Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@MysticgirlDu har barn, hvor mange?, hvor mange fedre?

Anonymkode: aa32e...ba9

:balltre:

Anonymkode: 6dcb8...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 10.1.2017 den 13.37):

Endret av annebanane
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 time siden, Overrasket skrev:

Jeg er veldig glad i halvmaraton. Før syntes jeg ikke at det hørtes gøy ut, men nå som jeg er så gammel er det en ypperlig distanse. Det er også en flott reise-grunn. De har perfekte halvmaraton i London, Paris, Barcelona, Budapest, California og mange andre steder. Blir du med @Raven.WritingDesk dersom jeg kan love prøvesmaking av rødvin langs løypen?

Jaaaaaa!!!!!! 😍😍😍 Men da må jeg få høre på min egen musikk 😜 @Overrasket Hvor mange maraton har du deltatt i? Har du løpt helmaraton også? 

38 minutter siden, pika skrev:

Hva med druete?

Ja, er ganske nære ved å gjøre det nå...

@EpleDrue Hvilken parfyme bruker du?

Det er jo veldig bra da @Raven.WritingDesk

Takk for det @pika trener du styrke?  @Jacklost akkurat nå har jeg nylig sett OA og Stranger Things, så de to er øverst på lista. @Jacklost går du mye på kino? 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
16 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg bekrefter bare fakta, og jo, du kan stå på dine pupper. Vil muligens gjøre litt vondt, men muligheten er der.:nigo:

Nei, egentlig ikke. Er ofte for snill i kjeften. 

@Strixa Dersom du skulle på tur til India, hva ville du lest deg opp på i forkant av turen?

Å stå på egne pupper høres ut som mer enn JEG kan klare. I en alder av 40, er nok dessverre ikke myk nok lengre.

Hvis jeg skulle til India ville jeg lest meg opp på førkolonial historie.

@EpleDrue synes du det går litt vel hett for seg på KG innimellom?

Gjest Overrasket
Skrevet
10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jaaaaaa!!!!!! 😍😍😍 Men da må jeg få høre på min egen musikk 😜 @Overrasket Hvor mange maraton har du deltatt i? Har du løpt helmaraton også? 

Du kan høre på den musikken du vil så lenge det er godkjent av meg :alice:.

Uff, nei maraton er jo langt det. Det har jeg ikke lyst til. Det har bare blitt en håndfull halvmaraton-løp så langt, men skal nok få til flere i år! 

Hva er din aller beste rødvin @Raven.WritingDesk ?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
6 minutter siden, Overrasket skrev:

Du kan høre på den musikken du vil så lenge det er godkjent av meg :alice:.

Uff, nei maraton er jo langt det. Det har jeg ikke lyst til. Det har bare blitt en håndfull halvmaraton-løp så langt, men skal nok få til flere i år! 

Hva er din aller beste rødvin @Raven.WritingDesk ?

"Some young punks" er et merke fra Australia og de kan virkelig lage god vin. Favoritten er "Passion has red lips".. hva foretrekker du å drikke @Overrasket om det skal inneholde promille 

IMG_0774.PNG

Skrevet
2 timer siden, Overrasket skrev:

@Hermine Grang hadde du for alvor blitt plassert i Griffing av valghatten?

Hatten var usikker på om jeg skulle i Griffing eller Ravnklo. Ikke så lett å vite om det er motet eller smartheten min som er størst.:P

@Overrasket Har du selv tegnet hunden på bildet og er det din hund du har tegnet?

Gjest Overrasket
Skrevet
6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

"Some young punks" er et merke fra Australia og de kan virkelig lage god vin. Favoritten er "Passion has red lips".. hva foretrekker du å drikke @Overrasket om det skal inneholde promille 

Lamegnågjette ... australsk rødvin? Den inneholder uten tvil minst to av følgende druer, cab-sav, merlot, syrah. Har jeg rett @Raven.WritingDesk?

Jeg drikker nesten bare vin, dog i moderate mengder. Noe øl fra lokale bryggerier i land med lange bryggeritradisjoner. Dette er vel et eksempel på en typisk god hverdagsvin:

imgres-1.jpg

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Hermine Grang tusen takk for kommentaren din i nevn en bruker du liker tråden, det glemte jeg å si.. :sjenert: - Er du skikkelig Harrypottee fan og kan forskjellige spells ogsånn? 

Gjest Overrasket
Skrevet
5 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Hatten var usikker på om jeg skulle i Griffing eller Ravnklo. Ikke så lett å vite om det er motet eller smartheten min som er størst.:P

@Overrasket Har du selv tegnet hunden på bildet og er det din hund du har tegnet?

Haha, godt svar!

Nei, jeg kan ikke ta æren for det kunstverket. @minister-mio var så snill og tegnet den for meg. Ellers har jeg ikke hund for tiden :icon_frown:. Liker du hunder @Hermine Grang?

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Svinepels skrev:

Jeg har den ikke, men en kamerat har, og det er episk! Tenker å investere, men trenger skjermkort som støtter og da snakker vi 13500 for hele moroa.

@Jacklost Har du vurdert å prøve steroider?

Aldri, jeg vil aldri prøve noe som helst dop

@Svinepels Anser du deg selv som en nerd?

42 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Jacklost akkurat nå har jeg nylig sett OA og Stranger Things, så de to er øverst på lista. @Jacklost går du mye på kino? 

Nei, får angst av det 😬 Føler at folk ser på meg

@Raven.WritingDesk Hva så du sist på kino?

@Loki Laufeyson Hvor gammel er du?

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Aldri, jeg vil aldri prøve noe som helst dop

@Svinepels Anser du deg selv som en nerd?

Men tenk så mye moro du går glipp av.

Litt nerd siden jeg gamer og leser tegneserier.

@Jacklost Hva er den mest negative siden ved internettet?

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Svinepels skrev:

Men tenk så mye moro du går glipp av.

Litt nerd siden jeg gamer og leser tegneserier.

@Jacklost Hva er den mest negative siden ved internettet?

Nett troll, ikke de uskyldige som bare sier masse tull men de som angriper andre :angry:

@Svinepels Har du prøvd steroider da?

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Nett troll, ikke de uskyldige som bare sier masse tull men de som angriper andre :angry:

@Svinepels Har du prøvd steroider da?

Det måtte i så fall ha vært det mest skuffende resultatet av steroider i verdenshistorien.

@Jacklost Nå laget du din første bruker på kg?

Skrevet
20 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Hermine Grang tusen takk for kommentaren din i nevn en bruker du liker tråden, det glemte jeg å si.. :sjenert: - Er du skikkelig Harrypottee fan og kan forskjellige spells ogsånn? 

Ingen årsak. Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. 

@Raven.WritingDesk Er du skikkelig fan av Alice i Eventryrland? Og hvis du har lest The Hunting of the Snark, hva synes du om den? 

18 minutter siden, Overrasket skrev:

Haha, godt svar!

Nei, jeg kan ikke ta æren for det kunstverket. @minister-mio var så snill og tegnet den for meg. Ellers har jeg ikke hund for tiden :icon_frown:. Liker du hunder @Hermine Grang?

Trist å lese.  Er generelt glad i dyr. Jeg har hatt hund, katt og hest.  Men akkurat nå har jeg bare katt. 

@Overrasket Har du lest alle Harry Potter-bøkene?

15 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

35.

@Hermine Grang Er du en stor Harry Potter fan?

Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. 

@Loki Laufeyson Er du mest fan av Loki eller av Tom Hiddleston:P

.

Gjest Jacklost
Skrevet
42 minutter siden, Svinepels skrev:

Det måtte i så fall ha vært det mest skuffende resultatet av steroider i verdenshistorien.

@Jacklost Nå laget du din første bruker på kg?

Februar 2014

@Svinepels Hva med deg?

@Rainstorm Hva er det beste du vet om i hele verden?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
13 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Ingen årsak. Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. 

@Raven.WritingDesk Er du skikkelig fan av Alice i Eventryrland? Og hvis du har lest The Hunting of the Snark, hva synes du om den? 

Trist å lese.  Er generelt glad i dyr. Jeg har hatt hund, katt og hest.  Men akkurat nå har jeg bare katt. 

@Overrasket Har du lest alle Harry Potter-bøkene?

Er middels Harry Potter fan. Så alle filmene i romjula og skal ned til England for å se skuespillet. 

@Loki Laufeyson Er du mest fan av Loki eller av Tom Hiddleston:P

.

Tom Hiddleston som gjør en fantastisk rolle som Loki ( Men han gjør jo alltid fantastiske roller da :jepp:)

@Kruset Favoritt kaffe ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...