Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, canacas skrev:

Ingen, men sats sponser meg :trene:

Såpass? Hva innebærer det egentlig? Gratis trim? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EpleDrue
1 minutt siden, KaDust skrev:

Jeg ser på børning 2 mens jeg knasker ostepop. :nigo:

@EpleDrue Hva er din yndlingssnacks?

Er Børning 1 og 2 bra? Jeg liker biler og fart, men liker ikke så godt norske filmer..

Akkurat nå går jeg for Pops.

@KaDust Hvilket produkt skulle du ønske butikkene tok inn igjen i butikkhyllene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
2 minutter siden, canacas skrev:

Allergisk mot epler. Druer og. Makes sense :sjokkert:

Du er allergisk mot å være sunn? Makes sense at Sats sponser deg da. :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
9 minutter siden, EpleDrue skrev:

Godt å høre! :) 

Sommerferien er ikke bestilt enda. Får ta det litt som det kommer, men jeg skal en tur til Roma nå på vårparten. @Strixa Hva er best? Italiensk pizza, eller pasta? 

Å, Roma! Var der i fjor i april. Deilig tid på året å være der. Heldiggris! Liker best begge deler, både pizza og pasta, bare ikke i et og samme måltid...

@EpleDrue hva står øverst på "må se i Roma"- lista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, EpleDrue skrev:

Er Børning 1 og 2 bra? Jeg liker biler og fart, men liker ikke så godt norske filmer..

Akkurat nå går jeg for Pops.

@KaDust Hvilket produkt skulle du ønske butikkene tok inn igjen i butikkhyllene?

Jeg synes de er morsomme, er heller ikke spesielt glad i norske filmer. Kims Bamser, paprika-smak. :nigo:@EpleDrue Du da?

6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Ligger i sofaen med David Brent: Life on the Road på skjermen :popcorn: 

@KaDust Hvilken type humor har du?

Tja, det varierer litt og jeg vet ikke helt hvilke type humor det finnes, men tørr og nerdete er vel gode stikkord.

@Moonwalker Hva var den siste filmen du så på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
9 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Såpass? Hva innebærer det egentlig? Gratis trim? 😀

Nesten :lol:

Hvor er du aktivt støttemedlem? 

6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Du er allergisk mot å være sunn? Makes sense at Sats sponser deg da. :fart2:

Frukt er ikke sunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, canacas skrev:

Hvor er du aktivt støttemedlem? 

Kan i alle fall ikke skryte på meg å være sponset, betaler i dyre dommer. Og jeg klarer neppe å påføre slitasje tilsvarende kontingenten, så kjeden er nok vinneren 😀

Tilhører nok SATS-kjeden. Litt her og der, men trives nok best litt nordøst i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, MaxxMekker skrev:

Kan i alle fall ikke skryte på meg å være sponset, betaler i dyre dommer. Og jeg klarer neppe å påføre slitasje tilsvarende kontingenten, så kjeden er nok vinneren 😀

Tilhører nok SATS-kjeden. Litt her og der, men trives nok best litt nordøst i byen.

Og byen er Oslo? :fnise: 

Fordelen med sats/Elixia er antall sentre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, MaxxMekker skrev:

Ja, det er byen jeg bor, jobber og synder i 😀

Da har vi sikkert trent på samme senter i ny og ne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Da har vi sikkert trent på samme senter i ny og ne. :)

Godt mulig, om ikke samtidig. Kan det ha vært tirsdag kveld jeg så en Gwyneth? Jeg prøver bare å resonnere nå, for resten av uka har jeg trent på jobb og andre sentre... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
6 minutter siden, Strixa skrev:

Å, Roma! Var der i fjor i april. Deilig tid på året å være der. Heldiggris! Liker best begge deler, både pizza og pasta, bare ikke i et og samme måltid...

@EpleDrue hva står øverst på "må se i Roma"- lista?

Vi tenker også april/mai, så satser på det blir en fin tid å være der på. Alt er vel egentlig bedre enn dette regnværet her hjemme.:fryser: 

Øverst på listen står selvfølgelig Stadio Olimpico:nigo: Hva vil du sier er ditt beste minne fra Roma, @Strixa

4 minutter siden, KaDust skrev:

Jeg synes de er morsomme, er heller ikke spesielt glad i norske filmer. Kims Bamser, paprika-smak. :nigo:@EpleDrue Du da?

 

Jeg savner Freias melkesjokolade med non stop, derfor spiser jeg vaniljeis med non stop nå. :nigo:@KaDust Hvor gammel var du da du lærte å sykle uten støttehjul?

2 minutter siden, canacas skrev:

 

Frukt er ikke sunt. 

Må du gi deg. @canacas Tror du på meg når jeg sier jeg nesten ikke turte å poste det siste svaret i tråden? I frykt for å få en sint PM fra deg. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
3 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Godt mulig, om ikke samtidig. Kan det ha vært tirsdag kveld jeg så en Gwyneth? Jeg prøver bare å resonnere nå, for resten av uka har jeg trent på jobb og andre sentre... 😊

Nei, tirsdag var jeg ikke på trening. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 minutter siden, EpleDrue skrev:

Vi tenker også april/mai, så satser på det blir en fin tid å være der på. Alt er vel egentlig bedre enn dette regnværet her hjemme.:fryser: 

Øverst på listen står selvfølgelig Stadio Olimpico:nigo: Hva vil du sier er ditt beste minne fra Roma, @Strixa

Jeg savner Freias melkesjokolade med non stop, derfor spiser jeg vaniljeis med non stop nå. :nigo:@KaDust Hvor gammel var du da du lærte å sykle uten støttehjul?

Må du gi deg. @canacas Tror du på meg når jeg sier jeg nesten ikke turte å poste det siste svaret i tråden? I frykt for å få en sint PM fra deg. :ninja:

Tror aldri på deg små'n. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Annetnavn_
6 minutter siden, EpleDrue skrev:

Vi tenker også april/mai, så satser på det blir en fin tid å være der på. Alt er vel egentlig bedre enn dette regnværet her hjemme.:fryser: 

Øverst på listen står selvfølgelig Stadio Olimpico:nigo: Hva vil du sier er ditt beste minne fra Roma, @Strixa

Vi hadde guidet tur i Colosseum, paletinerhøyden og Forum Romanum med superdyktig guide som var religionshistoriker. Høydepunktet uten tvil. 

@EpleDrue blir det lang tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Moonwalker skrev:

Siste filmen jeg så på er den jeg ser på nå. Ellers er det de første minuttene av Moonlight før internettet sviktet meg.

@KaDust Har du noen gang hatt en drøm om å bli popstjerne?

Nei, jeg har alltid likt privatliv og alenetid, det blir det fint lite av om man blir popstjerne.

@Moonwalker Drømmer du om å reise til en annen planet utenfor solsystemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg savner Freias melkesjokolade med non stop, derfor spiser jeg vaniljeis med non stop nå. :nigo:@KaDust Hvor gammel var du da du lærte å sykle uten støttehjul?

Det husker jeg ikke, men må ha vært mellom 5-7 år basert på bostedet vårt når jeg lærte det.

@EpleDrue Liker du brettspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
8 minutter siden, Strixa skrev:

Vi hadde guidet tur i Colosseum, paletinerhøyden og Forum Romanum med superdyktig guide som var religionshistoriker. Høydepunktet uten tvil. 

@EpleDrue blir det lang tur?

Det blir en langhelg. :) @Strixa Har du sett noen gode filmer i det siste?

Akkurat nå, KaDust skrev:

Det husker jeg ikke, men må ha vært mellom 5-7 år basert på bostedet vårt når jeg lærte det.

@EpleDrue Liker du brettspill?

Ja, brettspill er utrolig gøy. Har ofte spillekvelder med venner. @KaDust Hva er dine tre svakeste sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...