Gå til innhold

Aidas kromspring


Aida

Anbefalte innlegg

Ta deg en løpetur likevel. DEt pleier å hjelpe på humøret :klem:

:) Jeg gjorde det - det var, så klart, kjempedeilig.

Driver og sysler med tanken om å perse meg selv mtp armhevinger - jeg har vel aldri vært en killer på det, men nå klarer jeg jo ikkeno'.

Går fremover, om ikke annet.

Håper det ordner seg i tankekaoset, Aida.

Takk. :klem:

@attegløyma

Hei! Jeg skal sjekke boka - ihvertfall når jeg får tid og ork til å lese annet enn pensum. Kanskje i jula.

Jeg blir mer enn gjerne med på konklusjonen din mtp å være bastant ...

Har du også en søplekødd til venn som du egentlig er litt glad i? :wink: Ærlig talt, du hopper rundt og snakker om alderen min - jeg prøver selv å glemme tallene, og føler meg schizofren når du minner meg på det. :oops:

Ethereal: PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Sorry med kommentaren :oops: Jeg har møtt så mange andre som poster så mye over lengre tid, så jeg var ikke obs.

Fant du noe mer ut av det med jobbene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sorry med kommentaren :oops: Jeg har møtt så mange andre som poster så mye over lengre tid, så jeg var ikke obs.

Jeg var ikke sint, bare tulla. :wink:

Fant du noe mer ut av det med jobbene da?

Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

I'm home!!!! Kjedelig med sofa....Nå har vi samarbeidlaget tacosuppe/gryte, og skal spise det med hvitløksbagetter til. Håper på kvalitetssøvn etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ethereal klør i ræva ;)

Jeg var ikke sint, bare tulla. :wink:

Oja. *phiew*

Hva?

Du lagde en tråd der du lurte på aktivitetsjobber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lagde en tråd der du lurte på aktivitetsjobber..

Åja, det.

Jeg har ikke funnet ut noe mer, det kan jo godt hende jeg fortsetter med det jeg gjør nå - men jeg tenker jo over det.

Ingen avgjørelser blir tatt enda uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å leve i et land der man har tid til avgjørelser. (Sier jeg som sitter her på ræva og ikke gjør noe ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva mente du her egentlig?

:treig:

øhhh. Nei, jeg har problemer med det selv, å finne ut av hva jeg vil. Og da tenker jeg det. Hadde jeg vært under mere stressende forhold, måtte jeg ha tatt en fulltidsjobb tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhhh. Nei' date=' jeg har problemer med det selv, å finne ut av hva jeg vil. Og da tenker jeg det. Hadde jeg vært under mere stressende forhold, måtte jeg ha tatt en fulltidsjobb tidligere.[/quote']

Du burde flytte til Sør-Amerika. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

f-f-fordi? Da hadde jeg fått rompa fra stolen og begynt å jobbe?

Begrepet "tid" er ikke som her - ingen som klager på om du ikke får gjort noe til riktig tid der. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Ethereal klør i ræva ;)

:evil: :kjempesinna: Men det er vanskelig å holde seg i ro, selv med feber og vondt i kroppen (oppå treningsverken fra i går). Kanskje jeg skal bøtte innpå konjakk til jeg sovner, og sove til i morgen? Blir jeg frisk da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begrepet "tid" er ikke som her - ingen som klager på om du ikke får gjort noe til riktig tid der. :wink:

Oja. Det er sånn i Afrika også. Og der var jeg i 2 år. Tror jeg har blitt litt påvirka :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal bøtte innpå konjakk til jeg sovner' date=' og sove til i morgen? Blir jeg frisk da? :klø:[/quote']

Jaaaa! :danse::sjarmor:

Får jeg joine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja. Det er sånn i Afrika også. Og der var jeg i 2 år. Tror jeg har blitt litt påvirka :oops:

Å, hva gjorde du i Afrika, og hvor var du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...