Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest cheshirecat

Jeg skrev ikke veldig direkte, og pakket mye inn, men at jeg var i sjokk etter at hun hadde sendt den første mld ( fra hans tlf ), og at de har sett hverandre i ett år. Jeg skrev at vi så hverandre fra januar til juni ( og at jeg kjente han mange år før det, burde kanskje sagt at vi var av/på i 4 år? Ønsket ikke i "gi han  det", hvis du skjønner hva jeg mener, samtidig som at jeg burde kanskje sagt det, vært ærlig? Han har sagt at jeg er eksen hans ( til henne ). 

Tror du hun visste om meg og hvorfor?

Jeg følte hele tiden at det var meg han ville ha ( tross denne mistilliten ), derfor er det så sårt at han nå bare går videre uten å blunke...Hvorfor sa han slutt til henne med en gang han fikk vite at hun hadde sendt meg mld? Var det for at hun ødela hans doble opplegg? Han hadde tenkt å fortsette sitt hyklerske dobbelspill?

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

han hadde neppe noen intensjoner om å opplyse deg om henne, tipper jeg. Og samtidlig, hvorfor skulle han? Du og han hadde jo avsluttet forholdet flere måneder tidligere, av andre årsaker.. Fordi dere har hatt det turbulent, som jeg skjønner det.. Du spurte tidligere her engang om man kan ha følelser for to personer på en gang. Ja; det kan man. Jeg vet det fordi jeg har opplevd det selv. Alle er ikke like, og noen av oss er faktisk sånn st vi kan ha sterke følelser for flere på en gang. De følelsene er ikke i konkurranse med hverandre, tvert imot kan de forsterke hverandre. Alt han har sagt og gjort med deg er like ekte, fint og bra, selv om han også følte noe for noen andre. Følelsene for ham, var ikke noe dårligere eller mindre ekte.. Det er viktig at du skjønner, sånn st du kan komme til et punkt hvor du faktisk klarer å akseptere det som har skjedd, TILGI, og igjen - komme deg videre . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tolker ikke meldingene deres noe utover enn hva de sendte. De snakket vel sammen på lørdag hvor hun fortalte at du sendte hnne en melding dagen før. Han ble nok litt sint og sendte melding til deg om at du sendte for mange meldinger og at du måtte slutte. Du sendte bare en dagen før, men du sendte mange uken før. Ja hun svarte da og alt var greit. Og hun følte dere var ferdige. Derfor var det ikke greit at du sender ny melding en hel uke etter. Han fortalte vel henne på lørdagen at du fortsatt sendte han meldinger og mail, derfor sa hun i fra nok en gang at du måtte slutte, litt krassere nå enn før. 

 

Han hadde nok følelser og var glad i deg, men følelser kan dø ut. Man må stadig opprettholde dem, hvis ikke forsvinner de. Vet ikke hva det lengste dere har gått uten kontakt på de fire årene dere har kjent hverandre, men det siste er jo 6 måneder og det er lenge! Dessverre har han ikke følelser for deg og han har blitt glad i en annen.  Vondt ja, men sånn kan skje. Derfor er det viktig å ikke legge all sin lykke over på en annen person. Det beste for deg er å la ting roe seg. Respekter ønsket deres, ikke kontakt dem. Hver gang du får lyst til å kontakte dem må du avlede deg selv. Heng opp ark rundt om i huset ditt, på kjøleskapet, ved tv, på baderomsspeilet, med grunner for at du IKKE skal sende han melding. Får du et svakt øyeblikk vil disse påminnelsene hindre deg i å dumme deg ut. 

Anonymkode: 01f69...34e

Følte sånn for å sende den mld uka etter fordi han har vært som han har vært, og fordi hun spurte meg hvor lenge jeg har sett han og at jeg aldri svarte henne på det da, hun var helt åpen med meg. Så tenkte jeg, hvorfor skal jeg holde dette skjult, når han har løyet til meg gang på gang? Kanskje hun t.o.m visste det?

Ja, det er 5-6 mnd siden vi så hverandre sist, da jeg slo opp. Men det at han så meg mange ganger i juni, og samtidig hadde sett henne i 9 måneder, gjør meg så rasende! Hvor seriøse var de da, når han inviterte meg med på fest til kollegaer av han som dama si, jeg overnattet hos han flere ganger, han fulgte meg hjem...Var de da kjærester? Når jeg lå i senga hans?

Det er dette sviket jeg sliter sånn med...

Hvorfor sa han slutt til henne da hun skrev mld til meg at jeg måtte slutte å mld han? Som jeg skrev tidligere. Hva hadde skjedd om jeg var der neste dag, til han kom hjem ifra jobb ( han tilbød meg jo det...), da var det slutt mellom dem...Kanskje jeg ødela med å sende mail, men da kom jeg på alle episodene han tydeligvis hadde gått bak ryggen min, så jeg bare måtte skrive noen mailer til han...Tror hun var helt stille, så det gjorde kanskje at hun vant? Vet at han blir satt ut når jeg reagerer, også trolig fordi han vet at han lyver og at jeg tar han i løgn, og det liker han ikke...

Av og til får jeg lyst å skrive til henne at "han fikk meg aldri og at jeg er glad for det ...", for å sverte han på en måte, men da føler vel hun at hun har ennå mer overtaket..

Huff, alle tankene som kommer opp nå....

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

...se innlegget jeg skrev til deg ovenfor. Du må seriøst legge fra deg sinnet ditt og tanker om hevn, det er det som gjør at du ikke kommer deg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hadde neppe noen intensjoner om å opplyse deg om henne, tipper jeg. Og samtidlig, hvorfor skulle han? Du og han hadde jo avsluttet forholdet flere måneder tidligere, av andre årsaker.. Fordi dere har hatt det turbulent, som jeg skjønner det.. Du spurte tidligere her engang om man kan ha følelser for to personer på en gang. Ja; det kan man. Jeg vet det fordi jeg har opplevd det selv. Alle er ikke like, og noen av oss er faktisk sånn st vi kan ha sterke følelser for flere på en gang. De følelsene er ikke i konkurranse med hverandre, tvert imot kan de forsterke hverandre. Alt han har sagt og gjort med deg er like ekte, fint og bra, selv om han også følte noe for noen andre. Følelsene for ham, var ikke noe dårligere eller mindre ekte.. Det er viktig at du skjønner, sånn st du kan komme til et punkt hvor du faktisk klarer å akseptere det som har skjedd, TILGI, og igjen - komme deg videre . 

Takk , det var fint sagt. Ja, det har vært mye turbulent. Vi er begge sterke personligheter, forskjellige, men også like. Han gir meg mye motstand, jeg gir han mye motstand...Men når vi er sammen, kan vi også ha det veldig bra,det er det vonde her. Det blir vanskelig å finne en som kan erstatte han, ja han er også vanskelig, men det er jo ofte at kjærligheten handler om "på tross av", ikke "på grunn av"...

Du har rett i at man kan få følelser for flere...

Jeg er bare veldig skuffa over måten han er mot meg på nå, i forhold til henne. Hvorfor tror du han gjorde det slutt med henne når han oppdaget at hun hadde sagt at jeg skulle slutte å mld han?

Da jeg var der for å hente det som er mitt, var jeg først sint på han, pga alt...var første gangen vi snakket sammen etter bruddet i juni, og da kom det jo mer frem, men han var og veldig god mot meg, vi satt i hver vår stol og så på hverandre...rar stemning..merket at han så på meg selv om jeg ikke så på han hvis du skjønner...Da jeg skulle sove på sofaen, han prøvde å hjelpe meg med å finne noe jeg kunne ha over meg så jeg ikke frøs. Neste morgen sa han at jeg skulle bare være der hvis jeg ville, så lenge jeg ønsket, og han skulle til å gi meg nøkkelen, men jeg stod opp brått ( det var grytidlig ) og sa jeg skulle hjem. Jeg følte ikke for å være der siden jeg da visste at han hadde vært med noen andre, siden jeg så hårbørsten på badet etc. 

Da vi gikk, ble jeg mer og mer sint, oppdaget ting han hadde løyet om, sa det til han mens vi gikk ute, han prøvde å overse det, til han skulle ta kollektivtrafikk, han trodde jeg skulle gjøre det samme, men jeg bare gikk forbi og sendte han et iskaldt blikk...Så ringte han ca to dager etterpå, sa at hun hadde sagt at jeg mld henne (  jeg spurte henne om  hvor lenge de hadde vært sammen, jeg hadde og mailet han, og det måtte jeg slutte med da de var sammen , han var som en helt annen enn den dagen jeg var der ) jeg føler på meg at hun satte et ultimatum, siden hun tidligere på mld sa at hun hadde ingenting med han å gjøre, for så å si at de ikke hadde kontakt nå, til å spørre meg om "hva sier han"? Virket som om det var over den uka. Hun var tydeligvis helt tyst etter at han slo opp med henne, jeg mld henne og sendte han sinte mail, kan det ha gjor utslaget? Han sa som sagt at de var sammen. ( De har jo sikkert blitt nærmere etter buddet vårt? Sikkert også seksuelt, så mer knytta tror du? Han er mer vant til henne nå? ) Så sa han at jeg skal få det som er mitt til uka. Han tok da kontakt, og da var han mer sånn som han var da jeg var hos han sist. Han foreslo på sms at han kunne hjelpe meg med den handy greia og at han kommer til meg ( vi hadde egentlig avtalt og møtes et offentlig sted ), men glad jeg sa at han får ike komme inn til meg mer, han kunne glemme den handy greia, og han måtte vente utenfor til jeg kom. Så stod vi der utenfor, fikk tingen min, og jeg dytta han , som tidligere nevnt.

Og nå er han bare sammen med henne, så da får han hennes input  til alt. Tror du hun har følt meg som truende siden hun ba meg slutte å sende han mld? Hvorfor ba hun meg slutte å send mld når mld KUN handlet om å få tilbake det som var mitt? ( skrev 4 sms angående dette på ca 3 mnd )

Han har jo ikke vært lojal mot henne heller, siden han så meg t.o.m juni, 9 måneder etter at de møttes! Tror du hun visste om meg?

Tusen takk for svarene dine, setter stor pris på dem.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hadde neppe noen intensjoner om å opplyse deg om henne, tipper jeg. Og samtidlig, hvorfor skulle han? Du og han hadde jo avsluttet forholdet flere måneder tidligere, av andre årsaker.. Fordi dere har hatt det turbulent, som jeg skjønner det.. Du spurte tidligere her engang om man kan ha følelser for to personer på en gang. Ja; det kan man. Jeg vet det fordi jeg har opplevd det selv. Alle er ikke like, og noen av oss er faktisk sånn st vi kan ha sterke følelser for flere på en gang. De følelsene er ikke i konkurranse med hverandre, tvert imot kan de forsterke hverandre. Alt han har sagt og gjort med deg er like ekte, fint og bra, selv om han også følte noe for noen andre. Følelsene for ham, var ikke noe dårligere eller mindre ekte.. Det er viktig at du skjønner, sånn st du kan komme til et punkt hvor du faktisk klarer å akseptere det som har skjedd, TILGI, og igjen - komme deg videre . 

Svarte deg nettopp. Hvorfor gjorde han det slutt med henne når han oppdaget at hun hadde sendt meg mld om at jeg måtte slutte å mld han? Vel,han har jo valgt henne, men bare lurer på hva du tenker om det..

Synes du ikke at det er dårlig av han å være sånn som han har vært mot meg på nå, i forhold til henne? Eller er det fordi han har sterkere følelser for henne, og redd for å miste henne? 

Tror du han noen gang kan komme tilbake til meg igjen? Føler at jeg aldri vil kunne ta imot han da pga det som har skjedd nå, samtidig har jeg jo ikke gitt meg selv helt til han, så pga det kan det være en sjanse? Hadde jeg gjort det og at han allikevel valgte henne, hadde det vært kroken på døra...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dummeste argumentet noensinne... Så siden x antall fæle ting skjer så har man ikke lov til å være deppa over noe i sitt eget liv? Hun har kjærlighetssorg, og føler seg lurt/svikta. Vi alle har opplevd det en eller annen gang i livet.. Og det suger. Så slutt å vær så uempatiske og nedlatende.. Gjelder forøvrig 99% av dere bitre, sure usympatiske folkene som svarer i tråden her.. Er som å se hyener flokke seg rundt et skada dyr.. 

Klart man skal få lov til å ha følelser men ærlig talt "ydmyket på det groveste" o.l? Synes ordbruken er drøy og viser til en utrolig selvsentrert person. Mange blir litt gale av kjærlighetssorg men dette er drøyt! Hun har kvernet på dette i flere år! Det har jo aldri vært annet enn mistillit og på igjen, av igjen!

Bare her inne er det over 700 svar og de fleste er TS som repeterer igjen og igjen og igjen hvor vondt hun har det, hvor ydmyket hun er, hvor slem han er, hvor slem den nye dama er osv i det uendelige... 

Folk var støttende og sympatiske ganske lenge, men dette er jo blåst ut av alle proposisjoner! Hun vil høre at hun bør kontakte han igjen, og en eneste bruker synes at dette er en god idé, det er ikke rart hun foretrekker svarene av enkelte. De rettferdiggjør hennes oppførsel. Hun ønsker å hevne seg for guds skyld!

Og til TS, hvis det verste du har opplevd i livet er at en du har hatt ett av-på, opp og i mente forhold, som du aldri har stolt nok på til å "gi deg hen" til og alltid mistenkt for å se noen har fått seg dame, (som du ikke fant ut før 3 mnd etter det ble slutt for godt) så har du levd ett velsignet og beskyttet liv!

Jeg hopper av denne tråden nå, det går på repeat uansett. 

Hilsen frøken Hyene

Anonymkode: 9edcc...fe3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var utrolig dårlig gjort av han og jeg skjønner at det gjør vondt. Men dette tilhører fortiden og du får ikke gjort noenting med den, så hvorfor skal du la dette definere fremtiden? Det er lov til å være lei seg, men kom deg etterhvert videre. Tanker om hevn er kun en unnskyldning til å fremdeles klore deg fast.

 

Og en annen ting jeg stusser over. Du har laget flere tråder om han i noen år nå, og det er det samme problemet som gjentar seg hver gang, altså at han treffer "ei anna". Så helt ærlig så skjønner jeg ikke at det sjokkerer deg at han nok en gang har møtt flere samtidig som deg. Du vet da godt at han er slik, og fortsatt så har du gitt flere sjanser? "Fool me once shame on you, fool me twice shame on me" (eller titalls ganger i dette tilfellet). 

Anonymkode: 2fbde...3c0

Ja, du har et poeng der på slutten. Jeg har jo slått opp med han flere ganger, han med meg og. Denne mistilliten som har ligget der, men jeg har og gjort han usikker med mitt "vent"...Kaskje jeg tok han for gitt, jeg trodde at han alltid ville være der for meg, på en måte..For virket som han falt så veldig for meg, men det er derfor det er så stor kontrast nå...

Sint på meg selv også, oppi alt dette...

Kanskje jeg skulle gitt mer av meg selv, kanskje det da hadde vært oss?

Hmm, vanskelig å tenke på..Evt at jeg hadde vært ennå mer såra nå..

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Du stiller endel spørsmål som er irrelevante.. Først av alt, så aner jeg ikke hva hun har tenkt.. Om hun har sett på deg som en konkurrent, gjør det at du føler deg bedre da? At du har vært en trussel..? Isåfall, hva sier det om deg? - om hun har visst om det hele tiden, hva så? Spiller det noen rolle fra eller til? Vil du føle deg værre/sintere viss det var tilfellet..? Eller bedre om hun var like mye uvitende som deg..? - ærlig talt: er HUN viktig for deg? Bryr du deg så mye om HENNES tanker...? At du obsesser over HAM er en ting; han har du hatt/har du - en relasjon til. Ikke henne. Hun er uviktig.. Derfor er også Hennes tanker/følelser/intensjoner - uviktig.. Eller hva ? Prøv å flytt fokuset over på degselv.. Hvordan kan du komme deg videre? Forventer ikke at det skal skje over natta, men du kunne seriøst prøve å tenke at du setter en form for ny Strek.. Du har vært på det laveste punktet, du har følt på det, tatt innover deg sorgen og smerten, sikkert sjalusi, usikkerhet osv. Du har drukna degselv i jævelskapen. Og du har satt ord på følelsene dine ovenfor både dem og degselv. Prøv å se for deg hvordan du skal klatre ut av det mørke hullet du befinner deg i nå.. Du trenger ikke glemme  ham, men prøv da å fokuser på de positive tingene med ham, bruk det som motivasjon.. Snakk med ham opp i hodet ditt om du vil, om hva DU skal gjøre for å bli Sterk og rask igjen. Bli den beste utgaven av degselv.. Forme degselv på ny. Så kan alle "hater's" stå å se på, mens du sakte bygger opp degselv.. Og tro meg; kommer du til det punktet, hvor du fyller dagene og tankene dine med degselv, dine ting, - er selvsikker og den beste utgaven av degselv.. Så er det ingenting som er mer sexy og attraktivt enn det. 

Endret av cheshirecat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller endel spørsmål som er irrelevante.. Først av alt, så aner jeg ikke hva hun har tenkt.. Om hun har sett på deg som en konkurrent, gjør det at du føler deg bedre da? At du har vært en trussel..? Isåfall, hva sier det om deg? - om hun har visst om det hele tiden, hva så? Spiller det noen rolle fra eller til? Vil du føle deg værre/sintere viss det var tilfellet..? Eller bedre om hun var like mye uvitende som deg..? - ærlig talt: er HUN viktig for deg? Bryr du deg så mye om HENNES tanker...? At du obsesser over HAM er en ting; han har du hatt/har du - en relasjon til. Ikke henne. Hun er uviktig.. Derfor er også Hennes tanker/følelser/intensjoner - uviktig.. Eller hva ? Prøv å flytt fokuset over på degselv.. Hvordan kan du komme deg videre? Forventer ikke at det skal skje over natta, men du kunne seriøst prøve å tenke at du setter en form for ny Strek.. Du har vært på det laveste punktet, du har følt på det, tatt innover deg sorgen og smerten, sikkert sjalusi, usikkerhet osv. Du har drukna degselv i jævelskapen. Og du har satt ord på følelsene dine ovenfor både dem og degselv. Prøv å se for deg hvordan du skal klatre ut av det mørke hullet du befinner deg i nå.. Du trenger ikke glemme  ham, men prøv da å fokuser på de positive tingene med ham, bruk det som motivasjon.. Snakk med ham opp i hodet ditt om du vil, om hva DU skal gjøre for å bli Sterk og rask igjen. Bli den beste utgaven av degselv.. Forme degselv på ny. Så kan alle "hater's" stå å se på, mens du sakte bygger opp degselv.. Og tro meg; kommer du til det punktet, hvor du fyller dagene og tankene dine med degselv, dine ting, - er selvsikker og den beste utgaven av degselv.. Så er det ingenting som er mer sexy og attraktivt enn det. 

Tusen takk for et veldig bra svar! Det hjelper meg, du er flink til å uttykke deg.

Det jeg sliter spesielt med, er at jeg følte vi hadde en spesiell connection, og at jeg har brukt flere år av livet mitt på han. Men er nå redd for at han ikke vektlegger det like sterkt som meg når han kunne gå så fort videre med ei ny, som han nå gjør. Tanker som "er han mer seriøs med henne?", dukker opp... Siden det vi hadde var så turbulent, så av og på...udefinert om du vil..,men kanskje nettopp derfor var det også veldig sterkt, føler jeg. Men redd han ikke følte det samme...Vet at jeg selv er en kompleks person..,og han traff meg på en spesiell måte. Kanskje je ser det bedre nå enn noen gang. Det er jo ofte at man må miste for å se hva man har/hadde...

Skal prøve å tenke på det du skrev. Bli den beste utgaven av meg selv . Men trenger tid. Har alltid trengt mye tid på ting, tid på å fordøye ting, hendelser...Men man vet aldri hva som er rundt neste sving..,men akkurat nå må dette bare synke inn..

Tenker du noen gang på at hvis det er ekte kjærlighet, møtes man igjen? Altså at universet fører en sammen igjen på en måte? Eller tenker du mer på egen vilje og/eller evt tilfeldigheter? Kanskje en kombinasjon?

 

Ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller endel spørsmål som er irrelevante.. Først av alt, så aner jeg ikke hva hun har tenkt.. Om hun har sett på deg som en konkurrent, gjør det at du føler deg bedre da? At du har vært en trussel..? Isåfall, hva sier det om deg? - om hun har visst om det hele tiden, hva så? Spiller det noen rolle fra eller til? Vil du føle deg værre/sintere viss det var tilfellet..? Eller bedre om hun var like mye uvitende som deg..? - ærlig talt: er HUN viktig for deg? Bryr du deg så mye om HENNES tanker...? At du obsesser over HAM er en ting; han har du hatt/har du - en relasjon til. Ikke henne. Hun er uviktig.. Derfor er også Hennes tanker/følelser/intensjoner - uviktig.. Eller hva ? Prøv å flytt fokuset over på degselv.. Hvordan kan du komme deg videre? Forventer ikke at det skal skje over natta, men du kunne seriøst prøve å tenke at du setter en form for ny Strek.. Du har vært på det laveste punktet, du har følt på det, tatt innover deg sorgen og smerten, sikkert sjalusi, usikkerhet osv. Du har drukna degselv i jævelskapen. Og du har satt ord på følelsene dine ovenfor både dem og degselv. Prøv å se for deg hvordan du skal klatre ut av det mørke hullet du befinner deg i nå.. Du trenger ikke glemme  ham, men prøv da å fokuser på de positive tingene med ham, bruk det som motivasjon.. Snakk med ham opp i hodet ditt om du vil, om hva DU skal gjøre for å bli Sterk og rask igjen. Bli den beste utgaven av degselv.. Forme degselv på ny. Så kan alle "hater's" stå å se på, mens du sakte bygger opp degselv.. Og tro meg; kommer du til det punktet, hvor du fyller dagene og tankene dine med degselv, dine ting, - er selvsikker og den beste utgaven av degselv.. Så er det ingenting som er mer sexy og attraktivt enn det. 

Angående henne og hvis hun føler meg som en trussel: mente vel mer at hun kanskje kunne se på han , om han hadde følleser for meg, at hun evt derfor følte en trussel..,men hun virket jo veldig klar på at hun er sammen med han, har jo skrevet det til meg et par ganger nå...Jeg bryr meg også om henne, fordi han er sammen med henne..

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Tusen takk for et veldig bra svar! Det hjelper meg, du er flink til å uttykke deg.

Det jeg sliter spesielt med, er at jeg følte vi hadde en spesiell connection, og at jeg har brukt flere år av livet mitt på han. Men er nå redd for at han ikke vektlegger det like sterkt som meg når han kunne gå så fort videre med ei ny, som han nå gjør. Tanker som "er han mer seriøs med henne?", dukker opp... Siden det vi hadde var så turbulent, så av og på...udefinert om du vil..,men kanskje nettopp derfor var det også veldig sterkt, føler jeg. Men redd han ikke følte det samme...Vet at jeg selv er en kompleks person..,og han traff meg på en spesiell måte. Kanskje je ser det bedre nå enn noen gang. Det er jo ofte at man må miste for å se hva man har/hadde...

Skal prøve å tenke på det du skrev. Bli den beste utgaven av meg selv . Men trenger tid. Har alltid trengt mye tid på ting, tid på å fordøye ting, hendelser...Men man vet aldri hva som er rundt neste sving..,men akkurat nå må dette bare synke inn..

Tenker du noen gang på at hvis det er ekte kjærlighet, møtes man igjen? Altså at universet fører en sammen igjen på en måte? Eller tenker du mer på egen vilje og/eller evt tilfeldigheter? Kanskje en kombinasjon?

 

Ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

.. Både ja og nei.. Jeg tror at viss du virkelig vil ha en person i livet ditt må du være villig til å fighte for det.. Å kjempe for noen/noe betyr IKKE å sitte hjemme å tvinne tomler og dvele på det negative, men nettopp det morsatte; jobbe med segselv og bli den beste utgaven av segselv sånn at den/det man ønsker å kjempe for da nærmest tiltrekkes mot deg. Du dveler mye i forhold til hva han kan ha følt/ikke følt - og igjen sammenligner du deg med henne; hvem føler/følte han "mest" for.. Som jeg sa tidligere så har du ingen grunn til å tro at hans følelser for deg ikke var ekte. Du vet dere hadde noe bra, så slutt med de negative tankene og prøv heller å fokuser på hva det var som var godt. Ikke tvil sånn på degselv og ikke sammenlign deg med henne. Du er også veldig opptatt av å definere ting "sammen"/"ikke sammen".. Jeg gjetter at han ikke har samme måte å forholde seg til kvinner/partnere på, som du. Han er sin egen Herre, og vil mest sannsynlig aldri være typen til å gå inn for et A4 liv med ekteskap osv. Den drømmen kan du vel mest sannsynlig kaste på sjøen allerede nå, eller hva? Det positive der igjen er at om han har følelser for den andre damen så er det neppe noe hinder for han i utvikle følelser påny for andre.. Det har han vel demonstrert for lenge siden. Jeg forestiller meg at om du ønsker å ha denne personen i livet ditt er det fullt mulig, men du må isåfall akseptere at mye vil være på hans premisser.. Og du starter som sagt meg å komme deg opp og ut av det hullet du er i, gjennom å forbedre degselv og fokusere på degselv. Bruk ham som motivasjon. Aksepter at du vil ha ham og ønsker å forbedre deg for ham. Du BRUKER han da, du også.. Målet helliger midlet.. Gradvis blir du en så bra, Sterk, selvstendig utgave av degselv at du driter i ham alikevel 

Endret av cheshirecat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående henne og hvis hun føler meg som en trussel: mente vel mer at hun kanskje kunne se på han , om han hadde følleser for meg, at hun evt derfor følte en trussel..,men hun virket jo veldig klar på at hun er sammen med han, har jo skrevet det til meg et par ganger nå...Jeg bryr meg også om henne, fordi han er sammen med henne..

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du bryr deg ikke om. Du bryr deg med, det er noe ganske annet. Slutt med denne evinnelige gnagingen og terpingen! La disse to få være i fred.

Anonymkode: 3d872...309

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver HELE historien på nytt hver eneste dag, til nesten hver person som skriver til deg, det synes jeg er litt rart. Det gjør at det virker som du tenker på dette konstant, døgnet rundt. Det er godt mulig du ikke gjør det, men får følelsen av det pga alle spørsmålene du stiller, og får du svar på noen av dem er det stadig nye som dukker opp. Blir liksom aldri helt ferdig. 

Du har fremstilt deg som tøff, sint og veldig usårbar til han, men egentlig gjør dette deg veldig vondt. Jeg tror hvis du hadde sluttet å være så stolt, vist deg litt svak og sårbar, vist annet en sinte følelser hadde du kanskje fått den reaksjonen du ønsker og trenger fra han. Når en person er så sint og hagler inn beskyldninger (noen er også grunnløse) så blir man lei. I tilegg når du har alltid nektet han å la han forklare seg eller tro på han i det hele tatt.Jeg husker en episode fra deg spesielt godt - han svarte deg ikke på én melding en kveld. Så du sendte etter en time mange sinte, du involverte kompisen hans ved å spørre ut han, før du dukket opp på døra hans for å spørre hvorfor han ikke svarte deg! Du nektet å høre på at han ikke hadde sett de, det hadde bare gått et par timer. Isteden var du rasende sint og slo opp igjen. For 50. gang. 

Eller en annen kveld, hvor du sendte én melding tidlig på kvelden, men sendte flere rasende meldinger på slutten fordi han ikke hadde svart deg. Han ringte deg opp tidlig morgen neste dag, med en gang han våknet, men du nektet å ta den for du "føler han ser ei anna". Han sendte da sms med en unnskyldning om at han hadde sovnet tidlig, og at dere kunne finne på noe den dagen. Men nei, du gjorde det slutt igjen. 

Eller den gangen du så han en gang var pålogget på Facebook på kvelden, da var konklusjonen din "føler han snakker med ei anna". 

Disse eksemplene er vel fra 2013, før nye kjæresten.

Du sier du alltid hadde en grunn til å være mistenksom, og han gjorde kanskje mye dritt, men er det sånn du vil ha det da? Konstant være nervøs og tilslutt nesten ble helt paranoid for hva han gjør hele tiden. Det er jo ikke noe godt å leve med. Tror det gjør deg veldig godt å ikke ha han i livet ditt. Dere hadde mange fine stunder, men de konstante store humørsvingningene gjorde ingenting godt og må være slitsomt for deg å være oppi. 

Vil tro du er veldig romantisk, som venter på den ene rette og venter på den drømmemannen som fortjener å gi deg hen, som du sier. Og det er ikke han! Og det vet du innerst inne. Du vil aldri få det forholdet du drømmer om med han. Du ønsker et seriøst forhold, som han dessverre ikke kan gi deg. Du ønsker en du kan stole på 100%, det kan han dessverre ikke gi deg.

Bruk den siste måneden av året på noe godt nå, på å forberede deg på et nytt og bedre liv uten han. Fokuser på deg selv. Start det nye året med helt blanke ark. Innen den 1.januar skal all kontakt info til han og henne være slettet. Sett deg det målet. Med en gang. Du skal også slette eller gjemme helt bort mailer og meldinger fra han. Er du ikke klar for å slette det helt ennå, kan du kopiere det og gjemme det unna et sted på pcen din. Bruk dette som en litt rar julekalender, ta litt og litt hver dag? Kanskje det er enklere for deg å fordøye, enn å ta alt med en gang? Det må du finne ut selv. Men det viktigste er at gjør noe for å få det bedre og at du starter NÅ. Du kan kanskje starte med å slette meldingene fra henne, det er ikke en så brå start. Så kan du ta litt fra han hver dag. Når du ikke ser det rett foran deg, så vil du glemme etterhvert. Ute av syn, ute av sinn. 

 

Anonymkode: 01f69...34e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper nåværende kjæreste ikke var klar over at han holdt på deg samtidig som henne, han løy jo til deg så hvorfor skulle han da være ærlig med henne? Og hvem ønsker uansett å holde på en som driver med flere?

Dermed er det henne som får min sympati nå, hun er tross alt sammen med han og har sikkert tilgitt han. Tror du ikke hun også har hatt mistanker? Da kan jeg forstå at det er veldig vanskelig når du tar kontakt med han, et hav av vonde følelser skyller over henne og hun blir minnet på noe hun prøver å glemme. Hun sender deg en melding og ber deg om å slutte å kontakte kjæresten hennes, og etter dette oppstår det en konflikt mellom han og henne, og det blir slutt. Men de finner tilbake til hverandre igjen. 

Dette kan jeg se for meg at kan ha skjedd. Men ingen andre enn de to vet. 

Så lurer jeg på hva du i det hele tatt ønsker å få ut av dette? Det er ikke helt umulig for meg at du hører fra han igjen. Han vet jo at du sitter å venter, og hvor mange ganger har dere vært i så og si eksakt samme situasjon nå? 

Men at dere har en lykkelig fremtid i møtet, er høyst usannsynlig. 

 

Anonymkode: 2fbde...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver HELE historien på nytt hver eneste dag, til nesten hver person som skriver til deg, det synes jeg er litt rart. Det gjør at det virker som du tenker på dette konstant, døgnet rundt. Det er godt mulig du ikke gjør det, men får følelsen av det pga alle spørsmålene du stiller, og får du svar på noen av dem er det stadig nye som dukker opp. Blir liksom aldri helt ferdig. 

Du har fremstilt deg som tøff, sint og veldig usårbar til han, men egentlig gjør dette deg veldig vondt. Jeg tror hvis du hadde sluttet å være så stolt, vist deg litt svak og sårbar, vist annet en sinte følelser hadde du kanskje fått den reaksjonen du ønsker og trenger fra han. Når en person er så sint og hagler inn beskyldninger (noen er også grunnløse) så blir man lei. I tilegg når du har alltid nektet han å la han forklare seg eller tro på han i det hele tatt.Jeg husker en episode fra deg spesielt godt - han svarte deg ikke på én melding en kveld. Så du sendte etter en time mange sinte, du involverte kompisen hans ved å spørre ut han, før du dukket opp på døra hans for å spørre hvorfor han ikke svarte deg! Du nektet å høre på at han ikke hadde sett de, det hadde bare gått et par timer. Isteden var du rasende sint og slo opp igjen. For 50. gang. 

Eller en annen kveld, hvor du sendte én melding tidlig på kvelden, men sendte flere rasende meldinger på slutten fordi han ikke hadde svart deg. Han ringte deg opp tidlig morgen neste dag, med en gang han våknet, men du nektet å ta den for du "føler han ser ei anna". Han sendte da sms med en unnskyldning om at han hadde sovnet tidlig, og at dere kunne finne på noe den dagen. Men nei, du gjorde det slutt igjen. 

Eller den gangen du så han en gang var pålogget på Facebook på kvelden, da var konklusjonen din "føler han snakker med ei anna". 

Disse eksemplene er vel fra 2013, før nye kjæresten.

Du sier du alltid hadde en grunn til å være mistenksom, og han gjorde kanskje mye dritt, men er det sånn du vil ha det da? Konstant være nervøs og tilslutt nesten ble helt paranoid for hva han gjør hele tiden. Det er jo ikke noe godt å leve med. Tror det gjør deg veldig godt å ikke ha han i livet ditt. Dere hadde mange fine stunder, men de konstante store humørsvingningene gjorde ingenting godt og må være slitsomt for deg å være oppi. 

Vil tro du er veldig romantisk, som venter på den ene rette og venter på den drømmemannen som fortjener å gi deg hen, som du sier. Og det er ikke han! Og det vet du innerst inne. Du vil aldri få det forholdet du drømmer om med han. Du ønsker et seriøst forhold, som han dessverre ikke kan gi deg. Du ønsker en du kan stole på 100%, det kan han dessverre ikke gi deg.

Bruk den siste måneden av året på noe godt nå, på å forberede deg på et nytt og bedre liv uten han. Fokuser på deg selv. Start det nye året med helt blanke ark. Innen den 1.januar skal all kontakt info til han og henne være slettet. Sett deg det målet. Med en gang. Du skal også slette eller gjemme helt bort mailer og meldinger fra han. Er du ikke klar for å slette det helt ennå, kan du kopiere det og gjemme det unna et sted på pcen din. Bruk dette som en litt rar julekalender, ta litt og litt hver dag? Kanskje det er enklere for deg å fordøye, enn å ta alt med en gang? Det må du finne ut selv. Men det viktigste er at gjør noe for å få det bedre og at du starter NÅ. Du kan kanskje starte med å slette meldingene fra henne, det er ikke en så brå start. Så kan du ta litt fra han hver dag. Når du ikke ser det rett foran deg, så vil du glemme etterhvert. Ute av syn, ute av sinn. 

 

Anonymkode: 01f69...34e

Tusen takk for svaret ditt. Ja, jeg repeterer nok historien ofte, fordi jeg er så "inne i den", men også fordi når jeg svarer enkelte her, vet jeg ikke hvor mye de husker eller har fått med seg.

Ja, kanskje jeg har anklaget han for mye. Det jeg ofte savnet var innrømmelse etter at jeg hadde tatt han i en løgn. Når han først klarte å vise meg at han kunne lyve til meg, følte jeg at han kunne gjøre det igjen, at det ikke kostet han noe. Men ja, siden jeg valgte å se han gang på gang, burde jeg kanskje bestemt meg for å prøve å legge tidligere hendelser bak meg, bestemme meg for å stole på han å se hvordan det hadde gått. Men nå er det for seint. 

Ja, jeg er romantisk, men det bor mye mer i meg enn det, likte at han var frempå, han hadde noe som utfordret meg, jeg må ha noe annet også, ikke bare det romantiske...Jeg er sammensatt, han er og sammensatt. Når du sier at jeg ønsker meg et seriøst forhold , men at han ikke kan gi meg det, mener du til meg eller at han aldri kan være i et seriøst forhold? Han virket seriøs med meg i perioder når vi hadde det bra, når jeg ikke anklaget han, når det ikke var mistillit der. Han virker jo og seriøs med hun nye nå? Men han har jo også vært illojal mot henne siden han så meg. Tenkte du at han ikke kunne være seriøs med meg, men med andre? Eller at det er hans natur?

Vet at jeg og kunne kjempet mer for han isteden for å gjøre det slutt hver gang noe gikk skeis...da sådde jeg nok usikkerhet i han? Huff, tenker endel på ting jeg kunne gjort annerledes. Han sa han at han ønsket barn med meg, nevnte og at han ville gite seg med meg ( noen ganger ), kjøpte meg en ring, sa til andre at han skulle møte dama si ( da han hadde kjøpt ringen )...Nå satser han vel alt på henne..

Mange tanker og minner lommer opp.., men ja, det har jo være veldig mye turbulent! Men som sagt, tenker nå at jeg og kunne gjort ting annerledes, kanskje jeg tok han for gitt, for han var liksom alltid der, selv om det var slutt fant vi tilbake til hverandre igjen...

Er alt mellom oss ødelagt hvis vi skulle møtes igjen seinere?

Ja, jeg må jo bare prøve å komme meg ut av dette, starte på nytt uten han. Jeg klarte jo 3 mnd uten kontakt etter bruddet i juni, var sint på han, men hadde fått nok når han ditcha den avtalen han hadde med meg...Men tenker mye på at jeg skulle vist flere bedre sider av meg selv, siden mistenksomheten min styrte så mye ( pga hans løgner.. )

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Både ja og nei.. Jeg tror at viss du virkelig vil ha en person i livet ditt må du være villig til å fighte for det.. Å kjempe for noen/noe betyr IKKE å sitte hjemme å tvinne tomler og dvele på det negative, men nettopp det morsatte; jobbe med segselv og bli den beste utgaven av segselv sånn at den/det man ønsker å kjempe for da nærmest tiltrekkes mot deg. Du dveler mye i forhold til hva han kan ha følt/ikke følt - og igjen sammenligner du deg med henne; hvem føler/følte han "mest" for.. Som jeg sa tidligere så har du ingen grunn til å tro at hans følelser for deg ikke var ekte. Du vet dere hadde noe bra, så slutt med de negative tankene og prøv heller å fokuser på hva det var som var godt. Ikke tvil sånn på degselv og ikke sammenlign deg med henne. Du er også veldig opptatt av å definere ting "sammen"/"ikke sammen".. Jeg gjetter at han ikke har samme måte å forholde seg til kvinner/partnere på, som du. Han er sin egen Herre, og vil mest sannsynlig aldri være typen til å gå inn for et A4 liv med ekteskap osv. Den drømmen kan du vel mest sannsynlig kaste på sjøen allerede nå, eller hva? Det positive der igjen er at om han har følelser for den andre damen så er det neppe noe hinder for han i utvikle følelser påny for andre.. Det har han vel demonstrert for lenge siden. Jeg forestiller meg at om du ønsker å ha denne personen i livet ditt er det fullt mulig, men du må isåfall akseptere at mye vil være på hans premisser.. Og du starter som sagt meg å komme deg opp og ut av det hullet du er i, gjennom å forbedre degselv og fokusere på degselv. Bruk ham som motivasjon. Aksepter at du vil ha ham og ønsker å forbedre deg for ham. Du BRUKER han da, du også.. Målet helliger midlet.. Gradvis blir du en så bra, Sterk, selvstendig utgave av degselv at du driter i ham alikevel 

Takk for svar: det første du sier der er bra! Man må være fornøyd med seg selv og sitt liv for å tiltrekke seg andre. Det er jeg jo ikke nå...langtifra..

Ja, han er sin egen herre, samtidig tror jeg han ønsket et seriøst forhold, og han virker jo seriøs med henne nå? Eller hva tenker du? Han så jo meg mens han så henne i en lang periode...Synes du det er rart at hun har tatt han tilbake etter at hun nå vet om meg ( hvis hun ikke visste ) ? Jeg tror du har rett i at han kanskje forholder seg til partnere på en annen måte enn meg, samtidig vet jeg ikke...hvis han er skikkelig seriøs, kanskje han går "all in"? Husker han tidligere kunne bli veldig sint hvis han følte seg truet av andre menn ( f.eks en gang vi var ute og jeg snakket med en, kom han og snakket nedsettende om han..) han har og sagt ting som at hvis han hører at jeg er sammen med noen andre kommer han til å "knuse" den personen, men det er godt mulig overdrivelse...Det triste er at nå sist på tlf da vi snakket om følelser ( da han ringte den helga for å si at jeg ikke måtte mld henne, sa jeg noe a la at jeg skal finne meg en "bedre" mann ( forsvar , I know...), han sa at han håper jeg får meg en bra/fin mann , da er kanskje de følelsene for meg helt over, siden han kunne si det? Det at du nevner at det skal gå på hans premisser, har du helt rett i, og jeg har nevnte det sååå mange ganger til han, når vi har hatt konflikter...Følte at han hadde "sine" regler, mens når det gjaldt meg, skulle jeg følge hans, noe jeg ikke gjorde, derfor hadde vi så mye turbulens bl.a . Husker han skrev meg en mail om at ingen har holdt han så fast i reimene som meg...Betyr vel at han aldri kan temmes helt? Det komplekse er at jeg også liker noe av den siden i han.., men ikke hvis han ikke er til å stole på...

Ja, må ha fokus på meg selv fremover, komme meg opp av dette sorte hullet, har forstatt så mye sinne imot han! Får lyst til å skrive en mld til han ( fra en annen tlf, evt kontantkort ), at jeg hører da ikke mer på hva han har å si når han har sveket meg som han gjorde ( jeg svarte han ingenting på den mld i helga da han ba meg slutte å mld hennne og at jeg drev ed tlfterror ), evt skrive drittsekk på et kort å sende han, men det beste er kanskje å la være...Å være stille har kanskje best virkning..

Det verste er at jeg vet ikke om han fikk den siste mailen min, hvis han blokkerte meg fra mail og..

En annen ting : jeg ba om å få tilbake noen bilder også da han skullle gi meg den tingen,  minner, men det var veldig få, har på følelsen av at hun dama har vært inne på tlf hans og sletta bilder ( siden hun skrev mld fra hans tlf ) Kan jeg konfrontere han med dette? Ønsker jo ikke å ta mer kontakt, men dårlig at jeg ikke fikk bildene mine, da jeg liker å ta vare på minner. Skal gå videre , men hvis jeg samler minnene etv sted, kan jeg ta de opp senere i livet, ønsker ikke å slette minner.

Det jeg sliter med  er også noe en anonym bruker her var tidligere inne på idag : at jeg kanskje burde vist mer av den ydmyke siden min til han, den sårbare siden. Nå har han jo bare fått maska mi på en måte...Men det er kanskje for seint..

Jeg føler at jeg kanskje ikke viste nok at det var han jeg virkelig ville ha, og at han ble usikker da jeg vet at han trenger mye bekreftelser...Husker han sa på den festen at "jeg er jo ikke god nok for deg", hvorfor sa han det? Mulig det bare var fylleprat og at det ikke lå noe i det, men jeg har tenkt på det i ettertid...at han aldri har følt seg nok for meg siden jeg holdte han på en måte på "vent", samtidig som jeg ikke gjorde det...

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper nåværende kjæreste ikke var klar over at han holdt på deg samtidig som henne, han løy jo til deg så hvorfor skulle han da være ærlig med henne? Og hvem ønsker uansett å holde på en som driver med flere?

Dermed er det henne som får min sympati nå, hun er tross alt sammen med han og har sikkert tilgitt han. Tror du ikke hun også har hatt mistanker? Da kan jeg forstå at det er veldig vanskelig når du tar kontakt med han, et hav av vonde følelser skyller over henne og hun blir minnet på noe hun prøver å glemme. Hun sender deg en melding og ber deg om å slutte å kontakte kjæresten hennes, og etter dette oppstår det en konflikt mellom han og henne, og det blir slutt. Men de finner tilbake til hverandre igjen. 

Dette kan jeg se for meg at kan ha skjedd. Men ingen andre enn de to vet. 

Så lurer jeg på hva du i det hele tatt ønsker å få ut av dette? Det er ikke helt umulig for meg at du hører fra han igjen. Han vet jo at du sitter å venter, og hvor mange ganger har dere vært i så og si eksakt samme situasjon nå? 

Men at dere har en lykkelig fremtid i møtet, er høyst usannsynlig. 

 

Anonymkode: 2fbde...3c0

Takk for svar. Ja, kanskje hun ikke visste noe, hvem vet. Er jo rart at han skrev meg et brev mens han tydeligvis så henne...

Du spør meg hva jeg ønsker å få ut av dette...Jeg skulle ønske at det ble slutt mellom dem og at han la seg flat og angret, pga de vi har hatt sammen... Men tror det er lite sannsynlig på måten han nå har vært noe meg på. Pluss at han har nok fått følelser for henne, han vet at hun vil ha han, hun har gått "all in", han vet ikke hva han får med meg, så det er en risiko for han...

Når du skriver at det er ikke umulig at jeg hører fra han igjen, i hvilken kontekst tenker du da på? Nå vet jeg jo at han ser henne, da er det uaktuelt for meg å møte han..

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. 

Jeg skulle holde meg unna tråden men er glad jeg ikke gjorde det. På grunn av repeterende innlegg har jeg tenkt at du er fullstendig fastlåst og helt ærlig litt gal. På de siste innleggene når du ikke gjentar deg selv men heller forklarer litt mer din egen oppførsel og viser at du klarer å reflektere over den, får jeg oppriktig vondt av deg og håper du klarer å komme deg ut fra det mørke stedet du har kommet. Lykke til TS 

Anonymkode: 9edcc...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. 

Jeg skulle holde meg unna tråden men er glad jeg ikke gjorde det. På grunn av repeterende innlegg har jeg tenkt at du er fullstendig fastlåst og helt ærlig litt gal. På de siste innleggene når du ikke gjentar deg selv men heller forklarer litt mer din egen oppførsel og viser at du klarer å reflektere over den, får jeg oppriktig vondt av deg og håper du klarer å komme deg ut fra det mørke stedet du har kommet. Lykke til TS 

Anonymkode: 9edcc...fe3

 Takk for forståelse. Jeg er fastlåst nå, kan nok være litt gal og, men jeg er meg selv.

Ts 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet, får ikke sove pga dette :(...Tenker på han, som nå sikkert er med henne, det er så vondt!

Jeg er sint fordi jeg ikke reagerte mer da jeg var hos han for å hente det som er mitt...Jeg var sint først  pga vi hadde ikke snakket sammen siden bruddet , og han gjorde jo ingenting da jeg sa det var over etter avtalen han ga f... i , bortsett fra å ringe to ganger seint på kvelden , for så å lyve om "lydløs mobil". Neste dag skrev jeg en sms at det er ikke mer mellom oss, og at jeg skulle ha tilbake det var mitt. Ingen svar eller reakjon. Så gikk det ca 3 mnd, og jeg gjentok på mail at jeg skal ha tilbake det som er mitt. Da responderte han noen dager etterpå på mail, sa at det lå et vanskelig sted, men han skulle se hva han kunne gjøre. Hørte ingenting, gikk nesten to uker, jeg purret igjen, og igjen, og igjen, og plutselig får jeg denne kjipe mld fra "dama hans", at jeg må slutte å mld han! Jeg var bortreist når jeg mottar den mld, den var som å få en kniv i seg...Han har ikke gjort noe, så melder "dama hans", som jeg ikke visste eksisterte engang...utrolig sår mld å få! Jeg skrev til han at hun har tatt kontakt, men ingen respons, jeg drar til han plutselig , som jeg tidligere har nevnt, er sint, men jeg må vente fordi han skal hente tingen min. Tar tid, så jeg må sette meg. Så sier han at han er sulten, han lager litt mat, spør om jeg skal ha, og jeg spiser litt sammen med han. Alt er bare kaos i hodet mitt. Jeg er fortsatt sint, men klarer å beherske meg. Så kommer det frem mye seinere på kvelden at de har sett hverandre i ett år!!!, men han sier hele tiden at det er over, det er ikke mer mellom dem. Så ser jeg hårbørsten hennes på badet, jeg sier at hun har jo ting her, han lyver, men han sier at de ikke er sammen. Tida går fort, det blir over midnatt, så jeg må låne sofaen, jeg prøver å sove, men ligger bare og tenker hele natta, det er så rar stemning mellom meg og han, han ligger i rommet ved siden av med døra fullt åpen, kan høre at han puster...

Når jeg tenker på det nå, skulle jeg skreket ut til han, for en DRITTSEKK han har vært! Han står opp tidlig, sa jeg kunne bare være der så lenge jeg ønsket, men jeg drar opp med det samme, vil hjem, alt er bare kaos i hodet mitt. Ser at hårbørsten hennes på badet er borte...Vi går ut sammen, jeg gjentar ofte episoder der han så meg, samtidig som han så henne, jeg er sint, han prøver å unngå temaet hele tiden, jeg sender han bare et iskaldt blikk før jeg går videre, mens han står og venter på meg ( han trodde vi skulle ta kollektivtrafikk sammen... ) , så han virket noe sjokkert...Så ringer han bare ca to-tre dager etterpå og er helt annerledes, jeg måtte slutte å mld henne og de var sammen, jeg måte bare holde meg unna! Så skrev de kjipe mld til meg sist helg, sammen mot meg. Jeg sliter med å ønske hevn. Skrive noe kjipt fra en annen tlf , låne tlf av en venn/kompis, som kan støtte meg å si hvor utrolig KJIP han har vært. Skrive et brev med kun DRITTSEKK på...Tar gjerne imot tips! Har og lyst å si til henne at hun sikkert visste om meg, men at hun la an på han selv om han var opptatt, endel damer gjør faktisk det. BITCH tenker jeg at hun er, i dette øyeblikket jeg skriver på natta..Hun sa jo først at "hun har ingenting med han å gjøre", for så å spørre meg "hva sier han?"

Føler jeg ønsker å vise mer reaksjon...pga alle hans løgner fra januar t.o.m juni. 

Som om jeg aldri har kjent han, sånn føles det nå...

Han har ødelagt alt det vi hadde!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...