Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Ja, men det jeg sier er at man må passe på. De forteller folk at f.eks pepperkaker i gjennomsiktig boks koster 1,50 og dette stemmer ikke for alle 3 butikkene. 

Og at kyllingryta koster 4. Dette stemmer heller ikke for alle 3 butikkene. 

Anonymkode: 3a540...cde

Hvem er "de"? Billig er det uansett, og prisene endrer seg gjerne flere ganger om dagen i samtlige butikker, så i alle tilfeller er det ingen som kan si så veldig mye konkret om hva det koster og hvor til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

Jeg er en av disse som har svært dårlig råd. For første gang på fem år har vi råd til å ha julebrus på glassflaske i jula! Jeg var så glad! Kjøpte to sekspakninger jeg skal spare og ta frem juleaften. Og surkål fant jeg også, og pepperkaker. 

For meg er dette helt fantastisk, for det å kjøpe mat til jula er vanskelig vært år. Jeg har dessverre bare 200 kr til mandag, men skal forsøke å finne billig helgemat i morgen og bruke resten på tilbudene. 

Anonymkode: 95c29...44c

Jeg blir så glad av å lese dette! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

490 gram med twist som plier å koste 79,90 kosta 59,90 på Rema.Det er mindre enn hva det poste på ruundt 300 gram pleier å koste.

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

I går kjøpte jeg tomatsuppe til 4,90 og var innom samme butikken i dag der den tomatsuppen kostet nå 16,90, også hadde de halvvert prisen på Toro Risengrynsgrøt som nå kostet 3,90 som jeg betalte 8,90 for i går! :fnise: Klarer ikke å henge med i svingene her! :laugh: Når jeg skulle kjøpe så kassamannen så på meg med store øyne: Skal du bare ha EN???  

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper lite at det er billig, og at de med dårlig råd endelig har råd til å handle, når gribbene har ribba butikkene etter to dager...

Anonymkode: ecbbc...d33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Det hjelper lite at det er billig, og at de med dårlig råd endelig har råd til å handle, når gribbene har ribba butikkene etter to dager...

Anonymkode: ecbbc...d33

Ja folk blir gale. Var bøtter med folk som hadde fyllt handlevogna med surkål. Skal de spise surkål til hvert eneste måltid i desember + hele 2016?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Ja folk blir gale. Var bøtter med folk som hadde fyllt handlevogna med surkål. Skal de spise surkål til hvert eneste måltid i desember + hele 2016?!

SERIØST?!?!?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

SERIØST?!?!?! :fnise:

Ja, første jeg så da jeg var på butikken. Handlevogner med surkål i og lite annet. Surkålen kostet jo 1kr eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Ja, første jeg så da jeg var på butikken. Handlevogner med surkål i og lite annet. Surkålen kostet jo 1kr eller noe.

Hahahaha!! :fnise: Jeg så en med ti pakker i går og syns det var overdrevet. Herregud, som folk tar av... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!! :fnise: Jeg så en med ti pakker i går og syns det var overdrevet. Herregud, som folk tar av... 

Jeg har kjøpt 4pk totalt (spist en) og syns egentlig det var litt masse/vurderer å gi bort et par pakker.. lol

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er billigere enn vanlig, men ikke like billig som i går og torsdag.

Anonymkode: 121c7...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt misunnelig når jeg leser om de råbillige matvarene dere kan få i Norge nå. På den annen side ville jeg aldri kjøpt store mengder surkål eller grøtris eller ostepop uansett, og Lidl her i Hellas slår til med halv pris på alle franske viner neste uke, så jeg skal ikke klage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Jeg har kjøpt 4pk totalt (spist en) og syns egentlig det var litt masse/vurderer å gi bort et par pakker.. lol

 

:fnise: Tenk deg om du hadde hatt handlevognen full. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Er det fortsatt tilbud noe sted eller er festen over? :cry3:

Anonymkode: 3a540...cde

Jeg kjøpte masse billigmat i stad, men på Meny er nok festen over ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stemmer det at julebrus på glassflaske er på tilbud? Hørte at vår lokale rema kjørte 1,5l grans julebrus til 5-6kr, men den er jo ikke god.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at julebrus på glassflaske er på tilbud? Hørte at vår lokale rema kjørte 1,5l grans julebrus til 5-6kr, men den er jo ikke god.....

Her, rett utenfor Oslo koster julebrusen fra Hamar 3.5 + pant (0.33 glass). Sett det både på Kiwi og Rema 1000. Det var masse igjen i hyllene. 

Anonymkode: 589a3...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Stemmer det at julebrus på glassflaske er på tilbud? Hørte at vår lokale rema kjørte 1,5l grans julebrus til 5-6kr, men den er jo ikke god.....

Ja. Samme pris som AB skriver, men dette varierer fra butikk til butikk, kun en av mine butikker i gåavstand har den på tilbud til 4.5 kroner per flaske (som er inkludert pant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...