer på PM, siden jeg må logge inn på webmail for å sende mail, og det gidder jeg ikke nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

I dag er Andreas 14 mnd.

Vil ikke lillingen komme ut da - kan 21 høres ut som en bra dag det... :ler:

Tusen takk for hilsen i nye dagboken min.

Jeg er tilbake der vi først ble kjent jeg nå...

Dvs "offisielt"... :ler:

Følger med deg i innspurten - men vil liksom ikke "mase" heller... :wink:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wink:

Satser på tidligst den 21. jeg.

Siden manne har eksamen i morgen, så hadde det jo vært fint om h*n hadde ventet minst et døgn eller to til - når h*n allerede har ventet så lenge.

Så den 21. virker som en fin dato :Nikke:

Men vi får jo se da - det er ikke noen krise noen av delene.

Kjenner med meg selv at jeg blir mer og mer psykisk forberedt på igangsetting neste uke. Har ikke noen tro på at fødselen starter spontant jeg.

Selvfølgelig så håper jeg jo at den gjør det, men jeg tror det liksom ikke.. Om noen skjønner hva jeg mener

I dag fikk jeg SMS med melding fra ei jeg har blitt kjent med, og som også hadde IVF på St.Olavs samtidig med oss. Hun hadde innsetting av egg samme dag som vi hadde uttak... Hun fikk en sønn i dag, etter vannavgang i natt. Fra vannavgang til gutten var ute tok det 7 timer. Jeg er jo SÅ glad på hennes vegne, og kjenner jo at jeg blir litt mer utålmodig etter å møte på vår lille også. Men det går jo greit enda da :wink:

Skal vi følge "samme lengde", så blir det fødsel på oss på fredag (2 dager etter henne, siden vi fikk inn egg 2 dager etter) :wink:

Men vi får se.

Jeg stresser ikke.

Det er jo uansett ikke lenge til vi får møte vår lille nå.. 41+3 i dag, og 8 dager over termin...

I morgen har jeg time hos jordmor igjen. Blir spennende å høre hva hun sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss - er det gått så lang tid allerede :o

Masse lykke til, håper alt går bra og at det setter i gang av seg selv snart. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tiden har gått fort.

Både heldigvis og desverre, egentlig.

Tenk at svangerskapet snart er over. Det er jo fint det - å få møte den lille etter denne tiden.

Men det er jo litt desverre også...

:klem: til deg også, Sissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare innom å ønske dere lykke til nå i innspurten!

Håper mannen gjør d bra på eksamen, og verdens beste belønning får han jo uansett! :hjerte:

Vi har et vennepar her hjemme med termin på fredag, så her er det spennende i alle retninger.

Ha en god onsdagskveld alle 3!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pondusa og Zafir.

Her i bananheimen er alt akkurat som det var i går.

I allefall nesten...

Nå har mannen startet på sin eksamen, og jeg tror det nå er mulig å puste lettet ut for at han skal kunne gjennomføre den... Heldigvis.

Jeg skal til jordmor om en time. Lurer på hva hun sier i dag.

Er jo 41+4 i dag, så det er vel mulig at hun bestiller time til overtidskontroll ved sykehuset til neste uke.

Håper det i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. kontroll - hos jordmor

20/1-2005 - 41+4

Vekt : 89,1 (89,1, tilsammen +6,1)

BT : 118/87 (122/89)

Hb: ikke målt (ikke målt)

Urin : Neg (Neg)

Ødem: 1 (1)

S-Fmål: 37 cm (36,5 cm)

Fl./min: 136 slag (140 slag)

Leie: HF (HF)

Fikk modningsakupunktur i dag også.

Ble ikke satt opp til noen ny time, for hun trodde ikke at det var noen vits. Men jeg skal ringe henne på mandag om det ikke har skjedd noe i løpet av helga. Så skulle hun ordne time til overtidskontroll på tirsdag. Men hun trodde ikke det ble aktuelt...

Hun tok en innvendig sjekk i dag også, og kom frem til at livmorhalsen var nesten helt avflatet, og den hadde åpnet seg med plass til to fingertupper.

Så det har jo skjedd litt om ikke noe annet...

Hun masserte også litt "oppi der", så forhåpentligvis hjelper det.

Kanskje det blir fødsel i helga???? *håper håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...