Gå til innhold

Aidas kromspring


Aida

Anbefalte innlegg

Men, man har da en viss stolthet her i livet - jeg KAN simpelthen ikke spørre X om han kan komme og hente meg her, - "fordi jeg ikke skal ødelegge håret" ...

Helt korrekt, det kan du ikke.

Og Shrek2 var bra ?

Si ja, for jeg har den under nedlastning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten
[

@attegløyma

Hei! Jeg skal sjekke boka - ihvertfall når jeg får tid og ork til å lese annet enn pensum. Kanskje i jula.

Jeg blir mer enn gjerne med på konklusjonen din mtp å være bastant ...

Har du også en søplekødd til venn som du egentlig er litt glad i?  :wink: Ærlig talt, du hopper rundt og snakker om alderen min - jeg prøver selv å glemme tallene, og føler meg schizofren når du minner meg på det.  :oops:

:flau: UNNSKYLD!! Eg skal aldri meir nevne eit einaste tal til deg, eg lovar, berre ikkje ver sint!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
[

@attegløyma

Hei! Jeg skal sjekke boka - ihvertfall når jeg får tid og ork til å lese annet enn pensum. Kanskje i jula.

Jeg blir mer enn gjerne med på konklusjonen din mtp å være bastant ...

Har du også en søplekødd til venn som du egentlig er litt glad i?  :wink: Ærlig talt, du hopper rundt og snakker om alderen min - jeg prøver selv å glemme tallene, og føler meg schizofren når du minner meg på det.  :oops:

:flau: UNNSKYLD!! Eg skal aldri meir nevne eit einaste tal til deg, eg lovar, berre ikkje ver sint!! :sjokkert: Men eg har ikkje ein sånn venn no nei, har hatt, han vart kjær'sten min i 5 år. :sjenert: Men no e eg dronninga av singel, har vore det i to år, og det virkar som om eg aldri kjem meg ut av det at :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg har berre høyrdt masse skryt av Shrek2 eg, gledar meg masse til å sjå den!! Og sorry med dobbelposting (nesten..) eg prøvde å stoppe den altså, og no har eg nevnt tal att... SORRY :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shrek 2 ja! Gleder meg skikkelig til å se den selv. En venninne av meg har den, så skal se den på lørdag før vi skal på byen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
:eeeh: KJEDELIG å være syk....Sov helt til 12, men etter det har jeg vært løve i bur, dog uten energi. Prøvde å rydde litt på kjøkkenet, men det gav meg åndenød, så kondisen har tydeligvis forlatt meg totalt. :evil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Shrek2 var bra ?

Si ja, for jeg har den under nedlastning...

Vet ikke, har ikke sett den enda. Skal se den en kveld til uka.

Gleder meg! I dag satt jeg + kompis og så på barne-TV fra 08 - 09, Cartoon Network. Lo så jeg holdt på å falle ut av senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men no e eg dronninga av singel' date=' har vore det i to år, og det virkar som om eg aldri kjem meg ut av det at :-([/quote']

Da er vi to singel-dronninger. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld skal jeg løpe en tur, lese litt fag, og se på "Love Actually".

Jeg var for sent ute til å skaffe meg kino-date i kveld (han påstod han var forlovet for kvelden), så jeg utsetter Shrek til over helga.

Jeg gruer meg egentlig litt til å ha hele kvelden alene - jeg er vant til å ha folk rundt meg konstant for tiden, og blir fort rastløs. Derav filmen - jeg vet den er god, og en løpetur får vel pumpa ut litt maur av diverse kroppsdeler.

Jeg skulle kjøpt en bursdagpresang i dag - som jeg glemte. Muligens jeg rekker det i morgen - hvis jeg er kjapp (og ikke skal møte venn for kaffedrikking).

Jeg synes forøvrig det jeg driver med i studiene nå er ganske lett.

Faren ved dèt er at jeg ikke gidder å lese det ordentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpt en bursdagpresang i dag - som jeg glemte. Muligens jeg rekker det i morgen - hvis jeg er kjapp (og ikke skal møte venn for kaffedrikking).

:redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk. Nå fikk jeg nesten pusteproblemer et øyeblikk.

Såpass ja. :ler:

Nå gjenstår det bare at jeg glemmer den i morra!

... nå diskuterer jeg anarki og pasifisme. Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Love Acutally er ein nydeleg film, problemet er at den får ein til å tvile på singeldronning statusen... :hjerter: Og så blir ein jo litt nedfor når ein ikkje møter eit spennande menneske rundt neste hjørne :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
:hoppe: Eg er ikkje nybegynnar lenger, no har eg blitt ganske godt kjent!! Måtte berre få uttrykt mi store glede over dette, og dele det med nokon :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...