AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #12821 Skrevet 10. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: @MysticgirlDu har barn, hvor mange?, hvor mange fedre? Anonymkode: aa32e...ba9 Anonymkode: 6dcb8...005
annebanane Skrevet 10. januar 2017 #12822 Skrevet 10. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 10.1.2017 den 13.37): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12823 Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Overrasket skrev: Jeg er veldig glad i halvmaraton. Før syntes jeg ikke at det hørtes gøy ut, men nå som jeg er så gammel er det en ypperlig distanse. Det er også en flott reise-grunn. De har perfekte halvmaraton i London, Paris, Barcelona, Budapest, California og mange andre steder. Blir du med @Raven.WritingDesk dersom jeg kan love prøvesmaking av rødvin langs løypen? Jaaaaaa!!!!!! 😍😍😍 Men da må jeg få høre på min egen musikk 😜 @Overrasket Hvor mange maraton har du deltatt i? Har du løpt helmaraton også? 38 minutter siden, pika skrev: Hva med druete? Ja, er ganske nære ved å gjøre det nå... @EpleDrue Hvilken parfyme bruker du? Det er jo veldig bra da @Raven.WritingDesk! Takk for det @pika trener du styrke? @Jacklost akkurat nå har jeg nylig sett OA og Stranger Things, så de to er øverst på lista. @Jacklost går du mye på kino?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 10. januar 2017 #12824 Skrevet 10. januar 2017 16 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg bekrefter bare fakta, og jo, du kan stå på dine pupper. Vil muligens gjøre litt vondt, men muligheten er der. Nei, egentlig ikke. Er ofte for snill i kjeften. @Strixa Dersom du skulle på tur til India, hva ville du lest deg opp på i forkant av turen? Å stå på egne pupper høres ut som mer enn JEG kan klare. I en alder av 40, er nok dessverre ikke myk nok lengre. Hvis jeg skulle til India ville jeg lest meg opp på førkolonial historie. @EpleDrue synes du det går litt vel hett for seg på KG innimellom?
Gjest Overrasket Skrevet 10. januar 2017 #12825 Skrevet 10. januar 2017 10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jaaaaaa!!!!!! 😍😍😍 Men da må jeg få høre på min egen musikk 😜 @Overrasket Hvor mange maraton har du deltatt i? Har du løpt helmaraton også? Du kan høre på den musikken du vil så lenge det er godkjent av meg . Uff, nei maraton er jo langt det. Det har jeg ikke lyst til. Det har bare blitt en håndfull halvmaraton-løp så langt, men skal nok få til flere i år! Hva er din aller beste rødvin @Raven.WritingDesk ?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12826 Skrevet 10. januar 2017 6 minutter siden, Overrasket skrev: Du kan høre på den musikken du vil så lenge det er godkjent av meg . Uff, nei maraton er jo langt det. Det har jeg ikke lyst til. Det har bare blitt en håndfull halvmaraton-løp så langt, men skal nok få til flere i år! Hva er din aller beste rødvin @Raven.WritingDesk ? "Some young punks" er et merke fra Australia og de kan virkelig lage god vin. Favoritten er "Passion has red lips".. hva foretrekker du å drikke @Overrasket om det skal inneholde promille
Hermine Grang Skrevet 10. januar 2017 #12827 Skrevet 10. januar 2017 2 timer siden, Overrasket skrev: @Hermine Grang hadde du for alvor blitt plassert i Griffing av valghatten? Hatten var usikker på om jeg skulle i Griffing eller Ravnklo. Ikke så lett å vite om det er motet eller smartheten min som er størst. @Overrasket Har du selv tegnet hunden på bildet og er det din hund du har tegnet?
Gjest Overrasket Skrevet 10. januar 2017 #12828 Skrevet 10. januar 2017 6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: "Some young punks" er et merke fra Australia og de kan virkelig lage god vin. Favoritten er "Passion has red lips".. hva foretrekker du å drikke @Overrasket om det skal inneholde promille Lamegnågjette ... australsk rødvin? Den inneholder uten tvil minst to av følgende druer, cab-sav, merlot, syrah. Har jeg rett @Raven.WritingDesk? Jeg drikker nesten bare vin, dog i moderate mengder. Noe øl fra lokale bryggerier i land med lange bryggeritradisjoner. Dette er vel et eksempel på en typisk god hverdagsvin:
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12829 Skrevet 10. januar 2017 @Hermine Grang tusen takk for kommentaren din i nevn en bruker du liker tråden, det glemte jeg å si.. - Er du skikkelig Harrypottee fan og kan forskjellige spells ogsånn?
Gjest Overrasket Skrevet 10. januar 2017 #12830 Skrevet 10. januar 2017 5 minutter siden, Hermine Grang skrev: Hatten var usikker på om jeg skulle i Griffing eller Ravnklo. Ikke så lett å vite om det er motet eller smartheten min som er størst. @Overrasket Har du selv tegnet hunden på bildet og er det din hund du har tegnet? Haha, godt svar! Nei, jeg kan ikke ta æren for det kunstverket. @minister-mio var så snill og tegnet den for meg. Ellers har jeg ikke hund for tiden . Liker du hunder @Hermine Grang?
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12831 Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Svinepels skrev: Jeg har den ikke, men en kamerat har, og det er episk! Tenker å investere, men trenger skjermkort som støtter og da snakker vi 13500 for hele moroa. @Jacklost Har du vurdert å prøve steroider? Aldri, jeg vil aldri prøve noe som helst dop @Svinepels Anser du deg selv som en nerd? 42 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Jacklost akkurat nå har jeg nylig sett OA og Stranger Things, så de to er øverst på lista. @Jacklost går du mye på kino? Nei, får angst av det 😬 Føler at folk ser på meg @Raven.WritingDesk Hva så du sist på kino? @Loki Laufeyson Hvor gammel er du?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12832 Skrevet 10. januar 2017 1 minutt siden, Jacklost skrev: Aldri, jeg vil aldri prøve noe som helst dop @Svinepels Anser du deg selv som en nerd? Men tenk så mye moro du går glipp av. Litt nerd siden jeg gamer og leser tegneserier. @Jacklost Hva er den mest negative siden ved internettet?
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12833 Skrevet 10. januar 2017 3 minutter siden, Svinepels skrev: Men tenk så mye moro du går glipp av. Litt nerd siden jeg gamer og leser tegneserier. @Jacklost Hva er den mest negative siden ved internettet? Nett troll, ikke de uskyldige som bare sier masse tull men de som angriper andre @Svinepels Har du prøvd steroider da?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12834 Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Jacklost skrev: Nett troll, ikke de uskyldige som bare sier masse tull men de som angriper andre @Svinepels Har du prøvd steroider da? Det måtte i så fall ha vært det mest skuffende resultatet av steroider i verdenshistorien. @Jacklost Nå laget du din første bruker på kg?
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. januar 2017 #12836 Skrevet 10. januar 2017 13 minutter siden, Jacklost skrev: Aldri, jeg vil aldri prøve noe som helst dop @Svinepels Anser du deg selv som en nerd? Nei, får angst av det 😬 Føler at folk ser på meg @Raven.WritingDesk Hva så du sist på kino? @Loki Laufeyson Hvor gammel er du? 35. @Hermine Grang Er du en stor Harry Potter fan?
Hermine Grang Skrevet 10. januar 2017 #12837 Skrevet 10. januar 2017 20 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Hermine Grang tusen takk for kommentaren din i nevn en bruker du liker tråden, det glemte jeg å si.. - Er du skikkelig Harrypottee fan og kan forskjellige spells ogsånn? Ingen årsak. Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. @Raven.WritingDesk Er du skikkelig fan av Alice i Eventryrland? Og hvis du har lest The Hunting of the Snark, hva synes du om den? 18 minutter siden, Overrasket skrev: Haha, godt svar! Nei, jeg kan ikke ta æren for det kunstverket. @minister-mio var så snill og tegnet den for meg. Ellers har jeg ikke hund for tiden . Liker du hunder @Hermine Grang? Trist å lese. Er generelt glad i dyr. Jeg har hatt hund, katt og hest. Men akkurat nå har jeg bare katt. @Overrasket Har du lest alle Harry Potter-bøkene? 15 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: 35. @Hermine Grang Er du en stor Harry Potter fan? Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. @Loki Laufeyson Er du mest fan av Loki eller av Tom Hiddleston .
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12838 Skrevet 10. januar 2017 42 minutter siden, Svinepels skrev: Det måtte i så fall ha vært det mest skuffende resultatet av steroider i verdenshistorien. @Jacklost Nå laget du din første bruker på kg? Februar 2014 @Svinepels Hva med deg? @Rainstorm Hva er det beste du vet om i hele verden?
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. januar 2017 #12839 Skrevet 10. januar 2017 13 minutter siden, Hermine Grang skrev: Ingen årsak. Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. @Raven.WritingDesk Er du skikkelig fan av Alice i Eventryrland? Og hvis du har lest The Hunting of the Snark, hva synes du om den? Trist å lese. Er generelt glad i dyr. Jeg har hatt hund, katt og hest. Men akkurat nå har jeg bare katt. @Overrasket Har du lest alle Harry Potter-bøkene? Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. @Loki Laufeyson Er du mest fan av Loki eller av Tom Hiddleston . Tom Hiddleston som gjør en fantastisk rolle som Loki ( Men han gjør jo alltid fantastiske roller da ) @Kruset Favoritt kaffe ?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12840 Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Jacklost skrev: Februar 2014 @Svinepels Hva med deg? Desember 2016 @Jacklost Har du jobb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå