Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Den 3. juli 2016 at 17.11, maxi25 skrev:

Er ikke så optimistisk selv, har hatt et par dager med beige eller lyse lyse rosa crinone rester.. Føler ikke dettte forsøket er vellykka... Kanskje jeg tar en test i morgen..ellers kommer jeg til å teste på tirsdag.

Trenger ikke være noe. Jeg hadde og lyserosa rester etter lutinus. Fikk positiv test på testdagen, og er nå 6 uker på vei :) 

Anonymkode: 1c4ca...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, maxi25 skrev:

Jeg tok en test i dag tidlig og den var veldig svakt positiv. Tør ikke å tro på det enda, må nesten se at streken blir sterkere og høre evnt hcg resultat. Er redd den blir lav igjen slik som forrige gang. Her også er det to dager til testdag. 

Gratulerer med positiv graviditetstest, maxi:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FlyBabe skrev:

Jeg skal på uttak i morgen. Kjenner jeg gruer meg litt...

Lykke til med uttak i morgon! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser testene mine ut.

øverste bilde 12 dpo/rugedag 10 morgenurin

i midten 12 dpo/rugedag 10 kveld

nederste 13 dpo/rugedag 11 morgenurin

 

synes streken på kveld i går og morgen i dag er helt lik. 

 

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
27 minutter siden, maxi25 skrev:

Sånn ser testene mine ut.

øverste bilde 12 dpo/rugedag 10 morgenurin

i midten 12 dpo/rugedag 10 kveld

nederste 13 dpo/rugedag 11 morgenurin

 

synes streken på kveld i går og morgen i dag er helt lik. 

 

 

image.jpeg

Kjempefine, sterke streker - har jo helt klart vært en økning siden i går morges. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sisti skrev:

Kjempefine, sterke streker - har jo helt klart vært en økning siden i går morges. :)

Er mest redd for at det har "stoppet opp" ettersom det er lik styrke på de to nederste.. Tenker jeg tar en digital i morgen og så tar jeg en digital igjen uka etter. Er ikke bra å teste seg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
3 minutter siden, maxi25 skrev:

Er mest redd for at det har "stoppet opp" ettersom det er lik styrke på de to nederste.. Tenker jeg tar en digital i morgen og så tar jeg en digital igjen uka etter. Er ikke bra å teste seg ihjel.

Som jeg svarte i den andre tråden - du kan ikke forvente stigning over natta, eller sammenligne kveld og morgen på den måten. Du ser jo at det er en økning fra i går morges. Nå leter du rett og slett etter ting å bekymre deg for, så prøv å slappe litt av. Her er det INGENTING som indikerer noe galt. Du må bare smøre deg med tålmodighet og håpe at denne positive utviklingen fortsetter. Lykke, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si gratulerer så mye @maxi25. :biggrin: Og håper det har gått bra @FlyBabe:klem:

Jeg snikleser litt i tråden deres. Det ser ut til at vi skal prøve med IVF etter hvert. Det vil si, vi var hos en privat klinikk som rådet oss til det dersom det ikke skjedde noe denne sommeren. Mest pga. alder, synkende eggreserver og ønske om flere barn. Da vil vi være oppe i 14 prøveperioder uten resultat. Vi er ikke veldig nøye utredet enda, så nøyaktig hvorfor det ikke går, har vi ikke funnet ut av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger!

Det gikk ikke helt etter planen. De tok ut 17 egg, og det betyr visst at jeg er overstimulert og at de ikke vil sette inn noen nå. Det ble totalfrys. De fleste her er vel mer drevne enn meg på dette, så dere skjønner vel at jeg er litt skuffa.  Jeg begynte å gråte da de sa det. Det er litt nedtur når man var forberedt på innsett i morgen, og det passa så godt nå når jeg har ferie og sånn. Men, jeg må vente til august. Jeg vet at det ikke er bare ille, og at det kan være greit at kroppen kommer seg igjen. Det er en bitteliten økning i sjangsen for at det går bra, når kroppen har fiksa seg litt. Vi fikk også se og vite at sædcellene funker og de sa det var en enkel prøve å jobbe med, så vi krysser fingrene. Jeg skal i alle fall få en blødning snart, og så skal jeg ringe når de åpner etter sommerferien 1. august. Da får jeg ny dato for innsett. De skal ringe meg søndag eller mandag for å fortelle meg hvor mange vi får på frys. Jeg håper det er MANGE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen. Jeg fikk nettopp svar på hcg, den er på 163. Sist når jeg mistet var den på 45. Stor forskjell. I kveld skal jeg sette den siste crinonen og det gler jeg meg veldig til, gler meg til å slippe det som kommer ut igjen, og noen ganger er det misfarget. Bruker å være gult som oftest, men noen dager med kanskje en sort prikk eller kanskje et par lyse fersken oransje/rosa.. Dette har jeg hatt kanskje tre dager ila rugeperioda og sist i dag. Blir like stresset hver gang. Håper bare spira klorer seg fast denne gangen.

Endret av maxi25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, maxi25 skrev:

Hvordan gikk det med deg i dag @sastras ?

var i dag du hadde testdag, ikke sant?

Testdag i morgen, men fikk mensen i dag. Så nå er det over for vår del... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@FlyBabe, skjønner godt at du er skuffet over å måtte avbryte forsøket. Krysser fingrene for god befruktning (får du vite noe i morgen), da kan de bli mange egg på frys! Og da slipper du unna en del medisinering i alle fall ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Harlekin skrev:

@FlyBabe, skjønner godt at du er skuffet over å måtte avbryte forsøket. Krysser fingrene for god befruktning (får du vite noe i morgen), da kan de bli mange egg på frys! Og da slipper du unna en del medisinering i alle fall ...

Ja, jeg ser ikke på det som helt avbrutt, bare litt på vent. Jeg vet ikke om de ringer meg i morgen, jeg tror de bare ringer på søndag/mandag for å si hvor mange som blir lagt på frys. Jeg har forstått det sånn at jo flere på frys, jo bedre, for da får jeg flere forsøk enn de 3, uten å måtte gå så mye på medisin.

 

@sastras Det var triste nyheter :icon_frown::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Harlekin skrev:

Det var trist, @sastras:( Har dere noen plan for hva dere vil gjøre videre?

Gratulerer til deg, @maxi25!

 

Jeg vet ikke. Ennå ett år til vi kan søke om adopsjon, men jeg tror uansett ikke vi blir godkjent. Ser ut til at det blir et barnløst liv på oss.. Kan hende vi tar en prat med Hausken etter sommeren, men er veldig usikker på om vi skal prøve et forsøk til. Jeg er blitt så dårlig av medisinene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, FlyBabe skrev:

Tusen takk for lykkeønskninger!

Det gikk ikke helt etter planen. De tok ut 17 egg, og det betyr visst at jeg er overstimulert og at de ikke vil sette inn noen nå. Det ble totalfrys. De fleste her er vel mer drevne enn meg på dette, så dere skjønner vel at jeg er litt skuffa.  Jeg begynte å gråte da de sa det. Det er litt nedtur når man var forberedt på innsett i morgen, og det passa så godt nå når jeg har ferie og sånn. Men, jeg må vente til august. Jeg vet at det ikke er bare ille, og at det kan være greit at kroppen kommer seg igjen. Det er en bitteliten økning i sjangsen for at det går bra, når kroppen har fiksa seg litt. Vi fikk også se og vite at sædcellene funker og de sa det var en enkel prøve å jobbe med, så vi krysser fingrene. Jeg skal i alle fall få en blødning snart, og så skal jeg ringe når de åpner etter sommerferien 1. august. Da får jeg ny dato for innsett. De skal ringe meg søndag eller mandag for å fortelle meg hvor mange vi får på frys. Jeg håper det er MANGE.

Skjønner GODT skuffelsen! Hver dag er så fryktelig lang når man helst vil være gravid i går ;) Men du får bare se på det som at forsøket tar litt lang tid, og satse på at de setter inn et gullegg i august. Det er nok mye bedre for deg å vente (selv om hodet ikke er enig). Venninna mi fikk satt inn egg til tross for overstimulering. Hun ble gravid, og eggstokkene tok helt av... Alle eggposene fylte seg med væske, og hun gikk opp 13 kg vann nærmest over natta! Dét var ikke en særlig behagelig opplevelse for henne, særlig da de ikke kunne gjøre noe særlig annet enn å vente til det gikk over pga fare for å skade embryoet.

16 timer siden, sastras skrev:

Testdag i morgen, men fikk mensen i dag. Så nå er det over for vår del... :tristbla:

Så synd, @sastras :( Masse :hug: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...