Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest Annetnavn_
41 minutter siden, EpleDrue skrev:

Kan jeg få realistiske spørsmål? Klarer ikke sette meg inn i situasjonen:ler2: Men jeg hadde oppsøkt legen min, som hadde funnet ut at jeg ikke var gravid, da jeg som mann ikke kan bli det.

@Strixa Hva skal til for at du snur deg etter en mann?

Har du så dårlig fantasi?

Skal mye til før jeg snur meg etter en mann. Ikke fordi jeg er så kresen, men fordi jeg ikke er spesielt visuell. Hvis jeg snur meg, er han eksepsjonelt flott, gjerne høy og bredskuldret. Samme til deg @EpleDrue, hva skal til for at du snur deg etter en kvinne på gata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, applestories skrev:

Nesten hver dag. Alltid noe man trenger, og jeg går forbi to dagligvarebutikker på vei hjem. Det hadde nok vært sunnere for lommeboken å bare handle en dag eller to, men jeg er så altfor glad i å gå i mat butikker :nori:

Spiser du mye ferdigmat @Byjenta! ?

Hehe! 

Vi spiser litt mc donald's, burger king, fjorland, pizza osv innimellom. Men det aller meste lager jeg selv, så i grunn så gjør vi ikke det. ;)

 

 

@applestories Liker du å fly? Og hva er den lengste flystrekningen du har flydd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Byjenta! skrev:

@applestories Liker du å fly? Og hva er den lengste flystrekningen du har flydd?

Jeg liker ikke ventetiden og å sitte i ro på flyet. Men jeg er glad i å reise, og jeg liker å se på mennesker på flyplassen, og jeg liker å lette og å lande. Så både ja og nei, men mest ja :) Det lengste var fra London til Entebbe (Uganda). Tror selve flyturen bare var på rundt ti timer, men det tok rundt 34 timer fra jeg reiste hjemmefra til jeg kom fram.

@Byjenta! Hvor gammel var du første gang du var i utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, EpleDrue skrev:

Hun heter Jessica Rabbit. Google henne så vil du forstå. Dette er egentlig sykt flaut..:ninja: @Kruset Er du glad i å bake? Hva baker du mest?

 

:fnise:

Jeg er veldig glad i å bake, men baker dessverre veldig sjelden. Må ha en anledning for å bake, hvis ikke spiser jeg bare altfor mye :ler: Men altså, min mest brukte oppskrift er på brownies. Lettvint, idiotsikkert, og ganske safe å servere.

@EpleDrue Hva slags kake liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kruset skrev:

Huff, det spørsmålet er vanskelig, det er jo så mye godt! Rå spiser jeg nok helst gulrot. Kokt... kanskje brokkoli? Grønnsakene er forresten aller best ovnsbakt/stekt eller lignende.

@Dr. A. Kula Får du i deg fem om dagen?

Takk for tilleggsinformasjonen :ler:

Favorittkruset tror jeg må være det eldste jeg har. Pent, grønt krus med navnet mitt på, fått av et familiemedlem for mange år siden.

@Rainstorm Hvilken hobby kunne du tenke deg å prøve ut?

Hva med dampet grønnsaker?

Tenker egentlig ikke på det, men tror jeg får det nesten hver dag. Dog litt usikker om frukt/grønnsak fordelingen er etter anbefalingen.

@Kruset har du prøvd eple i terninger kokt litt mot slutten i kjøttsaus?  Gir en friskt smakskontrast.

9 timer siden, fiole skrev:

Vet ikke om det kalles sport akkurat men jeg drev med klassisk ballet i noen år så var jeg en ganske habil vollyballspiller i skoleturneringene:)

@Dr. A. Kula Hva ville du valgt å gjøre viss du skulle velge en ting før du døde?

 

SkolelagsVolleyball har jeg også spilt, selv om jeg ikke var så høy dengang. Mener vi tapte finalen en gang. Begge deler går inn under sport!

Fått med meg en utendørs konsert/show med Jean Michelle Jarre. Han skal ha en ved Dødehavet i år. Vurderer å dra.

@fiole liker du musikken til nevnte JMJ?

6 timer siden, EpleDrue skrev:

:fnise: Jeg ga opp FPL, tror jeg er en dårlig taper eller noe.. Hvem ligger forresten best an av @pika og deg?

@Dr. A. Kula Ser du på kveldens håndballkamp?

Dette er jeg ganske sikker på jeg har svart tidligere i tråden, happy hunting, darling. :) @Moonwalker Hvor er den flaueste plassen du har fått akutt diaré?

Hun heter Jessica Rabbit. Google henne så vil du forstå. Dette er egentlig sykt flaut..:ninja: @Kruset Er du glad i å bake? Hva baker du mest?

En anonym bruker.

@Strixa Dersom du var gravid, kunne du ventet til fødsel for å vite kjønnet, eller ville nysgjerrigheten vunnet?

Se her ja! Endelig noen som forstår meg! Jeg kjøpte 18 stk av de små Tine Sjokomelk med sugerør, og for hver snap jeg sender ler folk av meg. Endelig kan jeg si jeg ikke er alene om å elske å sutte på sugerøret. (For ulike grunner selvfølgelig). Eneste jeg er litt skuffet over er at på selve kartongen står det den er like god varm som kald. Den er absolutt IKKE like god varm som den er kald. :( 

Siden jeg sikkert ikke får kline med meg selv, hadde jeg nok klina med @lipgloss. Tror ikke vi bor så langt fra hverandre. Eller kanskje jeg tar feil.:ler2: Hvis ikke får det bli @Dr. A. Kula, ville sikkert sett ut som jeg klina med faren min. Blir du tent av tanken, @Rainstorm?

PS gutta, jeg har myke lepper og lite skjegg..:ironi:

Siden jeg først drar deg inn i denne mølja her, @lipgloss, skal du få tidenes spørsmål! Er du glad i sjokoladekake?

Ingenting planlagt for sommeren enda, men det blir en liten tur til Roma i mai. :) @pika Hva er typisk italiensk for deg?

Jeg rakk å se den ja, før det ble fotballspilling på kvelden. Fantastisk bra av gutta.

:ninja: jeg observerer at du nevner mitt navn senere i svaret ditt, og blir selvsagt smigret. Men vi lar det forbli som fantasien til @Rainstorm, eller)

Har fått med meg at det er flere av håndballguttene som kommer fra smme by som deg. kjenner.du noen av disse da, @EpleDrue (eller noen av de andre fra feks studietid)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hva med dampet grønnsaker?

Tenker egentlig ikke på det, men tror jeg får det nesten hver dag. Dog litt usikker om frukt/grønnsak fordelingen er etter anbefalingen.

@Kruset har du prøvd eple i terninger kokt litt mot slutten i kjøttsaus?  Gir en friskt smakskontrast.

 

 

Joda, godt det og. Jeg er ikke kresen sånn altså :)

Aldri prøvd, men det høres spennende ut. Og kanskje litt feil, jeg er ingen stor tilhenger av å putte frukt i mat. Hva slags eple bruker du?

@Dr. A. Kula Har du noen retter du spiser fast ukentlig (ala tacofredag)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, applestories skrev:

Jeg liker ikke ventetiden og å sitte i ro på flyet. Men jeg er glad i å reise, og jeg liker å se på mennesker på flyplassen, og jeg liker å lette og å lande. Så både ja og nei, men mest ja :) Det lengste var fra London til Entebbe (Uganda). Tror selve flyturen bare var på rundt ti timer, men det tok rundt 34 timer fra jeg reiste hjemmefra til jeg kom fram.

@Byjenta! Hvor gammel var du første gang du var i utlandet?

Jeg er fra Vestfold så jeg har tatt colorline båtene over til Sverige hele livet. Så i Sverige har jeg vært sida jeg var bitteliten

 Men utenom det var jeg i Spania når jeg var 8. 

 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, EpleDrue skrev:

Ingenting planlagt for sommeren enda, men det blir en liten tur til Roma i mai. :) @pika Hva er typisk italiensk for deg?

Mafia :ninja::fnise:

@EpleDrue Foretrekker å skrive meldinger/chatte eller å snakke i telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Byjenta! skrev:

Jeg er fra Vestfold så jeg har tatt colorline båtene over til Sverige hele livet. Så i Sverige har jeg vært sida jeg var bitteliten

 Men utenom det var jeg i Spania når jeg var 8. 

 

Hva med deg?

Bortsett fra Sverige var det Danmark og (såvidt) Tyskland da jeg var 12.

@Byjenta! hvilket fylke bor du i nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kruset skrev:

Joda, godt det og. Jeg er ikke kresen sånn altså :)

Aldri prøvd, men det høres spennende ut. Og kanskje litt feil, jeg er ingen stor tilhenger av å putte frukt i mat. Hva slags eple bruker du?

@Dr. A. Kula Har du noen retter du spiser fast ukentlig (ala tacofredag)?

Jeg har brukt både Granny Smith og Pink Lady. Men ikke samtidig. Foretrekker GS til det bruket.

Det nærmeste er pølser på mandager. Med pasta eller potetmos, men det finnes ingen regel uten unntak.

@Kruset hva slags pølser er de beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg har brukt både Granny Smith og Pink Lady. Men ikke samtidig. Foretrekker GS til det bruket.

Det nærmeste er pølser på mandager. Med pasta eller potetmos, men det finnes ingen regel uten unntak.

@Kruset hva slags pølser er de beste?

Haha, det er jo et håpløst spørsmål for meg som ikke egentlig er glad i pølser. Kan jeg si knakkpølser? Supergodt med poteter, blomkål og smeltet smør :spise:

@Dr. A. Kula Hva ville du valgt som et siste måltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23. januar 2017 den 9.38, fiole skrev:

Jeg gjør det dog ikke på det nivået du er da, har gått på rideskole og hadde en stall i nærleiken hvor vi gikk og stellte hester daglig. Blir litt ekstra varm om hjertet når jeg ser en fin hest.

@Salka Du driver vel kanskje med konkurranse innen sporten da?

Det gjør jeg. :) Det er veldig gøy. 

@fiole hvilken hesterase liker du best? 

På 23. januar 2017 den 17.17, Dr. A. Kula skrev:

Kunne nok mer tenkt meg å reise verden rundt, men tanken på å seile over Atlanterhavet og Stillehavet, i flere uker (?) uten land i sikte frister ikke veldig. Har ikke noe imot å seile, men å ligge lenge "øde" ute i havet er ikke fristende.

@Kruset mente du virkelig å seile jorden rundt, eller tenkte du mer på å reise jorden rundt?

Jeg har ikke dyr og har ikke bestemt meg for hva som er favorittdyret. Jeg liker dyr, men er ikke helt typen til å ha de på heltid. Har nok med familien :nigo: 

@Salka hva er det resultatet du er mest fornøyd med å ha oppnådd i hesteidretten din?

Jeg liker godt Nøgne Ø sitt ølutvalg, inkludert deres utvalg i Pale Ale. Imperial India Pale Ale #500 kan anbefales. Generelt er poløl bedre enn butikkøl!

@Moonwalker hva er og/eller hvor mye kostet den dyreste enkeltvaren du har kjøpt på polet?

Fikk ikke med meg den kampen desverre. Ble dratt med i familieselskap med manglende sportsinteresse, så nei.

@EpleDrue tror du Chelsea har vunnet PL nå?

Seier. :) Også har jeg mange 3.og 4.-plasser.

@Dr. A. Kula har du vært på Island?

På 23. januar 2017 den 18.06, EpleDrue skrev:

Ja!

Innenlands neste gang.:fnise: @pika Er sommerferien i boks?

Tror jeg er en 5er. Sånn normal liksom.:ler2: @Kruset Hviken parfyme bruker du?

Jeg er egentlig veldig A menneske, A+, men pga situasjonen jeg er i nå er jeg sikkert snart B menneske, dessverre. Kommer heldigvis sterkere tilbake.:nigo: @Salka Hva plager deg mest ved det motsatte kjønn?

Anonyme brukere kjefter på alt. Ink om du er snill. Det som irriterte meg mest på Kvinneguiden forsvant i helgen, så nå er det kun kleine tråder som kan irritere meg. Men jeg leser ikke tråder som jeg vet vil få meg til å riste på hodet. Du sier du har opplevd å bli ghostet, men har du selv ghosta en mann, @Strixa?

Tror jeg sier chartertur til Mallorca da jeg ikke er noe villmarksmann. Kanskje jeg burde dratt en uke i villmarken for å bli skikkelig mann? Som Petter dro på Farmen for å bli mann? 

@fiole Kunne du dratt til Afrika for å hjelpe syke og foreldreløse barn?

Gud har gjort mirakler før, så vi kan enda håpe! Men jeg må vel snart bite i det sure eplet og innse at Liverpool ikke var gode nok i år igjen.. Skal over til England og se kampen mot Arsenal, får se om den blir like spennende nå som den ville vært for en uke siden. Våre norske damer gjorde en ok kamp, men du gikk ikke glipp av stort. @Dr. A. Kula Hva tenker du om skaden i Hull? Og er du fornøyd om Chelsea vinner PL?

Tja, jeg er heldigvis veldig heldig med min, men enkelte mannfolk har ikke evne til å se rot f.eks. Også er det irriterende når dere ikke legger ned dolokket! :hoho: 

@EpleDrue har du en hage og er det et epletre i den? :nigo: 

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, applestories skrev:

Sogn og Fjordane.

Bodd der lenge? @Byjenta!

Bodd her siden februar i fjor. Men har vært her mye hele livet, har familie her oppe fra før av.

@applestories har du vært i møre og romsdal og/eller vestfold, og i såfall hvor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Byjenta! skrev:

Bodd her siden februar i fjor. Men har vært her mye hele livet, har familie her oppe fra før av.

@applestories har du vært i møre og romsdal og/eller vestfold, og i såfall hvor? 

Er av og til på tur til Sunnmøre, da mest for litt shopping. Reiste alltid til Ålesund på handletur da jeg var yngre, nå er det mest Moa.
Hadde en kjæreste fra Horten så der har jeg vært. Og tok båten fra Strømstad til Sandefjord en gang, det var fint der :)

Så du på CSI? Har du en favoritt av de tre versjonene? @Byjenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
På Tuesday, January 24, 2017 den 18.45, Strixa skrev:

Har du så dårlig fantasi?

Skal mye til før jeg snur meg etter en mann. Ikke fordi jeg er så kresen, men fordi jeg ikke er spesielt visuell. Hvis jeg snur meg, er han eksepsjonelt flott, gjerne høy og bredskuldret. Samme til deg @EpleDrue, hva skal til for at du snur deg etter en kvinne på gata?

At hun faller, da snur jeg meg for å se om det gikk bra. @Strixa Hva synes du om å bli kroppsvisitert på flyplassen?

På Tuesday, January 24, 2017 den 22.58, Kruset skrev:

:fnise:

Jeg er veldig glad i å bake, men baker dessverre veldig sjelden. Må ha en anledning for å bake, hvis ikke spiser jeg bare altfor mye :ler:Men altså, min mest brukte oppskrift er på brownies. Lettvint, idiotsikkert, og ganske safe å servere.

@EpleDrue Hva slags kake liker du best?

Da blir svaret ganske enkelt, brownies! Serveres den med vaniljeiskrem?:nigo: @Kruset Hva ville du servert på en treretters middag? 

På Wednesday, January 25, 2017 den 0.35, Dr. A. Kula skrev:

 

:ninja: jeg observerer at du nevner mitt navn senere i svaret ditt, og blir selvsagt smigret. Men vi lar det forbli som fantasien til @Rainstorm, eller)

Har fått med meg at det er flere av håndballguttene som kommer fra smme by som deg. kjenner.du noen av disse da, @EpleDrue (eller noen av de andre fra feks studietid)?

Haha! Det forblir @Rainstorms fantasi, ja.:ler2: Kanskje derfor hun er så stille i dag.

Nei, har delt bord med to på byen en gang. Blir nok det nærmeste. Glemte selvfølgelig å be om autografen, ikke visste jeg at noen år senere skulle det være snakk om semifinale i VM! @Dr. A. Kula Er det normalt å få kjærlighetssorg når Liverpool taper semifinalen? 

11 timer siden, pika skrev:

 

@EpleDrue Foretrekker å skrive meldinger/chatte eller å snakke i telefonen?

Kommer helt an på hvem jeg skal prate med, men jeg snakker meg fort ferdig i telefonen. @pika Hvilken farge blir det på årets bikini?

3 timer siden, KaDust skrev:

@EpleDrue Hvilken sjokolade liker du best?

Vet du, jeg er egentlig ikke så glad i sjokolade, men Smash, stratos, snickers, melkesjokolade og firkløver går fint.:ninja: @KaDust Gidder du fortelle en spøkelseshistorie til oss her i tråden?

3 timer siden, Salka skrev:

 

Tja, jeg er heldigvis veldig heldig med min, men enkelte mannfolk har ikke evne til å se rot f.eks. Også er det irriterende når dere ikke legger ned dolokket! :hoho: 

@EpleDrue har du en hage og er det et epletre i den? :nigo: 

Jeg har nesten støv på hjernen, så hos meg finner du systematisk rot! Og hva er det du sier? Skal dolokket legges ned? Irriterende når dere driver legger det ned hele tiden for oss menn. :( Den evige diskusjonen. Når vi først er inne på dette temaet, hvilken vei skal dorullen være?

Har dessverre ikke egen hage enda, men nå ga du meg det perfekte punktet for neste årsmøte i sameiet!:nigo: @Salka Har du brukket noen ben i kroppen før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎01‎.‎2017 den 0.35, Dr. A. Kula skrev:

 

@fiole liker du musikken til nevnte JMJ?

 

Nå blir det vel som å banne i kirken....JMJ har jeg hørt bare hos venner en gang i tiden. Hadde en kamerat som var blodfan. Jeg har nok ikke hans musikk i min samling. Men i dag kunne jeg nok funnet på å reise på konsert.

@Dr. A. Kula Har du hørt noe på Andreas Vollenweider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...