Gå til innhold

Aidas kromspring


Aida

Anbefalte innlegg

Aalriight. Her blir det fest :D

*holde meg unna Ethereal på dansegulvet :tunge1:

Å, hva gjorde du i Afrika, og hvor var du?

Vest-Congo. Muttern var misjonærbarnlærer. Var 2 år på en svensk internatskole. Svømte i store bølger og dro på safari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom igjen! Kjæresten kan jo være kelner/drinkmikser/DJ/filmfikser :sjarmor:

:ler: Det setter han utvilsomt pris på.

Jeg skal bare fikse jetflyet mitt først... så kommer jeg i en fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vest-Congo. Muttern var misjonærbarnlærer. Var 2 år på en svensk internatskole. Svømte i store bølger og dro på safari

Ja, okay.

Kan du noe afrikansk eller? Lær meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Du kommer til å danse 6 timer i strekk og glemmer at alle de du tar med deg ikke er halvparten så sprek som deg :tunge1:

Ja, okay.

Kan du noe afrikansk eller? Lær meg. :wink:

Bolar=At du tror du er mere enn du egentlig er.

Boemoepolisa, nu må jag fisa= Jeg starter motorsykkelen, nå må jeg fise.

Eneste jeg husker :tunge1: (var 9-10 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å språket het?

Kan ha vært var Afrikaans. Men de brukte flere der. Bla Fransk. Men de brukte ikke så mange som i Sør Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Du kommer til å danse 6 timer i strekk :tunge1:

(jeg tør heller ikke bli med E på byen. dette er så liten skrift at hun ikke ser hva det står)

Eneste jeg husker :tunge1: (var 9-10 år)

Tusen takk, det får jeg sannsynligvis svært mye bruk for i tiden fremover - spesielt det siste. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

(jeg tør heller ikke bli med E på byen. dette er så liten skrift at hun ikke ser hva det står)

[

Hva er det dere tror om meg? Jeg er jo SYYYYYYK, og fortjener sympati, ikke direkte mobbing. :evil: :(

Jeg har dessuten "ørneblikk" ifølge optikeren, så den skal du dra lenger ut på landet med.

@pace: afrikaans snakkes såvidt jeg vet, kun i Sør-Afrika. Det er et språk som er i slekt med jiddisk og nederlandsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere tror om meg? Jeg er jo SYYYYYYK' date=' og fortjener sympati, ikke direkte mobbing. :evil: [/quote']

:dikkedikk:

Det er lov å prøve seg ... :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det dere tror om meg? Jeg er jo SYYYYYYK, og fortjener sympati, ikke direkte mobbing. :evil: :(

:trøsteklem på avstand:

Hun er så smart og vettu. Snart så klarer jeg ikke å holde meg unna leiseg smilene hennes og da er jeg tatt! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lest hele 1, 5 timer ( :o ), og vært på seminar i 2.

Altså - det er veldig lite, men mer enn dagene før - da var nemlig antallet på 0, bortsett fra enkelte forelesninger. Ærlig talt.

Men, jeg vil heller snakke om hyggelige ting. For eksempel at en kamerat snart henter meg, så stikker vi ned i byen for å vindusshoppe i noen butikker, og drar deretter hjem til ham for å "spise pizza, se på DVD og skravle hull i hodene på hverandre" (1. som det lød i invitasjonen) (2. nei, han er ikke homofil).

Det blir så fint!

Har også klart å tvinge en annen kamerat til å se Shrek2 for andre gang - på kino med meg, siden jeg foretrekker å gå på kino med flere enn meg selv (egentlig ganske rart, man ser jo bare på en skjerm).

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så smart og vettu. Snart så klarer jeg ikke å holde meg unna leiseg smilene hennes og da er jeg tatt! :o

Jasså, err'u lett å smiske med? :sexy: Hm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså, err'u lett å smiske med? :sexy: Hm?

Nei, nei nei. Overhode ikke. Hva mener du? :oops:

(Men æsj. Nå må jeg ivertfall på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en skikkelig jåle, nå som jeg har begynt med hårprodukter.

Tidligere ga jeg f... i om det regna, men nå er det kjipt å føne og fikse (ikke så mye riktignok, men nok til å være meg), for så å være 2 minutter ute i regnet for å ødelegge effekten.

Men, man har da en viss stolthet her i livet - jeg KAN simpelthen ikke spørre X om han kan komme og hente meg her, - "fordi jeg ikke skal ødelegge håret" ...

Jeg blir litt kvalm av meg selv av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Nå har jeg sovet i TO TIMER :o , og resultatet? Hodepine? likedan, kroppen? likedan. Og LEI :ler:

Og forresten er jeg også slik mht forfengelighet, men blånekter overfor andre. Så pga stolthet ville jeg nok heller blitt søkkvåt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...