Gå til innhold

En sommerfugls tanker


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Har hatt en rolig helg... Ikke gjort så mye egentlig :roll:

På fredag fikk jeg besøk av venninne C. Vi spiste middag på restaurant og hadde det skikelig koselig :P Etter vi hadde spist dro vi til typen hennes og så litt tv og drakk litt øl med han og en kompis av han. Var veldig gøy. Masse tåpelig fylleprat på oss :tunge1: Satt så lenge å pratet at jeg glemte tiden og mistet siste trikken og måtte gå hjem..... Arg... Men det er ikke så langt da, så hadde vel egentilig bare godt av det.

Har vært skikkelig dårlig på å trene i det siste. Uff... Må få kommet meg på trening i morgen.... Har vært litt tiltaksløs i det siste. Tenkt på alt mellom himmel og jord, lurt litt på hva jeg egentlig vil med livet mitt og om jeg har tatt riktig avgjørelser så langt. Veldig slitsomt med sånne tanker.... :roll:

Idag har jeg laget meg skikkelgi sunn middag. Fiskekaker, poteter og gulrøtter... nam nam Kvalmen min har minket i det siste, men kommet litt tilbake idag. Tror nok det ligger mye psykisk i det gitt..... Har ikke fått noe svar på prøvene jeg tok enda, men vet ikke om jeg skulle få svar uansett eller om det bare var noe feil så får vente litt til før jeg ringer å hører. Har kuttet ned på sukker i de siste ukene og, så mulig det har en virkning og....

Men nå får jeg skrive en mail til Kjære, har ikke hørt noe fra han idag enda... :klø: Merkelig, men får vel nattamld etterpå håper jeg.

Ha en fin adventssøndag alle sammen!

:hjerte: 45 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest igjennom hele dagboken din. Synes du takler at han er vekk det bra. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Sitter og teller ned hver gang jeg er i Norge og. :-)

Nå kommer ikke min kjæreste 'tilbake' til Norge da, vi bor nok i forskjellige verdensdeler og har ikke sjans til å flytte noen steder før om et par år.

Hvor lenge får du være i USA? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Innom med en liten hilsen før jeg finner senga...

Høres ut som du har hatt en koselig helg :) Min har vært travel (begynner å bli mer en regel, enn unntak), så ser veldig frem til en lang og god ferie.

Håper du får en fin uke :)

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner, det er hyggelig ;)

Rah : Skal bare på ferie dit en tur jeg så skal være der i ca to uker.... Gruegleder meg....

Hatt en kjedelig mandag så langt..... Kjeder meg egentlig mye for tiden. Tror jeg må skaffe meg en ny og tidskrevende hobby. Forslag noen? Skal gudsjelov å trene om en time så jeg har noe gøy å se frem til :)

Har hatt mye rare tanker de siste dagene. Hadde vært deilig å hatt noen å prate med alt om, men føler faktisk at jeg ikke har det nå.... Rart, har aldri følt meg så alene som jeg føler meg nå i hele mitt liv tror jeg....

Jeg er jo ikke alene liksom, jeg har kjæreste, familie og venner.... men allikevel føler jeg meg alene. Skjønner ikke dette. Savner vel kanskje noen flere jentevenninner, har aldri hatt så lett for å få det jeg, har stort sett bare guttevenner.... Lettere å forholde seg til gutter på en måte, stoler liksom ikke helt på jenter. Uff nei.... nå ble det bare masse tull her, må prate om noe annet.

Skal til frisøren og få nappet øyenbrynene mine skikkelig etter på, før trening. Og ta solarium! Har funnet ut at jeg trenger litt mer egenpleie. Skal være litt snillere og flinkere mot/med meg selv.... :wink:

Hmmm..... dette er vel det merkeligste innlegget jeg har skrevet i dagboka mi så langt..... Jeg er nok litt rar idag :roll:

Men håper alle andre har en fin mandagskveld ihvertfall :vinke:

:hjerte: 44 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Skjønner litt hva du mener med forskjellen på gutte- og jentevenner. Vet ikke om jeg føler det slik nå, men i ungdomsskolealder så var i hvert fall guttene mer direkte. Enten så likte de deg, eller ikke. Jenter kan smile til deg, og snakke stygt bak ryggen din. Ok, det kan sikkert gutter også, men du skjønner?Eller?

Sitter og er litt småstressa nå. Skal på spilling, men kjæresten er fortsatt ikke kommet hjem....*venteventevente*

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner Oktavia, ferskennam, bertine og iingvild :klem: Det er så koselig!

Idag har jeg hatt en bedre dag enn på lenge! Hjalp skikkelig å prate med en kompis av meg igår. Alltid deilig å prate med han. Han er nok kanskje den personen som vet aller mest om meg.... Tror ikke det er noe jeg ikke har fortalt han faktisk. Skikkelig digg å ha en sånn kompis som han, selv om det kanskje går en mnd mellom hver gang vi ser hverandre går praten som om vi skulle ha sett hverandre hver dag, når vi møtes. Har kjent kompis L siden barneskolen og han er en skikkelig godgutt! :rosasmil:

Hadde en ok dag på jobb, ble mye prat idag, vi var ikke særlig effektive idag gitt, men viktig at det sosiale er bra og! Skjønte idag hvor heldig jeg egentlig er. Satt og pratet med tre kollegaer. Kollega B mistet faren sin i en ulykke da han var 16 og nå i sommer mistet han og kona babyen sin. Han døde i magen hennes tre dager før termin... Kollega P fant faren sin hjemme i stua etter at han hadde skutt seg selv og mistet også stesønnen sin da han tok overdose. Kollega R vokste opp med en alkoholisert mor og en far som ikke brydde seg om henne. Og her sitter jeg og klager over mitt perfekte liv? Jeg har alt. Familie som elsker meg, venner som stiller opp for meg, en herlig kjæreste og helsa er i god behold. Hvilken rett har jeg til å klage..... :roll:

Klarte å "rive" meg vekk fra tven isted, satt å så på¨onsdagsfilmen.... :oops: Så utrolig vanvittig dårlig film, hvem er det som gidder å se på noe sånt... :o Jeg ble helt flau over hvor dårlige skuespillere og hvor håpløst manus det var....

Pratet med Kjære på tlf i dag tidlig, det var deilig å høre stemmen hans igjen. Det er så vondt at han ikke er her. Gleder meg jo til å reise dit, men egentlig ikke så mye. Har bare aller mest lyst til at han skal komme hjem. Så vi kan ha livet vårt her, sammen. Savner å lage middag med han, se på tv med han, ligge i sengen og prate om alt og ingenting.... Det er det jeg savner, livet vårt sammen liksom. Gleder meg til han kommer hjem. Må be han bestemme seg for en dato snart, så jeg kan begynne å telle ned... Han har så vidt nevnt april/mai.

Drømte at jeg skulle ha barn igår natt....

Tror nok tankene mine har svirret litt vel mye rundt det i det siste. jeg har så lyst på barn, men vet det ikke går nå. Lurer på hvor lenge jeg må vente..... 2 år, 5 år eller 10? Kanskje jeg ikke kan få barn? Hmmm.... nei uff det vil jeg ikke tenke på en gang. Gleder meg sånn til å bli mamma og at Kjære skal bli pappa *drømme*

Nei nå ble det mye fjas her, på tide å bysselalle... natta :sove:

:hjerte: 42 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt fri idag ;)

Deilig :P Har kjøpt omtrent alle julegavene nå, har bare igjen en liten gave til mamma og gave til lillebror og det skal jeg prøve å fikse i morgen og så kan julen bare komme :wink:

Idag skal jeg på vorspiel til R og M. Det blir sikkert gøy og jeg gleder meg! Så nå skal jeg hoppe i dusjen.....

Håper alle får en strålende helg! :hoppe:

:hjerte: 40 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det er lov å føle seg nedfor av og til, selvom mange andre har det verre. Men det er jo fint å kunne sette pris på det man har også da. Hvis du ønsker å lufte tanker en kveld må du bare si fra, jeg har msn og veksler gjerne noen ord jeg.

Håper det ble en morsom fredagskveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten msn prat hadde vært hyggelig en gang vet du pusla ;)

Siste uke på jobb før en deilig juleferie. Gleder meg til å komme meg litt bort fra Oslo. Håper og tror at tiden frem til 20jan går enda fortere da! Nå har jeg virkelig begynt å få sommerfugler i magen.... Det er en laaang tur. :roll: Bare alt går som det skal *bank i bordet* Hva skjer om det blir tåke på gardermoen sånn som det var idag..... Uff nei, orker ikke tenke på det en gang...

Har hatt en bra helg :P Var ute både på fredag og lørdag og hadde det overraskende gøy begge dagene, men var litt fyllesjuk på søndagen og det var ikke like gøy. Elsker og danse, så stort sett på dansegulvet jeg oppholder meg på byn :Hehe:

Igår var jeg hos pappa og spiste middag med han, kjæresten, lillebror og lillebrors kjæreste. Det var hyggelig.

Fikk byttet den ene legetimen til sykehuset idag. Så første prøvene skal jeg ta 11.jan. Håper de finner ut av hva som feiler kroppen min snart. Det er liksom som om jeg ikke tåler mat... Slitsomt... :-?

Nei nå får jeg lime noen bilder i album, henger litt på etterskudd, 7mnd faktisk.... Men jeg liker det da så dette blir en koselig kveld ;)

Håper Kjære kommer på msn iløpet av kvelden....

:hjerte: 37 dager igjen! :hjerte:

(Og sånn ca 28 uker til Kjære kommer hjem igjen.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 mnd på etterskudd med bilder er da ingenting! Ligger ca 7 år etter jeg! :ler:

Og du, det blir ikke tåke på gardermoen den dagen du skal reise, og det kommer til å gå såååå fint! :klappe-på-hodet-smiley:

:klem:

Pssst: bare gi et hint når du vil ta den msn-praten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Moro å sette inn bilder da! :)

Håper du har hatt en fin kveld!

Tåke er ikke noe problem! ;) Er jo ikke så ofte det er det i januar heller tror jeg, mer stabilt vær da!

:D God midt i uka klem! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner pusla,iingvild og Linn3c ;) Det er så koselig! :klem:

Jippi! Bare imorgen igjen også har jeg fri til 3.jan :hoppe:

Har hatt en grei dag idag, akkurat passe mye å gjøre på jobben og bare litt avsluttende arbeid imorgen også er det jul! Det blir deilig med fri og enda bedre er det å tenke at jeg bare skal være 3uker på jobb i januar før jeg skal ha ferie igjen :sjarmor: Og møte Kjære igjen!

Igår pratet jeg lenge med Kjære i tlf og det var deilig

Møtte kompis E igår, han dro hjem til jul igår og vi måtte "utveklse" gaver ;) Dro på China Town og spiste god mat og drakk noen glass øl og hadde det veldig hyggelig.

Julegavene er stort sett ferdige og jeg gleder meg til å møte familien igjen. Alltid koselig å se de når det går så lang tid mellom hver gang jeg ser de....

Men nå er det klart for å rydde litt her før jeg skal bysselalle! Ha en fin kveld alle sammen ;)

:hjerte: 34 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom med en liten hilsen :vinke:

Snart ferie for deg også :) Jeg tok ferie mandag kl 12, og det kjennes ut som en evighet siden. Og det er enda 3 uker til jeg skal på skolen igjen :-)

Jeg reiser hjem på søndag. Gleder meg veldig til å ha mange dager sammen med familien.

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg får gjort det senere, så er innom med en liten julehilsen :)

Håper du får ei fin jul :klem:

God jul!

juleklem fra Oktavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Oktavia og Trulselinemor :klem:

Nettop sett på en utrolig spennede håndballkamp! Kan det bli mer spennede!?! Som tidligere håndballspiller synes jeg en skikkelig håndball kamp er noe av det beste jeg ser på tv! HEIA NORGE :hoppe:

Var på byn igår og hadde det veldig gøy! Muligens site tur på byn med venninne C før hun og kjæresten reiser rundt i Europa i 6mnd. Gruer meg til hun skal være så lenge borte.... :( Men turen ut igår var artig, danset MASSE! Det er så ufattelig gøy!

Tenk at det er julaften om 5 dager! Hvor ble desember av :klø: Herregud.... tiden har gått fort! Ikke har jeg særlig med julestemning, men den kommer vel etterhvert. Ferdig med gavene, har bare to igjen som jeg med vilje har "spart" til jeg skal til Stavanger. Må jo en tur på Kvadrat så da skal jeg kjøpe de da... Har ikke råd til å kjøpe så mye til meg selv da uansett så greit å ha noe å kjøpe ;) Skal kjøpe en parfyme og ei bok så det går jo kjapt når jeg vet hva jeg skal ha...

Vet ikke hvor mye jeg får vært på kg i jula....

Så jeg benytter anledningen til å ønske de som er innom en riktig god jul! :nisseblunk:

:klem: til alle som vil ha!

:hjerte: 31 ( :o ) dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...