Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
22 minutter siden, Rainstorm skrev:

Joda, jeg følger med vet du! Liksom i alle fall, inntil jeg datt av etter episode 2. :fnise: 

@JacklostHva savner du mest akkurat i dag? 

@Dr. A. KulaHvorfor må du være så sabla hyggelig da? :grine: 

Forresten er det sånn at det bare er å spørre hvemsomhelst, eller er det litt sånn som jeg leste her i en tråd at det er så jævlig frekt å bare tagge brukere ut av det blå uten at man vet at de vil være med på leken! OMG! liksom? Eller noen som vil gi meg en liten life lesson angående Spør bruker-tråden? :) 

@Sphere Hvis du hver eneste gang resten av livet måtte dusje sammen med en enkelt topp-politiker (altså som alle med litt interesse for norsk politikk vet hvem er), hvem ville du valgt? 

Hmmmm... Denne er vanskelig. I dusjen vil man jo uansett ikke få de dypeste samtalene, så da hadde det jo vært greit å ha noe pent å se på. Kanskje Lan Marie Nguyen Berg? Men da hadde det sikkert blitt sparedusj og gjort i en fei... Dessuten har typen hennes vært sinna på meg på Twitter. Kunne vært dråpen som fikk det til å renne over for ham... Ellers har jeg sansen for Linda Hofstad Helleland, selv om hun snublet litt med talen til jul.

@Rainstorm Hvem ville du helst hatt med deg i bilen på vei inn til by'n i rushen? Får nesten ta et kjent ansikt om denne skal bli morsom.

Endret av Sphere
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet
7 minutter siden, Salka skrev:

Shine On You Crazy Diamond. Den er rett og slett et mesterverk!

@Loki Laufeyson Hvilket band er ditt absolutte favorittband? 

@Jacklost hvis du kommer med på neste års farmen hva slags type vil du fremstå som da? Vil du delta i allianser eller holde deg unna sånt f.eks. 

Vanskelig å bare velge et står mellom Linkin Park og The Pretty Reckless.

@Jacklost Hvilken sesong av Farmen er den beste?

Skrevet
1 time siden, Rainstorm skrev:

<...>

@Dr. A. KulaHvorfor må du være så sabla hyggelig da? :grine: 

<...>

Hva har jeg gjort for å gjøre et slikt inntrykk på deg?

Beklager om jeg ødelegger ditt bilde av at menn(esker) bare er noen egoistiske, ondskapsfulle kranglefanter. Jeg er bare meg selv og har det bedre når menneskene rundt meg har det bra! Og så har jeg selv smertelig erfart (av å være i sorg) hvor godt en liten håndsrekning gjør. Så vannvittig mye bedre hos mottager enn energien bruktmarked håndsrekkeren. Så får heller folk kalle meg naiv når jeg ikke tar igjen, når noen er slemme/ufine mot meg.

@Rainstorm du får i første omgang standardspørsmålet. Har du spilt/spiller du fotball og spiller du FPL?

1 time siden, Moonwalker skrev:

Synest den knappegreia hørtes avansert ut, jeg :ler: 

Har nok ikke noe symaskin (enda). 

@Dr. A. Kula Hvilken idrett ville du helst drevet med om det ikke var fotball?

<...>

Jeg liker de fleste idretter og har prøvd mange, så det er ikke lett å velge. Ville nok valgt en lag-idrett, da det er et sosialt ekstraelement i det. Volleyball kanskje?

Individuelt kunne snooker vært noe.

@Moonwalker hvilke(n) idrett(er) har du prøvd deg på og hva er favoritten? 

1 time siden, Kruset skrev:

På min jobb, mener du? Det finnes kaffemaskiner på universitetet, den er i grunn ikke så god. Foretrekker som regel traktekaffe, så det er godt slikt pleier å finnes på lærerværelser :)

@Dr. A. Kula Har du en film du kan se igjen og igjen uten å gå lei?

@Jerry Lee Hva er din absolutte favorittrett?

"Top Secret" med Val Kilmer er udødelig morsom. Kan ses gjentatte ganger og nye morsomheter (som man har oversett tidligere) dukker stadig opp.

@Kruset har du selv sett nevnte film?

Gjest Overrasket
Skrevet
21 timer siden, Hermine Grang skrev:

@Overrasket Hva gleder du deg til i 2017?

Godt spørsmål! Jeg gleder meg som alltid til et nytt år med masse flott reising, men sånn i det daglige gleder jeg meg til hver ny morgen. Det høres kleint ut samt krampaktig og påtvunget filosofisk ut, men jeg ser alltid frem til en ny morgen. Fortell om hesten du hadde @Hermine Grang?

Skrevet
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hva har jeg gjort for å gjøre et slikt inntrykk på deg?

Beklager om jeg ødelegger ditt bilde av at menn(esker) bare er noen egoistiske, ondskapsfulle kranglefanter. Jeg er bare meg selv og har det bedre når menneskene rundt meg har det bra! Og så har jeg selv smertelig erfart (av å være i sorg) hvor godt en liten håndsrekning gjør. Så vannvittig mye bedre hos mottager enn energien bruktmarked håndsrekkeren. Så får heller folk kalle meg naiv når jeg ikke tar igjen, når noen er slemme/ufine mot meg.

@Rainstorm du får i første omgang standardspørsmålet. Har du spilt/spiller du fotball og spiller du FPL?

Jeg liker de fleste idretter og har prøvd mange, så det er ikke lett å velge. Ville nok valgt en lag-idrett, da det er et sosialt ekstraelement i det. Volleyball kanskje?

Individuelt kunne snooker vært noe.

@Moonwalker hvilke(n) idrett(er) har du prøvd deg på og hva er favoritten? 

"Top Secret" med Val Kilmer er udødelig morsom. Kan ses gjentatte ganger og nye morsomheter (som man har oversett tidligere) dukker stadig opp.

@Kruset har du selv sett nevnte film?

Nei, har ikke sett. Måtte søke den opp, skal se om jeg kanskje får lånt den :)

@Dr. A. Kula Hva gleder du deg mest til dette året?

@Rainstorm Kunne du tenke deg å hoppe i fallskjerm?

Skrevet

Nei, har ikke sett. Måtte søke den opp, skal se om jeg kanskje får lånt den :)

@Dr. A. Kula Hva gleder du deg mest til dette året?

@Rainstorm Kunne du tenke deg å hoppe i fallskjerm?

Ferieplanen(e) er ikke spikret, og pr i dag har jeg ingen spesielle hendelser, verken privat eller på jobb som står frem som merkedag(er) å se spesielt frem til. Men håper jeg kan se frem til noen sårt tiltrengte endringer i hverdagen.

@Kruset studerer du eller underviser du på universitetet, eller er det litt begge deler (mener du nettopp hadde examen)?

Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ferieplanen(e) er ikke spikret, og pr i dag har jeg ingen spesielle hendelser, verken privat eller på jobb som står frem som merkedag(er) å se spesielt frem til. Men håper jeg kan se frem til noen sårt tiltrengte endringer i hverdagen.

@Kruset studerer du eller underviser du på universitetet, eller er det litt begge deler (mener du nettopp hadde examen)?

Håper du får til de endringene du ønsker og trenger :)

Ja, stemmer det! Jeg tar grunnskolelærerutdanning, 5.-10. trinn. Ingen jobb altså, bare student :)

@Dr. A. Kula Hva er du utdannet som?

Skrevet
26 minutter siden, Kruset skrev:

Håper du får til de endringene du ønsker og trenger :)

Ja, stemmer det! Jeg tar grunnskolelærerutdanning, 5.-10. trinn. Ingen jobb altså, bare student :)

@Dr. A. Kula Hva er du utdannet som?

:ninja: prøver å være litt anonym, men har kanskje sagt noe rundt dette før. Er det viktig kan du få svar på PM. Beklager å være "feig".

@Kruset så du sniker kaffe fra lærerværelset som student, eller snakker vi under praksis her?

Skrevet
41 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

:ninja: prøver å være litt anonym, men har kanskje sagt noe rundt dette før. Er det viktig kan du få svar på PM. Beklager å være "feig".

@Kruset så du sniker kaffe fra lærerværelset som student, eller snakker vi under praksis her?

Det er helt i orden, litt nysgjerrighet bare :)

Haha, kaffesnikingen ja. Neida, det er altså praksis. Og selvsagt årsaken til yrkesvalget :fnise: Ellers er termokoppen en god venn.

@Dr. A. Kula Hva er ditt drømmereisemål?

Skrevet
På 1/10/2017 den 11.56, Byjenta! skrev:

Ingen, eller gått litt på dans, ellers har jeg gått i kor og korps ;)

@Coronas : Ser du på god morgen norge?

Nei, jeg ser ikke på det. Er på jobb da. 

@Byjenta! Favorittprogram på tv?

Skrevet
På 1/9/2017 den 23.29, Ukorrekt skrev:

Ja :fnise:

@Coronas Hva jobber du med?

Så bra, jeg er også det he he

Jeg jobber med renhold

@UkorrektHva jobber du med? :) 

Skrevet

Det er helt i orden, litt nysgjerrighet bare :)

Haha, kaffesnikingen ja. Neida, det er altså praksis. Og selvsagt årsaken til yrkesvalget :fnise: Ellers er termokoppen en god venn.

@Dr. A. Kula Hva er ditt drømmereisemål?

Det er mange steder jeg ikke har vært, så en rundreise  USA hadde vært fint.

@Kruset har du vært i USA?

Skrevet
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er mange steder jeg ikke har vært, så en rundreise  USA hadde vært fint.

@Kruset har du vært i USA?

Ja, nærmere bestemt California :)

@Dr. A. Kula Har du spesielt gode minner fra en ferietur? Hvor gikk den?

Skrevet (endret)
17 minutter siden, Kruset skrev:

Ja, nærmere bestemt California :)

@Dr. A. Kula Har du spesielt gode minner fra en ferietur? Hvor gikk den?

All-inclusive Tyrkia-ferie med familie. Spesielt gode minner fordi noen ikke fikk oppleve flere ferier.

@Kruset har du noengang tatt tyrkisk bad/spa?

Endret av Dr. A. Kula
Glemte spørsmål
Skrevet (endret)
Rainstorm skrev (På 11.1.2017 den 16.43):

Endret av annebanane
Skrevet
8 minutter siden, Moonwalker skrev:

Haha! Crepe'n kjøpt på gata i Frankrike er utrolig god da :nigo:  

Nei, dette er vanskelig! Har alt for lite kontroll på norske politikere. Men jeg kvitter meg med mr. Anundsen (dette ble elle melle mellom et par), gifter meg med Erna (hun virker da hyggelig) og ligger med Moxnes. Ser for meg at sistnevnte ikke er så pusekatt som han innimellom prøver fremstå :ler: 

@Rainstorm Har du noen gang sendt inn en tekst til publisering utenom i skolesammenheng?

Prøvd det meste av det "normale" både i gym og altiviteter ellers. Har nok ingen klar favoritt. 

@Dr. A. Kula Hvor mye vann drikker du i løpet av en dag?

Skal du hanke meg inn i den tråden nå? Jeg har en vannbeholder jeg fyller sammen med første kaffekopp, og har vanligvis minst ett påfyll i løpet av dagen, foruten at jeg oftest drikker vann til middag, så det blir nok 1 liter ++.

@Moonwalker har du skaffet deg DAB+ radio?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 12.1.2017 den 2.00):

Endret av annebanane
Gjest EpleDrue
Skrevet
På Tuesday, January 10, 2017 den 23.56, Dr. A. Kula skrev:

@EpleDrue skal du bort å se LFC i storkamp til helgen?

Storkampen blir sett hjemme i stuen i år. Skal til Liverpool å se LFC - Arsenal senere i år.:nigo:Regner med det blir en bra kamp også. Litt skuffet over Liverpools to siste kamper, men var fint å se Coutinho tilbake på banen. @Dr. A. Kula Blir det LFC - manu i finalen tror du? 

På Wednesday, January 11, 2017 den 1.51, Moonwalker skrev:

@EpleDrue Hvor mange ganger i uken henger du med venner?

Hmm, alt fra 1-7 dager i uken. :) @Moonwalker Skal du se den nye fifty shades filmen? 

23 timer siden, Strixa skrev:

@EpleDrue hva slags sanger får du dilla på? 

Har for tiden litt dilla på Alan Walker - Alone, og hans remix av move your body. Ellers har du Stavangerkameratene - bare så du vett det:) Hvilke norske artiser liker du, @Strixa?

21 timer siden, Jacklost skrev:

@EpleDrue Du da og hvilket lag heier du på?

Jeg heier på Liverpool FC!:nigo: Hvilke interesser har du, @Jacklost?

18 timer siden, pika skrev:

Har du ikke kommet hjem enda @EpleDrue ?

Hoho! Hjemme i kveld. ;) @pika Hva blir det til middag i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...