Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest EpleDrue
8 minutter siden, Strixa skrev:

@EpleDrue har jeg rett når jeg mistenker at jeg har glemt å svar på et av dine spørsmål for noen uker(!) siden?

Helt sikkert. Er det noe trøst så har jeg glemt å svare i noen uker selv. Alt bra, @Strixa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Annetnavn_
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Helt sikkert. Er det noe trøst så har jeg glemt å svare i noen uker selv. Alt bra, @Strixa

Så fint du vil trøste meg. Ikke alt er bra, men mye er. @EpleDrue hvordan har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
Akkurat nå, Strixa skrev:

Så fint du vil trøste meg. Ikke alt er bra, men mye er. @EpleDrue hvordan har du det?

Sender en klem for det som ikke er bra :klem: Og en :skaal: til det som er bra. Jeg har det fint. :)  @Strixa Tror du tråden døde ut pga vårt fravær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Sender en klem for det som ikke er bra :klem: Og en :skaal: til det som er bra. Jeg har det fint. :)  @Strixa Tror du tråden døde ut pga vårt fravær?

Takk for begge deler:lillesky2:.

Har den vært stille? Har ikke fulgt med jeg. Ikke vært så mye på forumet egentlig, andre viktige ting som har skjedd. @EpleDrue på en skala i fra 1-10, hvor 10 er superviktig, hvor viktig er KG i ditt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
1 minutt siden, Strixa skrev:

Takk for begge deler:lillesky2:.

Har den vært stille? Har ikke fulgt med jeg. Ikke vært så mye på forumet egentlig, andre viktige ting som har skjedd. @EpleDrue på en skala i fra 1-10, hvor 10 er superviktig, hvor viktig er KG i ditt liv?

Kvinneguiden er tidsfordriv. Hadde siden blitt lagt ned i morgen hadde jeg ikke tatt det så tungt. @Strixa Hvordan har det gått med eksamenene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Kvinneguiden er tidsfordriv. Hadde siden blitt lagt ned i morgen hadde jeg ikke tatt det så tungt. @Strixa Hvordan har det gått med eksamenene dine?

Betryggende å høre;)

Eksamenene mine har gått greit. Er i gang med en ny en. Skal heldigvis ikke levere før i juni. 

@EpleDrue er sommerferien bestilt eller blir det "hjemme-sommer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Kvinneguiden er tidsfordriv. Hadde siden blitt lagt ned i morgen hadde jeg ikke tatt det så tungt. @Strixa Hvordan har det gått med eksamenene dine?

Du hadde savnet meg. Det er jeg sikker på. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
2 minutter siden, Strixa skrev:

Betryggende å høre;)

Eksamenene mine har gått greit. Er i gang med en ny en. Skal heldigvis ikke levere før i juni. 

@EpleDrue er sommerferien bestilt eller blir det "hjemme-sommer"?

Godt å høre! :) 

Sommerferien er ikke bestilt enda. Får ta det litt som det kommer, men jeg skal en tur til Roma nå på vårparten. @Strixa Hva er best? Italiensk pizza, eller pasta? 

Akkurat nå, canacas skrev:

Du hadde savnet meg. Det er jeg sikker på. :erter:

Hvem er du? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
Akkurat nå, EpleDrue skrev:

Godt å høre! :) 

Sommerferien er ikke bestilt enda. Får ta det litt som det kommer, men jeg skal en tur til Roma nå på vårparten. @Strixa Hva er best? Italiensk pizza, eller pasta? 

Hvem er du? :nigo:

:raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EpleDrue skrev:

Jeg drikker pepsi max!:nigo: Hva gjør DU, @KaDust?

Jeg ser på børning 2 mens jeg knasker ostepop. :nigo:

@EpleDrue Hva er din yndlingssnacks?

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...