Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Seff. Kun en som gjelder. Gangsta style :alice: @Raven.WritingDesk har du din egen theme-sang? 

Ja, det har jeg! @Dr. A. Kula har jo dedikert red red wine til meg av UB40 som er en slager, men ellers så står jeg jo tro til Alice i eventyrland fetishen min; 

Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
11 minutter siden, Overrasket skrev:

@canacas @Raven.WritingDesk

Hva med denne?

Dette var behagelig, noe jeg kunne nippet vin til samtidig som jeg koset meg på kjøkkenet. @Overrasket  Har du noe heftig treningsmusikk å anbefale ? @canacas hva slags trening driver du med? 

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Dette var behagelig, noe jeg kunne nippet vin til samtidig som jeg koset meg på kjøkkenet. @Overrasket  Har du noe heftig treningsmusikk å anbefale ? @canacas hva slags trening driver du med? 

Trene? Hva mener du? Noe annet en heftig sengegymnastikk med alle mennene jeg flørter og fjaser med på kåge mener du? :sminkedokke:  Jeg sykler og løfter vekter. Er veldig støl etter knebøy og markløft i dag :trene:

@Raven.WritingDesk Hvor mye tar du i benken? 

Gjest Overrasket
Skrevet
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Treningsmusikk? Jeg tror jeg er verdens dårligste til å spørre om det, fordi jeg trener til rolig musikk. Jeg har en helt uvitenskapelig teori om at musikkvalg påvirker pulsen, og at rolig musikk fører til lavere puls på ellers samme treningsintensitet. Hvis jeg virkelig skal ta i med musikk blir det vel de fire årstider av Vivaldi. :alice:

Ville du deltatt på halvmaraton @Raven.WritingDesk?

Skrevet
34 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg tror du vil være i svinbra form! @Svinepels har du noen gang stjålet noe som barn, isåfall hva da? 

Jeg stjal tre sure colaflasker og en mars fra en butikk en gang. Jeg slapp unna, og det føltes fantastisk.

@Raven.WritingDesk Tror du at DU kommer til å være i svinbra form til sommeren?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Trene? Hva mener du? Noe annet en heftig sengegymnastikk med alle mennene jeg flørter og fjaser med på kåge mener du? :sminkedokke:  Jeg sykler og løfter vekter. Er veldig støl etter knebøy og markløft i dag :trene:

@Raven.WritingDesk Hvor mye tar du i benken? 

Jeg har akkurat begynt med styrke da, så du må unnskylde meg litt. Jeg er helt håpløs og har betalt i dyre dommer til en PT som pr nå fungerer som både PT, psykolog, støttekontakt, coach og gudene vet ikke hva.. men uansett, maxløft i benk er så langt 46 kg, ikke så mye å skryte av enda akkurat.. :sjenert: i mark er det bare 80, men jeg mener hardnakket at det kunne vært mer, men som nybegynner har vi fokusert mye på teknikk da. *host host unnskyldinger er bra å ha* hva med deg @canacas hva tar du i benk og mark ? Og nå må vi få er svar fra @Svinepels på samme spørsmål også, for å sammenligne om han virkelig er sterkere enn deg!

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg har akkurat begynt med styrke da, så du må unnskylde meg litt. Jeg er helt håpløs og har betalt i dyre dommer til en PT som pr nå fungerer som både PT, psykolog, støttekontakt, coach og gudene vet ikke hva.. men uansett, maxløft i benk er så langt 46 kg, ikke så mye å skryte av enda akkurat.. :sjenert: i mark er det bare 80, men jeg mener hardnakket at det kunne vært mer, men som nybegynner har vi fokusert mye på teknikk da. *host host unnskyldinger er bra å ha* hva med deg @canacas hva tar du i benk og mark ? Og nå må vi få er svar fra @Svinepels på samme spørsmål også, for å sammenligne om han virkelig er sterkere enn deg!

Shit, det var spørsmålet som backfired det :frkk: Hehe, Jeg er ikke så sterk, så det skal ikke mye til. 200kg i benpress, 90kg i mark og 50kg i benk (de to sistnevnte synser jeg, for jeg husker ikke - PT har det nedskrevet). Men jeg sykler fra dere alle!! 

@Raven.WritingDesk Skal du trene i dag? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
5 minutter siden, Overrasket skrev:

Treningsmusikk? Jeg tror jeg er verdens dårligste til å spørre om det, fordi jeg trener til rolig musikk. Jeg har en helt uvitenskapelig teori om at musikkvalg påvirker pulsen, og at rolig musikk fører til lavere puls på ellers samme treningsintensitet. Hvis jeg virkelig skal ta i med musikk blir det vel de fire årstider av Vivaldi. :alice:

Ville du deltatt på halvmaraton @Raven.WritingDesk?

Uææ, så er du definitivt ikke noe aktuell treningspartner for meg! Her går det i helst hardcore house/elektronica. Jeg har løpt 2mil et par ganger for megselv, så distansen har jeg ikke noe problemer med, men jeg løper såpass treigt at jeg har ikke noe i et løp å gjøre. Dessuten har jeg litt sånn sosial angst når det gjelder kollektiv trening, så det er høyst usannsynlig. Men skulle jeg bli i knallbra form ville jeg kanskje sett annerledes på det. @Overrasket har du løpt halvmaraton noen gang? 

4 minutter siden, Svinepels skrev:

Jeg stjal tre sure colaflasker og en mars fra en butikk en gang. Jeg slapp unna, og det føltes fantastisk.

@Raven.WritingDesk Tror du at DU kommer til å være i svinbra form til sommeren?

Jeg tror at i konkurranse med megselv så vil jeg føle at jeg er det, ja 😊 @Svinepels Hva slags musikk trener du til? (Anbefal gjerne noe) 

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Shit, det var spørsmålet som backfired det :frkk: Hehe, Jeg er ikke så sterk, så det skal ikke mye til. 200kg i benpress, 90kg i mark og 50kg i benk (de to sistnevnte synser jeg, for jeg husker ikke - PT har det nedskrevet). Men jeg sykler fra dere alle!! 

Benpress? Hva er det?

Jeg er sterkere enn deg.

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, Svinepels skrev:

Benpress? Hva er det?

Jeg er sterkere enn deg.

Bilderesultat for benpress

Skrevet
5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg tror at i konkurranse med megselv så vil jeg føle at jeg er det, ja 😊 @Svinepels Hva slags musikk trener du til? (Anbefal gjerne noe) 

Hardstyle techno og dubstep!! Begge deler anbefales.

@Raven.WritingDesk Jeg har funnet noe på youtube som heter BroScienceLife. Burde jeg ta disse tipsene på alvor?

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Bilderesultat for benpress

Må man trene beina også? Jeg trodde det holdt å ha stor overkropp jeg.

Gjest Overrasket
Skrevet
10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Overrasket har du løpt halvmaraton noen gang? 

Jeg er veldig glad i halvmaraton. Før syntes jeg ikke at det hørtes gøy ut, men nå som jeg er så gammel er det en ypperlig distanse. Det er også en flott reise-grunn. De har perfekte halvmaraton i London, Paris, Barcelona, Budapest, California og mange andre steder. Blir du med @Raven.WritingDesk dersom jeg kan love prøvesmaking av rødvin langs løypen?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
9 minutter siden, canacas skrev:

@Raven.WritingDesk Skal du trene i dag? 

jeg har allerede trent! (Jeg gjør mer enn bare å henge på KåGe altså!) @canacas skal du trene idag? 

3 minutter siden, Svinepels skrev:

Hardstyle techno og dubstep!! Begge deler anbefales.

@Raven.WritingDesk Jeg har funnet noe på youtube som heter BroScienceLife. Burde jeg ta disse tipsene på alvor?

Kan du gi link til en sang du liker ekstra godt ?  jeg tror ikke du skal ta noe som helst fra YouTube på alvor , men må må jeg nesten sette meg ned ikveld å Google dette selv sånn for sikkerhets skyld..

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Jacklost hva er siste serien du har sett som du vil anbefale?

Saving Hope, en veldig bra sykehusserie :) Liker den bedre enn de nyere Greys Anatomy sesongene :)

@Raven.WritingDesk Hva er din favoritt serie?

1 time siden, Svinepels skrev:

Det jeg har brukt mest tid på er vel Football Manager.

@Jacklost Har du fått testet VR gaming ennå?

Ikke skikkelig, bare en slik papp en til 50kr som jeg kobler til mobil :P

@Svinepels Har du den til PS4?

55 minutter siden, EpleDrue skrev:

Nei, nå er jeg lei. Har prøvd å ignorere anonyme brukere i håp om at det vil ta slutt. Hvordan takler du best sleipe brukere her inne, @Jacklost?

Har du rapportert de? Kan tenke meg det er irriterendes og slitsomt /: Det blir liksom litt for mye av det gode?

Jeg prøver å ignorere de og rapportere men det kan være veldig vanskelig til tider

@EpleDrue Har du vurdert å skifte bruker for å slippe alt det styret?

@Dr. A. Kula Super Nintendo, Nintendo 64, Nintendo GameCube, Wii, Wii U (Får meg Nintendo Switch når det kommer ut) Gameboy Color, Gameboy Advance, Gameboy Advance SP, DS, New 3DS XL (Hadde vanlig 3DS men solgte den) PlayStation 1 hadde jeg men den er for lengst ødelagt og kastet, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation 4 og Xbox 360. Jeg er vell litt av en nerd kan du si :P Og ja, har en slik trio combo konsoll med tre innganger til Nintendo, Super Nintendo og Sega Mega Drive (Eller Genesis som andre kjenner det som)

Gjest canacas
Skrevet
10 minutter siden, Svinepels skrev:

Må man trene beina også? Jeg trodde det holdt å ha stor overkropp jeg.

Never skip legday! 

jeg har allerede trent! (Jeg gjør mer enn bare å henge på KåGe altså!) @canacas skal du trene idag? 

Jepp, skal straks dra :trene:

Skrevet

Kan du gi link til en sang du liker ekstra godt ?  jeg tror ikke du skal ta noe som helst fra YouTube på alvor , men må må jeg nesten sette meg ned ikveld å Google dette selv sånn for sikkerhets skyld..

Jeg får ikke til på mobil...

Har du vurdert å prøve steroider @Raven.WritingDesk?

5 minutter siden, Jacklost skrev:

Ikke skikkelig, bare en slik papp en til 50kr som jeg kobler til mobil :P

@Svinepels Har du den til PS4?

Jeg har den ikke, men en kamerat har, og det er episk! Tenker å investere, men trenger skjermkort som støtter og da snakker vi 13500 for hele moroa.

@Jacklost Har du vurdert å prøve steroider?

Skrevet

@MysticgirlDu har barn, hvor mange?, hvor mange fedre?

Anonymkode: aa32e...ba9

Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Is-te. HEHEHEH.:ninja: Eplete kanskje.

@pika Gir du opp menneskeheten noen ganger?

Hva med druete?

Ja, er ganske nære ved å gjøre det nå...

@EpleDrue Hvilken parfyme bruker du?

26 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

men uansett, maxløft i benk er så langt 46 kg, ikke så mye å skryte av enda akkurat.. :sjenert: i mark er det bare 80, men jeg mener hardnakket at det kunne vært mer, men som nybegynner har vi fokusert mye på teknikk da.

Det er jo veldig bra da @Raven.WritingDesk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...