Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå sitter jeg her og venter på at mannen skal komme hjem slik at det blir en tur i kveld.

Han hadde jo "lovt" meg en tur i går, men da følte han seg ikke helt frisk.

Nå har han sagt at han skal ta meg med ut i kveld, men det ser ikke helt ut til at det blir det heller.

Han er på noe sosiale greier i forbindelse med jobben, og han skulle ikke bli sen.

Senest kl 22, sa han. :wink:

Vel, jeg henger meg ikke så mye opp i det klokkeslettet, det er jo bare fint at de finner på noe sosialt sammen på jobben hans - det er jo viktig for fellesskapsfølelsen.

Men altså - klokkeslettet er jo litt viktig alikevell, siden det avgjør om det blir tur eller ikke.

Kan ikke si at det frister noe særlig med en tur nå så sent. Egentlig. Men vi får se hvor sent han kommer hjem.

Aller mest lyst har jeg til å gå og legge meg. DET hadde vært deilig!!! :Nikke:

*gjesper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja banandamen, nå er det på tide at noe skjer snart.. Og da snakker jeg ikke om at jeg skal vinne i lotto på lørdag eller noe sånt altså... (det skal jeg da, men det var ikke det jeg mente i denne sammenhengen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det en "fødepizza" i ovnen.

Så skal vi kose oss med den mens vi ser en film vi har leid i dag.

Etterpå skal vi ut og gå oss en tur :Nikke:

Fødselen setter igang når den selv finner det for godt, men det er jo litt morro å prøve diverse også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her i dag også.

"Fødepizza", en gåtur på 1 time og 45 minutter, samt sex i natt hadde ingen umiddelbar virkning på fødselen.

Vel - trimturen var jo nyttig for seg da - godt å røre litt på skrotten.

Og sex'en var jo ikke bortkastet heller. :sjarmor:

Og pizzaen var god...

Tror jeg sier at dagen i går var vellykket alikevell jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om morgenen er så god jeg.

Bekkenet er veldig vondt etter i går. Er jo ikke vant til slike "utskeielser" det...

Og jeg er stiv og støl i legger og lår (er jo helt umulig å stekket ut noe når en har en kule midt forran, og bekkenet er vondt)

Jaja, det blri bedre utover dagen heldigvis :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hvis den lille bestemmer seg for å komme i dag, så får den i hvert fall en veldig fin bursdag!!

:sjarmor:

... nemlig den samme som meg.... ;)

Håper den kommer snart, det må være slitsomt å gå sånn og vente og kjenne etter tegn. Snakket akkurat med min venninne som også er veldig høygravid, hun måtte ta pauser i snakkingen for å puste og henge i dørkarmen når riene kom. Hadde hatt rier i hele natt, men trodde fremdeles at det kom til å ta litt tid før den kom ut...

Ha en fin dag, trøst deg med at det er ikke lenge igjen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen da, lmari....

:gratulerer:

Jeg tror ikke den lille vil komme ut helt enda jeg.

Se på været da. Ingen som vil komme når det er så trist og grått, vel...

Så jeg forstår den lille jeg :Nikke:

*nå har vi besøkt "søta bror" og spist middag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*setter meg ned og venter sammen med Grooo*

I dag er jeg 41+1 og alteå 6 dager over termin...

Dagene går de, og før jeg vet ordet av det, så kommer vel den lille vil jeg tro.

Har ny tilme til jordmor på torsdag.

Håper jo at jeg "slipper" den timen, men vi får se. Jeg er fullstendig forberedt på å ta den også, ja...

I natt har det ikke vært en god natt.

Våknet rundt kl 4.30 og var veldig kvalm...

Helt umulig å sove noe mer, selv om jeg bygde opp hele overkroppen med puter for å lette kvalmen.

Så da ble jeg liggende våken frem til ca 7.30. Da tok jeg med meg dyna på stua og satte meg i en stol der. Fikk ikke til å sove der heller, men jeg fikk hvilt meg godt. Og kvalmen forsvant i løpet av et par timers tid, så da kunne jeg tusle tilbake i senga.

DET var deilig... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min venninnes lille pøbelunge kom ut i dag tidlig - hun var sliten etter to døgn med rier, men alt var heldigvis bra. Så nå venter jeg bare på din lille prins eller prinsesse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei NÅÅÅ altså! Nå må den da komme snart!??!?!??!?

Tror du det hjelper hvis vi roper på den??

Kooooom uuuuuut!! Kooooooooooommmmmmmmm!! Vi er mange som venter på deg her ute!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...