pusla Skrevet 19. desember 2004 #101 Del Skrevet 19. desember 2004 Da må du ha en kjempefin juleferie, kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. desember 2004 #102 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei hei! Innom for å ønske deg en flott jul, og en fin juleferie! Takk for koselig hilsen Må få ferdig takke kortene....er lenge siden vi giftet oss nå.... :oops: klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. desember 2004 #103 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei! Mange jule 'er igjen! Håper du koser deg masse hele jula! hilsen fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #104 Del Skrevet 22. desember 2004 Takk for julehilsner pusla, bertine og iingvild Det er koselig Idag fant jeg faktisk dagboka mi på side to Hmmm..... Godt at det trådløse nettverket fungerer her så jeg får dyttet meg over på side en igjen Er nå i Stavanger hos tantefolk, beseforeldre og søskenbarn for å feire ei skikkelig kosejul, noe jeg gleder meg veldig til Er opptatt av tradisjoner og ser familien min alt for skjeldent dessverre.... Imorgen skal jeg på Kvadrat og handle de siste julegavene! Blir sikkert en del folk ja.... Men får vel gå å være litt sosial jeg nå Håper alle får en strålende jul! :nissekone: 28 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. desember 2004 #105 Del Skrevet 22. desember 2004 Takk for hilsen! Nå er det ikke lenge igjen til den store kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. desember 2004 #106 Del Skrevet 26. desember 2004 :nissekone: God jul ...til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #107 Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for hilsner iingvild og Linn3c Tilbake på kg etter en lang stund borte.... Har hatt en fin jul selv om familen min kan være litt masete.... Men jeg vet jo at de bare mener det godt... Fikk mye fint og spist kjempegod mat! Farmor kan å lage ribbe og pinnekjøtt Vært en del ute på byen med fetteren min og, og det har vært knall Men nå skal jeg snart hoppe i dusjen, skal ut å spise med venninne C og venninne S idag. Det blir kos Håper alle får en fin kveld! Dette er forresten min siste dag spm 20åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. desember 2004 #108 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei! :D Håper du får en fin bursdag i morgen (GRATULERER) og en fin nyttårsdag/kveld/aften! :D fra meg iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. desember 2004 #109 Del Skrevet 30. desember 2004 GRATULERER MED DAGEN, SNUPPA!!! og Håper du koser deg i dag! Har hatt en fin jul selv om familen min kan være litt masete.... Men jeg vet jo at de bare mener det godt... Som jeg skulle sagt det selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #110 Del Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk for hilsner iingvild og pusla Det er så koselig å komme til dagboka mi når dere har vært å tittet Hadde en hyggelig bursdagsfeiring med mamma, stefar, lillebror + kjæresten hans og mormor på torsdag. Vi spise god mat og spilte kort og koste oss veldig! Fikk gavekort på spa av Kjære! Gleder meg til å bruke det! Ellers fikk jeg mest penger, trenger jo det når jeg ENDELIG snart skal reise!! Skal begynne å pakke på mandag... Synes ikke det er lenge siden jeg bare satt og klagde over hvor lenge det var til jeg fikk se Kjære igjen også er det "plutselig" bare tre uker igjen... Skummelt :o Feiringen igår var ok. Var hos en venn av venninne C og spiste god middag før vi dro på en fest, men jeg var ikke ikke godt humør. Venninne C dro til Sverige idag for å dra videre ut i det store Europa i de neste 6 mnd. Jeg synes det er forferdelig at jeg ikke får sett henne på en evighet også er jeg så redd for at det skal skje henne noe. Jeg er så glad i henne! Nå venter jeg på at Kjære skal logge seg på msn. Blir deilig å prate med han litt. Vi pratet på tlf tidligere idag, men det var bare en kort samtale.... Håper alle får en fin kveld! Jeg skal ihvertfall nyte min siste kveld hvor jeg kan sove lenge, før det er tilbake på jobb på mandag... 19 dager igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 3. januar 2005 #111 Del Skrevet 3. januar 2005 Godt nyttår! Høres ut som om du har hatt en fin jul!!! Er det bare 19 dager til kjæresten din kommer hjem nå?? spennende... klem b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 3. januar 2005 #112 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei! Godt nyttår til deg også! :blomst_opp: Kan tenke meg sommerfuglene begynner å gjøre seg gjeldende i magen også, nå som det nærmer seg reise?! Herlig, kan bare tenke meg hvordan det blir å se sin kjære etter så lenge fra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 3. januar 2005 #113 Del Skrevet 3. januar 2005 Heisann! Innom med en liten hilsen. Har vært uten internett i hele jula... Nå er det ikke lenge til du skal ut og reise Håper du har hatt ei fin jul, og at det nye året blir det beste du har hatt :-) -Oktavia- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #114 Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for hilsner bertine, stas og Oktavia Har vært hjemme fra jobb idag... Fikk ikke sove igår og har sovet dårlig i hele natt. Tenker på Kjære hele tiden, savner han sånn... Også har jeg en vond følelse av at noe er galt... Mulig jeg bare innbiller meg ting, men jeg føler liksom at jeg ikke er så viktig i livet hans for tiden. Jeg klarer ikke tenke på annet enn han og vil gjerne prate med han på msn og skrive mail til han hele tiden mens jeg føler at jeg bare er i veien og en byrde når jeg vil prate med han... Har ikke fått mail av han på 4 dager og jeg har sendt han en hver dag.... Når jeg fikk sms idag var det ingen "hei jenta mi" eller "glad i deg" Kun hva han hadde gjort idag og lurte på hvordan min dag var, det er så ulikt han.... Uff jeg orker ikke tenke mer på det. Jeg håper bare det går bra når jeg reiser bort dit. Gleder meg til å trene etterpå ihvertfall Skal trene aerobic1 kl 18.20. Har vært så dårlig til å trene i det siste, skylder på jula jeg Må ihvertfall komme igang igjen nå når jeg snart skal til Kjære Håper alle får en fin kveld 15 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. januar 2005 #115 Del Skrevet 5. januar 2005 til deg, det er vondt å ha sånne tanker, uansett om du har grunn til det eller ikke. Nå kjenner ikke jeg kjæresten din, så jeg vet jo ikke om dette er rart for han å være, men generelt sett tenker jo menn mye mindre over hva de skriver og hva slags signaler de sender enn det vi jentene gjør. Jeg tenker akkurat som deg (for tida, og har jo gjort det tidligere også), tolker alt som kommer, og aller helst i verste mening. Du kan jo også velge å tenke sånn at ditt liv er som det alltid har vært her hjemme, mens hans liv i statene er jo sikkert hektisk, nytt og spennende. Kanskje han rett og slett bare har mye annet for tida? Dere virker jo å ha et godt forhold, så da kan du sikkert også spørre han om hvorfor han virker litt fjern for tida. Mest sannsynlig får du et svar som gjør det roligere. Og om ikke lenge er du der nede også!! Uansett, så forstår jeg innmari godt hvordan du har det. Det er kjempeslitsom, også føler man seg jo litt "hysterisk" også ovenfor mannen. Håper det ordner seg og at du ikke har noe å bekymre deg for!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #116 Del Skrevet 6. januar 2005 Takk for hilsen pusla Selvfølgelig var det ingenting galt..... :oops: Kjære og jeg hadde en lang msn-prat igår og det var skikkelig hyggelig! Han ymtet frempå om at han synes jeg har hatt litt mye humørsvingniger i det siste, og det har jeg nok... Tankene mine er skikkelig berg og dalbane for tiden. Men jeg skal prøve å være mer glad om dagen, jeg har jo ikke så mye å være trist og lei meg for egentlig... Jeg skal jo snart se gutten min igjen Var å trente aerobic igår og det gjør meg så godt, er alltid i godt humør etter jeg har trent. Skal prøve å få trent idag og Hadde fått mail av Kjære idag og Han har funnet ut at han kommer til Norge før juni. Det er så deilig å vite. Det betyr nemlig at det går maks *telle* 119 dager til jeg får se han igjen etter jeg har vært i Usa. Og det skal jeg klare! Ellers har jeg en del jeg må gjøre før jeg skal dra : * veksle penger * kjøpe bag * kjøpe veske * leverer bilder * ta sol På tide å jobbe litt igjen da, måtte bare skrive dette.... Er litt mer glad idag Håper alle får en fin torsdag 2 uker igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. januar 2005 #117 Del Skrevet 6. januar 2005 Hyggelig å høre at alt var i orden og at du er gladere i dag da Så flink du er til å trene nå da, det er smart når humøret går litt opp og ned, for det hjelper nesten alltid. Kanksje jeg burde praktisere det selv også! Håper torsdagskvelden din blir god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2005 #118 Del Skrevet 8. januar 2005 Godt nyttår! Tipper det blir spennende å sette seg på flyet! Ikke lenge igjen nå nei. Skjønner det er rart å ikke høre fra hverandre hele tiden, men alt er nok fint! :D Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 11. januar 2005 #119 Del Skrevet 11. januar 2005 hei! husker godt hvordan det var å bo fra kjæresten min, det var helt forferdelig. Jeg følte jeg måtte vite hva han gjorde hele tiden, og tolket mld hans på alle tenkelige måter...det var ikke så gøy nei! Men bare hold ut, har dere klart et avstandsforhold klarer dere alt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 11. januar 2005 #120 Del Skrevet 11. januar 2005 Godt at ingenting var galt. Vet hvordan det er å tolke meldinger ja...Kunne liksom aldri bare lese meldinga Håper uka har begynt fint Dagen min begynte med at jeg falt på isen, og at bussen var et kvarter forsinket... -Oktavia- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå