Gå til innhold

Hva er den verste måten du har blitt dumpet på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

enig med det. Men han kunne satt fingen på hva som var årsaken til at følelsene var borte men det kunne han ikke. Jeg er skuffet på han for det. Jeg tror det går på at utseende og kroppen min ikke var bra nok. Men okey alle har sin mening om dette. 

Jeg hørte om en fyr som dumpa eksen sin fordi hun løy om å ha funnet en død person, at hun var gravid flere ganger, og ikke minst la ut navnet hans på sexdatingsider på nettet. Nå ble jo ikke han dumpa, men det høres kjipere ut enn å få 'jeg har ikke følelser for deg' spør du meg.

Anonymkode: 45bd7...b35

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid utseende mitt jeg setter spørsmål til. Det merkelige er at de som har dumpet meg som sier at de mistet forelskelsesrusen, virket ikke til å ha problemer med å ha sex med meg. Skulle jo tro at de da ville hatt problemer sexuellt med meg. Men det er vondt å vite at årsak til at jeg ble dumpet var at forelskelsesrusen bare ble helt borte. Selvtilliten går ned ja. Jeg har derfor lagt søken etter kjærligheten på hyllen. Har ikke troen på kjærlighet lenger. 

Utseende forandret seg nok ikke mye underveis men jeg føler på meg at etter å ha hatt sex gikk de lei av meg og ville ha en bedre naken kropp. Og en ny og spennende dame. Jeg var for kjedelig. Lett å tenke sånn. Markedet er stort og nok av andre damer som er mer spennende. Tankegangen min høres tragisk ut men det er den oppgitte følelsen som jeg sitter igjen med når jeg hører at årsaken til dumpingen er at forelskelsen bare ble helt borte. Derfor baserer jeg livet mitt på å være alene .

 

Noen andre som har fått høre samme årsak som meg? Har fått den som årsak to ganger i forhold. Og hvilke tanker fikk dere av det? 

ja denne har jeg fått servert av han som dumpet meg. Han var ikke forelsket lenger. Dessuten gikk det ikke lang tid før han hadde en ny og døds fin dame. Jeg var så knust som det går an å bli. Det ble heldigvis ikke noe mer med han og nydama. Ikke med oss heller. Han var singel i flere måneder før vi fikk kontakt igjenn, å da slo det gnist så det bare sto etter. Vi var stormforelsket og giftet oss etter noen år. I dag er vi godt gift og har ett barn. Kjenner fortsatt på forelskelse, for han er min store kjærlighet. Tenk at det endte så godt når utgangspungtet var så dårlig.

Jeg fikk selvfølgelig dårlig selvtillitt og selvfølelse den gang. Men det er på et dårlig grunnlag når han "ikke var forelsket lenger" Det kan jo bare være så enkelt som at han ikke ble kjent med meg og den personen jeg er. Sånn kan det jo være med deg og. Mye mulig at de som dumpet deg ikke har den ringeste anelse om hva de gikk glipp av. Lett å tenke at man er så uintressant og kjedelig. 

Anonymkode: d1223...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Synes litt synd på meg selv akkurat nå, da jeg datet en kar som dumpet meg rett etter at vi hadde sex, via en snap- melding faktisk! For en jævel! Lurer derfor hva som er den verste måten dere har blitt dumpet på, og hvor lang tid tok det før du kom deg over det ?

Anonymkode: abda0...8b2

Jeg var ung,ble med min date på et utested.Etter en god stund kom ei vakker jente bort,og daten begynte å konentrere seg om henne.Fikk vite det var eksen,og at han ville være reaten av kvelden med henne! En kompis av han kjørte meg hjem,og jeg var rimelig i ubalanse,jeg var jo såå forelsket,og så bli dumpa i alles nærvær.Hurra,jeg følte meg enda mindre enn jeg er.Det var nesten traumatisk ;-)sjåføren trøstet og beroliget,og han ringte meg hele uken for å høre hvordan det gikk.En pen,flott og ikke minst sympatisk gutt,som etter en måned ba meg på tur til Liseberg for å muntre meg opp.

Nå burde dette endt med at vi to fant hverandre,men dessverre gitt.Hadde nok kjærlighetssorg lenge,pluss den fæle følelsen av å bli dumpa med vitner.. Men det gikk over,og ser jeg han i dag,lurer jeg på hva jeg fant så tiltrekkende :-D vi har snakket,han har bedt om unnskyldning,så vi har en ok tone når vi sees.Men det var hardt den gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om en fyr som dumpa eksen sin fordi hun løy om å ha funnet en død person, at hun var gravid flere ganger, og ikke minst la ut navnet hans på sexdatingsider på nettet. Nå ble jo ikke han dumpa, men det høres kjipere ut enn å få 'jeg har ikke følelser for deg' spør du meg.

Anonymkode: 45bd7...b35

I tilfellet du nevner har denne damen åpenbart psykiatriske problemer, og burde søke profesjonell hjelp. Det er synd om hun ikke kan innse dette selv, for ellers vil jo bare atferden hennes fortsette, ved at hun støter menn fra seg og skaper problemer for mennene.

Anonymkode: d716e...833

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om en fyr som dumpa eksen sin fordi hun løy om å ha funnet en død person, at hun var gravid flere ganger, og ikke minst la ut navnet hans på sexdatingsider på nettet. Nå ble jo ikke han dumpa, men det høres kjipere ut enn å få 'jeg har ikke følelser for deg' spør du meg.

Anonymkode: 45bd7...b35

I tilfellet du nevner har denne damen åpenbart psykiatriske problemer, og burde søke profesjonell hjelp. Det er synd om hun ikke kan innse dette selv, for ellers vil jo bare atferden hennes fortsette, ved at hun støter menn fra seg og skaper problemer for mennene.

Anonymkode: d716e...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen gang ble jeg dumpa fordi fyren ikke fikk nok tid til å spille world of warcraft! haha prioriteringer er viktig :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du synes det ikke føles vondt ut å få de ordene servert så er det deg. Vi er alle ulike. Jeg ville ikke ha servert de ordene til noen uansett. Men det er meg. Jeg synes det var vanskelig å ikke å få en forklaring på hva som var galt. Men jeg håper på at det er en unnskyldning for noe annet. Jeg er glad at jeg slipper å ha med den typen folk å gjøre. For jeg er en person som aldri ville sagt det på den måten. Jeg verdsetter tiden jeg har med en person og ville av respekt til hans følelser sagt det på en annen måte. Men det er meg. Er mange som tenker likt som meg og heldigvis. Det fins folk som tenker som deg og folk som tenker som meg. 

Men greia er at de fleste forhold tar slutt nettopp fordi forelskelsen går over. Forelskelse har faktisk en utløpsdato i et forhold, og det er når den er over at mange par går hver til sitt. Så det du beskriver er jo kanskje den mest vanlige grunnen til at det blir slutt; forelskelsen har gått over.

Anonymkode: 98760...10a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1 år sammen, bestemte kjæresten min seg for å "dumpe" meg ved å... ikke dumpe meg. I stedet sluttet han bare ta kontakt, svare på telefon/meldinger og chat. Etter et par uker tok han kontakt over chat og sa han ikke ville være sammen med meg lenger. Jeg hadde utrolig nok forstått det innen da. :dry:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Kom hjem til en pakket koffert, tinga hennes pakket i esker.
Trodde hun drev å lastet i bilen, men neida, hun lå å pulte på han nye i MIN seng.
Hun hadde nerver nok til å få med seg nye typen til å hjelpe henne å flytte, så klarte de tydeligvis ikke holde fingrene fra hverandre.
Kan si det slik, begge havnet ut av leiligheten, uten klær, jeg bor i blokk i øverste etasje.
Tingene hennes hjalp jeg henne med, ved å kaste dem fra balkongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare blitt dumpet en gang. Kanskje ikke den verste måten da men. 

Vi var på vei hjem fra en fest og han begynte å snakke om "oss" og at han følte at vi gled mer og mer fra hverandre. Jeg spurte om han gjorde det slutt, men fikk ikke et helt konkret svar på det (selv om jeg hadde det på følelsen). Vi hadde lite kontakt de neste 2 ukene. Jeg tror han vegret seg for å slå opp på ordentlig. Vi begynte å prate på facebook og jeg ble lei av å vente på et svar, så jeg spurte om han ikke bare kunne si hva han ville for jeg viste jo at vi ikke kom til å se hverandre på evigheter fordi han vegret seg for å si det face to face. Så ja, da ble jeg dumpet over facebook. Men jeg presset han jo litt til det også. Det verste med hele greien var vel at jeg fikk vite av en venninne i ettertid at han hadde fortalt henne at han likte to andre jenter (mens vi var sammen). Hadde nesten vært bedre for meg å vite det, for jeg synes egentlig ikke vi gled fra hverandre og synes vi hadde det fint sammen og synes det var dumt han ikke tok det opp tidligere så vi kunne "fikse" på forholdet. 

Anonymkode: b2d5d...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å si at man ikke er forelsket lenger. Det er det samme som at man ikke har de rette følelsene lenger. Og noen ganger vet man ikke årsaken. Du nevner utseendet ditt. Så vidt jeg har fått med meg, har du et ganske bra utseende, som ikke endrer seg i løpet av forholdet, så det er vel en lite sannsynlig årsak. Men når man er i et forhold så blir man jo bedre kjent med hverandre etter hvert, så det er større sannsynlighe for at det ikke var match når det gjaldt personlighetene deres, og kjemien dere hadde sammen. Alle kan jo risikere at partneren mister følelser, så det er jo ikke noen unik situasjon du har vært i her.

Anonymkode: d716e...833

Ja, bra med litt tilbakemeldinger om akkurat det med at jeg fikk høre at forelskelsen var borte. Og at han ikke kunne sitte fingeren på hvorfor. Jeg ville aldri sagt det på samme måten som han gjorde. Altså jeg ville sagt at vi var forskjellige, i stedet for å bruke ordet forelskelse...

Han får føle det han vil føle. Jeg synes selv at jeg ser bra ut, og at jeg er en bra person.

Jeg hadde punkter på han og, som jeg tenkte at han burde dumpes for flere ganger. Blant annet en venninnekontakt som var ganske intens. Og en del ting som han kunne si.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men greia er at de fleste forhold tar slutt nettopp fordi forelskelsen går over. Forelskelse har faktisk en utløpsdato i et forhold, og det er når den er over at mange par går hver til sitt. Så det du beskriver er jo kanskje den mest vanlige grunnen til at det blir slutt; forelskelsen har gått over.

Anonymkode: 98760...10a

Jeg tror at han var for tett knyttet til en venninne av han, og at det var derfor han gjorde det slutt. Han har en annen dame som han har en veldig intens kontakt med. Men jeg er ikke sikker. Men om forelskelsen gikk over, så får jeg trøste meg med at det er ganske normalt.

Jeg var ikke forelsket i min ekssamboer tilslutt. Men jeg dumpet han aldri for det, fordi jeg var glad i ham. Men noen dumper folk av samme årsak forstår jeg. Vi er alle ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år, sammen med en jevngammel gutt. 
Han mobbet meg, slo meg, kuttet meg på armen med kniv, dunket hodet mitt i veggen og mye annet fysisk og psykisk i ett år, han kalte meg ting, prøvde å fysisk tvinge meg til sex men pappa stormet inn på rommet og stoppet han. 
Da gjorde jeg det slutt. 

Fant så ut at han hadde hatt sex med bestevenninnen min (nå eks bestevenninne) (T), og samtidig var sammen med ei tredje venninne (R). Mens han var sammen med meg. 

Han sa til R at han måtte sjekke ut hvordan T var i sengen. For hun var jomfru. Var dårlig i sengen så han valgte å fortsette å være sammen med R. For han hadde hørt at R var god i sengen (hun var jomfru, men eksen løy om at de hadde hatt sex). Grunnen til at han så etter ei ny ei, var fordi jeg nektet å ha sex med han. 

Noen uker senere lå han med L og P, mens han var sammen R. Igjen; Ny kjæreste + en for å sjekke ut om hun var kjæreste-material (altså god sex). - Vi var alle 14-15 år. 
Så dumpet R, L, P og T han. Så kom han krypende tilbake til meg. 
Jeg sa nei, men han sa til alle at vi var sammen. Jeg sa at vi ikke var det, han ble sint også dyttet han meg ned ei trapp, brakk foten og hjernerystelse. Så forsvant han for fosterhjemmet han var i ville ikke ha han der lengre, for han var voldelig. 
Så han aldri mer igjen. 

Idag sitter han midt i skogen. Bor bo et rehabiliteringssenter for narkomane. Vært i fengsel 3 ganger og skal inn igjen snart. 
Så var ikke noe å samle på, for å si det sånn :danse:

Anonymkode: dba89...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste måten jeg ble dumpa på var ikke å ikke få beskjeden direkte. Jeg var i utlandet en periode og vi hadde litt trøbbel. Jeg hadde flere ganger sagt at vi kunne ta en pause men nei, da begynte han å gråte for det ville han absolutt ikke. Så når jeg var i totalt motsatt tidssone fra Norge, og "isolert" fra omverden (hadde ikke telefon så fikk kun lese facebook 1 gang til dagen) så var det ikke så lett å ha kontakt med meg.

Så da bestemte han seg like så godt at vi ikke var sammen lenger. Ikke fra en tilfeldig dato midt i oppholdet, men visstnok fra dagen jeg reiste hjemmefra. Og dette gikk han rundt og fortalte til felles venner, felles jobbkollegaer, hans familiemeldemmer osv. Og når jeg ikke er en som snakker om følelser så var det ikke så lett for andre å spørre meg hvordan jeg hadde det osv.

Så dette pågikk i 3 måneder, samtidig som typen absolutt skulle snakke med meg men til alle andre så var jeg en innpåsliten bitch som ikke ville la han være i fred. Så 2 dager før jeg skulle reise hjem så spurte en venninne om jeg skulle flytte hjem til mine foreldre og om jeg trengte hjelp å pakke. 

For å si det sånn, dagen jeg kom hjem, på min bursdag, etter et halvtår i utlandet, var ikke det kjekkeste jeg har gjort. Ikke at jeg hadde så veldig sorg men det var bare en råten måte å "vinne bruddet" på. 

Det som egentlig såret mest var at lillebror kom til meg på natten, gråt litt og syntes det var synd jeg ikke fikk feire bursdagen min og ha det gøy sammen med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gav meg kjønnssykdom og ringte til andre damer i telefonkiosk bak min rygg. Derfor hater jeg nå alle norske menn. Dette var en DRITTkjip fyr i tillegg. Når man er ung så faller man faktisk for absolutt alt som kommer ens vei. Ingen sjekk, inget liv. Jeg var svekket i dømmekraften også da, av et traume.

Anonymkode: 13eb8...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja denne har jeg fått servert av han som dumpet meg. Han var ikke forelsket lenger. Dessuten gikk det ikke lang tid før han hadde en ny og døds fin dame. Jeg var så knust som det går an å bli. Det ble heldigvis ikke noe mer med han og nydama. Ikke med oss heller. Han var singel i flere måneder før vi fikk kontakt igjenn, å da slo det gnist så det bare sto etter. Vi var stormforelsket og giftet oss etter noen år. I dag er vi godt gift og har ett barn. Kjenner fortsatt på forelskelse, for han er min store kjærlighet. Tenk at det endte så godt når utgangspungtet var så dårlig.

Jeg fikk selvfølgelig dårlig selvtillitt og selvfølelse den gang. Men det er på et dårlig grunnlag når han "ikke var forelsket lenger" Det kan jo bare være så enkelt som at han ikke ble kjent med meg og den personen jeg er. Sånn kan det jo være med deg og. Mye mulig at de som dumpet deg ikke har den ringeste anelse om hva de gikk glipp av. Lett å tenke at man er så uintressant og kjedelig. 

Anonymkode: d1223...ce8

Enig med deg. Jeg tok det tragisk tungt!  Årsaken var at man tenker  : hva er galt ? og tenk om det er dette jeg skal høre av alle menn jeg innleder forhold med... osv.... 

Og ja, det kommer til å ta lang tid før jeg går videre hvis jeg noengang orker...Flere i familien min anbefaler meg å heller bli alene, for de forstår at det gjorde vondt for meg.

Jeg har forsøkt å gå ut å date rett etter bruddet, men jeg hadde bare tunge tanker i hodet, og tenkte bare på hvordan det endte mellom meg og eksen.  Det var ikke greit å gå på date rett etter brudd.  Var livredd for at det samme kunne skje igjen. Livredd for å få samme beskjed igjen.

Jeg har fortsatt vanskeligheter med å forstå at han virkelig synes jeg er så lite interessant at jeg var bare verdt å gi faen i ;) Men synes han at jeg er et menneske som ikke var bra nok og at jeg var verdt å gi slipp på, så får han lov å ha den meningen. Det er hans tap!. 

Men jeg må innrømme at jeg denne gangen har tatt det forferdelig tungt. Har det veldig vondt med det. Og har ganske tunge stunder. Opplevde for 2 og et halvt år siden det samme, men han hadde jeg bare datet i 2 måneder, men da kom jeg lettere over det. Men det satt i meg i to år frem i tid, men jeg taklet det lettere. Kjærligheten er hard... Det er sikkert og visst. Og kjærligheten kan gjøre oss syke.

 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, du må seriøst gå videre. Å bli dumpet fordi forelskelsen gikk over er noe vi alle har opplevd, enten den ene eller den andre veien. Det er absolutt en helt "innafor" grunn å dumpe noen for, ingen har vært slemme mot deg. 

Anonymkode: 6589b...dcc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du må seriøst gå videre. Å bli dumpet fordi forelskelsen gikk over er noe vi alle har opplevd, enten den ene eller den andre veien. Det er absolutt en helt "innafor" grunn å dumpe noen for, ingen har vært slemme mot deg. 

Anonymkode: 6589b...dcc

Nå er ikke jeg trådstarter altså ;) . Men det er helt greit... Men jeg takler det vondt, og jeg kommer ikke til å tenke på et seriøst forhold fremover. Satser på å ta vare på meg selv, og kose meg. Jeg løper ikke etter menn som bare kommer til å mulig forsvinne igjen... Men viktig å ta vare på seg selv, og gjøre det som faller seg inn der og da. Kanskje saker og ting forandrer seg etterhvert, og man får gnisten tilbake :) . Uansett dumpegrunn så er det vondt for oss alle å bli dumpet vel ;) .. Og det er ikke så lett å gå videre når man har eksen i hodet. Han er litt inngrodd. Men en dag, så skal det bli lettere. Anbefaler folk til å kjenne hva som er best for seg, men ikke presse seg videre i panikk. Det er feil. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ekstremt forelsket i en fyr, visste at exen hans var psycho men hun var helt ute av bildet i følge både han og vennene hans (og Facebook)...

Vel, hun hadde tydeligvis ikke fått det med seg. Han ringte meg en kveld og sa "hun vet og er på vei". Jeg forsto ingenting.

 Hun troppet opp på jobben min, brøt seg inn i hjemmet mitt. Hun var høygravid og rasende og jeg fikk høre hvilken hore jeg var. Hun ringte meg også så mye at jeg til slutt tilkalte politiet..

Anonymkode: 13a5b...d17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...