Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

9 timer siden, EpleDrue skrev:

Ånei, hjelp, får jeg kjeft nå? :( 

Tror nok håret mitt er det jeg liker best, så får du avgjøre hvor stakkerslig det er.:ler2: @Kruset Har du rygget i en annen bil før? 

 

Jeg synes jeg ser to spørsmål igjen jeg :ler:

Altså krasjet? Nei, aldri. Har vært litt bekymret for å gjøre det noen ganger da, når man står parkert skikkelig tett i tett.

@EpleDrue Er det noen ord eller uttrykk du bruker veldig ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.1.2017 den 4.48, Moonwalker skrev:

Favoritten blir vel ":p" da den er alt for mye brukt i ren automatikk. Men de artige er de som er ertende og småfrekke! 

@Dr. A. Kula Hva gjør/gjorde du oppe på denne tiden av døgnet?

:ninja: Hadde noe som måtte være ferdig, og ble forstyrret med alt mulig annet hele dagen kvelden i forkant.

Og du da @Moonwalker, var det vanlig nattevakt, partytime eller morgenfugl som var årsaken?

På 27.1.2017 den 12.49, EpleDrue skrev:

Ja, nå er jeg klar for helg, og synes det er velfortjent faktisk:ler2: @KaDustBade med hvithai, eller kysse en bjørn på nesen?

Hennig Olsen selvfølgelig! Men jeg sier ikke nei takk til Diplom-Is heller da.:nigo: @Kruset Hva pleier du å gjøre når du har en lang mellomlanding på en flyplass?

Synes hver gang jeg er på Anfield er en opplevelse, men jeg husker ekstra godt Gerrards siste hjemmekamp. @Dr. A. Kula Når blir neste gang du drar til England for å se en kamp?

😍😍 Sjokoladekake og iskald melk er fantastisk godt! @lipgloss Hvilken type musikk liker du?

Tar den på service, men enkle greier klarer jeg helt fint selv. En gang jeg leverte bilen på service kom varsellampen om spylervæske når jeg parkerte bilen, tenkte ikke mer over det før verkstedet hadde tatt seg 139 kr i betaling for 3L spylervæske. Så nå passer jeg alltid på at det er fullt før jeg leverer bilen inn til service. @Moonwalker Hvilke oppgaver i hjemmet mener du er en selvfølge at menn gjør?

Har ikke noen planlagte reiser til fotballøya, men ser det ikke som en umulighet at det blir en i vår. Om ikke, må jeg få til en i høst. @EpleDrue er du fornøyd med fasitt etter DLD (deadlineday)?

På 27.1.2017 den 13.46, fiole skrev:

Den har jeg desverre bare sett på tv, dog flere ganger.

@Dr. A. KulaHar du vært på noen av de kjente musikalene?

Har sett "La Traviata" og "Farinelli" som kinofilm. Ellers har jeg sett "Beauty and the Beast" på teater i  London og "Tryllefløyten" på den gamle Operaen. Godt mulig noen andre også, men i hvertfall de jeg kommer på. @fiole har du vært på Opera?

På 27.1.2017 den 13.54, Kruset skrev:

Det er ikke alltid jeg handler i Tax-Free, faktisk. Hvis jeg gjør er det gjerne Toblerone :)

@Dr. A. Kula Hva spiser du helst på brødskiva?

Hurra for enighet om det! :biggrin: Stort sett henger et eller annet sted og dupper av litt, leser en bok, eller kikker meg litt omkring i butikkene. Prøver å unngå lange mellomlandinger da :)

@EpleDrue Hvor går din neste reise?

Spiser ikke så ofte brødskiver, da helst som tillegg til suppe, og da er det nok med smør. Men på knekkebrødet blir det Avokado, skinke og/eller paprika.

@fiole hvilken suppe liker du best?

På 30.1.2017 den 17.43, Salka skrev:

Dorullen skal være med selve rullen ut. Og ja, seff skal lokket legges ned. :nigo: 

Ja, det har jeg. Brakk foten på tre steder i 2001, ganske komplisert brudd. Jeg kjenner det faktisk utrolig nok enda om jeg skal ta på meg litt trange, høyhælte sko, at det er litt ømt oppå foten, liksom. Men halter ikke eller noe da, så det grodde jo bra. 

@EpleDrue har du brent deg skikkelig kraftig noen gang? Sånn at du har fått 2.eller 3.grads forbrenning? 

Island er fantastisk! ❤️ Anbefales! Hehe, diskotek har jeg ikke vært på siden 2002 eller noe. Ingen discodronning med andre ord. Altfor mye folk og musikken de spiller de fleste steder liker jeg bare i små doser. Liker bedre å være på en pub eller noe da hvor det går an å snakke og hvor de spiller "min" musikk. Men generelt er jeg ikke mye ute på byen. Innser nå at jeg hørtes fryktelig kjedelig ut, hehe. 

@Dr. A. Kula liker du shopping? 

Det kunne jeg absolutt om jeg hadde hatt råd, plass, tid og helse til det. Men planlegger føll på hoppa mi da med en av verdens beste og høyst premierte islandshingster og han holder faktisk til her i Norge. :) Tror de to blir en supergod match. :) 

@fiole er du opptatt av mote? 

Kan ikke påberope meg shopping-genet, er tross alt mann. Men kan godt parkeres på Clas Ohlson eller en elektronikk forhandler mens resten av familien shopper. Men de vil heller bruke meg til pakk-esel, så kanskje det er derfor jeg ikke liker shopping?

@Salka har du vært på Pink Floyd/Roger Waters/David Gilmour konsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

:ninja: Hadde noe som måtte være ferdig, og ble forstyrret med alt mulig annet hele dagen kvelden i forkant.

Og du da @Moonwalker, var det vanlig nattevakt, partytime eller morgenfugl som var årsaken?

Har ikke noen planlagte reiser til fotballøya, men ser det ikke som en umulighet at det blir en i vår. Om ikke, må jeg få til en i høst. @EpleDrue er du fornøyd med fasitt etter DLD (deadlineday)?

Har sett "La Traviata" og "Farinelli" som kinofilm. Ellers har jeg sett "Beauty and the Beast" på teater i  London og "Tryllefløyten" på den gamle Operaen. Godt mulig noen andre også, men i hvertfall de jeg kommer på. @fiole har du vært på Opera?

Spiser ikke så ofte brødskiver, da helst som tillegg til suppe, og da er det nok med smør. Men på knekkebrødet blir det Avokado, skinke og/eller paprika.

@fiole hvilken suppe liker du best?

Kan ikke påberope meg shopping-genet, er tross alt mann. Men kan godt parkeres på Clas Ohlson eller en elektronikk forhandler mens resten av familien shopper. Men de vil heller bruke meg til pakk-esel, så kanskje det er derfor jeg ikke liker shopping?

@Salka har du vært på Pink Floyd/Roger Waters/David Gilmour konsert?

--  Jeg har vært på en Operaforestilling (kommer ikke på navnet) og Teaterforestilling En Folkefiende i Tyskland. En musikal i    London (kommer ikke på navnet her heller) Ballettforestilling Svanesjøen og Nøtteknekkeren Norge. Det er nok flere men   å   komme på det....

-- Min farvoritt suppe er Udon Fusion (min variant på den Japanske suppen)

-- Jeg har et pragmatisk forhold til mote, men er ingen moteløve.

@Dr. A. KulaHar du noe tema du brenner ekstra for?

@SalkaHar du noen andre interesser enn hest/ridning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1. februar 2017 den 14.39, EpleDrue skrev:

Ånei, hjelp, får jeg kjeft nå? :( 

Tror nok håret mitt er det jeg liker best, så får du avgjøre hvor stakkerslig det er.:ler2: @Kruset Har du rygget i en annen bil før? 

Ja, liker veldig godt å se på stjernehimmelen. Veldig behagelig, drømmer meg litt bort. Hmm, er nok ikke superinteressert, men er selvfølgelig spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. @Salka Interesserer du deg for noe som dine venner ikke forstår poenget med? 

Tja, haugesundsk er jo ikke så vanskelig, er bare å legge til "da" bak alt du sier. Ellers er jeg rå på bergensk! Helt sant.:Nikke: @Moonwalker Tenker du noen gang over hvor mange digitale spor du etterlater deg hver dag? 

Ja, astronomi. De syns stjernehimmelen er fin å se på og sånt, men forstår ikke helt astronominerdingen min. 

@EpleDrue driver du med noe sport? 

På 2. februar 2017 den 17.55, Dr. A. Kula skrev:

:ninja: Hadde noe som måtte være ferdig, og ble forstyrret med alt mulig annet hele dagen kvelden i forkant.

Og du da @Moonwalker, var det vanlig nattevakt, partytime eller morgenfugl som var årsaken?

Har ikke noen planlagte reiser til fotballøya, men ser det ikke som en umulighet at det blir en i vår. Om ikke, må jeg få til en i høst. @EpleDrue er du fornøyd med fasitt etter DLD (deadlineday)?

Har sett "La Traviata" og "Farinelli" som kinofilm. Ellers har jeg sett "Beauty and the Beast" på teater i  London og "Tryllefløyten" på den gamle Operaen. Godt mulig noen andre også, men i hvertfall de jeg kommer på. @fiole har du vært på Opera?

Spiser ikke så ofte brødskiver, da helst som tillegg til suppe, og da er det nok med smør. Men på knekkebrødet blir det Avokado, skinke og/eller paprika.

@fiole hvilken suppe liker du best?

Kan ikke påberope meg shopping-genet, er tross alt mann. Men kan godt parkeres på Clas Ohlson eller en elektronikk forhandler mens resten av familien shopper. Men de vil heller bruke meg til pakk-esel, så kanskje det er derfor jeg ikke liker shopping?

@Salka har du vært på Pink Floyd/Roger Waters/David Gilmour konsert?

Nei, dessverre, aldri. :( men det skulle jeg gjerne ha vært. Skulle ønske jeg kunne reist tilbake i tid til en Pink Floyd-konsert på 70-tallet. Hadde vært helt fantastisk. 

@Dr. A. Kula Ser du på TV-serien Valkyrien? 

19 timer siden, fiole skrev:

--  Jeg har vært på en Operaforestilling (kommer ikke på navnet) og Teaterforestilling En Folkefiende i Tyskland. En musikal i    London (kommer ikke på navnet her heller) Ballettforestilling Svanesjøen og Nøtteknekkeren Norge. Det er nok flere men   å   komme på det....

-- Min farvoritt suppe er Udon Fusion (min variant på den Japanske suppen)

-- Jeg har et pragmatisk forhold til mote, men er ingen moteløve.

@Dr. A. KulaHar du noe tema du brenner ekstra for?

@SalkaHar du noen andre interesser enn hest/ridning?

Ja, er veldig opptatt av katter også og har en fin, liten flokk. :ninuskapus:

Ellers interesserer jeg meg veldig for astronomi og ønsker meg stjernekikkert. :) Også glad i klær, sminke og sånne ting. Musikk er også en stor del av livet mitt. 

@fiole hva er din favorittmat? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 22.39, EpleDrue skrev:

 

@calavi Vinner du ofte når du spiller Twister?

Jeg tror det må være 15 år siden jeg spilte Twister sist, men da var jeg ganske så god altså! Så jeg velger å tro at jeg ville vunnet den dag i dag også! 

På 17.1.2017 den 23.12, Dr. A. Kula skrev:

 

@calavi har du kjøpt noen plagg/sko kjæresten ikke vet om (faktiske prisen på)?

Aldri hatt behov for å lyve om prisen, ei heller skjule eventuelle innkjøp. 

På 17.1.2017 den 23.54, Moonwalker skrev:

 

@calavi Hva er din favorittkanal på tv?

Jeg ser sjeldent på tv, men sånn jevnt over så synes jeg NRK har flest interessante programmer. 

På 22.1.2017 den 18.40, Kruset skrev:

@calavi  Hva anser dere som deres beste egenskap(er)?

Jeg er  fornøyd med at jeg er såpass omtenksom og omsorgsfull som det jeg er, så da går jeg for det! 

@Dr. A. Kula I hvilken rekkefølge kler du på deg? 
@EpleDrue Hvor mange fra kg har du på snapchat? 
@Moonwalker Hva foretrekker du, vinter med eller uten snø? 
@Kruset Hvem stalket du sist på facebook? 
@SalkaHva bestiller du oftest når du er på restaurant? 





 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, calavi skrev:

Jeg tror det må være 15 år siden jeg spilte Twister sist, men da var jeg ganske så god altså! Så jeg velger å tro at jeg ville vunnet den dag i dag også! 

Aldri hatt behov for å lyve om prisen, ei heller skjule eventuelle innkjøp. 

Jeg ser sjeldent på tv, men sånn jevnt over så synes jeg NRK har flest interessante programmer. 

Jeg er  fornøyd med at jeg er såpass omtenksom og omsorgsfull som det jeg er, så da går jeg for det! 

@Dr. A. Kula I hvilken rekkefølge kler du på deg? 
@EpleDrue Hvor mange fra kg har du på snapchat? 
@Moonwalker Hva foretrekker du, vinter med eller uten snø? 
@Kruset Hvem stalket du sist på facebook? 
@SalkaHva bestiller du oftest når du er på restaurant? 

Jeg har ikke egentlig for vane å stalke folk på Facebook, men akkurat i det siste har jeg fulgt litt ekstra med på ei venninne for å se om sivilstatusen endres :fnise:

@calavi Hvilken treningsform liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.1.2017 den 15.11, Moonwalker skrev:

Det er sjeldent det. Lever i behaglige klær hjemme, men så skifter jeg stort sett når jeg skal ut døren :)

@Byjenta! Blir du lett sjøsyk?

Tja, spørs veldig. På veldig små båter sånn som slike "vanlige" motorbåter osv, så nei, og ikke så store som color magic/ fantasy heller. Men ellers blir jeg ganske fort sjøsyk ja.

 

@Moonwalker, @Lady, @minister-mio, @applestories : Har dere vært på kielbåten? Altså, color magic/fantasy??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Byjenta! skrev:

Tja, spørs veldig. På veldig små båter sånn som slike "vanlige" motorbåter osv, så nei, og ikke så store som color magic/ fantasy heller. Men ellers blir jeg ganske fort sjøsyk ja.

 

@Moonwalker, @Lady, @minister-mio, @applestories : Har dere vært på kielbåten? Altså, color magic/fantasy??? 

Nei

@Byjenta! har du gått på ski i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Byjenta! skrev:

Tja, spørs veldig. På veldig små båter sånn som slike "vanlige" motorbåter osv, så nei, og ikke så store som color magic/ fantasy heller. Men ellers blir jeg ganske fort sjøsyk ja.

 

@Moonwalker, @Lady, @minister-mio, @applestories : Har dere vært på kielbåten? Altså, color magic/fantasy??? 

Var en tur med Color... mener det var Fantasy.... for noen år siden med familie og tante og onkel.:)

Det var de første dagene av desember og visstnok voldsom storm på havet. De stengte butikkene og bassengene. Resten av slekten lå strødd i kabinene (vi skulle i teorien feire en 50- og en 60- årsdag), mens søsken, foreldre og jeg gikk sjanglende rundt på båten. Mor er riktignok født og oppvokst ute i havgapet, men trodde ikke det smittet over på oss barn. Men Kielfergen i storm er absolutt å anbefale dersom man tåler det!

Vi hadde jo tross alt vært på fiske siden vi var store nok til å stå.

@Byjenta! Jeg savner i besterfars båt, lang oppe i nord 

.....skulle skrive mer men nå tenker jeg på bestefar.... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎02‎.‎2017 den 0.14, Salka skrev:

 

@fiole hva er din favorittmat? 

Jeg er svak for Asiatisk mat, men er glad i all mat. Liker å lage mat fra bunn av og eksperimenterer med nye smaker og kombinasjoner :) Jeg la merke til at du skulle ønske å oppleve Pink Floyd på 70 tallet....Jeg var på en konsert i begynnelsen av 90 årene og det var helt magisk, det satt i kroppen i lang tid etterpå.:pinar:

@SalkaEr det annen musikk du har et litt dypere forhold til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, minister-mio skrev:

Nei

@Byjenta! har du gått på ski i år?

Det har jeg ikke nei :) Ikke har jeg ski, og ikke er jeg noe ski menneske sånn, og har ikke ork til det. :) Hva med deg? Liker du å ake? :)@minister-mio

10 timer siden, applestories skrev:

Var en tur med Color... mener det var Fantasy.... for noen år siden med familie og tante og onkel.:)

Det var de første dagene av desember og visstnok voldsom storm på havet. De stengte butikkene og bassengene. Resten av slekten lå strødd i kabinene (vi skulle i teorien feire en 50- og en 60- årsdag), mens søsken, foreldre og jeg gikk sjanglende rundt på båten. Mor er riktignok født og oppvokst ute i havgapet, men trodde ikke det smittet over på oss barn. Men Kielfergen i storm er absolutt å anbefale dersom man tåler det!

Vi hadde jo tross alt vært på fiske siden vi var store nok til å stå.

@Byjenta! Jeg savner i besterfars båt, lang oppe i nord 

.....skulle skrive mer men nå tenker jeg på bestefar.... :)

 

Aaah, vi skal på kielferga i morgen :) Jeg håper da på stille vann, hehe....... :)@applestories

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, applestories skrev:

Neida, gøy med bølger!

God tur!

Syntes absolutt ikke jeg. Blir dårlig da. Så håper det blir blikkstille. Iallefall så stille som mulig. :)

Takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EpleDrue skrev (På 1.2.2017 den 14.39):

 

 

 

@EpleDrue

Dr. A. Kula skrev (På 2.2.2017 den 17.55):

 

 

 

@Dr. A. Kula

calavi skrev (På 4.2.2017 den 4.50):

@calavi

Byjenta! skrev (På 4.2.2017 den 22.56):

@Byjenta!

Endret av annebanane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det tenker jeg en del på, ja. Spesielt når en ser hvor uforsiktige mange er. Har mine forhåndsregler, og det funker ganske bra.

@EpleDrue Har du testet å gå til fotpleier? Hva synest du om det?

Natteravn etter et par lange netter var nok årsaken. Ingen morgenfugl, du :ler:

@Dr. A. Kula Hvor mange land i verden har du vært innom?

Vinter med snø alle steder enn veien, takk!

@calavi Er du vane med å ha snø der du bor om vinteren?

Nei, det har jeg ikke.

@Byjenta! Hvor ofte bruker du kjoler?

I bursdager eller noe slikt.

@Moonwalker blir du fort sjalu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2017 den 22.56, Byjenta! skrev:

Tja, spørs veldig. På veldig små båter sånn som slike "vanlige" motorbåter osv, så nei, og ikke så store som color magic/ fantasy heller. Men ellers blir jeg ganske fort sjøsyk ja.

 

@Moonwalker, @Lady, @minister-mio, @applestories : Har dere vært på kielbåten? Altså, color magic/fantasy??? 

Nei 😮

@Byjenta! Hvordan går det emd deg for tiden? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.2.2017 den 20.13, Lady skrev:

Nei 😮

@Byjenta! Hvordan går det emd deg for tiden? 😊

Jeg har det fint takk! Kom akkurat tilbake til byen jeg er fra, etter vært på kielcruise, color magic med mamma, pappa og min kjære forlovede. :) Nå koser vi oss her jeg er fra med familien. :)

@Lady Har du vært i alle norge's fylker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...