Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, det har jeg ikke, men jeg har veldig lyst på. Fint med både svart, rødt, gull(/t) og grønt. Og blå.

Da tror jeg vi traff nesten begge to, kanskje jeg tok litt hardt i med egen alder. Men jeg har gitt ledetråder her i tråden før.

Nei, har ikke husdyr.

@Moonwalker og @Kruset hvilket inntrykk sitter dere med av meg? Beskriv gjerne litt fyldig (tåler kritikk også).

Jeg ser for meg deg som kunnskapsrik, samfunnsengasjert, og med et bredt spekter av interesser. Har inntrykk av at du på noen områder har sterke meninger, og at du er litt filosofisk anlagt. Kanskje litt streng på et vis, og tilhenger av regler og orden. Samtidig tror jeg du har en god dose humor. Hm, jeg kan slenge på om jeg kommer på noe mer.

@Dr. A. Kula Våger (tror jeg :ler:) å stille det samme spørsmålet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
21 timer siden, Jacklost skrev:

Å jobbe med å lage spill :)

@Kruset Har du god eller dårlig humor?

Med humor :biggrin:

@Svinepels Har du kjæreste?

Å ikke være ensom lenger, å føle meg lykkelig og ha noen jeg kan dele livet med :)

@Hoppetaujenta Hva ser du etter i en kjæreste, evt hva er det yngste og eldste du kunne vært sammen med?

@Dr. A. Kula Har du spilt Jak and Daxter?

Husker ikke navnene utenom Rhyno våpenet men må være den som skyter slike sjokkbølger som skader mange i området

Morfar, hver eneste dag ❤

@Rainstorm Hva med deg da?

Vil være lik slik jeg er her mest sannsynlig, prate en del, komme mer morsomme utsagn og være hyggelig med ord :) Det er slik jeg har lyst å være som person, bare dumt jeg har så sykt sosialangst at jeg sitter inne døgnet rundt uten venner :sukk:

@Salka Hadde du heiet på meg?

2014 sesongen, ingenting kan slå Finn/Frank/Olav feiden :biggrin:

@Loki Laufeyson Din sin favoritt da?

Å game hvis det tells? :P

@pika Har du husdyr?

@Strixa På det forrige profilbildet ditt, hvilken tegneserie var hun dama fra?

@EpleDrue Hva er din favoritt frukt?

Har ingen favoritt sesong av farmen.

@Rumle Hvem er det på profil bilde ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum kan jeg være ved å stille et spørsmål jeg slettes ikke synes er lett å svare på. Måtte jo komme i retur, og så fra begge to. Enklere å stille ett spørsmål til begge to enn å gi individuelle svar i retur. Men bare å kaste seg ut i det!

Synes begge treffer godt på inntrykket jeg har av meg selv, men med unntak.

4 timer siden, Moonwalker skrev:

At du er en samfunnsengasjert og noe filosofisk mann som bruker KG som et fristed i livet. Innimellom formulerer du noe slik at det kan tolkes litt negativt/krasst uten at det er meningen, men hei - jeg gjør akkurat det samme :ler: Ellers virker det som om du er opptatt av de rundt deg og er litt sånn person som vil at alle skal ha det bra. Også er du veldig opptatt av gamle tradisjoner, så ser for meg at du er oppvokst i litt mer bygdenorge hvor det sitter sterkere. Likevel har du vært litt i verden før du bevegde deg tilbake mot bygda. Du har litt rufsete hår og stort skjegg, så hadde det vært artig om du var kledd litt typisk som en "litteraturmann/norsklærer". Det er iallefall hvordan du er i mitt hode :P 

@Dr. A. Kula samme spm til deg om meg, mr.

Tenker du til daglig går helst i bukser og genser og bruker en del svarte klær. 165-170 høy. Mørkt halvlangt, stritt hår. Har bestemte mål i livet, men liker å leke på veien. Har kontroll på økonomi, men ikke nødvendigvis full oversikt (Kan ha overforbruk, men ikke som går ut over likviditet). Mye nattejobbing gjør at du er mindre sosial enn du egentlig ønsker å være. Har det fint, generelt sett. Muligens litt tomboy type. Elsker å danse, er den som drar andre med seg på dansegulvet.

2 timer siden, Kruset skrev:

Jeg ser for meg deg som kunnskapsrik, samfunnsengasjert, og med et bredt spekter av interesser. Har inntrykk av at du på noen områder har sterke meninger, og at du er litt filosofisk anlagt. Kanskje litt streng på et vis, og tilhenger av regler og orden. Samtidig tror jeg du har en god dose humor. Hm, jeg kan slenge på om jeg kommer på noe mer.

@Dr. A. Kula Våger (tror jeg :ler:) å stille det samme spørsmålet tilbake.

Du liker å krølle beina under deg i sofaen mens du leser på skolearbeid, med kruset aldri langt unna, gjerne i hendene for at de skal varmes av innholdet. Bruker en del skjørt, men skjeldent kjole. 170-175 høy og har kort til halvlangt hår med bølger/krøller. Lys men ikke blond. Har stålkontroll på økonomi og lever sparsommelig. Framtidsplanen går frem til du er ferdig med studier og har fått deg fast jobb, for så å planlegge videre fremtid derifra. Har to-tre virkelig gode venninner som du bruker mye tid med, ellers holder du deg opptatt med studier. Har en humor som ikke alle forstår, men de som gjør det, digger den.

Sikkert mye feil her, så jeg får trøste meg med at jeg gir dere en god latter! ( :flau: )

( :sjenert:  Tenker jeg må stille ulike spørsmål heretter...)

@Moonwalker hvor lenge lo du av min beskrivelse? Eller ble du rett ut fornærmet?

@Kruset har du et spesielt krus som du enten bare bruker ved spesielle anledninger, eller som faktisk bare er til pynt? Og hva er så spesielt med det i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke like lett å huske alle svarene i tråden - og i tillegg knytte de til riktig bruker. I tillegg fremkommer jo av og til litt info i andre tråder, så det går jo litt i surr. Kanskje jeg har blanda håret ditt med @Kruset sitt? Forundrer meg ikke.

Kunne godt tenkt meg en reise til Island, ettersom vår egen kultur har felles røtter derfra, og de kanskje har holdt litt mer på gamle kulturtradisjoner. 

Ellers er jeg fasinert av den engelske kulturen. Mye likt men likevel så mye ulikt. Og bare digger britisk humor.

@Moonwalker apropos engelsk humor, sier tallet 42 deg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Byjenta! skrev:

@Coronas @minister-mio @applestories @Mysticgirl @Moonwalker @pika @Lady

 

Er dere personer med masse spill på mobilen eller kun apper? Og hvordan er været hos dere nå?

Bare noen få spill, det er minusgrader og klart hos meg

@Byjenta! hva er en perfekt fredagskveld for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Hvor dum kan jeg være ved å stille et spørsmål jeg slettes ikke synes er lett å svare på. Måtte jo komme i retur, og så fra begge to. Enklere å stille ett spørsmål til begge to enn å gi individuelle svar i retur. Men bare å kaste seg ut i det!

Synes begge treffer godt på inntrykket jeg har av meg selv, men med unntak.

Tenker du til daglig går helst i bukser og genser og bruker en del svarte klær. 165-170 høy. Mørkt halvlangt, stritt hår. Har bestemte mål i livet, men liker å leke på veien. Har kontroll på økonomi, men ikke nødvendigvis full oversikt (Kan ha overforbruk, men ikke som går ut over likviditet). Mye nattejobbing gjør at du er mindre sosial enn du egentlig ønsker å være. Har det fint, generelt sett. Muligens litt tomboy type. Elsker å danse, er den som drar andre med seg på dansegulvet.

Du liker å krølle beina under deg i sofaen mens du leser på skolearbeid, med kruset aldri langt unna, gjerne i hendene for at de skal varmes av innholdet. Bruker en del skjørt, men skjeldent kjole. 170-175 høy og har kort til halvlangt hår med bølger/krøller. Lys men ikke blond. Har stålkontroll på økonomi og lever sparsommelig. Framtidsplanen går frem til du er ferdig med studier og har fått deg fast jobb, for så å planlegge videre fremtid derifra. Har to-tre virkelig gode venninner som du bruker mye tid med, ellers holder du deg opptatt med studier. Har en humor som ikke alle forstår, men de som gjør det, digger den.

Sikkert mye feil her, så jeg får trøste meg med at jeg gir dere en god latter! ( :flau: )

( :sjenert:  Tenker jeg må stille ulike spørsmål heretter...)

@Moonwalker hvor lenge lo du av min beskrivelse? Eller ble du rett ut fornærmet?

@Kruset har du et spesielt krus som du enten bare bruker ved spesielle anledninger, eller som faktisk bare er til pynt? Og hva er så spesielt med det i så fall?

Ikke så verst beskrivelse, faktisk! Jeg har riktignok ingen krøller, og går så godt som alltid i bukser, kjoler til pent.

Jeg har ingen helt spesielle krus. Eller, det vil si, jeg har et julekrus som brukes i jula :)

@Dr. A. Kula Har du (hatt) noen hobbyer utenom det vanlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Byjenta! skrev:

@Coronas @minister-mio @applestories @Mysticgirl @Moonwalker @pika @Lady

 

Er dere personer med masse spill på mobilen eller kun apper? Og hvordan er været hos dere nå?

Har nok mest apper. Har ikke så god plass så slikt som Pokemon Go og Æ måtte plasseres på nettbrettet.

Og det snør ute! Skikkelig kram, hvit snø som legger seg fint på veiene. Har vært ute å måket veien her, heldigvis ikke for tung snø. Men veldig glatt under, to der jeg jobbet som falt i dag - en med hjernerystelse, den andre måtte plastres både her og der.

Har de fjernet julepyntene i gatene der du bor? @Byjenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, applestories skrev:

Har nok mest apper. Har ikke så god plass så slikt som Pokemon Go og Æ måtte plasseres på nettbrettet.

Og det snør ute! Skikkelig kram, hvit snø som legger seg fint på veiene. Har vært ute å måket veien her, heldigvis ikke for tung snø. Men veldig glatt under, to der jeg jobbet som falt i dag - en med hjernerystelse, den andre måtte plastres både her og der.

Har de fjernet julepyntene i gatene der du bor? @Byjenta!

Huff da..... 

Det har de! 

@applestories favoritt skuespiller og skuespillerinne og hvorfor?

55 minutter siden, minister-mio skrev:

Bare noen få spill, det er minusgrader og klart hos meg

@Byjenta! hva er en perfekt fredagskveld for deg?

Det er bare slappe av hjemme med forloveden min! Hva med deg @minister-mio?

1 time siden, Moonwalker skrev:

Jeg har 3 spill på mobilen min. Er så avhengig av det ene at jeg ikke har tid til mer :ler: 

Er opphold her nå. Håper det holder seg i mer enn 5 min!

@Byjenta! Hvolke spill har du på mobilen?

 

Ahh hehe. Jeg har mange forskjellige både på nettbrett og mobil. Spiller mye Facebook spill og. Noen av dem er angry birds, flip dive, Subway surfers, temple run 2 osv... Har du noen du anbefaler @Moonwalker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Byjenta! skrev:

 

@applestories favoritt skuespiller og skuespillerinne og hvorfor?

Har ikke så mange favoritter av noe som helst.

Men jeg er litt svak for Alan Alda og John Cleese. Hvorfor? MASH og Fawlty Towers. Men John Cleese er nok mer på grunn av han og mindre på grunn av rollene hans.

@Byjenta! Om du skulle anbefale et lite og ukomplisert mobilspill, hva ville det bli? (ukomplisert som i at det kan spilles litt her og der, nå og da, og ikke store ekstravagante saker)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
På Thursday, January 12, 2017 den 11.31, Dr. A. Kula skrev:

 

@EpleDrue har du prøvd den brasilianske resturanten i Liverpool på noen av dine turer der borte?

Tenker du på Copacabana bar and grill? Ja, veldig bra. Har fått samme konsept i Sandnes. Veldig god mat for en kjøttelsker! :)  @Dr. A. Kula Tror du uværet vil stoppe søndagens kamp? 

På Thursday, January 12, 2017 den 16.18, Jacklost skrev:

 

@EpleDrue Hva er din favoritt frukt?

Eple!:nigo: @Jacklost Drikker du øl? Hvis ja, hvilken øl synes du er den beste? 

På Thursday, January 12, 2017 den 16.29, Strixa skrev:

@EpleDrue bortreist? Mentalt eller fysisk?

Den perfekte tacolefsen er på et annet middagsbord enn mitt. Er sååååååå lei tacomat:kvalm:

Hehe, var nok begge deler. Nå er jeg mer down to earth igjen. 

Lei tacomat ja, ikke spist taco på lenge. @Strixa Skal du se på norske talenter i kveld?

På Thursday, January 12, 2017 den 19.06, pika skrev:

 

@EpleDrue Favoritt treningsøvelse?

Intervall. @pika Hvem tror du løper 10km raskest av dere kvinner i spørretråden?

21 timer siden, Moonwalker skrev:

 

@EpleDrue Hvor mange ganger har du vært i avisen?

 

Det har jeg ikke tid til, så 0. @Moonwalker Er du PR kåt?

21 timer siden, EpleDrueFan skrev:

@EpleDrue Hva koster en LFC billett?

Spørs om du skal se kampen på hjemmebane eller bortebane. @EpleDrueFan Skal du på LFC kamp?

@Kruset Hvilken farge er det på favoritt kruset?

@Salka Hvilken sjokoladeplate fra Freia er din favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, EpleDrue skrev:

Tenker du på Copacabana bar and grill? Ja, veldig bra. Har fått samme konsept i Sandnes. Veldig god mat for en kjøttelsker! :)  @Dr. A. Kula Tror du uværet vil stoppe søndagens kamp? 

Eple!:nigo: @Jacklost Drikker du øl? Hvis ja, hvilken øl synes du er den beste? 

Hehe, var nok begge deler. Nå er jeg mer down to earth igjen. 

Lei tacomat ja, ikke spist taco på lenge. @Strixa Skal du se på norske talenter i kveld?

Intervall. @pika Hvem tror du løper 10km raskest av dere kvinner i spørretråden?

Det har jeg ikke tid til, så 0. @Moonwalker Er du PR kåt?

Spørs om du skal se kampen på hjemmebane eller bortebane. @EpleDrueFan Skal du på LFC kamp?

@Kruset Hvilken farge er det på favoritt kruset?

@Salka Hvilken sjokoladeplate fra Freia er din favoritt?

Jeg har et fint grønt et med navnet mitt på, det er vel favoritten gjennom årene :)

@EpleDrue Hva spiste du til middag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_
33 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hehe, var nok begge deler. Nå er jeg mer down to earth igjen. 

Lei tacomat ja, ikke spist taco på lenge. @Strixa Skal du se på norske talenter i kveld?

Var du bortreist lenge?

Tror ikke jeg skal se norske talenter, kanskje finne en film å se heller? @EpleDrue på hvilke måter tenker du at vi lever i en urettferdig verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, EpleDrue skrev:

Tenker du på Copacabana bar and grill? Ja, veldig bra. Har fått samme konsept i Sandnes. Veldig god mat for en kjøttelsker! :)  @Dr. A. Kula Tror du uværet vil stoppe søndagens kamp? 

Eple!:nigo: @Jacklost Drikker du øl? Hvis ja, hvilken øl synes du er den beste? 

Hehe, var nok begge deler. Nå er jeg mer down to earth igjen. 

Lei tacomat ja, ikke spist taco på lenge. @Strixa Skal du se på norske talenter i kveld?

Intervall. @pika Hvem tror du løper 10km raskest av dere kvinner i spørretråden?

Det har jeg ikke tid til, så 0. @Moonwalker Er du PR kåt?

Spørs om du skal se kampen på hjemmebane eller bortebane. @EpleDrueFan Skal du på LFC kamp?

@Kruset Hvilken farge er det på favoritt kruset?

@Salka Hvilken sjokoladeplate fra Freia er din favoritt?

Oi, vanskelig, tror det må bli Firkløver og den med Daim. 

@EpleDrue hva er best, epler eller druer? 

@Jacklost liker du sushi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Kruset skrev:

Ikke så verst beskrivelse, faktisk! Jeg har riktignok ingen krøller, og går så godt som alltid i bukser, kjoler til pent.

Jeg har ingen helt spesielle krus. Eller, det vil si, jeg har et julekrus som brukes i jula :)

@Dr. A. Kula Har du (hatt) noen hobbyer utenom det vanlige?

Tenker du da på sparing av navlelo til selvstrikk og tilsvarende?  Nei, kan ikke si jeg har (hatt) noen hobbyer utenfor normalen. Det særeste er vel at i forlengelsen av faget Sannsynlighetsregning, så brukte jeg kunnskapene til å regne ut sannsynligheten for alle de ulike pokerhendene. Da fikk jeg bekreftet at flush er høyere (lavere sannsynlighet/færre mulige kombinasjoner) enn straight.

@Kruset spiller du / har du spilt poker?

1 time siden, EpleDrue skrev:

Tenker du på Copacabana bar and grill? Ja, veldig bra. Har fått samme konsept i Sandnes. Veldig god mat for en kjøttelsker! :)  @Dr. A. Kula Tror du uværet vil stoppe søndagens kamp? 

Eple!:nigo: @Jacklost Drikker du øl? Hvis ja, hvilken øl synes du er den beste? 

Hehe, var nok begge deler. Nå er jeg mer down to earth igjen. 

Lei tacomat ja, ikke spist taco på lenge. @Strixa Skal du se på norske talenter i kveld?

Intervall. @pika Hvem tror du løper 10km raskest av dere kvinner i spørretråden?

Det har jeg ikke tid til, så 0. @Moonwalker Er du PR kåt?

Spørs om du skal se kampen på hjemmebane eller bortebane. @EpleDrueFan Skal du på LFC kamp?

@Kruset Hvilken farge er det på favoritt kruset?

@Salka Hvilken sjokoladeplate fra Freia er din favoritt?

Husker ikke hva den het(er), men sikkert den. God mat car det i alle fall!

Det er vel regnet som en fordel for Liverpool om kampen blir utsatt grunnet formkurven til begge lag. Jeg vil bare se kampen, og om det skjer på søndag eller senere er ikke viktig.

@EpleDrue har du fått med deg at @Ukorrekt spiller i damer 2. divisjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Tenker du da på sparing av navlelo til selvstrikk og tilsvarende?  Nei, kan ikke si jeg har (hatt) noen hobbyer utenfor normalen. Det særeste er vel at i forlengelsen av faget Sannsynlighetsregning, så brukte jeg kunnskapene til å regne ut sannsynligheten for alle de ulike pokerhendene. Da fikk jeg bekreftet at flush er høyere (lavere sannsynlighet/færre mulige kombinasjoner) enn straight.

@Kruset spiller du / har du spilt poker?

Husker ikke hva den het(er), men sikkert den. God mat car det i alle fall!

Det er vel regnet som en fordel for Liverpool om kampen blir utsatt grunnet formkurven til begge lag. Jeg vil bare se kampen, og om det skjer på søndag eller senere er ikke viktig.

@EpleDrue har du fått med deg at @Ukorrekt spiller i damer 2. divisjon? 

Det hadde vært en stilig hobby, synes jeg :fnise:

Jeg har forsåvidt prøvd meg på poker, men det er lenge siden :)

@Dr. A. Kula Hvis du skulle valgt deg et annet yrke, hva ville du vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kruset skrev:

Det hadde vært en stilig hobby, synes jeg :fnise:

Jeg har forsåvidt prøvd meg på poker, men det er lenge siden :)

@Dr. A. Kula Hvis du skulle valgt deg et annet yrke, hva ville du vært?

Kunne godt tenkt meg et yrke der jeg var i mer kontakt med mennesker og fikk flere nye bekjentskaper. Da faller nok forsker bort som alternativ, og jeg er ingen selger-type. Er leken, så kanskje barnehageonkel?

@Kruset hvordan vil du reagere om fremtidige elever/foresatte tiltaler deg som "frøken"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...