Gå til innhold

En sommerfugls tanker


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du får ei fin uke, Sommerfugl :)

Jeg skal tilbake til min egen skole, og ser ikke veldig fram til det. Praksis er mye morsommere...

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en bra dag idag ;)

Masse å gjøre på jobb og tiden gikk unna som bare det!

Og hadde en super helg :) Lenge siden jeg har hatt det så gøy med venninner som jeg hadde på lørdag.

På søndagen hjalp jeg mamma med å pusse opp gangen i kjelleren. Blir så fint der så ;)

Skal til mamma til helgen nå og for jeg må passe dyrene mens de skal en tur til England.

Idag skal jeg en tur til kompis E. Har ikke sett han på lenge og det kan jo bli koselig. Lage litt mat og se på film.

Håper alle får en fin kveld :hoppe:

:hjerte: 64 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny mandag, ny uke og nye muligheter!

Takk for hilsen pusla, det er alltid like koselig :klem:

Masse snø ute idag ;) Det liker jeg! Blir skikkelig vinter :)

Hatt en fin helg. Var hjemme og slappet av på fredag...

På lørdagen var jeg med venninne C på byn. Hadde det kjempegøy! Ble akkurat passe full og danset MASSE :P Elsker å dra på byn å danse....

Dessuten fikk jeg pratet en lang samtale med Kjære på telefonen og det var deilig. Hele søndagen gikk til å synes synd på ,eg selv egentlig :oops: Litt fyllesjuk var jeg og savnet gutten min veldig. På kvelden dro jeg + fam en tur til besteforeldrene mine og spise vaffler.

Har vært mye kvalm i helgen så gleder meg til å endelig komme meg til legen nå. Har time på onsdag. Blir gal om de ikke finner ut av dette snart.... Håper jeg ikke jeg er allergisk mot noe.... Er så glad i mat at jeg blir skuffa om det er noen jeg må la være å spise....

Idag skal jeg bare slappe av hjemme, kanskje vaske litt om jeg orker.... Og en tur på sats å trene må jeg og da! Lenge siden sist nå.... :oops: får litt dårlig samvittighet for det....

:hjerte: 58 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse snø her også..Kjempekoselig :)

Håper det går bra til legen i morgen(det var da?), og at de finner ut hva som er galt. Ikke noe særlig å gå rundt uten å vite hva det egentlig er som skjer...

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Oktavia :P

Onsdag...... uff, ikke en bra dag dette..... :-?

Var hos legen idag. Hun kunne ikke si så mye. Men tok enda fler blodprøver. Tok en test på om jeg ikke tåler brød (søliaki test eller noe?) Har på følelsen at det er det det kan være faktisk.... Samme hva det er bare de finner det ut.

Har nettopp hilst på en jeg skal bo sammen med. Bor i bokollektiv med tre jenter og en gutt. Nå skal han ene gutten "byttes ut". Virket som en grei fyr.

Har litt "dårlige" følelser med Kjære idag. Kjipe greier. Savner han så jævlig mye.... og er så ille at han har det så fint der borte, mens livet mitt her suger for tiden.... Egoistiske meg..... Savner han sånn.

Ha en fin onsdagskveld alle :wink:

:hjerte: 56 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi, Sommerfugl :klem:

Jeg sløver i kveld, selv om det er så mye annet jeg skulle gjort. Men har liksom ikke noen krefter for tiden...

Håper du har en fin kveld :)

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper prøvene du tok i dag gir deg svar da! Ikke noe er verre enn å gå rundt med plager uten å vite hva det er.

Klart det vil være dager hvor det er kjempetrist at kjæresten din er så langt unna, men det kommer du deg igjennom vet du. 56 dager er jo praktisk talt ingenting!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Oktavia og pusla :klem:

Faen så dårlig jeg takler å være uten Kjære....

Blir så sint noen ganger, for at han dro....

Vet det er veldig egoistisk så hadde aldri bedt han komme hjem pga meg, men jeg takler SÅ dårlig å være uten han. Håper bare jeg klarer å holde på følelsene jeg har for han det året han skal være borte.... "Bare" 9 mnd til han flytter hjem igjen nå. Jeg takler virkelig ikke å være uten han. Føler meg så slem, men jeg klarer ikke glede meg over alt han får gjort og opplevd. Ønsker han bare her i armene mine....

Savner gutten min :(

Ellers har ikke dagen vært så verst. Var greit på jobb idag, lagde meg god middag og har pratet med Kjære på msn. Skulle egentlig trene, men droppet det da Kjære kunne prate på msn. Resten av kvelden skal jeg vaske klær og støvsuge + se Bonderomantikk :P

Har gudsjelov ikke vært så mye kvalm idag! Kanskje det bare var en tur til legen som måtte til.... he he... nei tviler vel på det, men prøver å tenke gjennom hva jeg har spist idag iforhold til tidligere..... men ser ikke noen forskjeller. Håper prøvene viser noe.....

Ha en fin torsdagskveld alle ;)

:hjerte: 55 dager igjen! :hjerte: ( 50 for mye.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så grusomt å savne noen så fryktelig mye. Kjenner igjen noen av de følelsene du skriver om, selv om vi ikke var i nærheten av å være så langt fra hverandre som det dere er. Man kunne nok av og til merke det på meg om det var lenge siden vi hadde møttes. Skulle ikke mye til for å terge meg da...

Men du...du (dere) klarer det:)

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei du!

En snarvisitt innom før puta kaller...

:klem: til deg, det er aldri noe hyggelig å savne kjæresten sin som er så langt borte. Håper tiden går ordentlig fort frem til du skal reise og møte ham igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk for masse koselige hilsner folkens :P

Det varmer ! :klem:

Har nesten ikke hatt tid til KG i det siste. Har hatt det så travelt, har jobbet over ti timer overtid denne uka allerede.... :roll: Blir sliten av sånt jeg....

Igår var jeg hos kompis E og så film. Så "Smala Sussi". En svensk komedie, synes den var morsom jeg. Litt i samme sjangeren som "Jalla jalla" liksom..... Kan anbefales om man liker smådumme og litt sære filmer....

Pratet med Kjære på msn igår og. Det er så deilig. Føler at han er litt nærmere da liksom, men det er veldig trist å legge seg alene etterpå. Klarer meg stort sett greit, men knekker nesten sammen når jeg tenker på hvor lenge der er igjen ETTER at jeg har vært der borte i januar... Rundt 200 dager! :o Uff og huff..... Gruer meg til å begynne å telle ned det :-( Ellers så er jeg faktisk like forelska i gutten min og tenker ikke på andre gutter i det hele tatt, og det er deilig å føle sånn....

Idag får jeg besøk av venninne C. Det blir koselig. Har ikke sett henne på nesten to uker.... Hun og kjæresten drar til Spania et halvt år, drar utpå nyåret, så jeg må få vært litt sammen med henne nå. Blir rart å være uten henne, alltid hun jeg går til om det er noe som er vondt liksom.

Dette er min første jul uten at jeg har fått noen adventskalender :o Hver eneste jul tidligere har jeg fått, enten det har vært fra mamma, pappa, besteforeldre eller tidligere kjærester..... Litt rart liksom. Har ikke kjøpt meg en selv heller.... men må vel kanskje det. Kjøpe en flaxkalender kanskje...

Men får vel gå tilbake til arbeidet her jeg da..... :-?

:hjerte: 48 dager igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp gjennom det jeg skrev for to min her....

Tror liksom jeg må slutte å skrive så mye liksom, liksom..... Høres jo litt smådum ut liksom når jeg skriver liksom hele tiden..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

hei hei!

liksom er et ganske brukt ord av østlendinger forstår jeg :ler:

Godt jeg er vestlending!

He he, ville bare ønske deg en kjempe god helg!

Tiden går fort, snart får du se din kjære igjen vettu

:klem:

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...