Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nidar Julefavoritter 29 kr.

Elsker den posen, og den er jo vanligvis over dobbelt så dyr.

Anonymkode: f24cc...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nidar Julefavoritter 29 kr.

Elsker den posen, og den er jo vanligvis over dobbelt så dyr.

Anonymkode: f24cc...25e

Hvor? Rema eller?

Anonymkode: 8a1f2...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke når varelageret er tomt før man i hele tatt får satt foten innenfor butikken.

Synes man burde begrenset seg kraftig slik at tilbudene faktisk faller de med dårlig råd til gode. Blir helt kvalm av å se "fiffen" hamstre som om dommedag var rett rundt hjørnet.

Anonymkode: 595e5...a6a

Jeg kjenner til en del med dårlig råd som nå har skaffet seg mat til jul, men ja, kan ellers være enig i at det er dårlig av mennesker med mye penger som kjøper opp alt.

Endret av Purple Basil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alle pengene mine på utseendet mitt så jeg hamstrer også på tilbud fordi mat er siste prioritet. 

Anonymkode: e5015...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på Rema i dag at de hadde hengt opp lapp med kun 5 pr kunde på grisebillige varer :P De var tomt for alt da! Bortsett fra at de hadde fått inn bakeark til 2,50! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Så på Rema i dag at de hadde hengt opp lapp med kun 5 pr kunde på grisebillige varer :P De var tomt for alt da! Bortsett fra at de hadde fått inn bakeark til 2,50! 

Det er lurt å hamstre inn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Jeg kjøpte bakeark selv om jeg hadde en pakke hjemme :engel:

Man går jo tomt for de en gang så da kan man kjøpe ark for det neste 10 året :biggrin: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt bakeark til 2,50 på Rema, Geisha grøtris til 1 kr., en pakke Fjordland risgrøt til 2 kr, julebrus til rett over 3 kr. flaska, sylte til 5 kr. pakken, julerull til 12 kr., vaniljesukker til 4,80, bakepulver til 4 kr., surkål til 1 kr. Og Gilde kjøttdeig til 15 kr. 

Har ikke hamstret, da, det holdt med en eller to av hver vare. Resten av juletilbudene var utsolgt. 

Anonymkode: ecc32...da3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nidar julemarsipan sånn sjokolade og marsipan blanding til 21,- på kiwi.

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så så jeg at rema hadde tom hylle på sitronsaft til 2 kr.

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og marsipanpølse med dryss, sånn 3pakning til 9 kr på rema. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pakke Fjordland risgrøt til 2,50,-, og en pakke julerødbetsalat til 7,-.

Men jeg ser for meg at det vil bli tomt for disse varene himla fort? Slik at det faktisk blir tomt FØR jul? Det har vel ikke blitt produsert ekstra av disse varene med hensyn til denne ekstreme priskrigen? Det er jo kjipt om det blir tomt for julebrus for eksempel. Og marsipangriser. Ikke alle driver og hamstrer i disse dager. Men folk var helt gale i går da jeg var på butikken... Raidet hyllene og sjekket alle priser overalt. Var tomt for det meste.

Anonymkode: 2ca00...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der jeg bor ('omringet av en Rema på den ene siden av gaten og en Kiwi på den andre siden) hadde det vært totalt kaos på begge stedene i går.

Jg tuslet innom på Kiwi for å kjøpe ruccola og for å snuse litt. Tok med 1 pakke Ming grøtris (800 gram) og 1 rømmegrøt (Toro). Det er grøt i bøtter og spann for meg, trenger ikke mer.

Grøtrisen fra Ming kostet 12,- og posen med rømmegrøt (Toro) kostet 10,50.

Mange tomme hyller. Julebrusen var rimelig, marsipangriser med sjokolade var rimelig (for søte, tok ikke med). Folk var som gale ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Så de hadde riskrem, familiepakning, til fire kroner da jeg var å handlet frokost før skolen, håper det er igjen noe på vei tilbake, men jeg tviler litt.

Har ikke sett så mye av disse ville tilstandene dere snakker om der jeg handler i Trondheim da, i går hadde de både bacon (2 kroner) og pepperkaker (1 krone) på min nærmeste Rema 1000. Den eneste jeg så hamstre noe som helst var meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste var utsolgt i dag. Det som var igjen hamstret folk som gale av. Omtrent alle foran meg i køen fikk denne beskjeden: Beklager, det er maks 3 pr kunde. På meg ble det 3 marsipangriser. Alt som kunne ligne mat var borte. Det morsomme var at feks vaniljesukker til 4 kr var utsolgt hos Rema, men det var også utsolgt på Kiwi til full pris. Virker som dette har litt samme effekten som streik, hvis man risikerer at det blir tomt for en vare så hamstrer man for et år fremover. Uansett om man bruker produktet til vanlig eller ikke.

Anonymkode: d17cf...eb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste var utsolgt i dag. Det som var igjen hamstret folk som gale av. Omtrent alle foran meg i køen fikk denne beskjeden: Beklager, det er maks 3 pr kunde. På meg ble det 3 marsipangriser. Alt som kunne ligne mat var borte. Det morsomme var at feks vaniljesukker til 4 kr var utsolgt hos Rema, men det var også utsolgt på Kiwi til full pris. Virker som dette har litt samme effekten som streik, hvis man risikerer at det blir tomt for en vare så hamstrer man for et år fremover. Uansett om man bruker produktet til vanlig eller ikke.

Anonymkode: d17cf...eb4

og hvordan kontrollerer de der det er selvbetjening?

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...