Gå til innhold

Prøverør 2016

FlyBabe

Anbefalte innlegg

1 time siden, sastras skrev:

Det var triste nyheter... Håper du tar feil og får positiv test like vel!

Jeg har testet negativt i dag også. Med bare 3 dager til testdag så er jeg rimelig sikker på at det ikke gikk veien denne gangen heller. 

Jeg tok en test i dag tidlig og den var veldig svakt positiv. Tør ikke å tro på det enda, må nesten se at streken blir sterkere og høre evnt hcg resultat. Er redd den blir lav igjen slik som forrige gang. Her også er det to dager til testdag. 

Håper det går bra med deg, er aldri lett dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er testen 12 dpo/rugedag 10. Offisiell testdato 06.07

streken er veldig veldig svak

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, maxi25 skrev:

image.jpeg

Den der er da absolutt ikke svak til å være 12 dpo :) Krysser fingrene for at spiren holder seg der den skal være, og gratulerer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
12 minutter siden, maxi25 skrev:

image.jpeg

Det der er IKKE en veldig, veldig svak strek. Håper spira holder seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, maxi25 skrev:

image.jpeg

Den er jo kjempepositiv! Gratulerer! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@maxi25Sier som de andre, det er ikke svak test. Sier et forsiktig Gratulerer,  og krysser alt jeg har av fingre og tær:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miore skrev:

Den der er da absolutt ikke svak til å være 12 dpo :) Krysser fingrene for at spiren holder seg der den skal være, og gratulerer fra meg!

Takk, klarer ikke helt å tro på det. Skal ta blodprøve om to dager så får vi se. Den samme testen ble litt svakere etter noen timer... Vet ikke om det er normalt. Tenker jeg tar en digital test på onsdag før blodprøven.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sisti skrev:

Det der er IKKE en veldig, veldig svak strek. Håper spira holder seg fast! :)

Tusen takk, håper den holder seg og at det ikke er en kjemisk. Tar en digital test på onsdag før blodprøven tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sastras skrev:

Den er jo kjempepositiv! Gratulerer! :laugh:

Tusen takk, er litt redd for kjemisk men vi får se på onsdag hvordan det står til med hcg. Håper du får bra nyheter på din testdag. Så lenge mensen ikke har dukka opp er det fortsatt håp. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, VirreVapp skrev:

@maxi25Sier som de andre, det er ikke svak test. Sier et forsiktig Gratulerer,  og krysser alt jeg har av fingre og tær:blomst:

Tusen takk, håper det går bra denne gangen. Er fryktelig engstelig for evnt kjemisk eller at jeg opplever MA igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, maxi25! Absolutt ikke svak strek. Krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Harlekin skrev:

Gratulerer, maxi25! Absolutt ikke svak strek. Krysser fingrene for at streken blir sterkere og sterkere :) 

Tusen takk, håper det. Såg på den samme testen etter at den har stått en time og da har den blitt svakere... Vet ikke om det betyr noe. Men jeg tar en digital test på onsdag før blodprøven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
15 minutter siden, maxi25 skrev:

Tusen takk, håper det. Såg på den samme testen etter at den har stått en time og da har den blitt svakere... Vet ikke om det betyr noe. Men jeg tar en digital test på onsdag før blodprøven. 

Heeelt normalt at de blir svakere, det er fordi de tørker. :) du må bare forholde deg til streken der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sisti skrev:

Heeelt normalt at de blir svakere, det er fordi de tørker. :) du må bare forholde deg til streken der og da. 

Jeg tar det litt som det kommer nå egentlig, kjenner jeg ikke er så stressa som første gangen. Om det blir baby etter 9 mnd så blir det det.. Er ikke noe jeg får gjort med nå. 

Jeg er mer bekjymret for en fødsels føflekk jeg har som jeg mener har fått to sorte eller mørke brune prikker. Har bestilt meg time hos hudlegen og vil helst ha den fjerna.. Men vet ikke om det er noe jeg får utført når jeg er gravid. Er redd for føflekkreft men også får at lokalbedøvelse og fjerningen vil medføre SA/MA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FlyBabe skrev:

Jeg skal på uttak i morgen. Kjenner jeg gruer meg litt...

Lykke til :tommel: :) 

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Ikke noe å grue seg til, det går fort over! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...