Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

@KaDust Du er veldig pen, får du mye oppmerksomhet i hverdagen?

Anonymkode: ef003...713

Åh, takk. :sjenert:  Nei, jeg gjør egentlig ikke det. Aldri fått spesielt mye oppmerksomhet i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EpleDrue
23 timer siden, KaDust skrev:

 

@EpleDrue Er du?

Ja, nå er jeg klar for helg, og synes det er velfortjent faktisk:ler2: @KaDustBade med hvithai, eller kysse en bjørn på nesen?

23 timer siden, Kruset skrev:

 

@EpleDrue Hva slags iskrem er best, Diplom-Is eller Hennig Olsen? Eventuelt en annen favoritt?

Hennig Olsen selvfølgelig! Men jeg sier ikke nei takk til Diplom-Is heller da.:nigo: @Kruset Hva pleier du å gjøre når du har en lang mellomlanding på en flyplass?

19 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

 

Hva er den største opplevelsen du har hatt med Liverpool, @EpleDrue, både der du selv har vært tilstede, og der du har opplevd det gjennom radio/TV?

Synes hver gang jeg er på Anfield er en opplevelse, men jeg husker ekstra godt Gerrards siste hjemmekamp. @Dr. A. Kula Når blir neste gang du drar til England for å se en kamp?

12 timer siden, lipgloss skrev:

@EpleDrueså koselig du ville kline litt med meg da😍😍jaaaa elsker sjokoladekake og melk 😍😍😍

 

😍😍 Sjokoladekake og iskald melk er fantastisk godt! @lipgloss Hvilken type musikk liker du?

12 timer siden, Moonwalker skrev:

 

@EpleDrue Mekker du på din egen bil, eller sender du den på service for alt?

Tar den på service, men enkle greier klarer jeg helt fint selv. En gang jeg leverte bilen på service kom varsellampen om spylervæske når jeg parkerte bilen, tenkte ikke mer over det før verkstedet hadde tatt seg 139 kr i betaling for 3L spylervæske. Så nå passer jeg alltid på at det er fullt før jeg leverer bilen inn til service. @Moonwalker Hvilke oppgaver i hjemmet mener du er en selvfølge at menn gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

 

Måtte søke opp og høre litt på, da det ikke var et navn som jeg kjente igjen. Fin, behagelig musikk, men helst til avslapning.

Ser han spiller La Traviata sammen med Pavarotti, har du sett La Traviata noen gang, @fiole?

 

Den har jeg desverre bare sett på tv, dog flere ganger.

@Dr. A. KulaHar du vært på noen av de kjente musikalene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Freia sin. Men Stratos (Nidar) er bedre.

@Kruset hvilke søtsaker/sjokolade må du bare kjøpe med deg i Tax-Free'n og er det forskjellig på ut-tur og hjem-tur?

Det er ikke alltid jeg handler i Tax-Free, faktisk. Hvis jeg gjør er det gjerne Toblerone :)

@Dr. A. Kula Hva spiser du helst på brødskiva?

41 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hennig Olsen selvfølgelig! Men jeg sier ikke nei takk til Diplom-Is heller da.:nigo: @Kruset Hva pleier du å gjøre når du har en lang mellomlanding på en flyplass?

Hurra for enighet om det! :biggrin: Stort sett henger et eller annet sted og dupper av litt, leser en bok, eller kikker meg litt omkring i butikkene. Prøver å unngå lange mellomlandinger da :)

@EpleDrue Hvor går din neste reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎01‎.‎2017 den 21.03, Salka skrev:

 

@fiole hvilken hesterase liker du best? 

 

Jeg har ingen farvoritter jeg ser når det liksom stemmer, det har ikke så mye med hvilken rase det er :) De to siste jeg la spesiellt merke til var en Araber og en Fjording.

@SalkaKunne du tenke deg å drive med oppdrett og avl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Friday, January 27, 2017 den 14.03, EpleDrue skrev:

Min neste reise går hjem fra Oslo i kveld.:ler2: @Kruset Hva er kveldens planer?

I kveld strikker jeg og tar livet med ro, tror jeg :) Kan hende det blir litt pensumlesing også.

@EpleDrue Vil du si du er mest introvert eller ekstrovert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2017 den 0.04, Moonwalker skrev:

 

Shopper litt i perioder, men totalt sett blir det sjeldent :P Pleier ikke ha særlig å kunne shoppe for uansett.

@Byjenta! Bruker du kosebokse utenfor hjemmet?

 

Meget sjeldent gitt... Men om jeg er sliten, dårig form eller noe så kan det hende. :)

Hva med deg @Moonwalker ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. januar 2017 den 1.08, EpleDrue skrev:

At hun faller, da snur jeg meg for å se om det gikk bra. @Strixa Hva synes du om å bli kroppsvisitert på flyplassen?

Da blir svaret ganske enkelt, brownies! Serveres den med vaniljeiskrem?:nigo: @Kruset Hva ville du servert på en treretters middag? 

Haha! Det forblir @Rainstorms fantasi, ja.:ler2: Kanskje derfor hun er så stille i dag.

Nei, har delt bord med to på byen en gang. Blir nok det nærmeste. Glemte selvfølgelig å be om autografen, ikke visste jeg at noen år senere skulle det være snakk om semifinale i VM! @Dr. A. Kula Er det normalt å få kjærlighetssorg når Liverpool taper semifinalen? 

Kommer helt an på hvem jeg skal prate med, men jeg snakker meg fort ferdig i telefonen. @pika Hvilken farge blir det på årets bikini?

Vet du, jeg er egentlig ikke så glad i sjokolade, men Smash, stratos, snickers, melkesjokolade og firkløver går fint.:ninja: @KaDust Gidder du fortelle en spøkelseshistorie til oss her i tråden?

Jeg har nesten støv på hjernen, så hos meg finner du systematisk rot! Og hva er det du sier? Skal dolokket legges ned? Irriterende når dere driver legger det ned hele tiden for oss menn. :( Den evige diskusjonen. Når vi først er inne på dette temaet, hvilken vei skal dorullen være?

Har dessverre ikke egen hage enda, men nå ga du meg det perfekte punktet for neste årsmøte i sameiet!:nigo: @Salka Har du brukket noen ben i kroppen før?

Dorullen skal være med selve rullen ut. Og ja, seff skal lokket legges ned. :nigo: 

Ja, det har jeg. Brakk foten på tre steder i 2001, ganske komplisert brudd. Jeg kjenner det faktisk utrolig nok enda om jeg skal ta på meg litt trange, høyhælte sko, at det er litt ømt oppå foten, liksom. Men halter ikke eller noe da, så det grodde jo bra. 

@EpleDrue har du brent deg skikkelig kraftig noen gang? Sånn at du har fått 2.eller 3.grads forbrenning? 

På 26. januar 2017 den 17.01, Dr. A. Kula skrev:

Når velger man å spise sitt siste måltid? Blir litt surrealistisk å tenke seg at jeg sitter på dødscellen, eller planlegger å gjøre det av med livet. Er man dødssyk vet man jo heller ikke hvilket måltid som blir det siste.

Og skal man da velge et måltid som tar lang tid og forlenger livet (dødscelle) eller noe som smaker ekstremt godt, eller man i det hele tatt er i stand til å spise?

Kanskje er det selskapet som er det beste ved et siste måltid, og ikke maten i seg selv. Jeg tenker det siste er viktigst.

@Kruset ville du stilt opp til å spise sammen med en som ønsket deg til selskap ved sitt siste måltid?

Jeg tenkte litt at eksempelvis en tredjeplass i en konkurranse på et høyt/høyere nivå kan kjennes bedre enn en første plass i lokalturneringen.

Nei, der har jeg ikke vært, men det er absolutt et sted jeg kunne tenkt meg å dra til. Skal visstnok være veldig bra diskotek i Reykjarvik!?

@Salka liker du å gå på diskotek?

Man får ikke kjærlighetssorg av at kjæresten blir syk eller stryker til eksamen. Man får kjærlighetssorg av å miste kjærligheten!
Slutter du å elske Liverpool fordi de tapte semifinalen? Tror ikke det, så da er det ikke kjærlighetssorg!

Hva er den største opplevelsen du har hatt med Liverpool, @EpleDrue, både der du selv har vært tilstede, og der du har opplevd det gjennom radio/TV?

Måtte søke opp og høre litt på, da det ikke var et navn som jeg kjente igjen. Fin, behagelig musikk, men helst til avslapning.

Ser han spiller La Traviata sammen med Pavarotti, har du sett La Traviata noen gang, @fiole?

@KaDust du får selvsagt også mitt standardspørsmål til nye i tråden;
Har du spilt, eller spiller du fotball, og i  tilfelle på hvilket nivå. Spiller du også PFL (som du vet hva er om du spiller det)?

Island er fantastisk! ❤️ Anbefales! Hehe, diskotek har jeg ikke vært på siden 2002 eller noe. Ingen discodronning med andre ord. Altfor mye folk og musikken de spiller de fleste steder liker jeg bare i små doser. Liker bedre å være på en pub eller noe da hvor det går an å snakke og hvor de spiller "min" musikk. Men generelt er jeg ikke mye ute på byen. Innser nå at jeg hørtes fryktelig kjedelig ut, hehe. 

@Dr. A. Kula liker du shopping? 

På 27. januar 2017 den 14.01, fiole skrev:

Jeg har ingen farvoritter jeg ser når det liksom stemmer, det har ikke så mye med hvilken rase det er :) De to siste jeg la spesiellt merke til var en Araber og en Fjording.

@SalkaKunne du tenke deg å drive med oppdrett og avl?

Det kunne jeg absolutt om jeg hadde hatt råd, plass, tid og helse til det. Men planlegger føll på hoppa mi da med en av verdens beste og høyst premierte islandshingster og han holder faktisk til her i Norge. :) Tror de to blir en supergod match. :) 

@fiole er du opptatt av mote? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
På Sunday, January 29, 2017 den 15.20, Kruset skrev:

 

@EpleDrue Vil du si du er mest introvert eller ekstrovert?

Hmm, jeg ambivert.:nigo: Synes det der spørsmålet er utrolig vanskelig. @Kruset Har du gått på dansekurs før?

På Sunday, January 29, 2017 den 15.27, Moonwalker skrev:

 

@EpleDrue Hva liker du best og minst å gjøre av husarbeid?

Best.. Støvsuge med høy musikk. Minst liker jeg klesvask.. Det tar så lang tid. @MoonwalkerHvordan var helgen din?

5 timer siden, Salka skrev:

 

@EpleDrue har du brent deg skikkelig kraftig noen gang? Sånn at du har fått 2.eller 3.grads forbrenning? 

Ja, 2.grads forbrenning har jeg fått to ganger. En gang da jeg var 10 år, og en gang for ca 7 måneder siden. Lærer aldri. :P 

@Salka Har du sett filmen Deadpool? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, EpleDrue skrev:

Hmm, jeg ambivert.:nigo: Synes det der spørsmålet er utrolig vanskelig. @Kruset Har du gått på dansekurs før?

Ja, det er nok gjerne det om man ikke er utpreget verken det ene eller det andre.

Jeg har aldri gått på dansekurs, men en jeg datet en gang hadde visstnok store planer om å ta meg med. Datingen ble avsluttet før det ble noe av. Like greit kanskje, koordinasjonsevnen er litt så som så :ler:

@EpleDrue Hvilke interesser/hobbyer har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
1 time siden, Kruset skrev:

 

@EpleDrue Hvilke interesser/hobbyer har du?

Friidrett, fotball og skyting.:nigo: Hva med deg?

Synes du januar er en lang måned, @Kruset?

51 minutter siden, Moonwalker skrev:

 @EpleDrue Hva er drt beste komplimentet du har fått?

Nevøen min sier jeg er verdens beste onkel, det er ganske sweet kompliment! :)  @Moonwalker Har du vasket månestøvlene for nye eventyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, EpleDrue skrev:

Friidrett, fotball og skyting.:nigo: Hva med deg?

Synes du januar er en lang måned, @Kruset?

Nevøen min sier jeg er verdens beste onkel, det er ganske sweet kompliment! :)  @Moonwalker Har du vasket månestøvlene for nye eventyr?

Jeg tror det er et spørsmål om gangen :opplyser: Neida. Jeg har drevet med ridning, piano og turn, akkurat nå strikker og leser jeg en del, og så er jeg veldig glad i matlaging.

Januar går i grunn veldig fort synes jeg, det er mye å gjøre i oppstarten av nytt semester, både på den ene og den andre fronten.

@EpleDrue Hva liker du best med eget utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, EpleDrue skrev:

Hmm, jeg ambivert.:nigo: Synes det der spørsmålet er utrolig vanskelig. @Kruset Har du gått på dansekurs før?

Best.. Støvsuge med høy musikk. Minst liker jeg klesvask.. Det tar så lang tid. @MoonwalkerHvordan var helgen din?

Ja, 2.grads forbrenning har jeg fått to ganger. En gang da jeg var 10 år, og en gang for ca 7 måneder siden. Lærer aldri. :P 

@Salka Har du sett filmen Deadpool? 

Det har jeg ikke.

@EpleDrue liker du å se på stjernehimmelen og er du interessert i astronomi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue
22 timer siden, Kruset skrev:

Jeg tror det er et spørsmål om gangen :opplyser: Neida. Jeg har drevet med ridning, piano og turn, akkurat nå strikker og leser jeg en del, og så er jeg veldig glad i matlaging.

Januar går i grunn veldig fort synes jeg, det er mye å gjøre i oppstarten av nytt semester, både på den ene og den andre fronten.

@EpleDrue Hva liker du best med eget utseende?

Ånei, hjelp, får jeg kjeft nå? :( 

Tror nok håret mitt er det jeg liker best, så får du avgjøre hvor stakkerslig det er.:ler2: @Kruset Har du rygget i en annen bil før? 

21 timer siden, Salka skrev:

 

@EpleDrue liker du å se på stjernehimmelen og er du interessert i astronomi?

Ja, liker veldig godt å se på stjernehimmelen. Veldig behagelig, drømmer meg litt bort. Hmm, er nok ikke superinteressert, men er selvfølgelig spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. @Salka Interesserer du deg for noe som dine venner ikke forstår poenget med? 

10 timer siden, Moonwalker skrev:

 

@EpleDrue Hvilken dialekt i Norge er best på å imitere? (En annen en enn din, altså)

Tja, haugesundsk er jo ikke så vanskelig, er bare å legge til "da" bak alt du sier. Ellers er jeg rå på bergensk! Helt sant.:Nikke: @Moonwalker Tenker du noen gang over hvor mange digitale spor du etterlater deg hver dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...