Gå til innhold

Hva er den verste måten du har blitt dumpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den verste måten må være den siste. Etter å ha hørt at jeg var den beste ever, den rette, hvorfor har jeg ikke møtt deg før, jeg elsker deg, jeg er glad i deg, kommer aldri til å skuffe deg eller såre deg, jeg har aldri vært mer sikker på at du er the one, hver dag i 1,5 år - før hun uken før julaften sier at jeg ikke har følelser for deg lenger. Det er over mellom oss.  To uker før bruddet fikk jeg et eget komponert kjærlighetsdikt hvor hun beskrev hvor stor kjærligheten til meg var. Satt igjen som et digert spørsmålstegn og lurte på hva som hadde skjedd. Ingen forvarsel!! Vet ikke den dag i dag hva som var grunnen. Grusomt var det uansett. Men men... livet går videre :)

 

Anonymkode: 054a4...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carly-Chardonnay

Jeg var sammen med en mann i 2 år. Vi hadde våre ups & downs, men syns det var litt ufint da vi var i London og han bare ble borte! Etter å ha ringt og ringt og nesten kontakta politiet fikk jeg en sms: gidder ikke være sammen med deg mer. men ville dra til London og shoppe. ikke kontakt meg, er sammne med Lena nå :) Hilsen X. I tillegg fikk jeg et bilde der han kliner med ei dame. Sikkert Lena det da. Derfor har jeg holdt meg unna menn etter det, stoler ikke på de! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev:

Jeg var sammen med en mann i 2 år. Vi hadde våre ups & downs, men syns det var litt ufint da vi var i London og han bare ble borte! Etter å ha ringt og ringt og nesten kontakta politiet fikk jeg en sms: gidder ikke være sammen med deg mer. men ville dra til London og shoppe. ikke kontakt meg, er sammne med Lena nå :) Hilsen X. I tillegg fikk jeg et bilde der han kliner med ei dame. Sikkert Lena det da. Derfor har jeg holdt meg unna menn etter det, stoler ikke på de! 

Beklager, men her måtte jeg faktisk le - av hvor idiot han eksen din er! Jeg har liksom ikke ord.. For en tufs :S 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
Et øyeblikk siden, Dunkel skrev:

Beklager, men her måtte jeg faktisk le - av hvor idiot han eksen din er! Jeg har liksom ikke ord.. For en tufs :S 

Du, jeg har ledd selv. Grått mye men nå kan jeg le av det. Det var faktisk så surrealistisk hele greia. En mann på 38 år i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare blitt dumpa en gang, og det siste han sa til meg før jeg dro hjem til meg selv var at han elsket meg. Så hørte jeg ikke noe mer fra han og skjønte ingenting. Fikk aldri noen forklaring heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.11.2015 at 0.10, Aucaman skrev:

Naken, under foreplay, var ikke mitt livs høydepunkt. Ikke den gangen da jeg fant en annen manns rester inni min daværende heller. Skulle faktisk ønske jeg kunne sett meg selv der jeg stod fullstendig forvirret og fikk servert noe ala "Jeg vil ikke at du skal ligge med andre, men jeg vil ikke bare ligge med deg." Relativt direkte, men særlig klisje var det jo ikke. Og det er vel fint på sett og vis.

Sånt gjør man bare ikke mot en annen person. 

Anonymkode: 88162...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt gjør man bare ikke mot en annen person. 

Anonymkode: 88162...966

Sånn der gjør menn hele tiden. 0 respekt å få. 

Anonymkode: 83640...ce5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Den 27.11.2015 at 14.35, C'est la vie:) skrev:

Jeg ble dumpet på kvelden på juleaften... Vi hadde da vært sammen i 2 år, hvor det var null indikasjon på at han mistrivdes i forholdet. Vi var da 21 år. Jeg mener han kunne ha valgt en annen dag. 

Ja, kunne ventet de 10 dagene det tok for at jula var ferdig for den gangen, helvetes egoist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har dumpet meg har bare "ghosta" meg, altså forsvunnet. Uten ord eller forklaring. Husker første gangen, faktisk med min første kjæreste, så skjønte jeg ingenting og var overbevist om at jeg var stygg, fæl og ikke fortjente annet. Herregud, jeg tror jeg brukte to år på å komme meg over det. - Det verste er at han faktisk har prøvd å ta kontakt med meg flere år etterpå (jeg ignorerte han selvsagt). 

Jeg har også opplevd det i voksen alder, at menn innleder et forhold elle "greie" for plutselig å bare stikke. Spiller liksom ingen rolle om vi har ligget sammen eller ei. Nå har jeg vært helt singel i flere år men har ennå ikke fått tilbake motivasjonen for å innlede noe som helst med menn. 

Anonymkode: 8af1f...fad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et seriøst forhold og vi hadde både leilighetskjøp og barn planlagt i fremtiden.

Så ble jeg dumpet uten forklaring og han ville ikke ha noe med meg og gjøre. Svarte verken på tlf eller sms. Jeg satt som et spørsmålstegn igjen. Har ikke klart å stole på noen igjen etter det.

Anonymkode: 00c8b...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort SMS etter 1,5 år. Det var ikke noe godt i seg sjøl, jeg fikk heller ikke svar på min ene SMS eller min ene FB-melding etterpå. To uker etterpå begynte det å dukke opp et annet kvinnenavn i statusene hans på FB, så jeg fjerna han fra vennelista mi. Han kvitterte med å blokkere meg. Jeg kom meg videre likevel, selv om jeg aldri fikk den avslutningssamtalen jeg kjente at jeg hadde behov for. Det tok tid, men man kom seg da på plass igjen :danse:

Så mye var man altså verdt etter å ha vært "den beste samtalepartneren ever", som han gjerne ville beholde selv om han dumpa meg på SMS... Og her snakker vi om en mann som etter alder skulle ha vært godt voksen/moden... Etter ti måneder uten kontakt kommer det plutselig en melding igjen der han spør om jeg vil ha besøk!  Hva tenker menn med egentlig??:sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minsinn skrev:

En kort SMS etter 1,5 år. Det var ikke noe godt i seg sjøl, jeg fikk heller ikke svar på min ene SMS eller min ene FB-melding etterpå. To uker etterpå begynte det å dukke opp et annet kvinnenavn i statusene hans på FB, så jeg fjerna han fra vennelista mi. Han kvitterte med å blokkere meg. Jeg kom meg videre likevel, selv om jeg aldri fikk den avslutningssamtalen jeg kjente at jeg hadde behov for. Det tok tid, men man kom seg da på plass igjen :danse:

Så mye var man altså verdt etter å ha vært "den beste samtalepartneren ever", som han gjerne ville beholde selv om han dumpa meg på SMS... Og her snakker vi om en mann som etter alder skulle ha vært godt voksen/moden... Etter ti måneder uten kontakt kommer det plutselig en melding igjen der han spør om jeg vil ha besøk!  Hva tenker menn med egentlig??:sjokkert:

Hjelpes, den mannen var virkelig en keeper, nydama var så svinheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amininata

Typen min var utro, jeg tok han på fersken ved og møte opp der han skulle på date, blunket til han og ga han fingern.

Han maste og maste om tilgivelse, ga han en sjanse til, og vips:
-Han ble sammen med meg bare så jeg skulle "kjenne hvordan det var og bli dumpet"; haha. 
Kan le av det nå, men fy flate å psykotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 15 år sammen gikk vi fra hverandre. Jeg var ikke ferdig flyttet ut før ei ny flyttet inn. Jeg måtte be andre hente tingene mine for jeg ville ikke møte henne og var redd for min reaksjon. Jeg hadde mareritt om at jeg drepte hun osv! Jeg var så sint. 

Anonymkode: be393...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg ble voldtatt pga han ikke kunne tenke tanken på at andre hadde tatt på meg. Drittsekk uten like, var helt absurd egentlig

Anonymkode: b37bc...567

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da hun etter 8 års ekteskap fortalte meg at det var over. Og hun hadde vært utro i 2 år, med flere stykker. Bl.a. kom det fram et hun hadde vanket fast på sexklubb og hatt mye gruppesex, gjerne med 3-4 menn samtidig. Tror det var en klubb som heter vip-klubb eller noe slikt. Dette skjedde da hun måtte "jobbe overtid". Dum som jeg var, sjekket jeg aldri om hun egentlig var på jobb, men jeg stolte jo på henne, så hvorfor skulle jeg leke detektiv? Falt meg jo aldri inn.

Synes det var skikkelig dårlig gjort, og det var skikkelig vondt å oppleve, spesielt siden vi hadde 2 små gutter på 3 og 5 år. De blir jo også sviktet. Å få vite at alle gangene mens jeg var hjemme sammen med våre 2 herlige gutter og stelte i hus og hjem, så var hun på sexklubb og ble tatt i alle hull av fremmede menn ble en voldsom påkjenning, og jeg endte faktisk opp med å bli sykemeldt noen uker. Ja, jeg vet det neppe er noen gyldig grunn og noen vil sikkert oppfatte det som sutrete, men jeg var veldig langt nede, og det var utrolig vanskelig å bli kvitt bildene på netthinna av min kone i gruppesex med mange menn.

Dette er ett år siden nå, og jeg har kommet over det. Gleden var at jeg fikk ha ungene boende hos meg, noe som hjalp meg enormt i den tunge tiden.

Anonymkode: b348e...236

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serieutroskap. Hadde ingen anelse om hva som foregikk, og fikk alt slengt i fanget på én gang, og da tror jeg at jeg stoppet å telle på 20 forskjellige partnere. Jeg kom over henne ganske greit, men ikke det hun gjorde, det satte dype spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...