Gå til innhold

Hva er den verste måten du har blitt dumpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ekstremt forelsket i en fyr, visste at exen hans var psycho men hun var helt ute av bildet i følge både han og vennene hans (og Facebook)...

Vel, hun hadde tydeligvis ikke fått det med seg. Han ringte meg en kveld og sa "hun vet og er på vei". Jeg forsto ingenting.

 Hun troppet opp på jobben min, brøt seg inn i hjemmet mitt. Hun var høygravid og rasende og jeg fikk høre hvilken hore jeg var. Hun ringte meg også så mye at jeg til slutt tilkalte politiet..

Anonymkode: 13a5b...d17

åhh du verden.... mye folk kan gjøre av sjalusi... Men å troppe opp på jobben, og bryte seg inn i hjemmet ditt høres jo helt villt ut. Alle kan få vonde følelsesmessige reaksjoner. Kjærligheten er skummel! 

Men fant et interessant innlegg her i dag, som gjerne er greit å lese dersom man er deppa og dumpet:  Alt i livet er midlertidig. Trøsten er at lykke er ganske overfladisk, og den varer kun for en stund: Men man kan faktisk føle seg bra av småting i hverdagen.. 

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article1632350.ece

Også tror jeg det er viktig å tenke: "Tiden med den personen som dumpet deg, var ikke bortkastet tid, for den tiden du hadde med den personen betydde mye for deg der og da. Men det gjør som sagt vondt å miste personen ut av livet sitt"  

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen min lå med ei jente, dama hennes ringte meg dagen etter og fortalte at dama hennes og typen min hadde hatt sex da de trodde hun sov. Viste seg at han hadde vært utro 6 ganger pluss-minus. Han var min første kjærlighet, var sønderknust. Tilga han som en dust jeg var. Helt til jeg en dag drakk en hel flaske vin og fikk motet til å spørre om han egentlig elsket meg. Han sa "vet ikke", og da ble det slutt.

Jeg hadde vært i stockholm med mamma, og da jeg kom hjem lå eksen i senga mi og venta på meg. Han visste ikke om han følte noe lenger, han kjedet seg og han var redd for å være utro. Nå skal det sies at han sextet med mange jenter og fått mange nakenbilder gjennom forholdet vårt, han snakket det vekk til å bli min feil etc - så han er ikke så nobel. Jeg sa jeg ikke ville være med en som var usikker, og ba han pakke tingene sine og være ute innen 12. Fikk meldinger i et år om at jeg var den beste dama i verden blablabla og at han ville ha meg tilbake. Det var veldig deilig, det var bare jeg som ikke hadde klart å bryte ut av mønsteret jeg hadde med den drittsekken, det ga meg et spark bak. Men jeg har slitt, eller sliter mye med at jeg er "kjedelig". Venter liksom litt på at andre folk finner ut av hvor kjedelig jeg er for så å finne noen andre.

Dette kan jo ikke sammelignes med andres fortellinger! Føler meg plutselig litt "heldig".

Anonymkode: ef7f1...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min lå med ei jente, dama hennes ringte meg dagen etter og fortalte at dama hennes og typen min hadde hatt sex da de trodde hun sov. Viste seg at han hadde vært utro 6 ganger pluss-minus. Han var min første kjærlighet, var sønderknust. Tilga han som en dust jeg var. Helt til jeg en dag drakk en hel flaske vin og fikk motet til å spørre om han egentlig elsket meg. Han sa "vet ikke", og da ble det slutt.

Jeg hadde vært i stockholm med mamma, og da jeg kom hjem lå eksen i senga mi og venta på meg. Han visste ikke om han følte noe lenger, han kjedet seg og han var redd for å være utro. Nå skal det sies at han sextet med mange jenter og fått mange nakenbilder gjennom forholdet vårt, han snakket det vekk til å bli min feil etc - så han er ikke så nobel. Jeg sa jeg ikke ville være med en som var usikker, og ba han pakke tingene sine og være ute innen 12. Fikk meldinger i et år om at jeg var den beste dama i verden blablabla og at han ville ha meg tilbake. Det var veldig deilig, det var bare jeg som ikke hadde klart å bryte ut av mønsteret jeg hadde med den drittsekken, det ga meg et spark bak. Men jeg har slitt, eller sliter mye med at jeg er "kjedelig". Venter liksom litt på at andre folk finner ut av hvor kjedelig jeg er for så å finne noen andre.

Dette kan jo ikke sammelignes med andres fortellinger! Føler meg plutselig litt "heldig".

Anonymkode: ef7f1...c2a

 Vi er bare mennesker alle sammen,men det er måten man opplever å bli skuffet og dumpet på som er den værste. Og spesiellt det å miste en person ut av livet sitt.  

Jeg har blitt litt ego... Har gått litt lei av det med forhold. Så man kan faktisk ha det bra uten forhold og. Det er ikke bare rosenrødt å være i et forhold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg ble dumpa, vi var 25 og 27, og jeg fikk aldri noen grunn om hvorfor. Han ville etter 3mnd sammen ikke ha noe mer med meg å gjøre, helt ut av det blå. Jeg skjønte absolutt ingenting. Så vi hadde pause i to uker, så ringte han bare å sa at det var best det var slutt.. Jeg var sønderknust, like skjør som et aspeløv. Jeg hadde et veldig vondt brudd 5år før ham(jeg gjorde det slutt, veldig vondt da og), og han var den første jeg ble glad i etter det. Jeg vet det bare var noen mnd, men herregud så vondt det var. Jeg var så utrolig forelsket i ham. Sjokket og sorgen ga seg etter ca 6mnd, så døde han i en ulykke. Det var helt forferdelig, helt utenkelig at den flotte fyren skulle dø så ung. Han som jeg var så forelska i en gang <3  Det gjør vondt enda, jeg kutta all kontakt med ham og vennene hans etter bruddet. Ville ikke vite hvorfor eller hvem eller hva. Utrolig vondt at vi aldri fikk skværa opp, prata ut. Men jeg tenker han vet nå, at alt er okey. At jeg synes han var en bra fyr. Jeg prater om han ofte og har et bilde av ham i stua, da føler jeg at han lever videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh du verden.... mye folk kan gjøre av sjalusi... Men å troppe opp på jobben, og bryte seg inn i hjemmet ditt høres jo helt villt ut. Alle kan få vonde følelsesmessige reaksjoner. Kjærligheten er skummel! 

Men fant et interessant innlegg her i dag, som gjerne er greit å lese dersom man er deppa og dumpet:  Alt i livet er midlertidig. Trøsten er at lykke er ganske overfladisk, og den varer kun for en stund: Men man kan faktisk føle seg bra av småting i hverdagen.. 

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article1632350.ece

Også tror jeg det er viktig å tenke: "Tiden med den personen som dumpet deg, var ikke bortkastet tid, for den tiden du hadde med den personen betydde mye for deg der og da. Men det gjør som sagt vondt å miste personen ut av livet sitt"  

Tror ikke hun har hatt de beste oppvekstvilkårene stakkars, så hun tviholdt på det hun hadde og det var lettest å vri det over på meg. Den dag i dag har jeg oppriktig vondt av henne. 

Jeg er ferdig med han for lengst heldigvis, det er ganske mange år siden, men takk for støtten :)

Anonymkode: 13a5b...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke hun har hatt de beste oppvekstvilkårene stakkars, så hun tviholdt på det hun hadde og det var lettest å vri det over på meg. Den dag i dag har jeg oppriktig vondt av henne. 

Jeg er ferdig med han for lengst heldigvis, det er ganske mange år siden, men takk for støtten :)

Anonymkode: 13a5b...d17

Det er gjerne slik at visse opplevelser kan sitte litt mer igjen fra oppveksten enn man er klar over.

Akkurat nå nyter jeg det å være alene litt. Kjærligheten er man ikke garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at han var for tett knyttet til en venninne av han, og at det var derfor han gjorde det slutt. Han har en annen dame som han har en veldig intens kontakt med. Men jeg er ikke sikker. Men om forelskelsen gikk over, så får jeg trøste meg med at det er ganske normalt.

Jeg var ikke forelsket i min ekssamboer tilslutt. Men jeg dumpet han aldri for det, fordi jeg var glad i ham. Men noen dumper folk av samme årsak forstår jeg. Vi er alle ulike.

men da hadde du dypere følelser for han enn bare forelskelse. Mange opplever ikke denne dype følelsen når forelskelsen gir seg og dermed er det ikke vits å fortsette heller når forelskelsen bunnet ut i ingenting.

Anonymkode: 60568...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var samboere og hadde vært det i ca 2 år. hadde det fint sammen og gjorde mange romantiske ting.. en morgen hadde vi sex og han sa han elsket meg så utrolig mye. plutselig fikk jeg melding mens han var på jobb om at vi var over og at jeg måtte ut av leiligheten! sjokk sa du? mhm.. hadde plutselig ikke følelser lenger. og det fant han ut en time etter at han sa han elsket meg og lå med meg? jo takk, det var hyggelig :) 

Anonymkode: 6e118...b8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da hadde du dypere følelser for han enn bare forelskelse. Mange opplever ikke denne dype følelsen når forelskelsen gir seg og dermed er det ikke vits å fortsette heller når forelskelsen bunnet ut i ingenting.

Anonymkode: 60568...7f9

For min ekssamboer, eller han andre? Okey Jeg kan svare for begge situasjonene.

For min ekssamboer, så var jeg forelsket i noen år i starten av forholdet, men vi passet dårlig sammen Tilslutt så satt jeg igjen med tilknytninger til han som om han var en bror av meg. Jeg ble så glad i han, at jeg ikke klarte å gjøre det slutt.

Han andre så var det sånn at jeg var forelsket helt til han gjorde slutt. Men jeg sitter litt spørsmålstegn til hva forelskelse innebærer. For hva savnet jeg mest med han? Sexen, og tiltrekningsfølelsen. Det var den sterkeste tiltrekningsfølelsen jeg har noensinne kjent før i mitt liv for en mann. Og sexen var den beste jeg har opplevd. Men jeg ble glad i han og. 

Noen som kan beskrive hva dere legger i ordet "forelskelse"? Vi kan mulig definere ordet forskjellig. 

 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var samboere og hadde vært det i ca 2 år. hadde det fint sammen og gjorde mange romantiske ting.. en morgen hadde vi sex og han sa han elsket meg så utrolig mye. plutselig fikk jeg melding mens han var på jobb om at vi var over og at jeg måtte ut av leiligheten! sjokk sa du? mhm.. hadde plutselig ikke følelser lenger. og det fant han ut en time etter at han sa han elsket meg og lå med meg? jo takk, det var hyggelig :) 

Anonymkode: 6e118...b8e

Det må være vanskelig..... En time etter at dere lå og hadde sex og  samtidig sa at han elsket deg.... og så sier han at han ikke hadde følelser lenger... Derfor er kjærligheten skummel. Er faktisk glad jeg er singel av og til. Da slipper man den "redselen" for at man skal oppleve noe sånnt. Et forhold er usikkert. Det er ikke garantert at det skal vare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vanskelig..... En time etter at dere lå og hadde sex og  samtidig sa at han elsket deg.... og så sier han at han ikke hadde følelser lenger... Derfor er kjærligheten skummel. Er faktisk glad jeg er singel av og til. Da slipper man den "redselen" for at man skal oppleve noe sånnt. Et forhold er usikkert. Det er ikke garantert at det skal vare. 

han var min store kjærlighet.. ble slutt for et halvt år siden. det var tungt og kom som et stort sjokk :) 

nei, når jeg virkelig trodde jeg og han kom til å vare livet ut, så skjer noe sånt.. kjærligheten er veldig skummel. finnes ingen garantier, så jeg har så og si gitt opp! hvis den personen jeg stolte mest på og som jeg så på som familien min kan gjøre noe sånt, så kan noe sånt skje veldig fort igjen! 

Anonymkode: 6e118...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var min store kjærlighet.. ble slutt for et halvt år siden. det var tungt og kom som et stort sjokk :) 

nei, når jeg virkelig trodde jeg og han kom til å vare livet ut, så skjer noe sånt.. kjærligheten er veldig skummel. finnes ingen garantier, så jeg har så og si gitt opp! hvis den personen jeg stolte mest på og som jeg så på som familien min kan gjøre noe sånt, så kan noe sånt skje veldig fort igjen! 

Anonymkode: 6e118...b8e

Jeg kjenner meg igjen i dine tanker. Jeg må være ærlig å si at jeg følte at min eks var min store kjærlighet også. Jeg var det kanskje på første date. For den sier han er hans beste noensinne, men jeg tror at han ble gradvis mindre og mindre interessert. Tilslutt så virket det ut som om jeg var bare et eneste stort "gjesp:sFun_sleeping:" for han. hahaha... fælt å si , men sant :fnise:. Jeg forsøker å se kommiken i kjærlighetslivet mitt... haha.... Det hjelper ;) 

Jeg har det som deg: Tenker at kjærligheten er skummel. For man gir av sine følelser. Det kan ta slutt på sekundet. 

Man blir ganske bitter og. Men jeg forsøker å se på han som den personen han viser at han er. Jeg forsøker å ikke gå rundt å være bitter på han. Jeg forsøker å ikke gå rundt å være sint på han. Jeg forsøker å se på han som en venn. Men jeg vet ikke om han er en venn. Det får han velge om han vil være selv. 

Er der jeg og: har så å si gitt opp kjærligheten. Går ikke på date før jeg føler at jeg virkelig føler lyst til å gå igjen. Akkurat nå har jeg ikke lyst på noen ny mann. Men hvis du får deg et halvt år til ....med pause fra dating, så kanskje du føler giv til å gå videre da :). Jeg tenker sånn. 

Lykke til :) , Klem :klem:

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har blitt dumpet, han slettet meg fra facebook, skrev i melding senest mandag at han savnet meg, fikk en bursdaghilsen på bursdagen- ikke hørt noe, så i dag spurte jeg hvordan det gikk, og han svarte, kommer jo an på hvordan man tar det, jeg spurte om vi ikke kunne prate sammen som voksne mennesker-han har ikke svart

spurte også om det ikke var håp ( mandagen, vet jeg ikke skal sprørre slik, men gjort er gjort. Får ikke svar- det som frustrerer meg, han kunne bare sagt: Nei, lykke til videre osv men ikke en lyd.

Han er en straffer av natur da, så mulig han bare liker å pine meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei dumpa av han forrige på bursdagen min.. Ødela trua mi på forhold veldig. Nå to år seinere er jeg finni min sjelevenn! :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første gangen jeg ble dumpa, vi var 25 og 27, og jeg fikk aldri noen grunn om hvorfor. Han ville etter 3mnd sammen ikke ha noe mer med meg å gjøre, helt ut av det blå. Jeg skjønte absolutt ingenting. Så vi hadde pause i to uker, så ringte han bare å sa at det var best det var slutt.. Jeg var sønderknust, like skjør som et aspeløv. Jeg hadde et veldig vondt brudd 5år før ham(jeg gjorde det slutt, veldig vondt da og), og han var den første jeg ble glad i etter det. Jeg vet det bare var noen mnd, men herregud så vondt det var. Jeg var så utrolig forelsket i ham. Sjokket og sorgen ga seg etter ca 6mnd, så døde han i en ulykke. Det var helt forferdelig, helt utenkelig at den flotte fyren skulle dø så ung. Han som jeg var så forelska i en gang <3  Det gjør vondt enda, jeg kutta all kontakt med ham og vennene hans etter bruddet. Ville ikke vite hvorfor eller hvem eller hva. Utrolig vondt at vi aldri fikk skværa opp, prata ut. Men jeg tenker han vet nå, at alt er okey. At jeg synes han var en bra fyr. Jeg prater om han ofte og har et bilde av ham i stua, da føler jeg at han lever videre.

Huff.... :klem: tenker på deg... for en trist historie...... 

Jeg forstår godt at det ble et sjokk for deg da han døde... og dere aldri hadde fått pratet ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den du er i lag med bare forsvinner, uten noen forvarsel eller beskjed. Vi skulle se en film, og vedkommende måtte bare dra på butikken for å kjøpe noe å drikke...og resten er historie. Jeg venta i en time, ringte. Ingen svar. Resten av kvelden gikk, og jeg prøvde fortvilt å ringe alle jeg/vi kjente. Fikk omsider en melding av en slektning av alt var ok/jeg trengte ikke ringe politiet. 

 

Prøvde å ta kontakt i en uke etterpå, uten noen svar, så jeg bare ga opp. Har ikke snakket siden, og dette var for 5 år siden. Dette var HELT ut av det blå. Veldig fæl følelse. 

 

Så, til dere som bruker slike strategier når dere vil ut av forhold, eller bare er lei av daten dere roter med: Voks opp og si hva du føler. Drit i å unngå konflikter, det er bare unger som drive på slik. 

Anonymkode: 46981...ec8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... :klem: tenker på deg... for en trist historie...... 

Jeg forstår godt at det ble et sjokk for deg da han døde... og dere aldri hadde fått pratet ut. 

takk søte du <3 <3 går bra med meg nå altså, sørger ikke lenger :) men når jeg tenker tilbake blir jeg sentimental, litt godt å kjenne at jeg fortsatt har han så kjært <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk søte du <3 <3 går bra med meg nå altså, sørger ikke lenger :) men når jeg tenker tilbake blir jeg sentimental, litt godt å kjenne at jeg fortsatt har han så kjært <3

Ja, jeg forstår at det må ha vært vondt for deg, når han døde .... Trist. Men fint at du tar vare på de positive minnene du husker om han. <3 . Klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...