Gå til innhold

En sommerfugls tanker


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine

Heisann!

Høres godt ut med grønnsaksuppe!

Det blir vel det på meg å mannen fremover, dårlig med peng nå altså :-?

Skal bake rundstykker i morgen, har heldigvis fryseren full og mye tørrvarer, så vi skal nok ikke sulte :ler:

Hvordan går det med kvalmen?

Har du tatt en grav-test??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner Oktavia, bertine og sommerfuglene! Det var koselig!

Har ikke tatt noen graviditetstest... Kvalmen er her enda emn tviler på at jeg er gravid. Har jo ingen andre symptomer og går jo på p-piller så tviler, men kan jo ta en sånn for sikkerhets skyld ja....

Endelig helg igjen.....

Tiden går fort, snart jul....

Liker at tiden går fort for da er det ikke lenge til jeg får se Kjære igjen :)

Har hatt en fin uke. Hadde besøk av venninne C på tirsdag og det var koselig. Er veldig lei meg for at vi ikke har like god kontakt lengre. Hun har fått kjæreste og også ei god venninne fra jobben og da blir det jo liksom ikke like mye tid til meg lengre.... Skjønner jo det, men det er trist allikevel. Vi har liksom vært veldig gode venner de siste årene.

På torsdag var jeg på spinning med venninne R. Det var skikkelig digg! Ble kjempesvett og følte at jeg fikk masse ut av treningen.

Idag fikk jeg blomster på døren :blomst: Fra Kjære :hjerter: Søte gutten min! Det er nemlig ett år siden vi møttes idag.... Det føles som vi har kjent hverandre mye lenger.... Er så glad i gutten min!

Ha en fin helg alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi var visst naboer akkurat nå, så jeg tittet innom ;)

Håper du får en fin helg!

Ang. kvalmen, så var jeg også en del kvalm før - og det var på grunn av p-pillene. Så det kan jo være en grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En rolig lørdag idag.....

Ingen fest og ingen fyll. Deilig og slappe av litt ;)

Idag har jeg vært veldig effektiv! Gjort masse småting jeg burde gjort for lenge siden. Kjøpt meg noen vitaminpiller, noen julegaver, ny krok til balkongdøra, en søt liten mugge og fikset meg boligsparing for ungdom. Dessuten har jeg kjøpt meg nye sko ;) Noen stilige høyhelte sorte! Veldig fornøyd :sjarmor:

Veldig fornøyd med min egen innsats idag ja :ler:

Har bestillt meg billetter til Florida nå! Jippi!! Men litt skummelt og... Er ikke vant til å reise så langt alene. Må mellomlande i København og Washington. Drar den 20. januar og det blir noe sånt som 74 (?) dager til. Gleder meg til å se Kjære igjen :hjerter:

Tid for å lage taco nå.....

Håper alle får en super helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Har fått ordnet en del ting i dag du da :) Mer enn jeg som stort sett har sløvet på sofan :wink:

Og nå kan du starte nedtellinga til du kan reise til Florida :-) :hoppe:

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Må si tusen takk for veldig trøstende ord i dagboka mi i kveld. Det var veldig koselig.

Du får kose deg med den rolige lørdagskvelden, det er godt noen ganger det også! Og nå har du jo florida-turen å se fram til også! Den tida kommer til å gå kjempefort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

God helg!! :klem:

Akkurat komt hjem fra seinvakt, iskaldt ute!!!!!!!

Men det er veldig fint når det er stjerne klart:)

okay, vi snakkes!

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Hei!

Hvilke planer har du for dagen da?

Jeg har store planer om å få gjort sååå mye, men har ikke kommet ordentlig igang enda :roll:

Oktavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fro hilsen Oktavia, pusla og bertine :)

Det er alltid hyggelig!

For en nydelig dag! Blå himmel og solskinn! Ikke er det så kaldt ute heller, 5 røde grader :-) Har ikke gjort så mye idag, skrevet mail til Kjære, limt bilder i album og nå ser jeg cupfinale. Ikke veldig spennede... Brann leder jo 4- 1. Men må kikke for å kunne sende sms til Kjære som står på jobb, han er Lyn-fan.... Ikke noe å rope hurra for Lyn idag akurat.

Har ingen store planer for kvelden heller. Skal spise litt snart før jeg drar på sats. Tenkte å prøve yoga idag :) Har ikke prøvd det før så det kan bli litt spennede. Søndagsmiddagen blir fiskekaker, poteter og raspede gulrøtter. Og sjokoladepudding til dessert. Nam, nam :sikle:

Ønsker alle en fin søndag! :hoppe:

:hjerte: 73 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Heisann :)

Heldig du som har så fint vær da :) Her er det overskyet og det regner,regner og regner...Perfekt vær til å sitte inne og jobbe, men i morgen kan det vær fint igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Oktavia!

Jeg tåler ikke sitrusfrukter... Det har jeg visst i 20år, men allikevel kjøper jeg meg en kiwi på kiwi :ler: Bare sånn for å teste om jeg fortsatt er allergisk.... og ja det er jeg, sitte nå å klør i munnen og svir på leppene. Duste meg....

Har nettop vært å trent. Stram opp2. Det var digg :Nikke: Ble skikkelig svett og magen hodt på å dø stakkars... Igår var jeg på yoga og det var ikke like vellykket. Hadde ganske store forhåninger om at det skulle bli bra ettersom ei venninne av meg har fortalt mye positivt om det, men.... jeg synes det var kjempekjedelig.... Var slitsomt til tider og litt vondt, men følte ikke at jeg hadde trent etter timen selv om den varte i 75min.

Åhh... jeg så på "The 70s show" eller hva det heter på tv2 tidligere idag. Og der drømte hun ene at hun var Dorothy i Trollmannen fra Oz, og isteden for den lille hunden bar hun på en rosa enhjørning. Og akkurat en sån bamse har jeg og! Bare at min er blå. Den er kjempesøt :rosasmil:

Kjære ringte meg idag! Det var så deilig å høre stemmen hans igjen... :P

Har bestemt meg for å gå til legen med denne kvalmen min, får vel bestille time i morgen. NÅ er jeg lei.... har jo vært kvalm i sååå mange måneder, snart ett år nå uten at det går over samme hva jeg gjør eller ikke gjør....

Men nå er tid for en dusj ja....

Ha en fin mandagskveld alle sammen!

:hjerte: 72 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Flink du er til å trene da, Sommerfugl :) Har ikke vært noe særlig trening på meg den siste uka, men håper å få trent en del når praksisen er ferdig. Nå tar skolen/jobb(vet ikke hva jeg skal kalle det når jeg er i praksis :-? ) alle min tid og krefter. Håper det ikke blir slik når jeg kommer ut i jobb...

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nabo'n er tilbake!

Nå ble jeg litt bekymret, da du syns yoga var så kjedelig. Jeg har bestilt meg pilates dvd (det kan vel sammenliknes litt?), håper ikke det blir fryktelig kjedelig... Jeg som forventer meg underverker :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen Oktavia og stas, alltid hyggelig :)

Har ikke noen erfaring med pilates jeg, stas.... Men det er jo godt mulig at du liker det enten det ligner yoga eller ikke. Var tross alt mange som så ut til å digge yoga på timen, ble bare litt vel kjedelig for meg som liker litt musikk til treningen.

Sitter på jobb og jeg kjeder meg sånn.....

Fatter ikke at det går an å være så lite motivert til å jobbe, burde vel egentlig ikke hatt noen pc på kontoret.... Sitter jo bare å gjør unyttige ting og ikke det jeg skal gjøre. :oops: Arg... Det værste er jo at jeg er så fullstendig klar over det selv! Uff....

men Kjære skal være glad da, blir jo de laaange mailene til han :wink:

Idag skal jeg ikke trene, nesten litt fælt.... men kroppen trenger vel en liten pause innimellim den og. Trente igår og det var sååå gøy. Var på tripp trapp1 og instruktøren var mann og så utrolig feminin :ler: Smilte hele treningen jeg og måtte passe meg for ikke å sprute ut i latter noen ganger :hoho: Men treningen var utrolig effektiv og jeg skal nok prøve å gjøre den timen fast så sant det går.

Grunnen til at jeg ikke skal trene idag er at jeg skal i et møte også skal jeg spise middag med eksen etterpå, sushi :sikle: Blir rart å se eksen igjen, vi har ikke sett hverandre på lenge. Vi har vært veldig gode venner etter at det ble slutt, men han var/er (?) fortsatt forelsket i meg og har ønsket avstand. Noe som er veldig vondt, men jeg må jo bare akseptere det...

Ha en fin onsdag alle sammen :-)

:hjerte: 70 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du ;)

Joda, skal til epcot senteret om jeg drar... ;) Så kommer nok til å jobbe me din kjære da... ;) Men er jo ganske stor den norske paviljongen da... ;)

Håper du får en fin tur til Florida, si åssen det er der er du snill ;)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg igjen.... :-)

Det blir deilig, trenger litt fri fra jobb nå.

Skal til mamma i helgen og det blir koselig, en stund siden jeg har sett familien nå... Blir litt tiltak å reise dit når jeg ikke har bil. Har bil som jeg kan disponere,men er noe dritt med bil i oslo når man ikke har garasje eller parkeringsplass. Derfor bruker jeg kollektivt, og det er jo miljøvennlig og da så ;)

Imorgen skal jeg stripe og klippe håret, det er virkelig på tide.... Gleder meg! Veldig praktisk når det er venninna mi som er frisøren og for da betaler jeg bare en liten slump med penger ;) Regner med at det blir en liten bytur på oss og. Det er lenge siden sist så det hadde vært hyggelig.

Ellers skal jeg prøve å få kjøpt en del julegaver på lørdag. Håper jeg har fått lønn til da....

Ha en fin helg alle sammen :vinke:

:hjerte: 68 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp tittet litt i dagboka di! Skjønner godt at du gleder deg til å reise!

Håper du får en fin helg!!!

:) iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...