Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men tror dere Noora vet at Vilde vet? At ikke bare Vilde prøver å gi henne dårlig samvittighet? 

Anonymkode: bbd6f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men tror dere Noora vet at Vilde vet? At ikke bare Vilde prøver å gi henne dårlig samvittighet? 

Anonymkode: bbd6f...497

Tror ikke Noora vet at Vilde vet, nei.

TS

Anonymkode: 26ebc...0fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at det ikke er ekte? Hun som spiller Noora har kjæreste f.eks.

Anonymkode: 1c15a...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet at det ikke er ekte? Hun som spiller Noora har kjæreste f.eks.

Anonymkode: 1c15a...e52

:sprettoy:

Anonymkode: 49d82...2d6

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet at det ikke er ekte? Hun som spiller Noora har kjæreste f.eks.

Anonymkode: 1c15a...e52

hæ? hva mener du? er ikke alle serier og filmer ekte? :sjokkert:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket tv guiden og finner ikke ut når skam går på tv. Og står på nrk nett tv at det ikke kommer ut før på fredag.. trodde det kom ut i dag?

 

Jeg er 25 år og liket serien godt. Men min vgs opplevelse var veldig anerledes. Her kjører man ikke russebuss, eller bruker masse penger. Det som er dyrt er å drikke hverdag I 17 dager. Så er jo litt morsomt å se hvordan det er andre steder.

Jeg leste en artikkel av en psykriatiker og han sa noe om at noora og William var veldig , husker ikke direkte sitat,  modne og dype og at det ble litt falskt for alderen. Og jeg er enig.  Og de er jo skrevet av en kvinne som er eldre. Men håper ikke jenter tenker at de ser så opp til karakteren noora og ikke kommer på at det er skuespill.

Anonymkode: a8169...9b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sjekket tv guiden og finner ikke ut når skam går på tv. Og står på nrk nett tv at det ikke kommer ut før på fredag.. trodde det kom ut i dag?

Nettsiden (skam.p3.no) oppdateres fra i dag av og det er der det er lagt ut to småklipp i dag. Selve episodene kommer bare ut på fredagskveldene og det er disse som ligges ut på nrk-nettv. Så episoden kommer ikke på nrk.no før den 22. april :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rosiealex skrev:

Nettsiden (skam.p3.no) oppdateres fra i dag av og det er der det er lagt ut to småklipp i dag. Selve episodene kommer bare ut på fredagskveldene og det er disse som ligges ut på nrk-nettv. Så episoden kommer ikke på nrk.no før den 22. april :)   

Takk for svar!

Så vi får små klipp hverdag også en episode på fredag som bare er de klippene samlet? Eller er det nye klipp?

Anonymkode: a8169...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Så vi får små klipp hverdag også en episode på fredag som bare er de klippene samlet? Eller er det nye klipp?

Anonymkode: a8169...9b2

De fleste ukedagene kommer det en liten filmsnutt, men noen dager kun et instagram bilde eller noe fra en gruppechat. De klippene som ligges ut i løpet av uken samles så sammen i fredagens episode, men ofte er fredagsklippet det lengste og mest spennende. 

Personlig greier jeg ikke å vente helt til fredagen, så følger med på nettsiden hver dag. Men ser i tillegg på hele episoden på fredagen for å se hvordan det er satt sammen og for å "repetere" hva som har skjedd den uka. De fleste av vennene mine venter derimot til fredagen :) (Jeg er 21 år btw) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. april 2016 at 21.49, Mayoo skrev:

Jeg er 10 år eldre og finner skam interessant. Hva sier det om meg? 

Hvorfor spør du meg? 

Anonymkode: 07b78...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Åh, jeg blir så fnisete av denne serien!

Dagens episode er fantastisk, selv om jeg ikke helt kjøper forklaringen til Wilhelm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på williams forklaring. Tror fortsatt at det er noe med broren som gjør at William er redd for å miste Noora. 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som synes unnskyldningen til William var bare tull? Det gir jo ingen mening at han skulle trenge å være så stygg mot henne bare fordi broren hans går gjennom et brudd. Han var jo direkte frekk mot henne. Synes han er en kvalm fyr og Noora er for bra for ham. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, caramiacaramella skrev:

Noen andre som synes unnskyldningen til William var bare tull? Det gir jo ingen mening at han skulle trenge å være så stygg mot henne bare fordi broren hans går gjennom et brudd. Han var jo direkte frekk mot henne. Synes han er en kvalm fyr og Noora er for bra for ham. 

Enig, syntes nesten han virker litt schizofren til tider. Hadde absolutt ikke akseptert det. 

Endret av embla1807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var dårlig castet av broren til William.  Er han eldre? Vært kulere hvis man fikk inntrykk at han var en trusel på damefronten for William. 

 

 

Anonymkode: a8169...9b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det var dårlig castet av broren til William.  Er han eldre? Vært kulere hvis man fikk inntrykk at han var en trusel på damefronten for William. 

 

 

Anonymkode: a8169...9b2

Jeg syns ikke det. Han var rake motsetningen av William: karismatisk (virket det som), laid-back, godt humør, lyst hår og lyse øyne. Hvis han er en "good-guy", så er han jo en slik fyr Nora kunne likt. 

Unnskyldningen til Willam var elendig. Som en her skrev, det er ingen god grunn til å behandle henne slik bare fordi broren har blitt dumpet/har kjærlighetssorg (det så forresten ikke sånn ut, virket som han var i svært godt humør). Tror for øvrig at broren til William har "hooket up" med damer William har likt/hatt noe på gang med tidligere, og at det er årsaken til at han oppførte seg slik. 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 19.4.2016 at 11.19, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke på williams forklaring. Tror fortsatt at det er noe med broren som gjør at William er redd for å miste Noora. 

Anonymkode: 152fb...a53

Jeg hadde lett ditchet William for broren hans i hvert fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Vilde er ganske morsom og tøff i de siste klippene hvor hun sender små stikk til Noora om moralen hennes og William sin russetid! Håper dette venninnesviket hjelper Vilde til å utvikle litt guts, og kanskje stå litt mer opp for seg selv. For henne var det nok utrolig bra at hu ble tvunget til å komme over William. 

Jeg håper det ikke blir noe drama mellom Noora og William da, og at han klarer å oppføre seg bra. Uheldig å bruke 1,5 sesonger på å bygge opp relasjonen deres for så å bare ødelegge det. 

Anonymkode: 33d94...e36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss broren er 95er vill det si at han var russ for to år siden. Jentene snakte jo om at han var skikkelig på alle jentene i russetida, i tillegg til ette han begynte å studere i Stockholm. William sa jo at broren nettopp hadde gått ut av et forhold som varte i tre år. Så forklaringen til William må nok være en løgn, med mindre det som ble sagt om broren bare var rykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hasta skrev:

Viss broren er 95er vill det si at han var russ for to år siden. Jentene snakte jo om at han var skikkelig på alle jentene i russetida, i tillegg til ette han begynte å studere i Stockholm. William sa jo at broren nettopp hadde gått ut av et forhold som varte i tre år. Så forklaringen til William må nok være en løgn, med mindre det som ble sagt om broren bare var rykter

Godt observert! Da stemmer nok mistanken min om at William oppførte seg slik overfor Noora kun for at broren ikke skulle skjønne at Noora er viktig for han. Broren har nok en fortid som damestjeler.

Anonymkode: 33d94...e36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...