Gå til innhold

Aidas kromspring


Aida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Love Acutally er ein nydeleg film' date=' problemet er at den får ein til å tvile på singeldronning statusen... Og så blir ein jo litt nedfor når ein ikkje møter eit spennande menneske rundt neste hjørne [/quote']

I know, I know...

Sånn sett var det lite smart å sette den på - forbannelsen over meg selv fordi forrige "forsøk" endte dårlig, blusset litt opp igjen. :wink:

Men, det er en flott film, og det er jo litt godt å være litt trist innimellom også - synes jeg....

Jeg føler faktisk at jeg har pittelitt kontroll over studiene nå - så lenge det varer. Jeg har tidvis panikk, men det kommer av et kontrollbehov og ambisjoner som ikke ligner grisen, og som jeg jobber med å minske.

Håper det går greit.

Har fått en halvveis plan i hodet over utdannelse videre også. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, går ikke inn på det her i dagboka på KG. Men vi snakkes vel, og avslår en dyp prat om ikke så lenge? :wink:

Jeg skal på konsert. :hoppe:

Ikke en spesielt bra, men en venn som hadde fått to billetter, ba meg med - blir fint å treffe ham, og konsert er jo uansett litt liv.

Endelig en uke det skjer litt masse - jeg har godt av å ha litt mye på programmet, ellers blir jeg bare sløv - "best under press" (i mange situasjoner).

Skal i bursdagsfest i helga, men må prøve å presse inn litt jobb her også. :plystre:

Skulle egentlig på kino i kveld, Shrek 2, med en "liksom-eks" (vi prøver å være venner :ler: gratulerer for forsøket - liksom), men får ikke tak i ham.

Jeg digger tegnefilmer!

I helga lo jeg så mye og ofte at jeg fikk fysisk vondt i magen - jeg må tilbake dit igjen.

(jeg skriver forresten som en liten drittunge om dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hei, kjære :wink: Håper det går bra med deg...Tror vi må ta en prat om ikke så lenge (akkurat nå er jeg h...stressa, for trodde jeg skulle bli ferdig med dette utkastet til 1400). :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei' date=' kjære :wink: Håper det går bra med deg...Tror vi må ta en prat om ikke så lenge (akkurat nå er jeg h...stressa, for trodde jeg skulle bli ferdig med dette utkastet til 1400). :oops:[/quote']

Ble du ferdig? :wink:

Jeg irriterer meg noe helt sykelig over folk som går sakte.

Jeg blir oppriktig frustrert, og du finner dem o v e r a l t; ut døra fra forelesning, inn på do (fenomenet er gjerne I DØRER - folk soser seg fremover, stopper opp...)...

Hvis du skal virre og ikke vet hvor du skal, så gå utenfor allfarvei!

:ler: Jeg vet dette er ekstremt sært.

Jeg går fort, og målbevisst, kan folk vennligst følge mitt eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går fort, og målbevisst, kan folk vennligst følge mitt eksempel?

Ja.. jeg kan det. Skal vi gå en tur, så viser jeg det? :sjarmor:

(Hvorfor tar jeg så ofte med meg fjernkontrollen til tv'en hit til datamaskinen??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. jeg kan det. Skal vi gå en tur? :sjarmor:

Når det gjelder mannfolk så blir det annerledes, da jeg ikke er verdens største person, og blir fint slått av et par lange bein. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.

:tunge1:

Jeg må ofte være streng, siden høye hæler heller ikke akkurat bedrer posisjonen min.

Men jeg er god til å være streng, så det går bra. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg har så lite lyst til å gjøre jobben min (lese).

Skikkelig lite lyst, faktisk.

Jeg har lyst til å:

- lage mat

- gå på kino

- på konsert

- på kafè

- møte venner

- trene

- ringe noen

- vaske klær (!)

- kjøpe klær (og sko)

- møte en mann

- osv.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på "stratifisert randomisert sampling".

Svar:

"Did you mean stratifizert randomizert"?

Er det lagt inn fjortissøk på Google? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er for mørkt til å løpe når jeg kommer hjem om kveldene; rundt åtte/halv ni.

Det er som pokker - må jeg virkelig ta i bruk tredemøllenes løpehelvete. :hår:

Armhevingsprosjektet går vel også litt skeis om dagen, nesten før jeg har fått begynt. Hehe. Imponerende!

Neida - jeg skal øke styrken i armene betraktelig, og jeg skal perse min egen rekord (som ikke er så stor, egentlig) før jeg ser meg fornøyd. Når jeg først gjør det er det jo forøvrig lett å fortsette oppover.

Yeaa. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg ble nesten ferdig med utkastet, fikk bare skissert siste biten. I tillegg var jeg modig og gav det til en person til, som jobber med samme tema (og som er søt, på en nerdete måte).

Skulle ØNSKE jeg turde å våge meg på SATS, jeg....Men venter til helsa er restituert. Akkurat nå vil det si til hørselen er tilbake på høyre øre.

Hva lurer du på på kostholdsfronten, da?

Og du: jeg er liten (relativt sett), og går j...fort :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armhevninger gjør jeg også :D

Det syntes jeg er fint, for da trener du den sjøre korsryggen, og mange andre muskler.

Hvor mange får du til da? :D

Jeg får til 22, og veier 72kg. Når jeg var i militæret fikk jeg til 35!

Ethereal. Du får ikke lov til å si hvor mange du får til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Armhevninger gjør jeg også :D

Det syntes jeg er fint, for da trener du den sjøre korsryggen, og mange andre muskler.

Hvor mange får du til da? :D

Jeg får til 22.

Ethereal. Du får ikke lov til å si hvor mange du får til :ler:

Nå får jeg til 8 på en god dag. :oops:

Persen er 21.

Jeg skal komme godt over det.

Nå må jeg tilføye at jeg snakker militære armhevninger her, med militært krav til nøyaktighet og utførelse! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg tilføye at jeg snakker militære armhevninger her, med militært krav til nøyaktighet og utførelse! :wink:

Aja. Stryk av et par armhevninger på meg da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...