Gå til innhold

Hva er den verste måten du har blitt dumpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har mange eksempler:

1: Duden dumpa meg rett etter sex, mens jeg var splitter naken. Han kom kun opp for å si adjø, men fristelsen ble stor for oss begge før han i det hele tatt klarte å si noe. Fant ut at nydama satt i bilen hele tiden mens han var inne å hadde sex med meg.

2: Typisk barneskole-kjærester: Hadde vært forelska i en fyr i lengre tid, før han endelig spurte om vi skulle bli sammen. Men i friminuttet etterpå gjorde han det slutt foran hele skolen mens han erklærte sin kjærlighet til ei anna jente. 

3; Ble dumpet i ett klart brudd. Han hadde skrevet på brev i flere dager (i samme perioden sa vi ofte til hverandre at vi elsket hverandre osv sånn som alle forelskede par holder på). Timen etterpå skrev han med ei jente som han visstnok hadde skrevet med en stund. Han nektet å innrømme at han var betatt i henne, men ble sammen 14 dager senere med henne. 

Anonymkode: 9b3f8...3de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk brev fra min første kjæreste hvor han skrev vi ikke hadde samme personlighet så vi måtte slå opp. Plutselig ble det stille fra han, ingen sms, svarte ikke på tlf og jeg ante fred og ingen fare, trodde han var opptatt siden han var i militæret... Helt posten kom noen dager senere.. gråt leeeeenge, var så lei meg i flere mnd. Og viste ikke hvordan jeg skulle klare meg uten sex når jeg først hadde begynt med det 😂 men gikk da over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter sex: "Jeg syntes du bør flytte ut. Lå med en annen jente på fest forrige helg"

:klo:Takk skal du faen meg ha

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem til en pakket koffert, tinga hennes pakket i esker.
Trodde hun drev å lastet i bilen, men neida, hun lå å pulte på han nye i MIN seng.
Hun hadde nerver nok til å få med seg nye typen til å hjelpe henne å flytte, så klarte de tydeligvis ikke holde fingrene fra hverandre.
Kan si det slik, begge havnet ut av leiligheten, uten klær, jeg bor i blokk i øverste etasje.
Tingene hennes hjalp jeg henne med, ved å kaste dem fra balkongen.

Så utrolig fortjent. Enkelte mennesker vet åpenbart ikke hva følelser er. Hadde en jævel av en x som holdt på på samme måte... hadde sex med FLERE jenter i min seng. Hadde jeg vært tøffere hadde jeg gjort som deg. Gid jeg var der, så hadde jeg gjerne hjulpet deg med å kaste :) Viktig å være hjelpsom og effektiv 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter sex: "Jeg syntes du bør flytte ut. Lå med en annen jente på fest forrige helg"

:klo:Takk skal du faen meg ha

Huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på reisejobb, våknet på natten å så på telefonen da hadde hun sendt en melding om at det var slutt. Samtidig hadde hun blokkert meg på Facebook og nummeret mitt. Vet ikke den dag i dag hvorfor hun gjorde det slutt. Husker at den natten delte jeg rom med kollegaen min fordi hotellet var fullt, lå under dynen å gråt... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på at jeg faktisk har vært den fæle som dumpet :( Jeg var så bare et barn på den tiden så jeg håper det teller som en formildende omstendighet.

Jeg var veldig forelsket i en fyr fra jeg var 13 til jeg var 15, la oss kalle ham Marius. Marius var tre år eldre enn meg og ikke interessert, så trass i alle mine patetiske forsøk på å få ham, ble jeg avvist. Så traff jeg en skjønn gutt på min egen alder, la oss kalle ham Karl. Jeg ble stormende forelsket i Karl og glemte Marius fullstendig.

Jeg og Karl var sammen fra jeg var 15 til 17, for når jeg nærmet meg 18, tok Marius kontakt med meg. Vi snakkes masse sammen på msn...  (ja... jeg levde i steinalderen). Vi snakket om ting man overhodet ikke skal snakke om når man er i et forhold... Vi gjorde ting vi ikke burde på webcam, og ble omsider enige om å møtes. Vi gikk en lang tur sammen og pratet om alt mulig. Tenåringshormonene blomstret, men da han prøvde å kysse meg hadde jeg heldigvis vett nok til å si nei.

Karl kom på besøk til meg dagen etter dette, og jeg slo opp med ham. Det var sårt og vondt, men jeg prøvde å gjøre det rette, og jeg ville selvsagt bli sammen med Marius som var mitt livs kjærlighet. I det øyeblikket han hadde gått, ringte jeg Marius. 1time (EN TIME) etter at jeg hadde dumpet Karl, hadde jeg sex med Marius.

Jeg gikk altså bak ryggen til verdens snilleste fyr... Jeg var ikke fysisk utro, men jeg var det både mentalt, muntlig og på andre idiotiske virtuelle metoder.

Det hører med til historien at det jeg trodde var en kjærlighetserklæring viste seg å bare være et "tøm og røm" prosjekt hos Marius... Sånn sett fikk jeg straff jeg og...

Glad jeg ikke er tenåring lenger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vondt å bli dumpet uansett årsak. En ubehagelig årsak er også å få skyld på seg. Eksen min har fortalt meg at jeg er en løgner i ettertid. Den var ganske vond for jeg vet at jeg er en snill og omtenksom person. Og de som kjenner meg godt sier at jeg er for snill. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snip. 

 

Jeg vet du har det tungt, men kan du ikke starte en egen tråd om dette? Annenhvert innlegg her inne handler jo om deg og dine følelser... :blomst:

Anonymkode: d2e63...1b5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg erklærer min kjærlighet til mine tre gutter etter at de hjalp meg vekk fra sin voldelige far.  Ingen annen mann vil bli like kjært som jeg er i dere. Vil ikke komme i nærheten en gang. 

Anonymkode: 673bf...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du har det tungt, men kan du ikke starte en egen tråd om dette? Annenhvert innlegg her inne handler jo om deg og dine følelser... :blomst:

Anonymkode: d2e63...1b5

Jeg sier bare at jeg har full forståelse for hvor vondt det er å bli dumpet. :)

Mitt råd til dem som er dumpet... fin måte å takle det på: skriv et brev om alle dine følelser. Få det ut: blås det ut :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over melding. Synes det er veldig dårlig gjort å ikke ta det ansikt til ansikt med personen.

Anonymkode: f7acc...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slikt man husker og aldri glemmer. 

Hoho ja! Tenker tilbake på det iblant selv om det er 7 år siden. Men det endte med at tøtta han dumpa meg for gikk lei av han etter ei uke eller to, så da ville han tilbake inn i varmen. 

Fikk en god latter da:)

Anonymkode: f52f9...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her,

jeg setter så stor pris på alle dere som har valgt å dele deres fæle erfaringer her, håper at flere vil gjøre det. Jeg har en tro på at en delt sorg er en halv sorg, føles ihvertfall slik når jeg leser gjennom innleggene her. Så tusen takk folkens <3

Anonymkode: abda0...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho ja! Tenker tilbake på det iblant selv om det er 7 år siden. Men det endte med at tøtta han dumpa meg for gikk lei av han etter ei uke eller to, så da ville han tilbake inn i varmen. 

Fikk en god latter da:)

Anonymkode: f52f9...fd7

noen kommer tilbake.... det er sant. Opplevd det. Men det er lett å gå å håpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde mistanke om at han hadde kontakt med en gammel flamme bak ryggen min. Et par dager etter at han dumpa meg, la han ut kyssebilde med henne på snap, så da fikk jeg bevist at mine bekymringer nesten et år tilbake i tid var et faktum :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg bare blitt dumpet en gang, men det var til fordel for mammaen hennes. Etter nesten to år sammen, så startet jeg å synes at det kanskje var på tide å tenke på litt mer "oss" og at ikke hun skulle fortsette å bo på pikerommet. Men da ble pikerommet og mammen valgt. :) Vi var i midten av 20 årene da, så på tide å klippe navlestrengen.

Egentlig må jeg bare le av det etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefonsamtale der han sa at han slo opp og så la på. Fikk aldri forklaring:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var nok den gangen jeg og kjæresten gjennom mange år skulle flytte sammen. Jeg dro rundt på visninger, sa opp leiligheten min, ordnet flyttehjelp, fant leilighet til oss... Og så kvelden før vi skulle flytte inn sendte han sms og sa at han ikke gadd likevel, fordi jeg var så masete og slitsom. Men raus som han var tilbød han seg å ta over den nye leiligheten vår, da, ettersom jeg ikke hadde råd til å bo der alene. Så flyttet han inn dit med den nye kjæresten sin. Hurra.

Noen mndr senere fikk jeg en rasende melding fra den nye dama hvor hun hudflettet meg til de grader. De hadde visst blitt sammen noen mndr før han dumpet meg, og hun mente det derfor var jeg som var elskerinnen "siden jeg var så stokk dum at jeg ikke skjønte at han bare gledet seg til å bli kvitt meg". Litt av et superpar.

Anonymkode: 0f8b9...f2b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel egentlig ikke kalle det dumping det jeg opplevde.

Han og jeg hang sammen i nesten 3 år og han likte meg såååå godt. Han fridde til meg og sa han elsket meg og kunne bekrefte at det var sant dagen etter. Han ville ikke inn i noe forhold ennå, men all fritid brukte vi sammen.

Vi gjorde alt kjærester gjør og når jeg til slutt spør om vi skal ta "forholdet" ett skritt lenger og bli kjærester så sa han nei. Da sa jeg at jeg elsket han og takket for meg.

Nå har vi det vondt begge to. Jeg fordi han sa nei og han fordi han såret meg. Skjønner ikke noe jeg.

Jeg var visstnok drømmedame og han sa han ville angre resten av livet hvis han ikke satset på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...