Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

22 timer siden, EpleDrue skrev:

Nei, rart med det der. Ble du sjokkert over svaret mitt?:fnise: Skal forresten appelsinjuicen inneholde fruktkjøtt?

Ja, veldig glad i musikk. Alt fra Kygo til The Beatles. Hører på musikk daglig. @Salka Hva er det beste rådet du har fanget opp her på Kvinneguiden?

Hehe, ikke veldig sjokkert, nei. :fnise: Juicen kan godt inneholde fruktkjøtt, men ikke store biter. Brämhults er perfekt, den er min favoritt. Smaker helt likt den man presser selv. 

Oi, beste råd. Det var et vanskelig spørsmål. Sikkert noe rundt hudpleie eller sminke. Mange tips å finne om veldig mye her  

@EpleDrue hvordan fant du kåge? Trives du godt her? 

@fiole er du like snill og god som du virker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.1.2017 den 12.40, calavi skrev:

 @Batgirl Hvor høy er drømmemannen? 
 

Så lenge han er høyere enn meg er jeg fornøyd :)

Hvilken ketchup syns du er best, @calavi?

23 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg er 193 cm høy! @Batgirl Kan du gangetabellen i hodet?

Tja, kan opp til tolvgangen!

Kan du spille noen instrumenter @EpleDrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, January 17, 2017 den 22.35, Dr. A. Kula skrev:

Kommer litt an på hva du legger i "å legge an på". Litt flørting er jo bare sjarmerende og det kan jeg nok tåle og gjengjelde, men er det snakk om beføling og forsøk på kyssing vil det bli bestemt avvist.

@Moonwalker blir du ofte lagt an på når du er ute på byen?

Ja, hvordan beslrive den? Ble nødt i gangske ung alder til å være med å ta ansvar hjemme, hatt et trygt og godt hjem, tidvis noe mobbet på skolen, men likevel god nok i gym til å bli valgt som ca topp fem. Strengt, men rettferdig hjemme. 

@Kruset har du stor eller liten familie (søsken, onkler, tanter, søskenbarn)?

Ganske liten familie.

@Dr. A. Kula Hva er det rareste du noen gang har spist?

På Tuesday, January 17, 2017 den 22.39, EpleDrue skrev:

Kunne fint klart meg uten mobiltelefon i en eller to dager (eller mer) ;)  Hadde fått noen sinte venner pga Snapchat streak, ellers ingen problem. 

@pika Kunne du klart deg en måned uten fysisk kontakt med det motsatte kjønn?

Er hun kul svarer hun deg på PM, så ser vi åpningskampen!:skaal:Er helt magisk med kvinnefotball. Må jo være litt fart i kampen også om hun spiller i 2.div. Har vi andre damer her i tråden som spiller på høyt nivå, @Dr. A. Kula?

Da måtte jeg vært kjæresten min, bare for å forstå hvor heldig hun er som har meg.:ironi:

@Kruset Hva synes du om menn i dress?

Haha, nei. Det skulle tatt seg ut du! @Moonwalker Siden du egentlig ville spørre deg selv om du bruker proteinpulver, så spør jeg for deg!:nigo:

Nei, rart med det der. Ble du sjokkert over svaret mitt?:fnise: Skal forresten appelsinjuicen inneholde fruktkjøtt?

Ja, veldig glad i musikk. Alt fra Kygo til The Beatles. Hører på musikk daglig. @Salka Hva er det beste rådet du har fanget opp her på Kvinneguiden?

Jeg er 193 cm høy! @Batgirl Kan du gangetabellen i hodet?

Nå går det for det meste i Alone - Alan Walker. @calavi Vinner du ofte når du spiller Twister?

Å se mennesker som jeg bryr meg om ha det bra, og får til alt de vil i livet. Ellers gjør en iskald øl meg glad, stillhet og skyting. :)  @Strixa Vil du si at du leser mennesker lett?

Godt nyttår!:nigo:

2017 har så langt vært bra, har mye gøy i vente så dette blir et veldig flott år. (Sier jeg etter 17 dager).:fnise: @Pjokkeline Skal du på Ariana Grande konsert i Oslo i mai?

Altså, en kjekk mann i dress når det passer anledningen er ikke feil :)

@EpleDrue Hvordan vil du beskrive deg selv (gjerne litt utfyllende)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

@Salka her får du standardspørsmålet mitt til nye i tråden.

Har du spilt, eller spiller du fotball, og spiller du FPL?

Nei. Fotball er ca det kjedeligste jeg vet. :) Derimot driver jeg med ridning og konkurrerer på ganske høyt nivå. Hest er best! :nigo: 

@Dr. A. Kula hva irriterer deg mest av alt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Salka skrev:

Hehe, ikke veldig sjokkert, nei. :fnise: Juicen kan godt inneholde fruktkjøtt, men ikke store biter. Brämhults er perfekt, den er min favoritt. Smaker helt likt den man presser selv. 

Oi, beste råd. Det var et vanskelig spørsmål. Sikkert noe rundt hudpleie eller sminke. Mange tips å finne om veldig mye her  

@EpleDrue hvordan fant du kåge? Trives du godt her? 

@fiole er du like snill og god som du virker? 

Hm, det har jeg faktisk hørt mange ganger. Av kolleger, bekjente og venner. For snill sier noen. Så tenker jeg for meg selv at det går det jo ikke ann å bli :smilyblomst:

@Salka Siden du har DARK SIDE OF THE MOON bildet er det en musikksjanger du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Moonwalker skrev:

Desember! Jul og alt sånn, jo :nigo: 

@Byjenta! Hvor god vil du si at du er i engelsk?

 

okei:)

Jeg er oppvokst med amerikansk tante som var inn giftet ifamilien, og har alltid vært god i språk. Så vil si jeg kan skrive og snakke engelsk bra.

 

hva med deg? Og hva syntes du om svenske hollywoodfruer ? @Moonwalker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
På Tuesday, January 17, 2017 den 22.52, Strixa skrev:

 @EpleDrue er du lett å forstå seg på?

Ja, vil si det. Er sikkert områder jeg kan være vanskelig å forstå om du ikke kjenner meg godt nok, men vil tro at de som kjenner meg vil si jeg er en enkel person.:ler2: @StrixaHar du danset ballet før?

På Tuesday, January 17, 2017 den 23.54, Moonwalker skrev:

 

@EpleDrue Hva er din lengste snapstreak?

255! :) @Moonwalker Har du hatt en fin uke til nå? Hva er helgens planer?

På Wednesday, January 18, 2017 den 9.58, pika skrev:

 

@EpleDrue hvem tror du er kjekkest av gutta på kg?

Jeg tror @Dr. A. Kula er ganske kjekk! @pika Har du fått tilsendt frekke bilder på PM?

På Wednesday, January 18, 2017 den 12.56, Dr. A. Kula skrev:

 

@EpleDrue har du styrt unna influensaen, og hva gjør du for å holde deg frisk?

Ja, utrolig nok! Jeg pleier alltid å være den første som får den, som igjen er han som smitter alle. Denne gangen har jeg sluppet unna.:nigo: @Dr. A. Kula Skal du få med deg kampene som skal spilles nede på La Manga? Mener å ha lest at Eurosport skal vise kampene. 

17 timer siden, Salka skrev:

 

@EpleDrue hvordan fant du kåge? Trives du godt her? 

Jeg ble vist Kvinneguiden av mine kvinnelige kollegaer. Ja, trives for det meste her inne. Blir litt oppgitt noen ganger, men da tar jeg litt avstand. :) @Salka Når du skal spise noe ekstra godt, hva spiser du da?

16 timer siden, Batgirl skrev:

 

Kan du spille noen instrumenter @EpleDrue?

Kan noen få sanger på gitar, men jeg eier ingen gitar. @Batgirl Har du en fin sangstemme?

15 timer siden, Kruset skrev:

 

@EpleDrue Hvordan vil du beskrive deg selv (gjerne litt utfyllende)?

Det er så utrolig vanskelig.. Jeg er en høy vims som elsker å løpe. På friidrettsbanen, ikke rundt på kjøpesenter. Har veldig lite peiling på teknologiske greier, og blir ofte fortalt at jeg er sosiale media klein. Kanskje over gjennomsnittet glad i fotball, både herre og kvinnefotball. Sier aldri nei takk til en øl. I vennegjengen er jeg han som bruker ekstra tid på å gjøre alle glade, og kan strekke meg veldig langt for mennesker som betyr noe for meg. Også er jeg hysterisk morsom, tror jeg selv. Har god selvironi, og smiler for det meste. Utseendemessig tror jeg at jeg er normal. Var det godt nok? Ikke still så vanskelige spørsmål..:ler2:

@Kruset Er du en kresen person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Moonwalker skrev:

Desember! Jul og alt sånn, jo :nigo: 

@Byjenta! Hvor god vil du si at du er i engelsk?

Det har jeg ikke. Har ikke vært i snøområder så langt. Har du, @dr.a.k?

Skal litt til for at jeg drar frem ski, men jentungen har da prøvd både kjelke og ski i år :ninja:

@Moonwalker har du planlagt sommerferien allerede, slik enkelte gjør?

16 timer siden, Kruset skrev:

Ganske liten familie.

@Dr. A. Kula Hva er det rareste du noen gang har spist?

Altså, en kjekk mann i dress når det passer anledningen er ikke feil :)

@EpleDrue Hvordan vil du beskrive deg selv (gjerne litt utfyllende)?

Vet ikke om det er dette du tenker på, men som liten plukket vi tyggegummiklyser opp fra bakken og tygde på, ettersom tyggi ikke var noe vi hadde lov til å ha. Den tyggien inneholdt jo gjerne småstein, så det knaste godt noen ganger.

Ellers har jeg i hvertfall smakt snegler i hvitløkssmør/saus.

@Kruset hva er drømmebilen?

 

15 timer siden, Salka skrev:

Nei. Fotball er ca det kjedeligste jeg vet. :) Derimot driver jeg med ridning og konkurrerer på ganske høyt nivå. Hest er best! :nigo: 

@Dr. A. Kula hva irriterer deg mest av alt? 

Ignoranse og manglende respekt for andre og deres behov og prioriteringer. Det er et enormt felt, men inkluderer blandt annet å ikke respektere andre menneskers tid ved forsentkomming, ikke gi beskjed om unntak, ikke ønske om å gjøre opp for seg, mene andres prioriteringer/valg er mindre viktig etc. 

@Salka er det trav, galopp, sprang eller dressur som er heste-grenen du driver innen? (Eller finnes det flere)?

57 minutter siden, EpleDrue skrev:

Ja, vil si det. Er sikkert områder jeg kan være vanskelig å forstå om du ikke kjenner meg godt nok, men vil tro at de som kjenner meg vil si jeg er en enkel person.:ler2: @StrixaHar du danset ballet før?

255! :) @Moonwalker Har du hatt en fin uke til nå? Hva er helgens planer?

Jeg tror @Dr. A. Kula er ganske kjekk! @pika Har du fått tilsendt frekke bilder på PM?

Ja, utrolig nok! Jeg pleier alltid å være den første som får den, som igjen er han som smitter alle. Denne gangen har jeg sluppet unna.:nigo: @Dr. A. Kula Skal du få med deg kampene som skal spilles nede på La Manga? Mener å ha lest at Eurosport skal vise kampene. 

Jeg ble vist Kvinneguiden av mine kvinnelige kollegaer. Ja, trives for det meste her inne. Blir litt oppgitt noen ganger, men da tar jeg litt avstand. :) @Salka Når du skal spise noe ekstra godt, hva spiser du da?

Kan noen få sanger på gitar, men jeg eier ingen gitar. @Batgirl Har du en fin sangstemme?

Det er så utrolig vanskelig.. Jeg er en høy vims som elsker å løpe. På friidrettsbanen, ikke rundt på kjøpesenter. Har veldig lite peiling på teknologiske greier, og blir ofte fortalt at jeg er sosiale media klein. Kanskje over gjennomsnittet glad i fotball, både herre og kvinnefotball. Sier aldri nei takk til en øl. I vennegjengen er jeg han som bruker ekstra tid på å gjøre alle glade, og kan strekke meg veldig langt for mennesker som betyr noe for meg. Også er jeg hysterisk morsom, tror jeg selv. Har god selvironi, og smiler for det meste. Utseendemessig tror jeg at jeg er normal. Var det godt nok? Ikke still så vanskelige spørsmål..:ler2:

@Kruset Er du en kresen person?

Jøss, en ære å bli nevnt slik da, takk @EpleDrue. Kan forresten avviste å ha sendt noen frekke bilder på PM :nigo:

Jeg planlegger nok ikke dagene etter å få sett kampene fra La Manga, men ser gjerne om det passer seg slik. Har de fleste fotballkanaler tilgjengelig, så har nok muligheten.

@EpleDrue har du fortsatt juleøl igjen hjemme?

 

Endret av Dr. A. Kula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Moonwalker skrev:

Har også vokst opp med engelsktalende familie i nærheten, så innbiller meg at det og at vi begynte se på engelskspråklige program så tidlig som gjorde at nivået er relativt høyt :P

Svenske holĺywoodfruer kan være underholdende! Har noen interne spøker rundt enkelte av fruene sammen med venner :ler: 

@Byjenta! Hvem er din favoritt av fruene?

Ble en litt stressende uke frem til i går. Derfra og utover har den vært fin :) Har ingen planer utover å levere en gave i helgen. Tar ting på sparket!

Hva med deg, @EpleDrue? Samme spm tilbake.

Det har jeg ikke. Har en ting jeg skal, men ellers er alt annet løse forslag. Pleier kunne drøye det til sommeren siden jeg bare har meg selv å tenke på til en ferie :P 

@Dr. A. Kula Hva synest du er mest utfordrende i jobbsøkingsprosessen?

Det vet jeg faktisk ikke da jeg ikke har vært nødt til å søke på jobb på tiår.

@Moonwalker driver du å søker etter ny jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nei, det gjør jeg ikke.

@Dr. A. Kula Hva er din absolutte favorittøl?

Den beste ølen jeg har smakt er Påskeuken til Middels Bryggeri, som ble produsert for ca 5 år siden. Desverre flyttet bryggeriet og har ikke produsert den i senere år. Jeg forsøkte å få tak i en rest, men lyktes ikke.

Sekundært er jo Stillinger Divum bare nydelig (i små doser), som jeg har påpekt i tråden her før.

@Moonwalker har du nå i forbindelse med julen fått smakt Stillinger Divum, og hva er din favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Skal litt til for at jeg drar frem ski, men jentungen har da prøvd både kjelke og ski i år :ninja:

@Moonwalker har du planlagt sommerferien allerede, slik enkelte gjør?

Vet ikke om det er dette du tenker på, men som liten plukket vi tyggegummiklyser opp fra bakken og tygde på, ettersom tyggi ikke var noe vi hadde lov til å ha. Den tyggien inneholdt jo gjerne småstein, så det knaste godt noen ganger.

Ellers har jeg i hvertfall smakt snegler i hvitløkssmør/saus.

@Kruset hva er drømmebilen?

 

Ignoranse og manglende respekt for andre og deres behov og prioriteringer. Det er et enormt felt, men inkluderer blandt annet å ikke respektere andre menneskers tid ved forsentkomming, ikke gi beskjed om unntak, ikke ønske om å gjøre opp for seg, mene andres prioriteringer/valg er mindre viktig etc. 

@Salka er det trav, galopp, sprang eller dressur som er heste-grenen du driver innen? (Eller finnes det flere)?

Jøss, en ære å bli nevnt slik da, takk @EpleDrue. Kan forresten avviste å ha sendt noen frekke bilder på PM :nigo:

Jeg planlegger nok ikke dagene etter å få sett kampene fra La Manga, men ser gjerne om det passer seg slik. Har de fleste fotballkanaler tilgjengelig, så har nok muligheten.

@EpleDrue har du fortsatt juleøl igjen hjemme?

 

Jeg er ikke så veldig interessert i bil, egentlig. Siden jeg ikke har bil i det hele tatt, er vel drømmen en bil som praktisk gjør nytten. God bagasjeplass og kjørekomfort :)

@Dr. A. Kula Hvilket ord beskriver deg best?

23 timer siden, EpleDrue skrev:

Ja, vil si det. Er sikkert områder jeg kan være vanskelig å forstå om du ikke kjenner meg godt nok, men vil tro at de som kjenner meg vil si jeg er en enkel person.:ler2: @StrixaHar du danset ballet før?

255! :) @Moonwalker Har du hatt en fin uke til nå? Hva er helgens planer?

Jeg tror @Dr. A. Kula er ganske kjekk! @pika Har du fått tilsendt frekke bilder på PM?

Ja, utrolig nok! Jeg pleier alltid å være den første som får den, som igjen er han som smitter alle. Denne gangen har jeg sluppet unna.:nigo: @Dr. A. Kula Skal du få med deg kampene som skal spilles nede på La Manga? Mener å ha lest at Eurosport skal vise kampene. 

Jeg ble vist Kvinneguiden av mine kvinnelige kollegaer. Ja, trives for det meste her inne. Blir litt oppgitt noen ganger, men da tar jeg litt avstand. :) @Salka Når du skal spise noe ekstra godt, hva spiser du da?

Kan noen få sanger på gitar, men jeg eier ingen gitar. @Batgirl Har du en fin sangstemme?

Det er så utrolig vanskelig.. Jeg er en høy vims som elsker å løpe. På friidrettsbanen, ikke rundt på kjøpesenter. Har veldig lite peiling på teknologiske greier, og blir ofte fortalt at jeg er sosiale media klein. Kanskje over gjennomsnittet glad i fotball, både herre og kvinnefotball. Sier aldri nei takk til en øl. I vennegjengen er jeg han som bruker ekstra tid på å gjøre alle glade, og kan strekke meg veldig langt for mennesker som betyr noe for meg. Også er jeg hysterisk morsom, tror jeg selv. Har god selvironi, og smiler for det meste. Utseendemessig tror jeg at jeg er normal. Var det godt nok? Ikke still så vanskelige spørsmål..:ler2:

@Kruset Er du en kresen person?

Godt svar :)

I matveien? Vil ikke egentlig si jeg er kresen, men jeg har noen matvarer jeg ikke liker som tidvis gjør ting vanskelig. Eksempelvis sliter jeg med dressinger og lignende, mais og sopp.

@EpleDrue Hva er de viktigste egenskapene ved en partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg er ikke så veldig interessert i bil, egentlig. Siden jeg ikke har bil i det hele tatt, er vel drømmen en bil som praktisk gjør nytten. God bagasjeplass og kjørekomfort :)

@Dr. A. Kula Hvilket ord beskriver deg best?

Godt svar :)

I matveien? Vil ikke egentlig si jeg er kresen, men jeg har noen matvarer jeg ikke liker som tidvis gjør ting vanskelig. Eksempelvis sliter jeg med dressinger og lignende, mais og sopp.

@EpleDrue Hva er de viktigste egenskapene ved en partner?

Kanskje en selvkjørende bil er drømmebilen din da?

Å bare bruke ett ord sånn helt universelt er i grunnen en ganske umulig oppgave. Ulike personer vil nok bruke ulike ord i ulike sammenhenger, og de vil sikkert heller ikke alltid være enige. Men får prøve likevel, og da tror jeg at valget faller på "tålmodig".

Er du en tålmodig person, @Kruset ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
På 19.1.2017 den 15.08, EpleDrue skrev:

Ja, vil si det. Er sikkert områder jeg kan være vanskelig å forstå om du ikke kjenner meg godt nok, men vil tro at de som kjenner meg vil si jeg er en enkel person.:ler2: @StrixaHar du danset ballet før?

Enkel? Ikke i hodet vel?

Ballett, jeg?:skratte:Du har tydeligvis ikke sett bilde av meg... Ingen ballettkropp her. I tillegg er jeg klønete og ikke grasiøs på noen som helst måte. Da jeg var ungdom drømte jeg om å være liten og nett ballerina. Stefaren min sa til meg: "Du passer nok bedre som svømmer eller håndballspiller, Strixa"... end of story:laugh:

@EpleDrue hva drømte du om i ungdommen som ikke ble noe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Kanskje en selvkjørende bil er drømmebilen din da?

Å bare bruke ett ord sånn helt universelt er i grunnen en ganske umulig oppgave. Ulike personer vil nok bruke ulike ord i ulike sammenhenger, og de vil sikkert heller ikke alltid være enige. Men får prøve likevel, og da tror jeg at valget faller på "tålmodig".

Er du en tålmodig person, @Kruset ?

Absolutt ikke selvkjørende, jeg liker i grunn veldig godt å kjøre! :)

Jeg er på mange områder ganske utålmodig av meg. Jeg vil gjerne se resultater raskt, blir fort lei av ting som er ensidige, osv. Jeg er ganske sta da, så det veier opp for noen ting. Med mennesker er jeg ganske tålmodig, tror jeg.

@Dr. A. Kula Kunne du tenke deg å dra på jordomseiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. januar 2017 den 6.42, fiole skrev:

Hm, det har jeg faktisk hørt mange ganger. Av kolleger, bekjente og venner. For snill sier noen. Så tenker jeg for meg selv at det går det jo ikke ann å bli :smilyblomst:

@Salka Siden du har DARK SIDE OF THE MOON bildet er det en musikksjanger du liker?

Jepp, jeg er blodfan av Pink Floyd, de er ved siden av R.E.M. mitt favorittband. 

@fiole hva slags musikk liker du? 

På 19. januar 2017 den 15.08, EpleDrue skrev:

Jeg ble vist Kvinneguiden av mine kvinnelige kollegaer. Ja, trives for det meste her inne. Blir litt oppgitt noen ganger, men da tar jeg litt avstand. :) @Salka Når du skal spise noe ekstra godt, hva spiser du da?

Hoho, helt enig i at man kan bli litt oppgitt her inne noen ganger. :) Når jeg skal spise noe ekstra godt spiser jeg sushi. Jeg elsker sushi og den beste sushien jeg har smakt er på Fiskfélagið i Reykjavik. Du da, @EpleDrue hva er din favorittmat? 

På 19. januar 2017 den 16.05, Dr. A. Kula skrev:

 

@Salka er det trav, galopp, sprang eller dressur som er heste-grenen du driver innen? (Eller finnes det flere)?

Jeg driver med gangartsridning. (Islandshest) 

@Dr. A. Kula hva er ditt favorittdyr og har du noen dyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...