Gå til innhold

Aidas kromspring


Aida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens målsetning (langtids-): mer ris.

Kutte ut pasta, spise ris.

Fortsette å jobbe med å få løpt minst 3 ganger i uka (blir for fort mørkt, men prøv).

Hvorfor skjer det aldri noe på KG når jeg kjeder meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvorfor skjer det aldri noe på KG når jeg kjeder meg?

:ler::Nikke: du kan så spørre....I mellomtiden fikk jeg ryddet TO BÆREPOSER med reklame fra aviskurven. Føler meg nyttig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Det verste er ikkje folk som går seint, det aller verste er venninner med mamma- perm som trillar tur med store barnevogner saman, og som ikkje forstår at det er andre som skal på jobb.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens målsetning (langtids-): mer ris.

Husk 5-minutters'en da, så slipper du å brenne den fast i kjelen :tunge1:

Var jeg ekkel nå ?

(Sa hun som blir beskyldt for å bruke brannvarsleren som steiketermometer... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er ikkje folk som går seint' date=' det aller verste er venninner med mamma- perm som trillar tur med store barnevogner saman, og som ikkje forstår at det er andre som skal på jobb.... :evil:[/quote']

Jeg tror jeg skal danne en klubb for smarte mennesker. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk 5-minutters'en da, så slipper du å brenne den fast i kjelen :tunge1:

Var jeg ekkel nå ?

(Sa hun som blir beskyldt for å bruke brannvarsleren som steiketermometer... :oops: )

Jeg er ikke sånn at jeg brenner mat fast i kjelen! :rosaengel:

5-minutters-ris er ikke så sunn tror jeg, har ihvertfall spist Basmati-ris i dag. Godt, også blir man mett på en lettere måte enn etter et gigantisk pasta-måltid.

Du, apropos ovner og brannvarslere - husker du der jeg bodde sist? Fikk en liten assosiasjon her.

I løpet av den første uka gikk brannalarmen 3 ganger, og en unge holdt på å dø av en "skarp gjenstand" som falt ned fra vinduet i 4. etasje!

Hvem var grunnen til alt det der? Ikke meg ihvertfall. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

5-minuttersris er hverken sunt eller smaker noe som helst, mens basmatiris smaker nesten litt nøtteaktig, synes jeg.

Min favorittnisterett:

kokt ris

rør inn litt pesto, olivenolje, og kvern over salt

1 boks King Oscar tunfisk med basilikum (liten boks ala leverpostei, rød) blandes inn i risen

strø over pinjekjerner og eventuelt kapers

Perfekt i mikrobølgeovn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, apropos ovner og brannvarslere - husker du der jeg bodde sist? Fikk en liten assosiasjon her.

I løpet av den første uka gikk brannalarmen 3 ganger, og en unge holdt på å dø av en "skarp gjenstand" som falt ned fra vinduet i 4. etasje!

Hvem var grunnen til alt det der? Ikke meg ihvertfall. :sjokkert:

Jeg har noen vage minner om et kjøkken det var litt vrient å lagt taco på ja fordi det mangla diverse ting som for eksempel en skikkelig komfyr *flire*

Men taco blei det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Det er jo bare dødstøft! Du gjør noe litt uakseptabelt og unormalt også... hmm

(Hverken røyker eller noe i den duren selv da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei! Det er jo bare dødstøft! Du gjør noe litt uakseptabelt og unormalt også... hmm

(Hverken røyker eller noe i den duren selv da.)

Her datt jeg av, gitt. Hvaforno'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig drittlei av alle som klager over hvordan alle andre gjør og tenker feil - og ikke ser at de selv sikkert også gjør noe som kan virke rart på andre (eks: hvorfor spiser ikke alle all mat? Så rare og uhøflige. Hvorfor blir folk nedstemte av jazz? Det blir da ikke jeg!).

Dette kan selvsagt sees på som å gjøre det selv, men jeg snakker om bagateller.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...