Gå til innhold

En sommerfugls tanker


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snart ferdig på jobb.... tror jeg drar litt tidligere idag....

Har hatt en bra dag så langt og lgeder meg til tv-kvelden "min" idag :-) Både Forandring fryder, Judging Amy, Friends og Kongen av Queens :P Det blir bra!

Har enda ikke bestemt meg for hva det blir til middag idag... :-? Tror jeg skal en tur innom Mat og drikke sidene her etterpå og få noen gode tips.... Hadde tenkt å lage meg pannekaker, men vet ikke om jeg gidder. Har liksom ikke lyst på det idag.

Igår var jeg hos et vennepar, M og R. Egentlig er det venner av Kjære, men jeg ble bedt på middag dit igår! Fikk nam nam biff med champinjong løk og gratinerte poteter. Luksus middag med kalvekjøtt på en mandag :wink: Etter middagen var jeg med de på visning på en leil, den var liten og j**** dyr!! Så dro vi hjem igjen å lagde sjokoladekake og kikket på tv. En veldig koselig kveld :P

Kjære ringte meg på jobben igår og men linjen var så dårlig at jeg hørte nesten ikke hva han sa dessverre... :cry: Savner gutten min sånn....

Men nå må jeg komme meg hjem å lage meg litt mat før jeg skal å trene. Blir Tripp trapp 1 idag ;)

Ha en fin kveld alle sammen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tripp-trapp er morsomt! Håper du hadde en bra treningsøkt! Har dansa line-dance i dag jeg da, så jeg er fornøyd jeg og :) .

Å finne på noe til middag hver dag når man bare er en er jammen ikke alltid like enkel, nei. Har du noen tips til meg så får du gjerne komme med dem!

:vinke: Også må du ha en fin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en super treningsøkt igår! Ble skikkelig svett og greier, deilig :sjarmor: Lurer på om jeg ikke skal å trene idag og!

Var å tok litt solarium før jeg trente og det kjnner jeg så godt idag! Huden er sååå myk! Har vært litt plaget med noe utslett på hals og i ansiktet men det er helt borte. Deilig! :P

På vei hjem fra jobben var jeg innom en databutikk, måtte ha ny og lengre nettverkskabel (intravenøst-slangen som jeg kaller det). Kom inn i butikken som var FULL! Sikkert 25 stykker der og alle var motsatt kjønn av meg.... Følte meg litt beglodd, men jeg måtte jo ha den kabelen da.... så stod i kø i 20 min før det ble min tur :-?

Gjorde ikke så mye annet enn å trene og se på tv igår.... :oops: Men hadde en koselig kveld for det jeg, fint når jeg trives i mitt eget selskap ;)

Har ingen store planer for dagen idag, burde dra en tur til byn å lete etter sko men jeg finner jo ingen... :-x

Blir så oppgitt.... :sur:

Men nå er dt vel tid for å jobbe litt her....

Ha en flott onsdag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei hei:-)

Du ER flink å trene!!!!!

Jeg har enda ikke kommet igang!

Er nettop begynt på en ny praksisplass; hjemmesykepleien og er utslitt etter en vakt!

Men men, må begynne å trene!!!

Gi meg et spark bak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.... sitter på jobb. Klarer ikke konsentrere meg, har vondt i magen.... Kjære ringte meg i natt!!! Han hadde plutselig funnet ut at han har lyst til å komme til Norge i helgen.... MEN han vet jo ikke om det er fly/billetter som passer... Han har 4 dager fri...

Jeg har jo SÅ lyst til at han skal komme, men magefølelsen sier at det ikke blir noe av... :cry:

Savner gutten min sånn.... Tenk at det er over en måned siden jeg så han sist :(

På grunn av tidsforskjellen ligger han fortsatt og sover nå, han sa i natt at han skulle dra ut til flyplassen i dag tidlig og sjekke om det gikk fly. Vet ikke hvordan det er med restplasser på så lange reiser jeg....

Uff kan han ikke stå opp og skrive mld til meg snart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oktavia

Heisann!

En snikleser viser sitt "ansikt", og legger igjen en liten hilsen...

Jeg og min kjære hadde avstandsforhold de to første årene vi var sammen, så jeg kjenner den savnefølelsen alt for godt...Håper tiden til dere møtes igjen går fort :klem:

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med hilsen fra en snikleser, Oktavia ;) Skriver du dagbok selv forresten? Fant deg ikke jeg isåfall... Avstandsforhold er ikke noe særlig nei... Men du gir meg jo håp når du forteller at du og din kjære klarte det i hele to år! Det står det respekt av :-)

Har enda ikke fått mld fra Kjære så begynner å tvile på at han kommer denne helgen.... :(

Men jeg overlever, har jo tross alt vært innstilt på å ikke få se han før i januar.

Hmm... nei får vel prøve å jobbe litt igjen, må bare inn her å klage litt innimellom :oops:

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Har nettopp begynt å henge på kg, så jeg har ikke kommet så langt som å starte dagbok...Men har en plan om å få gjort det ganske snart :)

Ser vi er like gamle...Får jeg spørre om hva du jobber med?Selv studerer jeg, og har 1,5 år igjen. Begynner å se veldig frem til å bli ferdig...

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei! takk for hilsen i dagboka mi:)

Uff, det er vondt å savne!!!

Jeg og mannen bodde fra hverandre 1 år, var ikke gøy nei!!! Men tiden går fort skal du se :klem:

Ha en strålende helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI :danse:

Skal på Gardermoen å møte Kjære i morgen!!! :sjarmor:

Åhh.... så deilig! Endelig skal jeg se min elskede igjen etter over en måned!!! Jippi :hoho: :hjerter2:

Ha en strålende helg alle sammen for det skal jeg ha :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så toppers da! :-) Det må være deilig for deg, å se han så lenge før du hadde planlagt. Om du leser dette før du henter han, får du bare ha en helt fantastisk helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh..... Har hatt en utrolig helg!!! :-)

Kjære kom lørdag morgen og var her helt til mandag morgen! Møtte han på Gardermoen og det var så utrolig deilig å se han igjen!!!! Kjekke gutten min!

Vi har egentlig ikke gjort så mye i helgen. Bare slappet av og kost oss masse! Gått tur i skogen, spist god mat og ligget på sofaen. Har hatt en av de beste helgene med han siden vi ble kjent.

Det var så deilig å se han igjen, jeg ble liksom forelsket på nytt igjen! Tenk at det gikk en hel måned.... Nå skal det gå tre, om ikke jeg vinner i lotto :-? Det er vel lite sannsynlig ettersom jeg ikke spiller lotto.....

Var ikke like ille da han dro igår som da han dro for en måned siden. Veldig glad for det. Hadde det skikkelig kjipt når han dro første gang.

Nei nå logger vel Kjære på msn snart så vi kan prate litt nattaprat før jeg skal sove.....

Ha en strålende kveld alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en helg av det perfekte slaget, ja :) . Du lever vel en stund på denne! Tre måneder er lang tid, men med riktig innstilling så klarer dere det sikkert fint. Du er jo så flink til å finne på ting og holde deg aktiv også, og det hjelper jo masse.

Ha en fortsatt fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Heisann!

Høres ut som du har hatt ei super helg :) Tenker det var godt å se din kjære igjen..Selv levde jeg i hvert fall lenge på slike helger...

Håper du har hatt ei fin uke :-)

klem fra Oktavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det fredag igjen :o Jøss som tiden flyr....

Lever fortsatt på at Kjære var her forrige helg så dagene går litt greiere nå :-) Deilig at tiden går fort! Han hadde telt dagene til vi møtes igjen, 83 dager idag. Så tiden bør jammen meg gå like fort de neste ukene og synes jeg ;)

Igår var jeg på spinning med venninne R. Var en deilig time, men tok meg ikke fullt ut ettersom jeg er litt dårlig om dagen. Kvalm og svimmel... Håper det går fort over. Har hatt mye problemer med kvalme i mange mnd nå... Må vel tenke på å dra til lege snart. Men det er liksom så teit å komme å "bare" være kvalm. Veldig lite konkret liksom.... Dessuten er legen min litt rar... :tunge1: Får se hvordan det blir til uka...

Etter spinning tuslet jeg hjem, dusjet og lagde lasange :sikle: Ba vennepar M og R på middag etter de har bedt meg dit så mange ganger. Det var veldig vellykket og vi ble mette og fornøyde :P Kikket bare på tv, homsepatruljen...

Har hatt en deilig dag på jobb idag, liker når jeg har en konkret oppgave å gjøre og jeg får bestemme på hvilken måte jeg gjør det. Og sånn har det vært i dag.

Men nå får jeg komme meg hjem å lage litt middag og legge planer for helgen!

Ha en fin helg alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj... lenge siden jeg har skrevet noe her nå gitt....

Dårlig....

Har hatt en strålende mandag! Hadde en super dag på jobb, tiden gikk fortere enn noen gang og alt var bare gøy! Jippi :P Etter jobb dro jeg hjem og lagde en supergod middag, skikkelig grønnsaksuppe fra bunnen av (nesten ihvertfall...) og nå skal jeg kose meg med tv og godis resten av kvelden....

Helgen var ok. Var på kino på fredagen, så Monstertorsdag. Synes den var veldig bra! Elsker landskapet på Jæren og synes filmingen var utrolig fin. Røft og vakkert. Så mye fine bilder, storyen var jo heller så som så.... Men synes den var verdt å se og skal nok kjøpe dvden. Også elsker jeg stavangerdialekten da :-)

På lørdag så jeg fotballkamp, gud så spennede!

Etterpå dro jeg på vorspiel og en tur på byn med kompis L og kompis D. Det var utrolig moro. Har ikke hatt så mye kontakt med de i det siste og var veldig gøy og se de igjen.

Men på tide og følge litt med på tven her da.....

Ha en fin kveld alle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Innom med en :klem: til deg...

Til og med jeg fulgte med på tv'n under kampene på lørdag. Jeg med min "bryr meg ikke hvem som vinner"-innstilling satt klistra til skjermen når det nærmet seg slutten :roll:

håper du får en fin tirsdag :)

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...