Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neste gang det er prisfest bør de ha MAX 5 varer per person. Så får de heller gå ekstra omganger om det er så viktig.

Uansett hvor fattig du er så trenger du ikke en hel handlevogn med marsipan :lete: Om jeg så hadde gått på NAV så hadde jeg blitt flau av å fylle opp en hel handlevogn med pepperkaker og andre billige ting. 

Virker som de eldre velstående er de som er griskest. Er det salg så er det salg. I krig og salg er alt lov.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang det er prisfest bør de ha MAX 5 varer per person. Så får de heller gå ekstra omganger om det er så viktig.

Uansett hvor fattig du er så trenger du ikke en hel handlevogn med marsipan :lete: Om jeg så hadde gått på NAV så hadde jeg blitt flau av å fylle opp en hel handlevogn med pepperkaker og andre billige ting. 

Virker som de eldre velstående er de som er griskest. Er det salg så er det salg. I krig og salg er alt lov.

 

Skjønner dessuten ikke hva folk skal med en hel handlevogn marsipan :P Kjøpte selv, men ikke mer enn jeg ellers hadde kjøpt/brukt av marsipan i julen. 
Men jeg håper inderlig at noen gode sjeler der ute har hamstret diverse og deler ut til folk som trenger litt ekstra juleglede nå :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang det er prisfest bør de ha MAX 5 varer per person. Så får de heller gå ekstra omganger om det er så viktig.

Uansett hvor fattig du er så trenger du ikke en hel handlevogn med marsipan :lete: Om jeg så hadde gått på NAV så hadde jeg blitt flau av å fylle opp en hel handlevogn med pepperkaker og andre billige ting. 

Virker som de eldre velstående er de som er griskest. Er det salg så er det salg. I krig og salg er alt lov.

 

Ja, jeg har også inntrykk av at det er de godt voksne, hvorav de fleste med god råd, som hamstrer. 

Var innom en Rema-butikk som ligger like ved noen av de dyreste adressene i landet (skal ikke si hvor) og der var det kø foran surkålhylla og alle tilbudsvarene nevnt i denne tråden var tomme. Den eneste grunnen til at det var noen få pakker med billig surkål igjen var fordi den til 1 kr. sto på nederste hylle og man måtte nesten krype på gulvet inni hylla for å finne en av de som var igjen, mens en annen type fra Nora merket "hjemmelaget" sto på toppen, slik at de som sto foran meg i køen tok feil type :fnise: 

Anonymkode: ecc32...da3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dessuten ikke hva folk skal med en hel handlevogn marsipan :P Kjøpte selv, men ikke mer enn jeg ellers hadde kjøpt/brukt av marsipan i julen. 
Men jeg håper inderlig at noen gode sjeler der ute har hamstret diverse og deler ut til folk som trenger litt ekstra juleglede nå :)  

Bestemoren min var innom å handlet surkål, hun visste ikke en gang at det var på tilbud, men alltid rundt denne tiden, så kjøper hun gjerne inn 8-10pakker.. (mye familie middager)
Og han i kassa sa til henne "Ja...Så du er også en av de som hamstrer nå som det er så billig...*pfft*"  Bestemoren min svarte da "hvilket tilbud da?" -Ehh...Ikke spill dum ass!.....Fikk hun slengt tilbake.
Jeg ble helt satt ut... ._.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også inntrykk av at det er de godt voksne, hvorav de fleste med god råd, som hamstrer. 

Var innom en Rema-butikk som ligger like ved noen av de dyreste adressene i landet (skal ikke si hvor) og der var det kø foran surkålhylla og alle tilbudsvarene nevnt i denne tråden var tomme. Den eneste grunnen til at det var noen få pakker med billig surkål igjen var fordi den til 1 kr. sto på nederste hylle og man måtte nesten krype på gulvet inni hylla for å finne en av de som var igjen, mens en annen type fra Nora merket "hjemmelaget" sto på toppen, slik at de som sto foran meg i køen tok feil type :fnise: 

Anonymkode: ecc32...da3

Hahaha. Skulle ikke forundre meg om de stoppet opp hele køen, hentet de på salg, og lot de andre ligge igjen så de ansatte måtte legge på plass. Samtidig som de ga tidenes lekse til en stakkar kasseansatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren min var innom å handlet surkål, hun visste ikke en gang at det var på tilbud, men alltid rundt denne tiden, så kjøper hun gjerne inn 8-10pakker.. (mye familie middager)Og han i kassa sa til henne "Ja...Så du er også en av de som hamstrer nå som det er så billig...*pfft*"  Bestemoren min svarte da "hvilket tilbud da?" -Ehh...Ikke spill dum ass!.....Fikk hun slengt tilbake.
Jeg ble helt satt ut... ._.

 

Hva skjer med folkeskikken til enkelte i det de går inn i en butikk. Butikker er nesten det vi kan kalle for voksne barnehager.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Neste gang det er prisfest bør de ha MAX 5 varer per person. Så får de heller gå ekstra omganger om det er så viktig.

På butikken her var det maks 3, av enkelte varer var det kun 1 til hver kunde.

Anonymkode: d17cf...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Rema i dag at de hadde hengt opp lapp med kun 5 pr kunde på grisebillige varer :P De var tomt for alt da! Bortsett fra at de hadde fått inn bakeark til 2,50! 

Ja, jeg hadde tenkt å kjøpe 5 pakker med marsipan, men det kunne jeg bare glemme. Har vært på 3 Rema og 1 Kiwi-butikk. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe mer, og 5 pakker er ganske mye. Jeg hadde googlet konfektoppskrifter med marsipan. Tre pakker med Toro Brownies fikk jeg tak i. Jeg hadde tenkt å kjøpe 5. Vet ikke hvem som trenger så mye mer enn det. Jeg tror en del restauranter har storhandlet. Kanskje det kommer brownies som dessert i menyen til hundrelappen for en bit. Selv med en kremklatt og et jordbær på, så blir det fin fortjeneste.

Lurer på om det bare blir Odense marsipan til 35-40 kroner halvkiloen igjen, eller om noe av billigmarsipanen kommer på lager igjen før jul. Billigmarsipanen har vel kostet 10-15 kroner før priskrigen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren min var innom å handlet surkål, hun visste ikke en gang at det var på tilbud, men alltid rundt denne tiden, så kjøper hun gjerne inn 8-10pakker.. (mye familie middager)Og han i kassa sa til henne "Ja...Så du er også en av de som hamstrer nå som det er så billig...*pfft*"  Bestemoren min svarte da "hvilket tilbud da?" -Ehh...Ikke spill dum ass!.....Fikk hun slengt tilbake.
Jeg ble helt satt ut... ._.

 

Hva skjer med folkeskikken til enkelte i det de går inn i en butikk. Butikker er nesten det vi kan kalle for voksne barnehager.

 

Hvis jeg forsto dette rett var det altså en ansatt som sa dette til dama. Så utrolig frekt! Han burde rapporteres til sjefen sin. Selv om dama hadde hamstret pga tilbud så er jo ikke det noen grunn for den ansatte til å oppføre seg sånn.

Anonymkode: d17cf...eb4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg forsto dette rett var det altså en ansatt som sa dette til dama. Så utrolig frekt! Han burde rapporteres til sjefen sin. Selv om dama hadde hamstret pga tilbud så er jo ikke det noen grunn for den ansatte til å oppføre seg sånn.

Anonymkode: d17cf...eb4

Stemmer det, var en ansatt-han som satt i kassa :)
Nei.
Hm.. Hjelper ikke å melde ifra om noe der. Har gjort det og ingen forbedring...Litt synd da :/


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte kjøpe en del ting igår, noe var på salg, noe var ikke. Mest fordi jeg er redd at hyllene blir tomme før jul. Ble tre poser kålrabistappe (ikke på salg) 1 pose Grøtris (salg), 2 sekspakker med julebrus (salg, 5 kr flaska) 1 flaske tomtergløgg (salg 5 kr flaska) pepperkaker (ikke på salg) oooog tror det var det... Skulle gjerne ha kjøpt ribbe og pølser, men de utgår før jul og vil ikke kjøpe fryst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På den lokale remaen var julebrus på glassflaske til ordinær pris. Coop extra hadde hamar sin til 4kr, men selvfølgelig utsolgt.... Sendte svigerfar på leting i nærmeste by. Han fant 1 flaske! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

På den lokale remaen var julebrus på glassflaske til ordinær pris. Coop extra hadde hamar sin til 4kr, men selvfølgelig utsolgt.... Sendte svigerfar på leting i nærmeste by. Han fant 1 flaske! 🙈

De to Rema 1000 her har heller ikke julebrus på tilbud, så dette er nok vanvittig varierende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Litt bekymret for at det skulle bli utsolgt så har jeg nå handlet 2 x 6 julebrus så nå har vi langt om lenge med julebrus, fikk lot vondt i magen på morgen i dag. Guttungen har så lenge ønsket seg julebrus (et par måneder) og jeg har bastant sagt nei, vi må vente til det nærmer seg jul :sjenert: Klarte å ta de to siste... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

På butikken her var det maks 3, av enkelte varer var det kun 1 til hver kunde.

Anonymkode: d17cf...eb4

Coop prix hadde fylt på tilbudsvarene idag men var tomt for marsipanen. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hjelpe meg, jeg lurer på hvor lenge dette kommer til å vare, det er jo helt absurd. Skulle tro de snart gikk tom for varer over hele linja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den lokale remaen var julebrus på glassflaske til ordinær pris. Coop extra hadde hamar sin til 4kr, men selvfølgelig utsolgt.... Sendte svigerfar på leting i nærmeste by. Han fant 1 flaske! 🙈

Sjekket du prisen i kassa?

Har sett at spesielt Rema 1000 gjør bisniss på å ha printete plakater med gammel pris hengende rundt omkring i butikken på varene som er med i "priskrigen". Kongeeksempelet på dette er marsipangris til 64 kr på plakat som i kassa går inn til 18 kr.

Selv handlet jeg julebrus til halve prisen av plakatprisen tidligere idag :):danse::hoppendeglad:

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...