Gå til innhold

Hva er den verste måten du har blitt dumpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må være den gangen jeg havnet på sykehuset etter en trafikkulykke(ikke alvorlig) men de holdt meg over natten siden jeg var ganske forslått og hadde hjernerystelse. Ringte typen, men følte noe skurret når han svarte veldig careless og "hadde ikke tid" til å komme innom sykehuset. Ble dumpa tre dager etterpå(fant ut at han var med damen han dumpet meg for den dagen jeg havnet på sykehuset). 

Forholdet hadde vart i ca 2,5 år når dette skjedde. 

Anonymkode: f52f9...fd7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier noe, men denne karen dumpa meg ikke når han sa det. Han ville gjerne fortsette, men jeg følte vel at låta var over når han sa det. Så, det ble slutt. Ellers har jeg ikke blitt dumpa så brutalt stygt. 

Anonymkode: 71b71...7a3

 Da har nok jeg opplevd noe værre. Jeg fikk høre det der og da. Og det var vonde ord å få fra en kjæreste.  Men han mener at det ikke er en vond dumpeårsak. Han var bare ærlig om at han ikke ville mer for han var ikke lenger forelsket i meg.  Jeg har fått den dumpeårsaken fra noen jeg har datet for flere år tilbake og, men men... det gjelder å forsøke å ikke tenke at det er noe galt med seg selv. Men det er nok vondt uansett hva man får høre. Men det er lettere hvis man forstår hva årsaken er. For eksempel at man har problemer å fungere sammen eller noe sånnt.  Liker mye bedre en slik årsak...for med den er det lettere å ha troen videre på kjærligheten. Mens med den andre blir man oppgitt, og redd for at man ikke er tiltrekkende nok. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være den gangen jeg havnet på sykehuset etter en trafikkulykke(ikke alvorlig) men de holdt meg over natten siden jeg var ganske forslått og hadde hjernerystelse. Ringte typen, men følte noe skurret når han svarte veldig careless og "hadde ikke tid" til å komme innom sykehuset. Ble dumpa tre dager etterpå(fant ut at han var med damen han dumpet meg for den dagen jeg havnet på sykehuset). 

Forholdet hadde vart i ca 2,5 år når dette skjedde. 

Anonymkode: f52f9...fd7

Det er slikt man husker og aldri glemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde noe på gang og bodde på hver vår kant av landet. Hun var delvis dog på tanken om å flytte tilbake til min by (uavhengig av meg), da hun opprinnelig var derfra, og hadde familie i byen. Etter en intens helg sammen med meg hadde hun reist hjem igjen. Hun skulle få besøk, noe jeg visste. I løpet av uka fikk jeg høre fra en felles venn; "Susanne" har fått seg kjæreste Jeg bare :overrasket::glare: og klarte ikke helt å tro på det.
Dagen etter kom det et brev i postkassa mi. Sneglepost altså, fra "Susanne". Joda, hun hadde blitt sammen med besøket sitt. Men å i det minste ta en telefon til meg, nei, det var for vanskelig. Jeg måtte høre det fra andre mens brevet var på vei i posten.

 

Endret av fruBeist
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe, men denne karen dumpa meg ikke når han sa det. Han ville gjerne fortsette, men jeg følte vel at låta var over når han sa det. Så, det ble slutt. Ellers har jeg ikke blitt dumpa så brutalt stygt. 

Anonymkode: 71b71...7a3

og bli dumpet er tøfft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det Jacob Schøye?

Anonymkode: c805e...d27

Mener Jakob Schøyen :)

Anonymkode: c805e...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter over 20 åt sammen, så måtte han "bo for seg selv og tenke på hva livet videre skulle bli". 10 dager etterpå bytter han meg ut med ei ny og flytter inn til henne. 

Det såret meg helt utrolig og det er noe av det verste jeg har opplevd. 

Utro partnere skulle opplevd det samme selv, det hadde de fortjent 😊

Anonymkode: cbcc3...a54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis bare blitt dumpa en gang, i 8. klasse. Hadde vært sammen en måned ca., da han ringte meg på MSN fra kompisen sin bruker :fnise: Tok på kamera med bare meg, og skrev en lang melding om at vi ikke kunne være sammen mer og blablabla... Sikker på at det var kompisen som slo opp med meg :fnise: 

Var ikke store kjærlighetssorgen jeg hadde, men så var det jo ingen ordentlige følelser der heller.

Anonymkode: 8752a...107

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Meline37: Jeg synes det er en helt ærlig sak at følelsene går over. Jeg har opplevd å miste følelser for andre og motsatt, og ser ikke hvordan det hører hjemme i "verste dumpehistorier"-kategorien. 

Anonymkode: 8b4f2...dce

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Meline37: Jeg synes det er en helt ærlig sak at følelsene går over. Jeg har opplevd å miste følelser for andre og motsatt, og ser ikke hvordan det hører hjemme i "verste dumpehistorier"-kategorien. 

Anonymkode: 8b4f2...dce

Om du synes det ikke føles vondt ut å få de ordene servert så er det deg. Vi er alle ulike. Jeg ville ikke ha servert de ordene til noen uansett. Men det er meg. Jeg synes det var vanskelig å ikke å få en forklaring på hva som var galt. Men jeg håper på at det er en unnskyldning for noe annet. Jeg er glad at jeg slipper å ha med den typen folk å gjøre. For jeg er en person som aldri ville sagt det på den måten. Jeg verdsetter tiden jeg har med en person og ville av respekt til hans følelser sagt det på en annen måte. Men det er meg. Er mange som tenker likt som meg og heldigvis. Det fins folk som tenker som deg og folk som tenker som meg. 

Endret av Meline37
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at han hadde sendt meldinger med en jente han hadde blitt kjent med på Tinder. Han følte seg ensom når jeg hadde vært på en fest med jobben, så han trengte oppmeksomhet fra andre jenter. Når jeg satt rett ved siden av mobilen hans senere på kvelden og det kom en melding "Har du dame?" fra et ukjent nr skjønte jeg hva som foregikk. Jeg ble usikker, men var så dum at jeg tilga han. Dagen etter dumpet han meg.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Om du synes det ikke føles vondt ut å få de ordene servert så er det deg. Vi er alle ulike. Jeg ville ikke ha servert de ordene til noen uansett. Men det er meg. 

Jeg tror ikke AB mener at det ikke gjør vondt å høre at den du elsker har mistet følelsene for deg, men at det er en "god grunn" til å gjøre det slutt med noen. Det er fryktelig vondt å bli dumpet uansett, men jeg er litt enig i at det å høre "jeg er ikke forelsket i deg lenger" kanskje ikke hører under kategorien "verste dumpehistorier". 

Jeg synes det er en av de bedre måtene å bli dumpet på, jeg foretrekker at kjæresten min er helt ærlig om hvorfor han dumper meg. Jeg ville valgt å bli dumpet på grunn av manglende følelser enn å bli dumpet til fordel for en annen dame. Det er også en mye bedre måte å bli dumpet på enn om han bare stikker uten en forklaring. Klart det er kjipt å høre, men jeg synes det er helt legitimt å dumpe noen på det grunnlaget, i det minste har han vært fair nok til å ta den kjipe praten med deg (i motsetning til flere andre i denne tråden). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke AB mener at det ikke gjør vondt å høre at den du elsker har mistet følelsene for deg, men at det er en "god grunn" til å gjøre det slutt med noen. Det er fryktelig vondt å bli dumpet uansett, men jeg er litt enig i at det å høre "jeg er ikke forelsket i deg lenger" kanskje ikke hører under kategorien "verste dumpehistorier". 

Jeg synes det er en av de bedre måtene å bli dumpet på, jeg foretrekker at kjæresten min er helt ærlig om hvorfor han dumper meg. Jeg ville valgt å bli dumpet på grunn av manglende følelser enn å bli dumpet til fordel for en annen dame. Det er også en mye bedre måte å bli dumpet på enn om han bare stikker uten en forklaring. Klart det er kjipt å høre, men jeg synes det er helt legitimt å dumpe noen på det grunnlaget, i det minste har han vært fair nok til å ta den kjipe praten med deg (i motsetning til flere andre i denne tråden). 

enig med det. Men han kunne satt fingen på hva som var årsaken til at følelsene var borte men det kunne han ikke. Jeg er skuffet på han for det. Jeg tror det går på at utseende og kroppen min ikke var bra nok. Men okey alle har sin mening om dette. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

enig med det. Men han kunne satt fingen på hva som var årsaken til at følelsene var borte men det kunne han ikke. Jeg er skuffet på han for det. Jeg tror det går på at utseende og kroppen min ikke var bra nok. Men okey alle har sin mening om dette. 

Jeg har vært i et forhold der jeg mistet følelser for kjæresten min, og jeg kunne heller ikke sette fingeren på hva som hadde skjedd. Jeg var glad i han, men følelsene var bare vekk. Det hadde ingenting med utseendet eller kroppen hans å gjøre, og det tviler jeg var tilfellet for din kjæreste også. Jeg er helt sikker på at både kroppen din og utseendet ditt er bra nok som det er, men noen ganger forsvinner følelsene uten at man helt vet hvorfor. 

Jeg synes du skal legge fra deg de tankene om at du ikke er bra nok, det kommer det ingenting godt ut av. Dere var bare ikke meant to be. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dumpa på MSN, med webcamera på. jeg var sønderknust. og utrolig flau for jeg så at søsteren hans hjalp han med å skrive! skal nevnes at jeg var 11 år da, men likevel, det var sykt kjipt:dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest C'est la vie:)

Jeg ble dumpet på kvelden på juleaften... Vi hadde da vært sammen i 2 år, hvor det var null indikasjon på at han mistrivdes i forholdet. Vi var da 21 år. Jeg mener han kunne ha valgt en annen dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med det. Men han kunne satt fingen på hva som var årsaken til at følelsene var borte men det kunne han ikke. Jeg er skuffet på han for det. Jeg tror det går på at utseende og kroppen min ikke var bra nok. Men okey alle har sin mening om dette. 

Det er helt greit å si at man ikke er forelsket lenger. Det er det samme som at man ikke har de rette følelsene lenger. Og noen ganger vet man ikke årsaken. Du nevner utseendet ditt. Så vidt jeg har fått med meg, har du et ganske bra utseende, som ikke endrer seg i løpet av forholdet, så det er vel en lite sannsynlig årsak. Men når man er i et forhold så blir man jo bedre kjent med hverandre etter hvert, så det er større sannsynlighe for at det ikke var match når det gjaldt personlighetene deres, og kjemien dere hadde sammen. Alle kan jo risikere at partneren mister følelser, så det er jo ikke noen unik situasjon du har vært i her.

Anonymkode: d716e...833

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dumpa 9 dager etter at vi ble "enige" om at vi var sammen.. Vi hadde drevet på i noen måneder, og han hadde slått opp med eksen rett før det. Han følte seg endelig klar til å gjøre det offisielt, men etter hele 9 dager ville han ikke mer. 

Anonymkode: 1114c...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...