Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Tredje positive test i dag tidlig. Fikk to i går kveld og. Tør ikke juble enda... Altfor altfor tidlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, LillyBe skrev:

Da kom endelig blødning, så da er jeg i gang med østrogen :) ringe klinikken etterpå for time til UL🙏

Åssen har dere andre det?

Sååååå bra masse lykke til 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Tredje positive test i dag tidlig. Fikk to i går kveld og. Tør ikke juble enda... Altfor altfor tidlig

Krysse fingra får at den får blir posetiv når satte du inn egg ?er det fyste førsøket ditt ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Tredje positive test i dag tidlig. Fikk to i går kveld og. Tør ikke juble enda... Altfor altfor tidlig

Dette høres jo kjempebra ut! Jeg våger meg på et gratulerer likevel, jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, thwrbra85 skrev:

Krysse fingra får at den får blir posetiv når satte du inn egg ?er det fyste førsøket ditt ?

Takk. Fredag. 4 ferskforsøk, men første søskenforsøk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, miore skrev:

Dette høres jo kjempebra ut! Jeg våger meg på et gratulerer likevel, jeg :)

Takk. Nervøs som bare det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Askmeagain89 skrev:

Takk. Nervøs som bare det :(

Meget forståelig! Slutta aldri å være nervøs da jeg var gravid med nr. 1, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Askmeagain89 skrev:

Takk. Nervøs som bare det :(

 

1 minutt siden, miore skrev:

Meget forståelig! Slutta aldri å være nervøs da jeg var gravid med nr. 1, jeg ;)

Veldig forståelig ja!! Må bare krysse finga :) dette skal gå bra!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, miore skrev:

Her ble forsøket avbrutt i dag! Som forventet egentlig. Jeg tok nyheten helt greit i dag, skuffelsen og nedturen kom og dro tidligere i uka. Jeg har tatt noen blodprøver for å titte på hormonnivåene mine, men legen ante ikke hvorfor det gikk som det gikk. Vi tar en prat for å spikre planen videre etter at blodprøvesvarene kommer inn, og starter opp igjen så fort det lar seg gjøre.

Så kjipt! Håper de finner ut hva som har skjedd, sånn at de kan justere ting til neste forsøk! 

Jeg begynner å nærme meg uttak/innsett (under 2 uker til hvis alt går etter planen). Det jeg lurer på er når forsøket blir avbrutt slik som ditt, teller det da likevel som et forsøk i det offentlige? Merker jeg stresser litt med det at vi "bare" får 3 forsøk gjennom det offentlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Tredje positive test i dag tidlig. Fikk to i går kveld og. Tør ikke juble enda... Altfor altfor tidlig

Spennende! Dette lover jo godt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, prover87 skrev:

Så kjipt! Håper de finner ut hva som har skjedd, sånn at de kan justere ting til neste forsøk! 

Jeg begynner å nærme meg uttak/innsett (under 2 uker til hvis alt går etter planen). Det jeg lurer på er når forsøket blir avbrutt slik som ditt, teller det da likevel som et forsøk i det offentlige? Merker jeg stresser litt med det at vi "bare" får 3 forsøk gjennom det offentlige.

Jeg vet ikke, jeg går privat! I Oslo har de ikke kapasitet til å tilby søskenforsøk lengre. På klinikken min regnes ikke avbrutt forsøk som et forsøk i den pakkeløsningen vi har kjøpt, men dersom det blir to avbrutte forsøk teller det til sammen som ett av de tre forsøkene vi har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner ting å skje hos meg og. Var hos gynekolog i dag, og alt var fint nedregulert så i morgen begynner jeg på sprøyter (Menopur). Neste sjekk er neste fredag for å se om ting går som planlagt og for å finne ut når uttak kan skje. Dette er så utrolig spennende og nervepirrende!

Føler at jeg har vært ganske heldig - alt har gått veldig greit så langt. Blødningen jeg skulle få under nedregulering kom når den skulle, og bivirkningene har vært svake (bare litt dårlig søvn og hetetokter på nettene). Håper at alt fortsetter like bra :)

Når det gjelder sprøyter, har dere satt de på dere selv, eller har partneren gjort det for dere? Jeg merker at jeg er noe skeptisk til å sette de på meg selv, men føler at det vil være det beste for da er jeg ikke avhengig av at han skal være tilgjengelig hver dag på et bestemt tidspunkt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig små og snille, man kjenner dem nesten ikke en gang :) Her har det vært null problem å sette dem selv, i alle fall. Like greit å begynne å gjøre det selv først som sist, for når du har gjort det første gang er du over "kneika" - da er det sikkert helt greit å sette den neste gang! Knip sammen litt hud/fett, trekk pusten dypt, og dytt den inn. Dette klarer du fint :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, prover87 skrev:

Da begynner ting å skje hos meg og. Var hos gynekolog i dag, og alt var fint nedregulert så i morgen begynner jeg på sprøyter (Menopur). Neste sjekk er neste fredag for å se om ting går som planlagt og for å finne ut når uttak kan skje. Dette er så utrolig spennende og nervepirrende!

Føler at jeg har vært ganske heldig - alt har gått veldig greit så langt. Blødningen jeg skulle få under nedregulering kom når den skulle, og bivirkningene har vært svake (bare litt dårlig søvn og hetetokter på nettene). Håper at alt fortsetter like bra :)

Når det gjelder sprøyter, har dere satt de på dere selv, eller har partneren gjort det for dere? Jeg merker at jeg er noe skeptisk til å sette de på meg selv, men føler at det vil være det beste for da er jeg ikke avhengig av at han skal være tilgjengelig hver dag på et bestemt tidspunkt...

Så spennende :) 

Jeg har alltid satt selv, veldig enkelt og greit! Blir fort en vane, og man får fokusere på premien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, miore skrev:

De er veldig små og snille, man kjenner dem nesten ikke en gang :) Her har det vært null problem å sette dem selv, i alle fall. Like greit å begynne å gjøre det selv først som sist, for når du har gjort det første gang er du over "kneika" - da er det sikkert helt greit å sette den neste gang! Knip sammen litt hud/fett, trekk pusten dypt, og dytt den inn. Dette klarer du fint :nigo: 

 

47 minutter siden, LillyBe skrev:

Så spennende :) 

Jeg har alltid satt selv, veldig enkelt og greit! Blir fort en vane, og man får fokusere på premien ;)

Ok :) da får jeg nok prøve å sette de selv. Men må nok ha støtte fra mannen første gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prover87 skrev:

Da begynner ting å skje hos meg og. Var hos gynekolog i dag, og alt var fint nedregulert så i morgen begynner jeg på sprøyter (Menopur). Neste sjekk er neste fredag for å se om ting går som planlagt og for å finne ut når uttak kan skje. Dette er så utrolig spennende og nervepirrende!

Føler at jeg har vært ganske heldig - alt har gått veldig greit så langt. Blødningen jeg skulle få under nedregulering kom når den skulle, og bivirkningene har vært svake (bare litt dårlig søvn og hetetokter på nettene). Håper at alt fortsetter like bra :)

Når det gjelder sprøyter, har dere satt de på dere selv, eller har partneren gjort det for dere? Jeg merker at jeg er noe skeptisk til å sette de på meg selv, men føler at det vil være det beste for da er jeg ikke avhengig av at han skal være tilgjengelig hver dag på et bestemt tidspunkt...

Lykke til :) Alltid satt dem selv. Stort sett vært på jobb når de skal tas. Er små stikk som du så vidt kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, LillyBe skrev:

Da kom endelig blødning, så da er jeg i gang med østrogen :) ringe klinikken etterpå for time til UL🙏

Åssen har dere andre det?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prover87 skrev:

Da begynner ting å skje hos meg og. Var hos gynekolog i dag, og alt var fint nedregulert så i morgen begynner jeg på sprøyter (Menopur). Neste sjekk er neste fredag for å se om ting går som planlagt og for å finne ut når uttak kan skje. Dette er så utrolig spennende og nervepirrende!

Føler at jeg har vært ganske heldig - alt har gått veldig greit så langt. Blødningen jeg skulle få under nedregulering kom når den skulle, og bivirkningene har vært svake (bare litt dårlig søvn og hetetokter på nettene). Håper at alt fortsetter like bra :)

Når det gjelder sprøyter, har dere satt de på dere selv, eller har partneren gjort det for dere? Jeg merker at jeg er noe skeptisk til å sette de på meg selv, men føler at det vil være det beste for da er jeg ikke avhengig av at han skal være tilgjengelig hver dag på et bestemt tidspunkt...

Mannen satt de på meg. Jeg har ganske sprøyte skrekk så jeg så ingen annen løsning :P

Anonymkode: 9999c...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Lykke til!

Takk :) 10 dager østrogen nå, så inn på kontroll. Verdens minste blødning, for det er over alt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :) 

vi skal ha innsetting av totalfrys i oktober. Ringte st.olav idag og fikk beskjed om å ringe første dag i menstrasjon i september for å så komme dit samme dag og ta ultralyd osv. Hva ser de etter da? Forsto det sånn at de sjekker om jeg skal gå på noe hormoner for innsett.. Jeg trodde ikke jeg måtte ha noe hormoner til innsettingen? Hva er det som gjør at noen trenger det, og andre ikke? :) Håper det er noen her som vet! 

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...