Gå til innhold

En sommerfugls tanker


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

:klem: og valentines-:dagensrose: til deg. Du skriver så fine innlegg i dagboka mi, og er ei sånn positiv jente jeg setter stor pris på ordveksle med her inne! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Hei, takk for hilsen. :)

Håper du har det bra med jobb og sånt no, selv om både kjæresten og veninna er borte. Virker som du hadde nok å drive med i helga i alle fall! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til pusla, bertine og iingvild

Idag har jeg vært på sykehuset. Ikke noen særlig deilig opplevelse... Har tatt gastroskopi (slange med filmkamera ned i tarmene og magen). Brakk meg hele tiden, men nå går alt mye bedre og jeg har bare litt vondt i halsen.

Var litt moro når jeg skrudde på radioen og hørte på "Are og Odin" idag for gjett hva de pratet om! Jo nettop gastroskopi :ler: Are hadde tatt det igår og når han fortalte det var det akkurat slik jeg ville fortalt det! Litt moro....

Pratet såvidt med Kjære på msn isted, han skal prøve å få fikset flybilletter idag så da kan jeg virkelig begynne å telle ned :P Han hadde drømt om oss i natt... At vi var ute og gikk tur med sønnen vår også fridde han til meg :ler::ler: Håper han er sanndrømt noen år frem i tid :sjarmor:

Kjenner at jeg er inne i en litt rar periode i livet mitt nå. Jeg tenker veldig mye, når vil jeg bli voksen? Den ene dagen gleder jeg meg til å starte livet mitt med Kjære og gleder meg til den dagen vi gifter oss får barn....

Mens neste dag tenker jeg at jeg vil være ung og kun tenke på meg selv... Fullføre utdannelsen min og reise rundt før jeg vil ha en familie. Det er ganske frustrerende :roll:

Om en time skal jeg på sats å trene med venninne R. Gleder meg! Har ikke trent på en uke og vet at timen idag kommer til å slite meg ut og da føler jeg meg alltid så bra etterpå! Vi skal begynne å trene en del styrke også. Jeg vil stramme opp kroppen min.

Ellers så skal jeg bare se Idol ikveld og lime bilder i album.

Håper alle får en super kveld :tommelsmil:

:hjerte: Snart kommer Kjære hjem... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er unormalt å tenke sånn som du gjør vedr. fremtid og etablering og sånt. Det ER skummelt å tenke mann og barn og volvo (og vov-vov? eller katt? :wink: ), og sånn i teorien om man bare tenker på det så tror jeg ikke man nødvendigvis kjenner seg helt klar. Jeg vil jo veldig gjerne få et langvarig,stabilt forhold og stifte familie forhåpentligvis, men tenker jeg for mye på at det kan bli en realitet, får jeg jammen litt panikk også! Og jeg er 30 år altså!!

Tror det vil gå av seg selv jeg, når tiden er inne for det så føles det sikkert helt naturlig. Og litt skummelt, kanskje, men det er jo sunt å ha et litt realistisk syn på ting og da.

Håper treninga var bra da! Blir idol her også i kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hørte på Are og Odin akkurat da jeg også, hørtes ikke moro ut, mener nå jeg! :roll: Men det er vel deilig å være ferdig med det.

Hva trener du når du trener?

Ha en kjempe fin avsluttning på uka. Snart helg igjen. Jeg som hadde første skikkelige dag på skolen i dag! :-?

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oktavia

Snart er det helg!! Har bare en dag igjen i praksis nå, og morgendagen går med til karneval :) Jeg skal være spøkelse/gjenferd *savne spøkelse-smiley*

Har du noen planer for helga da?Jeg reiser hjem til mamma og pappa i morgen. Gleder meg kjempemye :-)

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner jenter :klem:

Sitter nå på jobb og surrer, har egentlig ikke så mye å gjøre idag og derfor bruker jeg litt tid på kg, fy...

Pratet med Kjære på msn igår. Han har bestillt flybilletter til 13.april :hoppe: det er MYE tidligere enn forventet og det er nesten litt skummelt å tenke på at han snart kommer hjem.... Også kommer han hjem på årsdagen vår :P Det har jeg egentlig tenkt ganske lenge da... Eneste skår i gleden er at jeg skal jobbe overtid hele uken før helgen 15-17 og hele den helgen... Litt synd, men han kommer hjem ihvertfall :tommelsmil:

Var å trente styrke på sats med venninne R og kompis M igår. Det var hardt men gøy! Hadde mellom 5-7 kilo på stanga hele timen og er godt fornøyd med de ettersom det var første gang. Kjenner at musklene er støle idag ja... Jeg liker å variere treningen så nå har jeg vært med på alle timer sats har bortsett fra Aerobic3 og jeg trives så godt med å trene på timer. Neste uke skal jeg trene minst tre ganger. Føreløpig bare to denne uken...

Ikveld får jeg besøk av kompis L. Vi skal se Idol tipper jeg (det går vel idag... må sjekke) Vet ikke hva annet vi skal men blir vel en tvkveld ja. Kompis L sliter med alvorlige mageproblemer og er mye dårlig og går på diett så vi får se om det blir noen øl... Kjenner at jeg har lyst på en øl eller to idag ;)

Om ikke jeg bli bedt noe sted drar jeg nok til mamma og stefar på lørdag og blir der til mandag. Har jo faktisk ikke sett de på over en mnd og det er VELDIG lenge! Selv om både mamma og pappa ringer meg flere ganger i uken er det jo koselig å se de innimellom og da...

Håper alle får en supert helg :vinke:

:hjerte: Kjære kommer hjem om 54 dager! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke jeg bli bedt noe sted drar jeg nok til mamma og stefar på lørdag og blir der til mandag.

Høres akkurat ut som meg det der, jeg er også litt sånt "hvis ikke noe skjer til helga, så drar jeg til mamma og pappa" :ler: Det blir sikkert koselig det, da! Man skal passe på familien sin!

Håper helga blir bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag.... og jeg er på side 2 idag gitt...

Har hatt en grei dag idag... :roll: Ikke noe mer ikke noe mindre, bare grei.

Igår var jeg å trente spinning2. Ble skikkelig kjørt og det var digg :danse: Etterpå dro jeg til M og R på middag, fikk rådyr og det var nam nam. Hadde en veldig hyggelig kveld og var ikke hjemme før nesten ett om kvelden... Var litt trøtt da jeg dro på jobb idag ja...

Fikk ikke trent idag fordi jeg har hatt en snekker på besøk. ENDELIG! Det er veldig

lytt inn til naboen min og derfor har jeg hatt besøk av en snekker som har satt opp en ekstra vegg ;) Foreløpig har ikke hun som bor ved siden av meg kommet hjem enda så jeg har ikke fått testet det....

Har fått mail av venninne C. De har det veldig fint og det er jeg veldig glad for selv om jeg skulle ønske at hun hadde det kjipt og ville komme hjem igjen :tunge1: Neida....

Men nå er det kveldsmat og tv på meg resten av kvelden.

Håper alle får en fin kveld :vinke:

:hjerte: Kjære kommer snart hjem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Snart helg igjen! Hvordan går tiden sååå fort!

Har hatt en bra dag på jobb idag ;)

Akkurat nok å gjøre og ganske moro det jeg har gjort idag og! Bare en dag igjen på jobb også er det helg!

Har veldig lyst til å dra på Timbuktukonsert imorgen men har ingen å dra med... Buhu...

Ellers så vet jeg ikke hva jeg skal i helgen.

Fikk mld av Kjære idag. Han har nå fått siste dag på jobb enda tidligere enn forventet! 30mars faktisk... Det er jo snart det.... Nesten så jeg synes tiden har gått litt vel fort! Har litt blanede følelser for tiden... Synes jeg å Kjære prater så dårlig sammen. Både på mail og msn er det litt upersonlig synes jeg. Vet jo at han er litt stille og at vi ikke prater så mye sammen som feks jeg og eksen (fy! ikke sammenligne...) Men håper ting blir bedre når han kommer hjem ihvertfall. Jeg er veldig glad i han, men føler ikke at ting er helt topp nå... Er veldig usikker blitt plutselig... Men ting ordner seg nok når han kommer hjem :wink:

Håper alle får en fin kveld :vinke:

:hjerte: Kjære kommer snart hjem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI HEI..

er innom for å ønske deg en fin kveld :)

prøv å ikke bekymre deg ang deg og din kjære.. alle par har opp og nedturer vet du, og bare man jobber litt med det så løser det seg som regel :Nikke: ønsker deg lykke til

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei sommerfugl!

Det du sier om deg å kjære er nok ganske vanlig i perioder. Spesielt når dere er langt fra hverandre, HOLD UT! :wink: Hadde det akkurat likt da min kjære var langt vekke en periode, tlf samtalene ble liksom om ingenting..bare pjatt. Men da vi kom sammen igjen var alt som det skulle, vi vokste nok endel på den tiden vi var fra hverandre tror jeg.

Klem B :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår meg sammen med de andre jentene over her, det er helt vanlig å ha litt nedturer, særlig når det er slik avstand. Vi jenter skal jo analysere og måle temperaturen på forholdet hele tida også da, mens gutta tror jeg er mer stabile sånn. Se det an til han kommer tilbake du, da ses dere mer og kommunikasjonen blir litt annerledes. Det blir sikkert kjempefint :klem:

Pssst: synd vi ikke kjenner hverandre bedre, så kunne jeg blitt med på konsert vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Takk for :klem: i dagboka mi :)

Enig med pusla om at du kan se det an til han kommer tilbake, og se hvordan det går da. Det blir sikkert bedre :)

Jeg skal jobbe natt til lørdag, men det er likevel snaaaaart helg!*gelde seg*

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsner og trøsteord jenter :klem:

Jeg har det bedre nå....

Fikk pratet masse med Kjære på telefon i helgen og en god del på msn og vi er på vei opp fra vår lille bølgedal... Kjære har bestillt billett hjem og jeg skal møte han på Gardermoen 8april. Det er 38 dager til... og jeg vet at de kommer til å gå kjempefort! Noe som er veldig bra ;)

Hadde en fin helg. Var hjemme hos mamma og stefar...

Imorgen skal jeg møte mamma på ikea og kikke på en seng, madrasser og noen lamper. Jeg driver å pusser litt opp hjemme hos de nemlig....

Hadde en ok dag på jobb idag. Var litt kjedelig, men satser på at det blir bedre i morgen ;)

Har ikke noe mer å skrive nå egentlig jeg... Er litt "tom" inni meg på en måte.... tror jeg må se på litt hjernedø tv nå... Big Brother eller noe....

Håper alle får en fin kveld :vinke:

:hjerte: Kjære kommer hjem om 38dager :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagskveld....

Skulle egentlig ha middagsbesøk ikveld, men de måtte melde avbud og nå sitter jeg her alene.

Hadde en fin dag på jobb idag. Hadde en del å gjøre. Gleder meg egentlig litt til imorgen ;) Dro rett fra jobb til Ikea hvor det nesten ikke var mennesker :o Er nok mindre mennesker der ettersom de har fjernet nesten hele parkeringsplassen. Jeg møtte ihvertfall mamma og vi fikk shoppet og kikket på det vi skulle. Greit å dra på ikea med mamma, det blir alltid så billig for meg :kul: Mammaen min er den beste jeg kunne fått!

Imorgen skal jeg spise sushi med kompis E og jeg gleder meg MASSE! Sushi er noe av det beste jeg får, men jeg er veldig kresen på hvordan den skal være og spiser det ikke så ofte slik at jeg aldri blir lei ;)

Fikk mail av venninne C idag og de har det fortsatt bra, men hun savner meg og det er jo hyggelig å høre :)

Jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre et med bursdagsgaven hennes i år. Det er litt kjedelig å bare sette penger over på kontoen hennes liksom.... Men vet ikke hva jeg skal sende til henne heller evt...

Jeg får tenke på det. Har enda noen uker igjen ;)

Håper alle får en fin kveld :vinke:

:hjerte: 37 dager igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å dra på ikea med mamma, det blir alltid så billig for meg  :kul:  

Tihi, sånn er mamma'n min og :sjarmor: .

Å, jeg og vil spise sushi igjen snart! Er blitt litt hekta på det jeg og, men spiser det sjeldent. Vanskelig å lure med seg noen!

:klem: Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...