Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg89

Jeg vet.., blir helt paranoid av å tenke på forskjellge episoder...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

hvis det var det du fikk ut av min post, så håper jeg for din del at du er en av kvinneguidens mest underholdene troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo?! Er jeg den eneste som synes at TS rett og slett er utrolig SLEM?

Alt du tenker på er deg selv, at DU har det vondt, at DU har blitt såret, DU har blitt sviket osv.. Men du driter jo totalt i at du nå påfører den nye damen smerte!! Hun viste helt sikkert ikke om at han holdt på med dere begge samtidig, og det er helt sikkert derfor det ble slutt nå nettopp, fordi hun har fått vite om dette og blitt såret, og så har de kranglet. Men så har de da tydeligvis snakket ut om det og prøvd å ordne opp i ting, og derfor blitt sammen igjen.

Men når du da sender henne melding til henne og forklarer alt på nytt (og da minner henne på sviket fra han igjen) så har hun sikkert først prøvd å oppføre seg skikkelig i det hele, og så har hun kanskje tenkt mer og mer på det (på akkurat samme måten som du gjør), og så har hun blitt sint og latt det gå ut over deg. Du kan sikkert spør hvorfor hun lar det gå ut over deg, og ikke han (selv om du ikke vet at hun ikke har vært sint på han), og det er nok fordi det er du som minnet henne på dette sviket.

Og nå vil du fortsette å kontakte de fordi DU føler at du har blitt urettferdig og fordi DU har det så vondt. Tenk over hvor vondt du har det. Vil du virkelig bidra til at en annen har det like vondt? For det er nettopp det du gjør. Hun elsker nok typen sin veldig og har lyst å gå videre med han (og han vil tydeligvis gå videre med henne), men du ødelegger faktisk for hennes lykke (en kvinne som egentlig aldri har gjort deg noe vondt, og bare har lyst å være med mannen hun elsker).

Du sier du vil sende mail til han for å få han til å tenke på DEG, altså har du et direkte ønske om å ødelegge lykken for henne (og han i tillegg, for OM han ender opp med å ville ha deg, noe som er lite sannsynlig etter alt dettd, så vil du jo ikke ha han uansett),  bare fordi DU da føler du får det bedre.

Hvis du fortsetter å kontakte de så mener jeg faktisk at du rett og slett er utrolig ondskapsfull.

Du burde heller la de være i fred, gi henne en sjangse til å være lykkelig, og så er du et godt menneske og kan føle at du faktisk har gjort noe godt for andre. Som de sier på engelsk, "Be the bigger person!"

Anonymkode: 692d1...4b0

Takk for svaret ditt. Jeg har virkleig INGEN intensjoner om å være slem, eller ondskapsfull!

HUN sendte meg en mld først, det var DA alt endret seg! Jeg syntes det var feil av henne å gå inn på hans tlf å si at hun er "dama hans" og at jeg må slutte å mld han, da det gjaldt en sak mellom meg og han, hun så sikkert mld jeg hadde skrevet som KUN handlet om å få tilbake det som er mitt. Synes hun gikk over ei grense der. Det var en veldig vond meld å få, da jeg visste ingenting om at han hadde fått dame, som det viste seg at han har sett i ett år, dvs samtidig som han så meg. Når jeg dro til han en dag ( for å få tilbake det som var mitt ), nektet han fullstendig, sa at de ikke er sammen lenger, og snakket som om at det ikke var noe seriøs mellom dem. Når jeg dro derifra, kom alle spørsmålene...Så jeg mld hun dama for første gang, spør hvor lenge de har sett hverandre. Hun svarer over ett år, og hun spør meg hvor lenge jeg har sett han, da skrev jeg at det ville jeg ikke utdype, vi mld litt i en helt ok tone. Hun skrev at hun har ingenting med han å gjøre nå, at de ikke ser hverandre. Så går det ca to dager, og han ringer plutselig, sier at hun har sagt at jeg har mld henne, jeg må slutte å mld henne da de er sammen igjen og at jeg skal få det som er mitt tilbake til uka. Han var totalt annerledes enn da jeg var innom hos han...Jeg får det som er mitt, så kommer alle spørsmålene igjen, løgnene...Jeg følte at hun også hadde løyet til meg.

Pga hele situasjonen følte jeg for å skrive noe av det hun hadde spurt meg om, som jeg ikke svarte på. Hun hadde jo vært åpen med meg, hvorfor kunne ikke jeg være åpen da, tenkte jeg. Jeg skrev litt om når jeg så han, at jeg hadde en dårlig magefølelse, så jeg avsluttet med han i juni. Han har løyet til meg lenge, blokkert meg nå ( for å slippe unna ), siden hun spurte meg disse spørsmålene tidligere, følte jeg for i si hvor lenge jeg så han, det var ikke for å ødelegge for henne, men fordi jeg hadde behov for å si hva som hadde skjedd. Og det var HUN som først kontaktet meg, da visste hun at det må ha vært noe mellom oss siden hun ba meg slutte å mld han!  Hvorfor skulle han slippe unna med løgnene sine gang på gang? Hvem vet, kanskje de kommer styrket ut av det, blir nærmere hverandre? Jeg er jo på sidelinja nå... Føltes som de rottet seg sammen imot meg, da de mld meg sist...

Jeg har ingen planer om å ha noe mer med dem å gjøre... 

Når du skriver at jeg ikke vil ha han, er det for komplisert til å svare på da han traff noe i meg, men han har sårat meg på det dypeste. Kunne aldri tatt han tilbake nå, etter dette, hvis ikke han hadde falt ned på kne for meg da, unnskyld seg og vist at det er bare meg han vil ha, men det er jo veldig lite sannsylig etter dette, han har tatt et valg...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri tatt han tilbake nå, etter dette, hvis ikke han hadde falt ned på kne for meg da, unnskyld seg og vist at det er bare meg han vil ha, (...)

Anonymkode: 98caf...76f

Ooog her sier du mot alt du har sagt i 35 sider lang tråd. Du sier du aldri kunne tatt han tilbake....meeeed mindre han faktisk vil ha deg tilbake da.. 

Det var det tråden egentlig handlet om, ikke den tingen din.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Det er en hårfin grense mellom kjærlighet og besettelse. TS er besatt av denne mannen og gir han en totalt uoppnåelig rolle i sitt liv. En rolle han kke vil ha. 

TS: han vil ikke ha deg. Du kan spekulere helt frem til grava om du vil. Han er ikke din. Og det er sikkert ikke kjærlighet du har følt på, det du føler nå er en besettelse som aldri vil gå over om du ikke gir slipp. Du kommer ikke til å få de svarene du vil ha. Å være så needy og klengete på en mann du knapt kan kalle en eks og hans kjæreste bringer kun skam og fornedrelse over på deg selv. 

Hvem er det som egentlig har såret deg? Mannen som ikke vil ha deg? Eller deg selv som stadig kverner over det og ikke vil gi slipp? Du legger mening i absolutt alt, men det er ikke slik livet funker. 

Jeg ville ikke blitt overrasket om du kastet deg over meg om jeg antydet at jeg kjenner mannen. Da er vel plutselig jeg denne dama og? Paranoiaen har tatt deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste svaret her blir bare helt feil...Hadde du sett brevene og mailene han sendte meg tidligere..Jeg orker ikke gå inn i å forklare noe mer, for mange av dere er ute etter å ta meg, ikke til å gå inn i det jeg faktisk har skrevet...
 
Og nei, aldri om han får noen fler sjanser hos meg etter dette!
 
Ts

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, han får ikke flere sjanser hos deg. Er det ikke da greit at han lever videre med en annen? Om han er lykkelig nå eller ikke er uvisst, men det er heller ikke din sak. Jeg aner ikke om mine eks-kjærester er lykkelige, om de tenker på meg enda og om de angrer på de stygge tingene de gjorde. Og jeg kan leve helt fint med uvissheten, fordi de er ikke en del av livet mitt lengre og det er den verste straffen jeg kan gi. 

Jeg synes uansett du skal ha for åpenheten rundt dette ts, det krever "baller" å fortsette å dele når du får så mange kritiske tilbakemeldinger fra brukerne her. 

Anonymkode: 2fbde...3c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
Det siste svaret her blir bare helt feil...Hadde du sett brevene og mailene han sendte meg tidligere..Jeg orker ikke gå inn i å forklare noe mer, for mange av dere er ute etter å ta meg, ikke til å gå inn i det jeg faktisk har skrevet...
 
Og nei, aldri om han får noen fler sjanser hos meg etter dette!
 
Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Men det var da TS, dette er nå. Du må slutte å leve i fortiden. Og seriøst; ALT har ikke en mening. Jeg vil tro de bruker deg nå som underholdning. Og det mer du bidrar det mer underholdning er du. Det er du som sårer deg selv, ingen andre. 

Move on! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
 
En ting jeg lurer på er: hva hadde skjedd om jeg valgte å være hos han den dagen jeg sov på sofaen hans ( da han sa det var over mellom dem ), han skulle til å gi meg nøkkelen sin, sa at jeg bare kunne være der så lenge jeg ønsket ( jeg hadde mulighet til å sove mye lenger enn han den dagen, være der ) Hva hadde skjedd om han kom hjem fra jobb og at jeg var der, at vi var sammen den dagen? Kanskje han hadde valgt meg? Jeg vet ikke, men sånne tanker dukker opp nå. Han virket glad når jeg kom uventet ( for å hente det som var mitt ). Følte han ville at jeg skulle være der, på samme måte som at han ville at jeg skulle være der kvelden før, så jeg ikke rakk bussen og måtte låne sofaen hans...
 
Men det føltes helt feil å være der fordi jeg visste at han hadde vært med ei anna ( siden hun hadde mld ), selv om det da var slutt mellom dem.,men jeg lurer på hvis...
 
 
Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, han får ikke flere sjanser hos deg. Er det ikke da greit at han lever videre med en annen? Om han er lykkelig nå eller ikke er uvisst, men det er heller ikke din sak. Jeg aner ikke om mine eks-kjærester er lykkelige, om de tenker på meg enda og om de angrer på de stygge tingene de gjorde. Og jeg kan leve helt fint med uvissheten, fordi de er ikke en del av livet mitt lengre og det er den verste straffen jeg kan gi. 

Jeg synes uansett du skal ha for åpenheten rundt dette ts, det krever "baller" å fortsette å dele når du får så mange kritiske tilbakemeldinger fra brukerne her. 

Anonymkode: 2fbde...3c0

Pga måten dette skjedde på, synes jeg ikke det er greit. Det at hun først mld meg som hun gjorde, ødela mye. Og måten han har vært på i ettertid...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg dumpa han først, og at jeg aldri ga meg helt hen til han...

ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga måten dette skjedde på, synes jeg ikke det er greit. Det at hun først mld meg som hun gjorde, ødela mye. Og måten han har vært på i ettertid...

Ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

Hva ble ødelagt? Det var jo allerede slutt mellom dere og hadde vært det siden juni. Var det så overraskende at han hadde gått videre? 

Anonymkode: 2fbde...3c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts. Han får ingen flere sjanser hos deg, du dumpet han først og er glad for at han ikke fikk mer av deg. 

 

Nå har du ingenting mer med han å gjøre. Hva han gjør nå, har ingenting med deg å gjøre. Slutt å legg deg selv opp i ting han gjør fra dags dato: Du har dumpa han, du har sagt i fra, du vil ikke gi han flere sjanser. Nå går du ut av livet hans.

 

Og til fremover: Du kan ikke kontrollere hva han gjør eller sier. Hva dama hans gjør eller sier. Om du får sms fra noen av dem så har du bare ansvar for hva du selv gjør og ansvar for å kontrollere ditt eget vesen: ikke deres vesen. Om noen gjør deg urett, kan du bare kontrollere hva du gjør opp i situasjonen, ikke hva noen andre gjør. Ergo: Hold deg unna nå.

Anonymkode: 01a24...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg dumpa han først, og at jeg aldri ga meg helt hen til han...

ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

Du har jo allerede gitt deg hen til han! Nei, dere hadde kanskje ikke sex. Han tok kanskje ikke "blomsten din", som du sikkert mener. Men han er jo alt du tenker på, hele tiden, hver dag, i flere mnd, flere år! Det er bare løgn at du ikke ga deg helt til han. Han er tydeligvis alt for deg. Vær ærlig med deg selv.

Og, ved å ikke ha sex med han har du kun gjort følgende:

Gått glipp av årevis med potensiell god sex.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo allerede gitt deg hen til han! Nei, dere hadde kanskje ikke sex. Han tok kanskje ikke "blomsten din", som du sikkert mener. Men han er jo alt du tenker på, hele tiden, hver dag, i flere mnd, flere år! Det er bare løgn at du ikke ga deg helt til han. Han er tydeligvis alt for deg. Vær ærlig med deg selv.

Og, ved å ikke ha sex med han har du kun gjort følgende:

Gått glipp av årevis med potensiell god sex.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Friends  <3

Anonymkode: a7176...368

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glad jeg dumpa han først, og at jeg aldri ga meg helt hen til han...

ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

Man kan neppe gi seg mer hen til et menneske enn det du har gjort til han. Spiller ingen rolle at du ikke spredde beina for han, du kunne ikke gitt deg mer hen uansett.

Anonymkode: 0b3c3...b62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at mye av grunnen til at han gikk for henne, var at han visste at han fikk den seksuelle biten, tipper de begynte der...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo allerede gitt deg hen til han! Nei, dere hadde kanskje ikke sex. Han tok kanskje ikke "blomsten din", som du sikkert mener. Men han er jo alt du tenker på, hele tiden, hver dag, i flere mnd, flere år! Det er bare løgn at du ikke ga deg helt til han. Han er tydeligvis alt for deg. Vær ærlig med deg selv.

Og, ved å ikke ha sex med han har du kun gjort følgende:

Gått glipp av årevis med potensiell god sex.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Pga det som skjedde, er jeg glad for at jeg holdte igjen...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at mye av grunnen til at han gikk for henne, var at han visste at han fikk den seksuelle biten, tipper de begynte der...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Det kan du banne på, men for å bli i et forhold må det være følelser også. De startet nok med sex.

Hvorfor ville ikke du ha sex? I løpet av så mange år? Mannen må ha hatt blue balls, om han ikke fikk seg noe på si.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...