Gå til innhold

Aidas kromspring


Aida

Anbefalte innlegg

Ærlig talt!

I dag så jeg det morsomste jeg har sett på lenge.

Jeg vasket hendene utenfor et offentlig toalett, og ut kommer en jente, strener bort til speilet og piller seg skikkelig lenge i øyet - for så å gå bort og vaske hendene ... :o :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha :ler:

Jaja, det var da også noe. Underholdning for oss i alle fall :)

Takk for hilsen i dagboken min, og gratulerer så mye med din egen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absurde ting er morsomt. Ting du blir litt sånn: :eeeh: av.

Jeg har også en stygg tendens til å få latteranfall på helt feil steder - og det verste er at jeg over hodet ikke ler like godt når jeg selv gjør noe komisk. Jeg fatter ikke hvorfor, og det er en klart usympatisk side.

Men dævven, kor artig æ har det! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så mange øl i går ...

Men veldig godt, selv om jeg fikk flatterende rykte om å drikke øl og ha festblære som en mann.

Satt på utested med en venn, og snakket litt om løst og fast. I kveld har jeg tenkt meg på kino - det blir hyggelig, og ikke minst deilig, å ikke skulle ut og styre.

Bare rolig kveld med kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over våpenet i bakgrunnen av videotapen fra al-Qaida. Uhuuuu ... Vi er skumle og kommer og tar deg! Liksom tilfeldig henslengt i bakgrunnen.

Gamle bestefaren med 60-tallsbriller og slitent skjegg. Ganske tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Arkana, Aniola-Fisken og Cr@sh! Takk for besøk.

Hvilken film skal du se?

Jeg så Uno.

Ble overrasket over at den var bra - og ikke nok en "Elling-film" (har vært en bølge med norske filmer nå, men alle har jo omtrent vært like).

Bra musikk også, faktisk.

Eneste som skurret litt var enkelte fra det pakistanske miljøet - norsk-uttale og utseende, men det er vel pirkete å kritisere, I guess.

...

Har vært en ganske sosial helg, var ute på lørdag.

Ganske gøy til og med - og i går var det en veldig bra treningsøkt. Jeg og X pustet som to halvdøde hvalrosser, sprutrøde i trynet, og segnet om da vi kom frem, men veldig bra! :wink:

Trente litt styrke etterpå, noen øvelser som tok skikkelig - herlig.

Også fikk jeg kompliment av godslig kamerat etterpå. :-D

X skulle forøvrig jobbe hele helga (hjemme), og jeg avbrøt henne konstant.

"Eh.. hei! Vil du ha is? Med banan? Og sjokolade-og-nonstop-og-krem...? Ikke? Ja? Fiiiint! :sjarmor:"

"*bank-bank* Du - jogge!!"

"Døøøh.... jeg vil ikke mer.... kom, kom...."

:oops:

Men hyggelig ble det ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini. :o

Støl, så infernalskt støl i ryggen, ben og mage - det verker.

Litt deilig også, men egentlig mest vondt (ærlig).

My God, nå kommer bråkedama igjen (sitter på datasal):

hun holder på å le seg ihjel mens hun sitter på MSN, og det er halvt morsomt, halvt irriterende.

Jeg blir litt sur over folk som ikke holder kjeft på slike steder, men så må jeg le litt av meg selv også, siden det er litt smålig og tragisk å sitte slik og irritere seg over at folk ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjeder meg, om misbruker følgelig dagboken min.

Stakkars (dagboken, altså).

Jeg skulle gjort en hel masse (lest fag), men jeg har ikke gjort noenting.

Har ikke overskudd eller energi. Vel - jeg har riktignok masse overskudd og energi til andre ting, men bare ikke akkurat det jeg skulle gjort ...

Skal ta en 2-timers session senere i dag, kind of forelesning, så får jeg litt bedre samvittighet (smartass).

Jeg vurderer av og til om jeg har valgt riktig (teoretisk utdannelse). Jeg har egentlig evnene, men jeg eier ikke ro i rumpa. Ikke til sånt.

Faget er utrolig interessant, men ... kjedelig å sitte inne og lese. Jeg er kronisk om dagen.

Har lyst på en mer fysisk jobb, med mye tid ute ...

Forslag? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les inn på lydkassett. Ta deg en lang gå- eller joggetur og hør på det du har spilt inn.

Voila, dobbel dose pugging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les inn på lydkassett. Ta deg en lang gå- eller joggetur og hør på det du har spilt inn.

Voila, dobbel dose pugging.

Har du hørt din egen stemme på tape noengang eller?!

Jeg kommer jo kun til å hekte meg opp i hvor morsomt det høres ut. :ler:

(godt tips altså Fisken, jeg er bare håplaus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesten
:velkommen: Likar humoren din ja, men at du klarar å sjå på folk som bråkar på lesesalen med eit smil går over mi fatteevne!! Eg e imponert!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-D

Nja, det kommer jo litt an på dagshumøret også, men jeg klarer vel ikke helt å bli sur over folk som egentlig bare ler hjertelig.

Kult at du skriver på nynorsk forresten, jeg har blitt nynorsk-patriot i det siste (men er for sløv til å lese grammatikk til å ta det opp igjen selv, for tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker varme klær.

Ullsokker, ullgenser, tjukke skjerf, tova votter, lange kåper ...

Å holde varmen på nesa inni et skjerf har en helt egen sjarm - høst og vinter er sjarmerende, selv om jeg kommer til å banne og sverte over slike utsagn i februar.

Jeg liker å gjemme meg under hettegenseren min, og bare sitte inne og fikle med småting - eller sitte her og kludre til dagboken min på KG.

Det eneste som er kjipt med vinter og kuldegrader (vel ... denne lista kommer meget sannsynligvis til å bli heftig oppdatert de neste månedene), er egentlig sko.

Herregud - jeg går da ikke med praktiske sko - jeg går med støvletter. Eller joggesko.

Ikke tale om om jeg går med praktiske, varme sko - vel, med unntak av marsjstøvlene mine (kom jeg på nå), men de er ikke nevneverdig varme akkurat.

Æsj, jeg kom helt ut av tankerekka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...