Celeste Skrevet 6. oktober 2004 #81 Del Skrevet 6. oktober 2004 Men, man har da en viss stolthet her i livet - jeg KAN simpelthen ikke spørre X om han kan komme og hente meg her, - "fordi jeg ikke skal ødelegge håret" ... Helt korrekt, det kan du ikke. Og Shrek2 var bra ? Si ja, for jeg har den under nedlastning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. oktober 2004 #82 Del Skrevet 6. oktober 2004 [ @attegløyma Hei! Jeg skal sjekke boka - ihvertfall når jeg får tid og ork til å lese annet enn pensum. Kanskje i jula. Jeg blir mer enn gjerne med på konklusjonen din mtp å være bastant ... Har du også en søplekødd til venn som du egentlig er litt glad i? Ærlig talt, du hopper rundt og snakker om alderen min - jeg prøver selv å glemme tallene, og føler meg schizofren når du minner meg på det. :oops: UNNSKYLD!! Eg skal aldri meir nevne eit einaste tal til deg, eg lovar, berre ikkje ver sint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. oktober 2004 #83 Del Skrevet 6. oktober 2004 [ @attegløyma Hei! Jeg skal sjekke boka - ihvertfall når jeg får tid og ork til å lese annet enn pensum. Kanskje i jula. Jeg blir mer enn gjerne med på konklusjonen din mtp å være bastant ... Har du også en søplekødd til venn som du egentlig er litt glad i? Ærlig talt, du hopper rundt og snakker om alderen min - jeg prøver selv å glemme tallene, og føler meg schizofren når du minner meg på det. :oops: UNNSKYLD!! Eg skal aldri meir nevne eit einaste tal til deg, eg lovar, berre ikkje ver sint!! Men eg har ikkje ein sånn venn no nei, har hatt, han vart kjær'sten min i 5 år. Men no e eg dronninga av singel, har vore det i to år, og det virkar som om eg aldri kjem meg ut av det at :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 6. oktober 2004 #84 Del Skrevet 6. oktober 2004 meh. Shrek 2 var mitt på treet. ............................. POH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. oktober 2004 #85 Del Skrevet 6. oktober 2004 Eg har berre høyrdt masse skryt av Shrek2 eg, gledar meg masse til å sjå den!! Og sorry med dobbelposting (nesten..) eg prøvde å stoppe den altså, og no har eg nevnt tal att... SORRY :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. oktober 2004 #86 Del Skrevet 7. oktober 2004 Shrek 2 ja! Gleder meg skikkelig til å se den selv. En venninne av meg har den, så skal se den på lørdag før vi skal på byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. oktober 2004 #87 Del Skrevet 7. oktober 2004 KJEDELIG å være syk....Sov helt til 12, men etter det har jeg vært løve i bur, dog uten energi. Prøvde å rydde litt på kjøkkenet, men det gav meg åndenød, så kondisen har tydeligvis forlatt meg totalt. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #88 Del Skrevet 7. oktober 2004 Og Shrek2 var bra ? Si ja, for jeg har den under nedlastning... Vet ikke, har ikke sett den enda. Skal se den en kveld til uka. Gleder meg! I dag satt jeg + kompis og så på barne-TV fra 08 - 09, Cartoon Network. Lo så jeg holdt på å falle ut av senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 7. oktober 2004 #89 Del Skrevet 7. oktober 2004 Cartoon Network er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #90 Del Skrevet 7. oktober 2004 Men no e eg dronninga av singel' date=' har vore det i to år, og det virkar som om eg aldri kjem meg ut av det at :-([/quote'] Da er vi to singel-dronninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 7. oktober 2004 Cartoon Network er bedre Jeg sa jo det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 7. oktober 2004 #92 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg sa jo det! Bare konfirmerte det du sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #93 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oi, dette var kanskje tidenes korteste middag, inkludert lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 7. oktober 2004 I kveld skal jeg løpe en tur, lese litt fag, og se på "Love Actually". Jeg var for sent ute til å skaffe meg kino-date i kveld (han påstod han var forlovet for kvelden), så jeg utsetter Shrek til over helga. Jeg gruer meg egentlig litt til å ha hele kvelden alene - jeg er vant til å ha folk rundt meg konstant for tiden, og blir fort rastløs. Derav filmen - jeg vet den er god, og en løpetur får vel pumpa ut litt maur av diverse kroppsdeler. Jeg skulle kjøpt en bursdagpresang i dag - som jeg glemte. Muligens jeg rekker det i morgen - hvis jeg er kjapp (og ikke skal møte venn for kaffedrikking). Jeg synes forøvrig det jeg driver med i studiene nå er ganske lett. Faren ved dèt er at jeg ikke gidder å lese det ordentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 7. oktober 2004 #95 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg skulle kjøpt en bursdagpresang i dag - som jeg glemte. Muligens jeg rekker det i morgen - hvis jeg er kjapp (og ikke skal møte venn for kaffedrikking). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #96 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det var ikke den du tenker på! Relax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 7. oktober 2004 #97 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det var ikke den du tenker på! Relax! Takk. Nå fikk jeg nesten pusteproblemer et øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #98 Del Skrevet 7. oktober 2004 Takk. Nå fikk jeg nesten pusteproblemer et øyeblikk. Såpass ja. Nå gjenstår det bare at jeg glemmer den i morra! ... nå diskuterer jeg anarki og pasifisme. Interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. oktober 2004 #99 Del Skrevet 7. oktober 2004 Love Acutally er ein nydeleg film, problemet er at den får ein til å tvile på singeldronning statusen... Og så blir ein jo litt nedfor når ein ikkje møter eit spennande menneske rundt neste hjørne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. oktober 2004 #100 Del Skrevet 7. oktober 2004 Eg er ikkje nybegynnar lenger, no har eg blitt ganske godt kjent!! Måtte berre få uttrykt mi store glede over dette, og dele det med nokon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå