Gå til innhold

En sommerfugls tanker

Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsner pusla, iingvild, bertine og Oktavia ;) Dere er supre! :klem:

Det er deilig å høre at det ikke bare er jeg som har en tendens til å overanalysere meldinger innimellom.... :oops:

Dagen idag har vært ok. Var på sykehuset og tok prøver idag, det tok 5 laaaange timer. Måtte sitte å puste i 18 reagensrør med jevne mellomrom.... Leste ut alle "Se og Hør" og "Her og Nå" som lå å slang på venteværelset, etterhvert gikk jeg over på "Hjemmet" og når jeg begynte på "Vi over 60" var jeg glad det bare var en halv time igjen.... :roll: Kunne ike bevege meg noe særlig heller pga testen så satt jo der å ventet da... Men så lenge de finner ut noe er jeg fornøyd ;) Skal tilbake 15feb og ta en annen prøve.

Igår var jeg å trente spinning2 med venninne R og ble bedt på middag til hun og kjæresten etterpå. Det var hyggelig og maten var god, reinsdyr ;) nam nam....

Skulle egentlig trene idag og men så ringte venninne S meg, hun og kjæresten hadde gjort det slutt på søndagen. Hun trengte å prate litt så vi dro på kafe og drakk varm sjokolade og pratet i noen timer.

Åhh.... sitter å hører på Damien Rice nå. Han har så fin og avslappende musikk.... Bør sjekkes ut ;)

Imorgen skal jeg trene med venninne R igjen. må prøve å få kommet meg ned til byen å kjøpt meg en bag og. Trenger det til turen. Tenk at det er snart bare en uke igjen :o :P :o Jeg gruegleder meg sånn!!! Savner gutten min veldig... Lengter etter å holde rundt han.... Han er så fin ;)

Men nå er det på tide med litt søvn etterhvert her, også må jeg innom å lese litt i dagbøker rundt omkring ;)

:hjerte: 9 dager igjen!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi endelig på side ni ;)

Mitt lykketall for evig og alltid :rosasmil:

Har planer om å tatovere det på ankelen, må bare finne ut hvordan først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Mitt yndlingstall også. Du er ikke tilfeldigvis født den 9. du også? ;)

Lykke til med trening og pakking! :D

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: og :dagensrose: til deg for veldig trøstende ord i dagboka mi :) .

Den prøvedagen på sykehuset hørtes drepende kjedelig ut, er vel bra at det er overstått for denne gang.

Ja, tenk, nå reiser du snart! Synes ikke det er lenge siden du telte ned, og hadde maaange dager igjen jeg. Klart du har litt å ordne før du reiser, du får kose deg med det og bare nyte det at det snart nærmer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jippi!!!! :hoppe:

Idag fikk jeg mailen fra Kjære som jeg har ventet så lenge på..... Han har satt en dato for når han kommer hjem!!! Og det er MYE tidligere enn hva kontrakten hans egentlig sier (20.sept). Hans siste dag på jobb blir 30april!!! :tommelsmil: Det betyr at han kanskje er hjemme hos meg allerede 1mai og det er "bare" 118 dager til! Åhh... jeg er så lettet og glad nå. Må begynne å telle ned på nytt jeg nå da ;)

Ellers håper jeg alle får en strålende dag :vinke:

Og takk for hilsner iingvild og pusla :klem:

:hjerte: En uke igjen!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, 30.april? Det er jo rett rundt hjørnet det! ;)

Det var nok en herlig overraskelse, ja!

Ha en god helg da, ikke lenge igjen nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei!

For en flott overaskelse da!

Tipper du er spent nå ja!!

Du skal nok se at det blir like deilig å se typen igjen som du trodde :wink: Tenk på hvor fort tiden har gått!

Og den går fortere nå frem mot sommeren :-)

Ha en flott helg Sommerfugl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter! Dere er supre ;)

Sitter her med sommerfugler i magen.... Om ti timer er jeg på Gardermoen og venter på å ta det første flyet til København ;) Og om et døgn på denne tiden her, har jeg Kjæres armer rundt meg :hoppe:

Har ikke vært på kg på en stund nå og det har skjedd en del ting i livet mitt som har vært både bra og dårlig, men jeg håper denne turen gir meg en stor opptur ihvertfall.

Nå må jeg pakke ferdig. Jeg er nesten ferdig, men synes jeg har så lite med meg.... Hva har glemt?

Uff nei..... må må jeg tusle.....

:hjerte: Jeg reiser om ni og en halv time :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Å, så morsomt! Nå er jeg sikkert for sent ute, men om du skulle ramle inn her før du drar, må du ha en kjempegod tur og bare nyyyyte tiden med din kjære!! Det blir sikkert kjempefint! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hjemme igjen ;)

Tusen takk for hilsner jenter!

Jeg har hatt en utrolig bra tur. Over all forventing faktisk! Synes det er skummelt at jeg allerede har vært i usa og møtt Kjære og nå skal jeg begynne å telle ned til han kommer hjem igjen :o Tiden går fort.

Turen startet jo selvfølgelig som jeg trodde den ville gjøre, flyet mitt ble forsinket. Jada jeg viste det vile skje, vi hadde rygget tre meter med flyet i Køben da vi fikk beskjed om at noe var galt med landingshjulene til flyet. Så derfor måtte vi sitte ombord i flyet mens det stod på bakken i to timer. Det resulterte i at jeg mistet flyet i Washington og måtte booke om billetten min og reisen ble fem timer lengre enn planlagt. Men jeg klarte meg ypperlig og er veldig stolt av meg selv :klappe: he he....

Disney er jo så stort. Jeg visste ikke at det var et digert område liksom trodde det "bare" var parkene jeg, men det er søren meg stort altså! Jeg er imponert over hvor velstellt og pent det er der. Vi var i alle 4 parkene. Jeg likte Epcot best og deretter Animal Kingdom. Det var masse moro å se på og tok en del gode "raider" som de sier der borte. For det meste blir man satt i alle slags mulige biler, båter og andre ting de kan sette oss i for å bli kjørt rundt og opplevd alle slags mulige ting. Jeg likte best en dinosaur-raid, en bil-raid og en space-raid. I space-raiden ble man skutt ut i verdensrommet og man kunne kjenne 4 g-krefter og det var moro.

Jeg var der på et heldig tidspunkt, utenom høysesongen, så det var omtrent null kø over alt! Skjelden mer enn 20 min!

En kveld var vi på basketballkamp. Det var litt av en opplevelse med tusenvis av folk, cheerledere og maskoter. Hverken Kjære eller jeg er noe spesiellt interessert i basket, men opplevelsen var super.

Men den aller beste kvelden var da vi var på et show "Cirque de soleil" heter det. Det var helt fantastisk. Masse flinke artister som gjorde alle slags mulige triks. Veldig annerledes enn alt annet liksom, masse jeg aldri hadde sett før noen sted. Anbefales på det sterkeste om noen har planer om å dra til Orlando.

Vi spiste på forskjellige steder nesten hver kveld og konklusjonen er : jeg liker nesten allt bortsett fra marokkansk mat, det var ikke mye godt. Den aller beste maten spiste jeg på Red Lobster. Hummer, scampi og kongekrabbe, nam nam!

Jeg er utrolig takknemlig for alt jeg har fått oppleve og det var så fantastisk å se gutten min igjen. Jeg gleder meg sånn til han kommer hjem igjen. Det var grusomt å dra fra han og jeg hadde mest lyst til å bli igjen hos han, men det kunne jeg jo selvfølgelig ikke. Nå vil jeg bare ha han hjem, livet mitt er så mye bedre når jeg er sammen med han....

Uff nei jeg babler i vei, må oppdatere meg litt rundt omkring i dagbøkene her jeg nå før jeg skal bysselalle.

Håper alle får en super kveld :vinke:

:hjerte: 81 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem:)

Supert at du har hatt en så bra tur. Da blir det ikkes å vansklig med denne siste nedtellingen!! :D

:klem:

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bertine

Hei!

Velkommen tilbake!!! #savnet sommerfugl :klem: #

Jeg har også vært i orlando, og i epcot og animal kingdom, supre parker!!! Helt fantastisk!! MGM var også drit kul!!

Koselig at du har hatt en fin tur!

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Der var du endelig!! Godt å høre at du har hatt det supert, også så mye dere har rukket å gjøre da. Må ha vært spennende dager, ja! Og nå går det jo fort til han kommer tilbake, så det kommer til å gå kjempefint!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter :klem:

Det er utrolig koselig!!!

Idag har jeg så langt hatt en fin dag. Akkurat nok å gjøre på jobb og vært i godt humør hele dagen :wink:

Jeg har nettop skrevet mail til min beste venninne og jeg fikk tårer i øynene når jeg tenkte på at det er over fire mnd til jeg får se henne igjen..... Ikke nok med at jeg skal savne kjæresten men jeg jeg savner også min beste venninne veldig masse. Rart når de personene jeg føler meg mest knyttet til plutselig bare blir borte...

Men de har det supert i Spania ihvertfall og det er viktigst!

Helgen har vært bra! Fredag slappet jeg av og så Idol.

Lørdag shoppet jeg litt, nye sko blandt annet.... noe jeg egentlig aldri finner. På kvelden dro jeg på bursdagsvorspiel til venninne R før vi var en hel liten gjeng som dro på byn. Hadde det egentlig veldig fint :tommelsmil:

Søndagen sov jeg lenge og så på tv, sport :) Før venninne S lurte på om jeg ble med på en kakao på "stamplassen" vår og det blir jeg alltid med på :sjarmor: Nam nam...

Håper alle får en fin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...