Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften?


sirka

Anbefalte innlegg

Vi spiser ribbe, poteter, brunsaus, medisterkaker, medisterpølser, erter, tyttebær, surkål/rødkål, riskrem m/mandel til dessert.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år blir det visst kalkun, for mamma og pappa vil så gjerne at mannen min skal føle seg hjemme hos oss i julen (han er engelsk og det er vår første jul sammen!)

Men ellers pleier vi å ha ribbe. Blir kald ribbe dagen etter under Den Store Julelunsjen - da har vi koldtbord med all verdens tenkelige delikatesser - sild av mange slag, roastbiff, røkeløaks, gravelaks, hjemmelaget sylte, hjemmelaget leverpostei, pluss marmelader og div. andre ting.

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ribbe' date=' poteter, brunsaus, medisterkaker, medisterpølser, erter, tyttebær, surkål/rødkål, riskrem m/mandel til dessert.[/quote']

Samme her. Hender det er en liten elgstek der også, og sylteagurk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser Ribbe,Stek,kotelett,pølse,Medisterkake,potet,surkål.rødkål,ertestuing og gulrot.

Men det er sjelden jeg smaker på alt da.... :wink:

I år skal vi feire Julaften sammen med Svigers så håper hun har det samme som jeg bruker og lage.

Til dessert er det en stor SELVFØLGE med Multekrem

Koldbruna :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

lutefisk med poteter, smør, bacon og ertestuing!!!!

NAM NAM NAM!!!!!

Vi har også pinnekjøtt med poteter og kålerabistappe, pappa og jeg spiser lutefisk og resten spiser pinnekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...