Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Det gikk ikke denne gangen. Hcg hadde steget fra kun 26 til 36 mellom mandag og onsdag. Ingenting føles som sist, men begynt å få litt smerter i magen. Håper egentlig bare at jeg begynner å blø nå så det ikke utvikler seg dette hva enn det er. Nye prøver i morgen. Jeg er bokstavelig talt drittlei av prøverør og alt styret som følger med

Leit å høre :(

Anonymkode: 9999c...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Det gikk ikke denne gangen. Hcg hadde steget fra kun 26 til 36 mellom mandag og onsdag. Ingenting føles som sist, men begynt å få litt smerter i magen. Håper egentlig bare at jeg begynner å blø nå så det ikke utvikler seg dette hva enn det er. Nye prøver i morgen. Jeg er bokstavelig talt drittlei av prøverør og alt styret som følger med

Det var leit, veit alt om hvor kjipt det er. Opplevde noe lignende forrige forsøk. Ta vare på deg selv, verken prøverør eller SA er lett, man taper seg selv veldig fort i prosessen. Klem til deg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, maxi25 skrev:

Det var leit, veit alt om hvor kjipt det er. Opplevde noe lignende forrige forsøk. Ta vare på deg selv, verken prøverør eller SA er lett, man taper seg selv veldig fort i prosessen. Klem til deg. 

 

Takk. Hva skjedde med deg forrige gang? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Det gikk ikke denne gangen. Hcg hadde steget fra kun 26 til 36 mellom mandag og onsdag. Ingenting føles som sist, men begynt å få litt smerter i magen. Håper egentlig bare at jeg begynner å blø nå så det ikke utvikler seg dette hva enn det er. Nye prøver i morgen. Jeg er bokstavelig talt drittlei av prøverør og alt styret som følger med

Føler veldig med deg :( mange klemmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Takk. Hva skjedde med deg forrige gang? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil.

Jeg vart gravid etter fryseforsøk, hcg prøven min var 45 på testdagen.. Par dager senere startet jeg å spotte. Tok deretter blodprøver for å se om hcg stiger.. Var veldig dårlig stigning. Det ble mistenkt exu så jeg bestilte privat ul uke 6 og der manglet det fosteranlegg. Så ble jeg henvist til ny ul på sykehuset og der var det heller ikke så mye å se.. Etter flere ul ble det konstantert BO/MA.. Men siden jeg tok lutinus kom det ikke blødning.. Par dager etter jeg avslutta med lutinus spontanaborterte jeg men alt kom ikke ut, så jeg måtte ta piller for å tvinge resten ut. De pillene fungerte ikke... Så jeg småblødde i lang tid før alt kom ut. Var ikke gøy! Nå er jeg gravid igjen, er forbi uke 12 men fortsatt livredd selvom jeg har sett babyen på ul i uke 8 og i uke 12.. Håper alt er i orden denne gangen. Verken meg eller mannen har barn fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, maxi25 skrev:

Jeg vart gravid etter fryseforsøk, hcg prøven min var 45 på testdagen.. Par dager senere startet jeg å spotte. Tok deretter blodprøver for å se om hcg stiger.. Var veldig dårlig stigning. Det ble mistenkt exu så jeg bestilte privat ul uke 6 og der manglet det fosteranlegg. Så ble jeg henvist til ny ul på sykehuset og der var det heller ikke så mye å se.. Etter flere ul ble det konstantert BO/MA.. Men siden jeg tok lutinus kom det ikke blødning.. Par dager etter jeg avslutta med lutinus spontanaborterte jeg men alt kom ikke ut, så jeg måtte ta piller for å tvinge resten ut. De pillene fungerte ikke... Så jeg småblødde i lang tid før alt kom ut. Var ikke gøy! Nå er jeg gravid igjen, er forbi uke 12 men fortsatt livredd selvom jeg har sett babyen på ul i uke 8 og i uke 12.. Håper alt er i orden denne gangen. Verken meg eller mannen har barn fra før av.

Det skjønner jeg. Takk for at du delte erfaringen din. Har sluttet på progesteron i håp om at det hjelper. Denne gangen går det bra for dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FlyBabe skrev:

Da har jeg fått time for innsett på torsdag :)

Så bra :))) åssen fungerer det? Hvor mange dager dager med østrogen har du hatt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LillyBe skrev:

Så bra :))) åssen fungerer det? Hvor mange dager dager med østrogen har du hatt nå?

Takk LillyBe,  miore og Askemeagain89 =) Jeg har gått på østrogen (Progynova) i 17 dager og skal fortsette. UL i dag, og så ringte de med opplysninger om time for innsett. De tar opp ett og ett egg og tiner de (jeg har ikke flere på samme streng), og så håper vi på at ett overlever opptininga. Har time etter 12 for at de skal rekke å tine de, regner jeg med. Søndag begynner jeg med Cyglogest også. Jeg har forstått det sånn at innsett er ganske smertefritt og går raskt (fem-ti minutt?), men jeg har ikke gjort det før, så jeg vet jo ikke.

Endret av FlyBabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kontroll i dag, var tre poser som har vokst. En på 9 en på 3 og en på 12, skulle gå på sprøyter til mandag så tilbake til kontroll. Kanskje jeg får sette eggeløsnings sprøyta da.

Merker jeg er skikkelig lei nå altså, Åsså er jeg midt oppi flyttekaos :(

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt inn fryseegg på tirsdag, prøver å kjenne etter om jeg kjenner noe... blir gal. 2 uker er altfor lenge å vente med å teste, kjennes ut som 2 måneder. Har ingen symptomer enda, men det er vel tidlig hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. august 2016 at 7.57, prover87 skrev:

Hei :)

Da er vi helt likt i løypa! I går begynte jeg å skikkelig merke noe i magen, og jeg føler meg opplåst. Men jeg klarer heldigvis å bruke de vanlige klærne ennå ;)

Jeg skal og inn til kontroll på fredag. Gjør egentlig regning med å fortsette noen dager til med sprøyter etter det - har forstått at 8 dager med sprøyter er ganske lite. Så forventer å sette sprøyter i hvert fall til og med søndag.

Er det ditt første forsøk? Hvilken klinikk hører du til?

Åssen gikk det med deg i dag ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Mipmip skrev:

Satt inn fryseegg på tirsdag, prøver å kjenne etter om jeg kjenner noe... blir gal. 2 uker er altfor lenge å vente med å teste, kjennes ut som 2 måneder. Har ingen symptomer enda, men det er vel tidlig hmmm.

Spennende!!! Er vel tidlig i forhold til å kjenne noe ja... Krysser finga for deg. Gleder mer til å få satt inn selv, selv om den ventetiden er forferdelig 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LillyBe skrev:

Spennende!!! Er vel tidlig i forhold til å kjenne noe ja... Krysser finga for deg. Gleder mer til å få satt inn selv, selv om den ventetiden er forferdelig 😁 

Blir jo gal av å vente.. tusen takk!!😃 når skulle du sette inn? Jaa vi må ha en god dose tålmodighet når vi holder på med dette, hardt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mipmip skrev:

Blir jo gal av å vente.. tusen takk!!😃 når skulle du sette inn? Jaa vi må ha en god dose tålmodighet når vi holder på med dette, hardt hehe

Jeg vet ikke enda, inn på UL på mandag :) går nok fort 1-2 uker til før innsett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mipmip skrev:

Satt inn fryseegg på tirsdag, prøver å kjenne etter om jeg kjenner noe... blir gal. 2 uker er altfor lenge å vente med å teste, kjennes ut som 2 måneder. Har ingen symptomer enda, men det er vel tidlig hmmm.

Spennende, ja! Jeg innbiller meg at jeg ikke kommer til å teste tidlig osv, men jeg ser at dere som ruger sliter med å vente :) Vi krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...