annebanane Skrevet 7. desember 2016 #12021 Skrevet 7. desember 2016 9 timer siden, Byjenta! skrev: @Moonwalker: Sjokolade eller karamellpudding? Stort sett sjokoladepudding, men innimellom er litt karamellpudding fint som noe lettere. @Byjenta! hvor ofte spiser du dessert?
Dr. A. Kula Skrevet 7. desember 2016 #12022 Skrevet 7. desember 2016 1 time siden, pika skrev: Bare appelsinjuice egentlig - men hadde vært digg å ha en juicer! @Dr. A. Kula Hva er ditt favorittpålegg? Syltetøy, men det spises ikke så ofte. @pika når spiste du appelsinmarmelade sist? 1 time siden, EpleDrue skrev: Enda større! @Strixa Hvordan ville du reagert dersom en fremmed person kom bort til deg og spurte om du var Strixa fra Kvinneguiden? Storskjerm i stuen! Sjokolade og chips, samt brus. @Coronas Hvordan skal juletreet pyntes? Egentlig ikke, men det kan skje. @pika Kjenner du forskjell på Coca Cola light, zero og vanlig? Nei, men jeg burde kanskje gjøre det.. Leve opp til navnet osv. Fornøyd med de norske jentenes innsats i kveld, @Dr. A. Kula? @canacas Hvor ofte skifter du sokker? Jepp, men det tok litt tid før det løsnet. @EpleDrue har du glemt å spille @Strixa standardspørsmålet ditt? 9 minutter siden, Moonwalker skrev: Jeg kommer ikke på hva de heter en gang Slike du stapper penger på for å enten tape eller vinne mer penger på, vel! Spiller ikke om penger på nett. Med unntak av Norsk Tipping (lottokupongen). @Moonwalker har du spilt "Space Invaders"? @Strixa og @Sphere, har du spilt eller spiller du fotball, og spiller du på FPL?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12023 Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: @Strixa og @Sphere, har du spilt eller spiller du fotball, og spiller du på FPL? Jeg har det ikke i armer eller bein, og hater fotball. Aner ikke hva FPL er. @Dr. A. Kula hvorfor tenkte du at jeg spiller fotball?
annebanane Skrevet 7. desember 2016 #12024 Skrevet 7. desember 2016 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @Moonwalker har du spilt "Space Invaders"? Har nok komt over det et par ganger, ja! @Dr. A. Kula trives du på arkader?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. desember 2016 #12025 Skrevet 7. desember 2016 44 minutter siden, Byjenta! skrev: Godt spm... Og bra spm... Det kan være så mye. hehe. @Strixa Smakt sprengt ribbe? Nei, aldri @Byjenta! Hvordan lager man sprengt ribbe?
Dr. A. Kula Skrevet 7. desember 2016 #12026 Skrevet 7. desember 2016 21 minutter siden, Strixa skrev: Jeg har det ikke i armer eller bein, og hater fotball. Aner ikke hva FPL er. @Dr. A. Kula hvorfor tenkte du at jeg spiller fotball? Mitt standard spørsmål til nye brukere i tråden, mange jenter (og gutter) her som har spilt fotball og spiller FPL (Fantasy Premier League). Sistnevnte er et gratis nettspill hvor man lager et lag av spillere i den øverste divisjonen i England, og får poeng basert på spillernes faktiske prestasjoner i hver runde. Man kan lage private Luster (ligaer) der man sammenligner resultatene med hverandre. Vennegjeng eller kollegaer eksempelvis. @Strixa spiller du et instrument? 19 minutter siden, Moonwalker skrev: Har nok komt over det et par ganger, ja! @Dr. A. Kula trives du på arkader? Har tilbrakt noe tid i arkaden i ungdommen, men nå blir det på PlayStation om det finnes tid. @Moonwalker har du prøvd Tetris 3D?
annebanane Skrevet 7. desember 2016 #12027 Skrevet 7. desember 2016 (endret) 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @Moonwalker har du prøvd Tetris 3D? Nja, tror ikke jeg har prøvd i 3D. @Dr. A. Kula Er det litt rart at jeg aldri har hatt en spillkonsoll? Endret 7. desember 2016 av Moonwalker
Dr. A. Kula Skrevet 8. desember 2016 #12028 Skrevet 8. desember 2016 12 minutter siden, Moonwalker skrev: Nja, tror ikke jeg har prøvd i 3D. @Dr. A. Kula Er det litt rart at jeg aldri har hatt en spillkonsoll? Nei, egentlig ikke. Hadde selv aldri spillkonsoll før jeg fikk egne barn. @Moonwalker hva står høyt på ønskelisten over gaver du vil gi egne barn, som du egentlig selv har lyst på?
annebanane Skrevet 8. desember 2016 #12029 Skrevet 8. desember 2016 19 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, egentlig ikke. Hadde selv aldri spillkonsoll før jeg fikk egne barn. @Moonwalker hva står høyt på ønskelisten over gaver du vil gi egne barn, som du egentlig selv har lyst på? Jeg har ikke barn, men kan tenke meg at en del leker hadde vært fristende å ta selv før jeg gir de videre til de rettmessige eierne @Dr. A. Kula samme spørsmål til deg siden du har reell erfaring. Hva har du gitt som du ville ha selv?
Dr. A. Kula Skrevet 8. desember 2016 #12030 Skrevet 8. desember 2016 18 minutter siden, Moonwalker skrev: Jeg har ikke barn, men kan tenke meg at en del leker hadde vært fristende å ta selv før jeg gir de videre til de rettmessige eierne @Dr. A. Kula samme spørsmål til deg siden du har reell erfaring. Hva har du gitt som du ville ha selv? Jeg har skjønt du ikke har barn, så spørsmålet impliserte i fremtiden når du.får egne barn. Så du ikke at jeg hadde gitt barna spillkonsoll (strengt tatt kjøpte jeg konsollen til huset slik at barna kunne få spill). Bilbane er vel annet eksempel. Ble aldri at jeg kjøpte togbane.... @Moonwalker Kan du selv eksemplifisere på barnas dine ønsker?
calavi Skrevet 8. desember 2016 #12031 Skrevet 8. desember 2016 På 3.12.2016 den 19.42, Strixa skrev: @calavi er du opptatt av å leve sunt? Nja, ikke voldsomt egentlig. Jeg prøver jo å spise variert, men jeg kunne nok vært flinkere til å spise sunnere og så burde jeg starte å trene. På 4.12.2016 den 2.21, Dr. A. Kula skrev: Jeg kan knytte sløyfen uten speil, kan du feste strømpene og beholde sømmen ben, uten speil? Det ville imponert. Jeg skal legge meg i hardtrening @Strixa Hvilken middagsrett spiser du oftest? @Dr. A. Kula Er du flink til å få fyr i peisen/vedovnen? @Sphere Har du noen tatoveringer? @pika Hva bestiller du oftest i baren?
Dr. A. Kula Skrevet 8. desember 2016 #12032 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, calavi skrev: Nja, ikke voldsomt egentlig. Jeg prøver jo å spise variert, men jeg kunne nok vært flinkere til å spise sunnere og så burde jeg starte å trene. Jeg skal legge meg i hardtrening @Strixa Hvilken middagsrett spiser du oftest? @Dr. A. Kula Er du flink til å få fyr i peisen/vedovnen? @Sphere Har du noen tatoveringer? @pika Hva bestiller du oftest i baren? Du får gi beskjed om du trenger noen til å sjekke mens du øvet Rene Espen Askeladden! (ga vel svar på begge betydninger av spørsmålet). @calavi var spørsmålet relatert til at du tidligere hadde askepott til profilbilde? (eller var du bare ute etter dobbelbetydningen)?
calavi Skrevet 8. desember 2016 #12033 Skrevet 8. desember 2016 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du får gi beskjed om du trenger noen til å sjekke mens du øvet Rene Espen Askeladden! (ga vel svar på begge betydninger av spørsmålet). @calavi var spørsmålet relatert til at du tidligere hadde askepott til profilbilde? (eller var du bare ute etter dobbelbetydningen)? WIll do Kula da, må vel vite forskjellen på Askepott og Tornerose vel Var jo såklabert sistnevnte jeg hadde som profilbilde - ikke hu askedama. @Dr. A. Kula Hva synes du om typiske "chick flicks"?
Coronas Skrevet 8. desember 2016 #12034 Skrevet 8. desember 2016 8 timer siden, Byjenta! skrev: Det gjorde jeg ikke. Er ikke overglad i håndball igrunn, og i hele ettermiddag og kveld har vi malt i nye huset vårt Holder på med oppussing. @Coronas Hvilken farge har stua de? Siden jeg leier, så har jeg ikke valgt farge selv. De har valgt hvit i hele leiligheten. Kunne godt tenkt meg det, men jeg ville hatt en vegg med en annen farge eller en tapet for å knekke av det sterile. @Byjenta!Er du en person som syns det er gøy å pusse opp?
Sphere Skrevet 8. desember 2016 #12035 Skrevet 8. desember 2016 8 timer siden, Strixa skrev: Det er jo en fin drøm, for hva er vi uten andre? Min størst styrke er min urokkelige tro på mennesker og på hva mennesker kan utrette. @Sphere hva er din største styrke? Og ikke bland inn minien din! Legg merke til jeg skrev største... Største styrke og mini? 😂 Morsom du... Nei, jeg føler vel at mine største styrker også ofte kan være mine største fiender til tider. Tålmodighet og mine analytiske evner. @Strixa Hvilken sokk tar du på først? Høyre eller venstre? 7 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Strixa og @Sphere, har du spilt eller spiller du fotball, og spiller du på FPL? Spilte før ja, og ja. @Dr. A. Kula Hadde du en like dårlig runde som meg sist? 5 timer siden, calavi skrev: Nja, ikke voldsomt egentlig. Jeg prøver jo å spise variert, men jeg kunne nok vært flinkere til å spise sunnere og så burde jeg starte å trene. Jeg skal legge meg i hardtrening @Strixa Hvilken middagsrett spiser du oftest? @Dr. A. Kula Er du flink til å få fyr i peisen/vedovnen? @Sphere Har du noen tatoveringer? @pika Hva bestiller du oftest i baren? Nei, har vært nære på noen ganger, men valgte å ikke gjøre det. Hvem vet hva som skjer i fremtiden? @calavi Hva troner øverst som din aller fineste opplevelse?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. desember 2016 #12036 Skrevet 8. desember 2016 7 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Mitt standard spørsmål til nye brukere i tråden, mange jenter (og gutter) her som har spilt fotball og spiller FPL (Fantasy Premier League). Sistnevnte er et gratis nettspill hvor man lager et lag av spillere i den øverste divisjonen i England, og får poeng basert på spillernes faktiske prestasjoner i hver runde. Man kan lage private Luster (ligaer) der man sammenligner resultatene med hverandre. Vennegjeng eller kollegaer eksempelvis. @Strixa spiller du et instrument? Aha, I see. Jeg spiller mye dataspill, men ikke fotball. @Dr. A. Kula spiller du dataspill og i så fall hvilke? Jeg kan spille gitar, men stemmen er mitt hovedinstrument.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. desember 2016 #12037 Skrevet 8. desember 2016 31 minutter siden, Sphere skrev: Største styrke og mini? 😂 Morsom du... Nei, jeg føler vel at mine største styrker også ofte kan være mine største fiender til tider. Tålmodighet og mine analytiske evner. @Strixa Hvilken sokk tar du på først? Høyre eller venstre? Høyre først,når jeg tenker meg om, alltid @Sphere svinger du til høyre eller venstre?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. desember 2016 #12038 Skrevet 8. desember 2016 6 timer siden, calavi skrev: Nja, ikke voldsomt egentlig. Jeg prøver jo å spise variert, men jeg kunne nok vært flinkere til å spise sunnere og så burde jeg starte å trene. Jeg skal legge meg i hardtrening @Strixa Hvilken middagsrett spiser du oftest? Oi, det varierer veldig, men det er alltid laks i ulike varianter på mandager. @calavi hvor gammel er du og hvor i landet befinner du deg?
Dr. A. Kula Skrevet 8. desember 2016 #12039 Skrevet 8. desember 2016 8 timer siden, calavi skrev: WIll do Kula da, må vel vite forskjellen på Askepott og Tornerose vel Var jo såklabert sistnevnte jeg hadde som profilbilde - ikke hu askedama. @Dr. A. Kula Hva synes du om typiske "chick flicks"? Hvilke ofre gjør ikke en man for å stille hjelpsom opp for damene? Selvsagt skulle jeg visst det. Ser gjerne den type filmer, men noen få faller ikke helt i smak. Koser meg med 7/10, Ok med 2/10 og 1/10 er bare bånn. Sånn ca. @calavi hva er din favoritt "chick flick"? 3 timer siden, Sphere skrev: Største styrke og mini? 😂 Morsom du... Nei, jeg føler vel at mine største styrker også ofte kan være mine største fiender til tider. Tålmodighet og mine analytiske evner. @Strixa Hvilken sokk tar du på først? Høyre eller venstre? Spilte før ja, og ja. @Dr. A. Kula Hadde du en like dårlig runde som meg sist? Nei, har vært nære på noen ganger, men valgte å ikke gjøre det. Hvem vet hva som skjer i fremtiden? @calavi Hva troner øverst som din aller fineste opplevelse? Jepp, du får være med i @incognita sin FPL tråd: @Sphere hvor mange sesonger har du deltatt i FPL? 2 timer siden, Strixa skrev: Aha, I see. Jeg spiller mye dataspill, men ikke fotball. @Dr. A. Kula spiller du dataspill og i så fall hvilke? Jeg kan spille gitar, men stemmen er mitt hovedinstrument. Lite spill på PC, men det blir litt bilspill på Playstation. Samt noen Adventure, men det blir sjeldnere og sjeldnere. @Strixa har du spilt Buzz, Guitar Hero og/eller SingStar?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. desember 2016 #12040 Skrevet 8. desember 2016 12 timer siden, Coronas skrev: Er ikke helt sikker enda, har fått en katt til i hus, så dette blir en prøvelse ha ha ha. Men jeg tror jeg skal gå for hvite kuler og slikt. Må ut og kjøpe alt når det nærmer seg. @EpleDrue Fabeldyr bra? Skal du på kino i romjulen? Gratulerer med katt i hus!:) Hva heter han/hun? Hvite kuler er kjempefint, må nesten se resultatet etterpå da! @Coronas Har du det fint om dagen? Fabeldyr veldig veldig bra! Takk for tipset Det har jeg ikke bestemt meg for enda. Kommer det noe bra i romjulen? 12 timer siden, Strixa skrev: @EpleDrue er du feminist? Jeg er mye jeg! @Strixa Hvor høy tror du jeg er? 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @EpleDrue har du glemt å spille @Strixa standardspørsmålet ditt? Beklager! Vet du er like spent som meg på svaret, @Dr. A. Kula @Strixa Hva var det siste du hadde i munnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå