Gå til innhold

En sommerfugls tanker


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Hey! :)

Jeg sliter også med en bursdagsgave. Ei veninne i gata, hun er på ferie med typen, men i morgen har hun vært borte i SEKS uker, guri som tiden har flydd avgårde! Men hun har bursdag om 10 dager. Hm... Må tenke så det knaker i dag for å finne på noe!

Ha en fin dag!!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sommerfugl83 ;)

Reiser nedover til disney den 29 mars jeg.. Både gleder og gruer meg.... Blir rart... Reiser fra kjærsten min, og kommer nok til å savne ham sånn som du savner kjærsten din som er borte fra deg nå..Men hadde allerede fått jobben da vi blei sammen jeg da, var ikke helt planlagt nei... Han ække så veldig glad for at jeg skal bort ett år, men har jo tross alt denne sjansen bare en gang... ;) Så går nok bra...

Men er ikke lenge til kjærsten din er hjemme igjen da :hoppe: Kan tenke meg du sitter med sommerfugler som danser samba inni magan noen ganger når du tenker på at han snart kommer hjem ;) Det hadde jeg hatt iallefall :)

Håper du har en fortsatt fin dag og at du får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam nam!! Idag har jeg spist sushi med kompis E og det var suverent godt! :sikle: Jeg føler at jeg bare spiser fler og fler biter for hver gang jeg spiser sushi... idag ble det 21 gitt :roll: men det er jo SÅ godt da!

Hadde en god dag på jobb idag. Masse å gjøre og alle kollegaene mine var veldig aktive idag og det var en riktig god stemning på jobb ;) Og tenk i morgen er det fredag! Allerede :o

Har ingen store planer for helgen. Må vel til mamma igjen for å hjelpe henne å bli ferdig i huset... Jeg elsker å pusse opp og hjelper henne mer enn gjerne!

Drar vel dit på lørdag tenker jeg...

Imorgen blir det Idolkveld hos kompis E. Det blir koselig!

Håper alle får en super duper kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som liker så godt å pusse opp kan godt komme hit og hjelpe meg med badet altså, når du er ferdig hos moren din :wink: .

Ah, jeg må lure med meg noen på sushi-spising snart! Orker fler og fler biter hver gang jeg og, men 21 er nok litt i meste laget for meg enda :ler: .

Kos deg i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey, takk for lykkeønskninger, jobben fikk jeg :hoppe:

Har en del lesing å ta igjen her også gitt, skal se om jeg ikke får tid til det litt seinere :tunge1:;)

Nå må jeg bare informere alle og enhver om at jeg atter en gang er en working-girl :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til pusla og stas!

Alltid så koselig med hilsner i dagboka mi ;)

Skal ha en rolig Idolkveld hos venninne R idag og må snart ordne meg litt å stikke, men måtte bare innom Kg en liten tur....

Jeg er så glad og fornøyd med alt idag så må nesten bare skrive det her så jeg kan gå tilbake å kikke på det og huske følelsen! Har mest lyst til å dra ut å danse idag men det blir nok sofaen og Idol ja 8)

Håper alle får en superduper helg :hoppe::tommelsmil::danse:

:klem: til alle som vil ha

:hjerte: 35 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du la igjen innlegg nr 500 i min dagbok, tenkte jeg å legge igjen nr 1300 hos deg :wink: .

Så deilig at du har det bra og er lykkelig da! Sånne øyeblikk er fantastiske, det er en god følelse. Forsøk å holde på den nå da!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til pusla og iingvild

Sommerfugl er syk.... Buhu.... Hoster, nyser, har veldig vondt i halse og er slapp i hele kroppen.... Ikke noe gøy nei. Men jeg håper og tror jeg er på bedringens vei....

Må bare fortelle om en liten samtale jeg hørte mellom to berter jeg satt ved siden av på trikken igår... De kan vel ha vært sånn rundt 18-20 år eller noe.... Hun ene peker og sier:

- Åhh sånn bil som den røde der vil jeg ha, bare i en annen farge.

- Ja den var kul. Har du sett den Define-reklamen? Sånn vil jeg ha, en sånn sølvgrå...

- Ja den er fin. Jeg tror jeg vil ha svart jeg, det går liksom til alt.

He he... :ler: Jeg satt å smilte for meg selv da ja ;)

Ellers så var jeg på sykehuset på tirsdag og fikk "diagnosen" min... De hadde helt klart funnet feil i tarmsystemet mitt og legen var 99% sikker på at det var cøliaki. Så nå skal jeg gå i ett år uten å spise gluten også skal jeg tilbake til ny gastroskopi (HJELP :o :( ) om ca et år. Har fått time til ernæringsfysiolog og har tømt skapene mine hjemme for alt som innehilder gluten. Litt kjipt å ikke kunne spise vanlig, men deilig å endelig ha funnet ut av noe! Det blir vel en overgangsfase nå i noen mnd også er vel alt normalt tenker jeg. Har søkt grunnstøtte fra trygdekontoret ettersom glutenfri mat er ganske dyrt...

Jeg var ikke hjemme i helgen. Foreldrene mine skulle ha besøk/være borte så da var det jo ikke noe vits i det. Skal jo snart hjem til påske uansett. Var ute på byn på lørdag og fikk danset! JIPPI :danse: Det var så gøy.

På mandagen var jeg på kino med kompis E og så The Aviator med Leonardo DiCaprio. Den var bra, men litt lang og kanskje litt kjedelig synes jeg.

Idag har jeg lite planer.... Tenkte å dra en tur på Meny å kikke litt på noen glutenfrie produkter og kanskje prøve å lage spaghetti av den når jeg kommer hjem. Jeg rett og slett elsker spaghetti/pasta og blir SÅ lei meg om denne glutenerstattningen smaker dritt.... Håpe håpe...

Ellers så blir det vel scrapping og tvkveld på meg idag.

Sofaen er god når kroppen ikke er i form.

Håper alle får en superduper kveld :vinke:

:hjerte: Kjære kommer hjem 8.april :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei, kjedelig med gluten og sykdom da! Tror det kanskje finnes tørrferdig spaghetti uten gluten. Men er ikke sikker! Får håpe det! :)

:ler: Av jentene på trikken!!

God bedring!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei sommerfugl!

Ikke noe kjekt å få den diagnosen..tar nok litt tid å bli vant med en annen type mat, men den smaker ikke så verst! kjenner en som har cøliaki og han sier det går helt fint! :wink:

Ha en fin kveld!

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hoste-nyse-slapp-i-kroppen-greia tror jeg jeg kan kjenne meg igjen i ja. Trøste :klem: kommer her!

Er jo litt godt å få en diagnose også da, og mange lever bra med cøliaki. Så når du finner ut av maten og sånt, så kommer sikkert dette til å gå kjempefint! Selvom det må være litt pes å passe på alt man har i seg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oktavia

Heisann!

En liten stund siden sist jeg var innom her...Håper alt går bra med deg. 8. april er jo snart det!

Vi laget glutenfri mat i heimkunnskapen på barneskolen, for en på gruppa mi var allergisk. Synes ikke det smakte noe annerledes jeg...

:klem: fra Oktavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfugl ;) Jeg skal i bunn og grunn jobbe i butikken, men lurer på om jeg skal spørre om jeg kan bytte og heller jobbe i restauranten.. Men hater å servere, så er ikke no velegna servitør emne... Men får høre når jeg kommer dit.. Er vel noen som ikke serverer og vel...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter :vinke:

Tirsdag og jeg er fortsatt syk gitt :( Nå er jeg lei. Har ligget syk hele helgen med hodepine, vond hals, feber og en voldsom hoste. Uff og huff.... Nå har ihvertfall feberen og den værste hosten gitt seg og jeg var på jobb idag, selv om jeg ikke var helt 100%. Men det virker som om jeg er på bedringens vei nå ;)

Begynner å venne meg til den nye dietten nå. Det er så utrolig mye jeg ikke kan spise... Buhu.... :grine: Men når jeg kikker på ingrediensene på forskjellige varer og finner ut at jeg kan spise den blir jeg veldig glad da :P Jeg har aldri kikket på hva en vare inneholder før og blir ganske overrasket over mye... Det verste jeg synes er akkurat idag er at jeg ikke kan drikke øl :grine: Jeg brukte tre år på å like det og nå når jeg virkelig synes det er godt så må jeg bare kutte det ut ? Dårlig gjort altså.... Uff så kronglete jeg skrev dette da.... :tunge1:

Kjære kommer snart hjem og det er med blanede følelser faktisk... :roll: Jeg føler at ikke alt er som dt burde være mellom oss og jeg tror jeg kommer til å savne å være alene.... Jeg er utrolig egoistisk men når han dro fra meg måtte jeg omstille meg totalt og det krevde utrolig mye av meg. Jeg takler omstillinger dårligere enn noen annen jeg kjenner. Og nå når jeg virkelig trives med livet mitt kommer han hjem igjen og "ødelegger alt". Klarer liksom ikke å glede meg skikkelig. Og det er vondt når jeg hele tiden får mld og mail av Kjære om at han gleder seg til å komme hjem til meg og være med meg. Jeg vil bare være alene jeg nå.... Uff, når skal jeg bli fornøyd da :tunge1:

Kvelden skal jeg bruke til å scrappe og kikke på de frustrerte fruene ;)

Jeg trenger en klem ikveld så derfor sender jeg ut en :klem: til alle som vil ha og håper på å få en tilbake ;)

Og en ekstra :klem: til bertene som legger igjen hilsner her i dagboka mi! Setter utrolig pris på det!

Håper alle får en superduper kveld :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: skal du få, forstår godt at du kan trenge det :) . Har fått det samme influensa-styret som meg du, høres det ut som. Det tar tid ja, legen sa det tar en uke nesten med alle nå. Det er fryktelig kjedelig og slitsomt ja, men godt du er litt bedre da.

Huff, det skal ikke være lett. Du høres litt ut som meg du, vil ha det ene, og når man får det, så vil man kanskje egentlig ha det andre litt likevel :ler: . Men du får bare ta det som det kommer, du trenger da ikke være sammen med kjærsten din hele tiden selvom han kommer til Norge. Dere kan vel ha tid for dere selv også? Uansett hva som skjer, så ordner det seg til det beste :) .

En :klem: til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender masse klemmer :klem: x20 tilbake! ;)

Håper du er på bedringensvei, eller at legen kan utføre litt mirakler og gjøre deg frisk!

:) Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...