Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men du har jo bestemt deg, TS, så ring ham da vel og gi ham det glatte lag?
Og forresten - du skriver at de har "sett hverandre" i ett år - men betyr det virkelig at han hadde et forhold og at han løy for deg, eller at de har møttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du har jo bestemt deg, TS, så ring ham da vel og gi ham det glatte lag?
Og forresten - du skriver at de har "sett hverandre" i ett år - men betyr det virkelig at han hadde et forhold og at han løy for deg, eller at de har møttes?

Problemet er at han har blokkert meg på mobilen ( tror pga henne ) . Hvordan skal jeg få tak i han uten å møte henne? Tipd tas imot med takk!

Jeg spurte de hver for seg, hvor lenge de har sett hverandre, de sa begge siden oktober ifjor. Klart de har holdt på bak ryggen minda, når jeg dumpa han i slutten av juni! Jeg så over mld igår, og noen ganger ble han borte, som den avtalen der jeg dumpa han. Da kom han med argumenter om at jeg var "kontrollerende" og "lydløst mobil", evt "glemt mobil"...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at han har blokkert meg på mobilen ( tror pga henne ) . Hvordan skal jeg få tak i han uten å møte henne? Tipd tas imot med takk!

Jeg spurte de hver for seg, hvor lenge de har sett hverandre, de sa begge siden oktober ifjor. Klart de har holdt på bak ryggen minda, når jeg dumpa han i slutten av juni! Jeg så over mld igår, og noen ganger ble han borte, som den avtalen der jeg dumpa han. Da kom han med argumenter om at jeg var "kontrollerende" og "lydløst mobil", evt "glemt mobil"...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du får bestille deg nytt nummer. 

Anonymkode: 01f69...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bestille deg nytt nummer. 

Anonymkode: 01f69...34e

Mener du kontantkort? Er det ikke bedre å dra til han? Eller tror du det er best at jeg mld og sier jeg skal snakke med han?

Jeg vil virkelig unngå henne...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis til ham og ring på, da.

Men hva tror du du oppår når du setter grenser for ham, nå som dere ikke lenger har et forhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reis til ham og ring på, da.

Men hva tror du du oppår når du setter grenser for ham, nå som dere ikke lenger har et forhold?

Problemet er om han åpner ( og jeg vet ikke hvilken ringeklokke...), og at jeg ikke vil møte henne hvis hun ståpr der..

Jeg drar ikke for å sette grenser for han. Jeg drar for å si ifra at jeg finne rmeg ikke i at han har behandlet meg på den måten han har gjort! Han har løyet til meg i lang tid, og på toppen gitt meg skylda..!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er best, å skrive sms at jeg kommer ( fra en annen tlf ), si at jeg må snakke med han ikvel. Eller bare dra dit?

Begge er risiko..Han kan unngå å svare på mld, han kan unngå å åpne, evt at hun nekter han å møte meg..?

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er best, å skrive sms at jeg kommer ( fra en annen tlf ), si at jeg må snakke med han ikvel. Eller bare dra dit?

Begge er risiko..Han kan unngå å svare på mld, han kan unngå å åpne, evt at hun nekter han å møte meg..?

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Det beste for deg er at du logger ut av kg og slår av pcen. Så puster du ut. Lager deg middag. Koser deg i kveld. Legger deg og sover. 

Anonymkode: 01f69...34e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det villeste jeg har lest. TS, hva ER det du driver med?

Anonymkode: 4c762...837

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er om han åpner ( og jeg vet ikke hvilken ringeklokke...), og at jeg ikke vil møte henne hvis hun ståpr der..

Jeg drar ikke for å sette grenser for han. Jeg drar for å si ifra at jeg finne rmeg ikke i at han har behandlet meg på den måten han har gjort! Han har løyet til meg i lang tid, og på toppen gitt meg skylda..!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

men hva får du ut av å si ifra at du ikke finner deg i oppførselen hans, når alt er over mellom dere? Kan du forandre livet ditt til det bedre med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne øynene. Han bryr seg ikke om deg. Dere har kranglet i hele fire år nå. F I R E år. Du har fortalt han gang på gang hva du synes om han, han har nok fått det med seg. Dere har ikke vært sammen på seks måneder og nå har han en ny kjæreste. Det er ingenting du kan gjøre. 

Anonymkode: 01f69...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tenke på dette, men hvis jeg gjør det er det for MIN EGEN del. Jeg ringte han nettopp fra et annet tlfnr jeg sendte en mld fra tidlgere, sist uke. Da fikk jeg :"personen er ikke tilgjengelig eller har slått av mobiltlf", betyr det at den og er blokkert, eller er den bare slått av? Jeg skulle ikke snakke med han, bare se om det gikk an og evt si at jeg kommer for å si noe til han..

ts 

 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men hva får du ut av å si ifra at du ikke finner deg i oppførselen hans, når alt er over mellom dere? Kan du forandre livet ditt til det bedre med dette?

Jeg har da uttrykt det jeg ønsker å si til han, da blir det lettere for meg å gå videre. Mulig han og kan tenke på det i ettertid...

Jeg er verdifull og den tida jeg hadde med han var verdifull for meg, tross det trubulente. Måten han har vært mot meg på, aksepterer jeg ikke, derfor føler jeg for å stå opp for meg selv! 

Men jeg er ambivalent...hva om det får motsatt virkning..Hvis jeg blir så sint at han slenger døra i trynet på meg evt aldri åpner når jeg banker på? 

Huff...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste for deg er at du logger ut av kg og slår av pcen. Så puster du ut. Lager deg middag. Koser deg i kveld. Legger deg og sover. 

Anonymkode: 01f69...34e

Takk for råd, men istad skrev du at jeg kunne bytte tlfnr...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få mer og mer sympati med denne mannen og dama hans. Håper du får besøksforbud så de kan få fred.

Anonymkode: 8069c...215

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilke konkrete ting kan vi som svarer i tråden hjelpe deg med? Hva trenger du hjelp til? Hvordan skal du få det bedre? 

Anonymkode: 01f69...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil dra til han, konfrontere han."

 

Jeg tror de fleste andre av oss forstod at dra til i denne sammenhengen betyr reise til, ikke slå til.

Anonymkode: c45ee...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste andre av oss forstod at dra til i denne sammenhengen betyr reise til, ikke slå til.

Anonymkode: c45ee...72d

Mitt innlegg var til denne kommentaren (rød skrift), men ingen av dere har tatt poenget.

  16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil dra til han, konfrontere han. Jeg har behov for det. Hvordan vite at han er alene? Ønsker IKKE å møte henne...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Vold løser jo alt :ironi:

Anonymkode: 279cf...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...