Gjest FarDareisMai Skrevet 21. april 2016 #301 Del Skrevet 21. april 2016 Måtte le av skam-parodien i den siste episoden av trygdekontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #302 Del Skrevet 21. april 2016 Den 18. april 2016 at 13.14, ElizabethTaylor skrev: Ja, han er singel ja. Men han ser veldig ut som en ung versjon av han da Du får si fra hvis han er keen på date da Anonymkode: 152fb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 21. april 2016 #303 Del Skrevet 21. april 2016 Noooooora Synd hun gjør så mange kjipe valg denne sesongen. Elsket henne i forrige sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #304 Del Skrevet 22. april 2016 Når klokken blir ukens "samleepisode" lagt ut på NRK nett-tv? Anonymkode: 9e1c8...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVestland Skrevet 22. april 2016 #305 Del Skrevet 22. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når klokken blir ukens "samleepisode" lagt ut på NRK nett-tv? Anonymkode: 9e1c8...77d 20.35 står det i programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVestland Skrevet 22. april 2016 #306 Del Skrevet 22. april 2016 Dvs 20.35 blir det sendt på nrk3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #307 Del Skrevet 22. april 2016 9 minutter siden, FruVestland skrev: Dvs 20.35 blir det sendt på nrk3 Ah. OK. Så det betyr at nettv episoden ikke blir lagt ut før da? Takk for svar! Anonymkode: 9e1c8...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #308 Del Skrevet 22. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah. OK. Så det betyr at nettv episoden ikke blir lagt ut før da? Takk for svar! Anonymkode: 9e1c8...77d Anonymkode: 7be92...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phung Skrevet 22. april 2016 #309 Del Skrevet 22. april 2016 Likte Noora så mye bedre forrige sesong. Synes nesten hun blir litt vell masete denne sesongen. Synes også hun er litt frekk mot Vilde til tider. Litt blandet egentlig, for noen ganger er hun skikkelig grei også. Vilde får jeg veldig vondt av, hun virker så veldig usikker, men hun er jo virkelig vakker, og veldig snill. Skikkelig spendt på hva som skjer i kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #310 Del Skrevet 22. april 2016 2 timer siden, Phung skrev: Likte Noora så mye bedre forrige sesong. Synes nesten hun blir litt vell masete denne sesongen. Synes også hun er litt frekk mot Vilde til tider. Litt blandet egentlig, for noen ganger er hun skikkelig grei også. Vilde får jeg veldig vondt av, hun virker så veldig usikker, men hun er jo virkelig vakker, og veldig snill. Skikkelig spendt på hva som skjer i kveld! Enig at Noora var enklere å like i sesong 1, men er samtidig veldig glad for at de har skrevet henne slik i sesong 2. Vil påstå at det finnes få 16 åringer i Norge som er så tøff og sikker på seg selv, sine valg/meninger som Noora er i sesong 1. Derimot skrives mange karakterer på denne måten, men ved å gi Noora mer dimensjon i denne sesongen så viser skaperene at hun også faktisk er menneskelig. Noora ønsker å gjøre det rette og "kjempe" mot alt som er galt her i verden, men de fleste lærer etter hvert at noen ting må man bare slippe forbi. Så sesong 1 Noora er den tøffe jenten vi alle ønsker at vi var, men sesong 2 Noora er en som holder på å lære seg at verden ikke bare er svart/hvit (og dette på den "prøve-feile"-metoden). Anonymkode: a63e4...b3f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #311 Del Skrevet 22. april 2016 Interessant å få vite mer om historien til Noora i kveldens episode! Jeg liker henne veldig godt, og jeg elsker William. Han virker utrolig glad i henne og han har nok en del familieproblemer som gjør han litt sårbar og mystisk. Det er lett å glemme alderen til karakterene og man må minne seg selv på at Noora bare er 16 år og at det derfor er helt naturlig at hun blir forelsket i en venninnen er håpløst forelsket i. Og i William sitt forsvar var det aldri noe mellom Vilde og han, men hun som la seg etter han gang på gang. Blir skikkelig spennende fremover med tanke på venninne til Noora og hvordan de finner ut av forholdet til William. Hva tror dere er greia mellom Chris og Isak da? At de er homofile begge to?? Morsom sang de avsluttet med hvertfall! Anonymkode: 33d94...e36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #312 Del Skrevet 22. april 2016 Å, jeg blir så klinesjuk av skam. Det er nesten så jeg går ned til han kjekke naboen min og prøver å sjekke han opp for å få litt klinings Anonymkode: 3d2b2...4c2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phung Skrevet 22. april 2016 #313 Del Skrevet 22. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant å få vite mer om historien til Noora i kveldens episode! Jeg liker henne veldig godt, og jeg elsker William. Han virker utrolig glad i henne og han har nok en del familieproblemer som gjør han litt sårbar og mystisk. Det er lett å glemme alderen til karakterene og man må minne seg selv på at Noora bare er 16 år og at det derfor er helt naturlig at hun blir forelsket i en venninnen er håpløst forelsket i. Og i William sitt forsvar var det aldri noe mellom Vilde og han, men hun som la seg etter han gang på gang. Blir skikkelig spennende fremover med tanke på venninne til Noora og hvordan de finner ut av forholdet til William. Hva tror dere er greia mellom Chris og Isak da? At de er homofile begge to?? Morsom sang de avsluttet med hvertfall! Anonymkode: 33d94...e36 Jeg setter en finger på at det enten handler om kjærlighet eller narkotika, men hvem vet. Lurer skikkelig på hva som er greia med broren til William. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 22. april 2016 #314 Del Skrevet 22. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og i William sitt forsvar var det aldri noe mellom Vilde og han Men nok til at han lå med Vilde. Og flere andre jenter. Hvordan kan du elske William? Han er en gjennomført drittsekk. 19 år eller ikke. Noora oppfører seg utrolig teit. Er veldig skuffet over at hun lar seg forføre og manipulere av William. Likte bedre i sesong 1 når hun virkelig var motstander av han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 22. april 2016 #315 Del Skrevet 22. april 2016 Hva er greia med broren?! Gutten må være anmeldt for overfall eller noe slik William holder Noora unna. Ah, Savner VGS tiden! Så mange usikre ungdommer og betydningsløse flørt som føles så viktige der og da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #316 Del Skrevet 22. april 2016 Jeg blir ekstremt skuffet om relasjonen mellom Isak og Chris handler om narkotika, for det var jo samme plottet i sesong 1. Syntes de ofte gjentar seg selv, og spiller de samme scenene om og om igjen. F.eks at Noora tar av seg lebestiften når noen sier at hun er fin med det. Og jeg tror forresten at broren til William har tatt en jente fra han, og at det er derfor han ikke vil presentere han for Noora. og grunnen til at jeg "elsker" William er fordi han er en litt loner som har hooket opp med mange, men til slutt forelsket seg i Noora. Jeg har helt troa på at han kommer til å oppføre seg Man velger ikke hvem man blir forelsket i og det at man har ligget med mange betyr ikke at man ikke kan elske noen, eller ikke fortjener å bli elsket tilbake. Det er dumt av Noora å holde det skjult for venninne, men uten om det syntes jeg ikke det er et karakterdrap at hun er sammen med William. Anonymkode: 33d94...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 22. april 2016 #317 Del Skrevet 22. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å, jeg blir så klinesjuk av skam. Det er nesten så jeg går ned til han kjekke naboen min og prøver å sjekke han opp for å få litt klinings Anonymkode: 3d2b2...4c2 Hooke mener du? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #318 Del Skrevet 22. april 2016 29 minutter siden, Lerkeliten skrev: Hooke mener du? Får sykt lyst til å hooke merker at jeg er gammel når jeg ser skam! 84-er Anonymkode: bbd6f...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #319 Del Skrevet 22. april 2016 36 minutter siden, Lerkeliten skrev: Hooke mener du? Haha, ja det er hookesjuk jeg er! 84-er her også... Anonymkode: 3d2b2...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 22. april 2016 #320 Del Skrevet 22. april 2016 Hva het sangen som ble spilt på slutten av episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå