Gå til innhold

Livet med lille K ☺


maja87

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er koselig å lese det du skriver jeg :) Og så forstår jeg godt at du synes det er nok. Det er sikkert det som er riktig for dere :) At du pumper i tillegg er jo bare helt supert! På tide å senke skuldrene og slappe av :jepp: 

Her er det helt omvendt, kun Avent aksepteres! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg synes det er koselig å lese det du skriver jeg :) Og så forstår jeg godt at du synes det er nok. Det er sikkert det som er riktig for dere :) At du pumper i tillegg er jo bare helt supert! På tide å senke skuldrene og slappe av :jepp: 

Her er det helt omvendt, kun Avent aksepteres! :hoho: 

Skuldre er senket 😊

Rart de er så bestemte og forskjellige helt fra starten 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag kveld.. sitter alene i sofaen etter å ha vasket flasker, sterilisert pumpe og venter på at mme-vannet skal koke. For en fæst 😂 Smågodtet er spist og jeg er litt småkvalm..

Foreldrene min har alt gått og lagt seg, samboer har reist på hytta for å jakte i helgen (😑 ja..veit jeg sa det var greit for en tid tilbake, men skulle nok ønske du heller hadde blitt hjemme..) og bebien sover i nestet på spisestuebordet. Er også trøtt, men drøyer til jeg har gitt siste flaske for kvelden, kanskje jeg gidder ta en siste pumping også. 

I dag har jeg vært en tur på fjellet med hunden min, hun har også fått komme inn en tur i kveld så forhåpentligvis er hun litt fornøyd 😆

Skikkelig sliten i ryggen etter trilleturen i går. Kjenner at magemusklene ikke er som før..

Før jeg fikk bebien bestemte jeg meg for å ikke være hun som ikke lot andre få holde den og sånt (har nemlig ei sånn vennine og syns det var snålt 😕). Meeen, jeg må innrømme at det er en bøyg å komme over å være uten henne! Mamma ville så gjerne trille henne en tur i ettermiddag, og uten at jeg sa noe (forhåpentligvis heller ikke utstrålte det 😉) var det tøft å la noen andre (til og med min egen mor 😂) ta henne ut uten meg eller pappaen 😮

Har innfunnet meg med at ammingen nok ikke kommer til å skje som sagt flere ganger, en følge av det har jeg en litt trist tanke om at jeg ikke er viktigere for lille K enn noen andre... Det er liksom det samme om det er jeg som er hjemme, pappaen eller svigers for den del 😕 Ammer man så er det et behov som bare moren kan dekke.. mitt barn sitt behov dekkes gjennom ei pakke kjøpt på rema (okei, satt rimelig på spissen!). Tror det var LilleMy som sa i en av dagbøkene at hun ikke hade begynt å pumpe for å gi på flaske fordi hun ville vøre den eneste som kunne gi en stund til, forstår deg/henne godt! 

Regner med de tankene forsvinner etterhvert, men de er litt trassige 😭 

Litt irritert på mannen om dagen (seff inni meg 😉). Savner nemlig det at vi gjør mer som en familie. Hittil har det vært veldig mye jobb og hundetrening.. lite idylliske trilleturer og gå på besøk 😑 På tide å prioritere familietid altså! 

Fikk fremkalt bilder i går 😆 Hadde heldigvis sortert litt før (delt opp i årene 2009 -2016) så jobben ble ikke uoverkommelig 😊 Så nå ligger det nesten 400 bilder på tur i posten☺ Lurer på hvor lenge de blir liggende før de kommer inn i et album 😂

Leser om alle som nettshopper om dagen, det vil jeg og (nesten full lønning på konto tre dager før ny kommer inn!!), men aner ikke hva jeg trenger (antakelig et tegn på at overflodsamfunnet er komplett 😞). 

God natt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, 400 bilder! Imponert! Jeg bestilte bare litt over 40. :fnise: Jeg burde ha bestilt flere siden jeg ikke har bestilt bilder siden jeg bodde hjemme før digitalkameraenes tid. Får ta en ny runde snart da.

Jeg skjønner at du er irritert på mannen og jeg syntes egentlig at du ikke bare trenger å være det inni deg men at han godt kan høre det. Familietid er viktig! Jeg føler mannen har blitt mye flinkere etter at jeg har tatt opp irritasjonen rundt det i alle fall. 

Jeg sliter også med å gi fra meg baby altså. Mamma er grei og folk som spør pent og ikke tar henne over en hel kveld. Mamma kan liksom ha henne så mye hun vil uten at jeg blir irritert av en eller annen grunn. :P Det er noen som bare tar seg til rette og det irriterer meg virkelig. Det er MIN baby liksom! Ikke eiesyk i det hele tatt nei.... :ph34r: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Chandra skrev:

Oi oi, 400 bilder! Imponert! Jeg bestilte bare litt over 40. :fnise: Jeg burde ha bestilt flere siden jeg ikke har bestilt bilder siden jeg bodde hjemme før digitalkameraenes tid. Får ta en ny runde snart da.

Jeg skjønner at du er irritert på mannen og jeg syntes egentlig at du ikke bare trenger å være det inni deg men at han godt kan høre det. Familietid er viktig! Jeg føler mannen har blitt mye flinkere etter at jeg har tatt opp irritasjonen rundt det i alle fall. 

Jeg sliter også med å gi fra meg baby altså. Mamma er grei og folk som spør pent og ikke tar henne over en hel kveld. Mamma kan liksom ha henne så mye hun vil uten at jeg blir irritert av en eller annen grunn. :P Det er noen som bare tar seg til rette og det irriterer meg virkelig. Det er MIN baby liksom! Ikke eiesyk i det hele tatt nei.... :ph34r: 

 

Godt å høre at det ikke bare er meg med seperasjonsangst og eiesyke til bebien 😉 Mannen er selvsagt null-stress, og å la de på besøk holde henne i sofaen, men barnevakt ee uaktuelt enda!! 

Ja, tror jeg må si i fra til mannen. Unner han jalt altså, men vi må få tid til litt mer familiekos også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at mannen selvfølgelig kan ha henne så mye han vil. :fnise:  

Mannen skjønner det forhåpentligvis når du nevner det. Han må jo få lov til å drive med sitt, men det må jo du også samtidig som dere også gjør ting sammen. Satser på at det går seg til. Mannfolk å jo ofte få inn ting med teskje. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld ☺

Sitter på sofaen med lille K i nestet ved siden av. Der ligger hun med smokken i munn og kikker på mønsteret 😊 Hun er så søt. Må beherske meg for å ikke ta henne opp 😉 Men de har vel godt å ligge litt i fred også 👍

I dag har mamma vasket huset vårt, laget middag og bakt kake. Pappa har klippet gresset 😉 Godt med foreldre på besøk som er rastløse 😂

Jeg og lille K har kost oss, trillet en liten tur og pumpet. 

I natt sov lille K i nestet i sengen for første gang. Gikk fint, hun tisset i det da...men, men. Planen er at det kanskje blir enklere å flytte henne over i egen seng med nestet 👍 Ikke at jeg ønsker henne ut av senga da! Jeg storkoser meg med henne i mellom oss, tross at folk fleiper med "hun kommer ikke ut derifra før hun er konfirmert" 😑 Halla! Hun er fire uker, fire uker! Selvfølgelig hadde jo vært godt å ligget inntil mannen igjen da..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder hvem som skal få holde og trille og alt det der, så er det du som bestemmer :) Ikke ha dårlig samvittighet om du ikke vil gi henne bort, hun har det best med deg så hvis du skal gi henne vekk så må det være fordi du trenger og ønsker en! Ikke tenk at du er hønemor eller sær, hvis lille K kunne velge så ville hun valgt deg! <3 

Det samme gjelder tankene om at du ikke betyr noe for lille K fordi du ikke ammer. Jeg husker jeg hadde samme tankene og følelsene. De går over :) Men jeg forstår deg så godt! Man kan heldigvis knytte sterke bånd med flaskemating også. Tror de anbefaler litt hud-mot-hud-kontakt selv om man driver med flaske! :)

Du kan evt. høre på podcasten til Foreldrerådet hvor Gro Nylander snakker om nærhet. :) Vet ikke om jeg anbefaler episoden om amming enda.. Selv om hun er veldig støttende ovenfor oss som ikke får det til, så vet jeg hvor sårt det kan være å høre andre prate om hvor fint og flott det er :sjenert: Men episoden om nærhet er veldig fin :) Vet det er blandede følelser rundt henne, meg selv inkludert - jeg hatet Gro Nylander intenst da Mini kom til verden siden ammingen gikk åt skogen - men nå liker jeg henne faktisk! 

Og de første seks ukene var helt "mayhem" sist for oss. Jeg husker jeg så på så mange dårlige serier som begynte i 05-tiden, sang alle sangene i en barnesangbok og generelt følte meg ganske isolert og ensporet.. Men gi det seks uker, så er jeg sikker på at rutinene sitter bedre for dere begge og at ting normaliseres litt :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carouselle skrev:

Når det gjelder hvem som skal få holde og trille og alt det der, så er det du som bestemmer :) Ikke ha dårlig samvittighet om du ikke vil gi henne bort, hun har det best med deg så hvis du skal gi henne vekk så må det være fordi du trenger og ønsker en! Ikke tenk at du er hønemor eller sær, hvis lille K kunne velge så ville hun valgt deg! <3 

Det samme gjelder tankene om at du ikke betyr noe for lille K fordi du ikke ammer. Jeg husker jeg hadde samme tankene og følelsene. De går over :) Men jeg forstår deg så godt! Man kan heldigvis knytte sterke bånd med flaskemating også. Tror de anbefaler litt hud-mot-hud-kontakt selv om man driver med flaske! :)

Du kan evt. høre på podcasten til Foreldrerådet hvor Gro Nylander snakker om nærhet. :) Vet ikke om jeg anbefaler episoden om amming enda.. Selv om hun er veldig støttende ovenfor oss som ikke får det til, så vet jeg hvor sårt det kan være å høre andre prate om hvor fint og flott det er :sjenert: Men episoden om nærhet er veldig fin :) Vet det er blandede følelser rundt henne, meg selv inkludert - jeg hatet Gro Nylander intenst da Mini kom til verden siden ammingen gikk åt skogen - men nå liker jeg henne faktisk! 

Og de første seks ukene var helt "mayhem" sist for oss. Jeg husker jeg så på så mange dårlige serier som begynte i 05-tiden, sang alle sangene i en barnesangbok og generelt følte meg ganske isolert og ensporet.. Men gi det seks uker, så er jeg sikker på at rutinene sitter bedre for dere begge og at ting normaliseres litt :) 

 

 

Åå, så godt å høre at jeg ikke er unormal som kvier meg for å overlate henne til andre eller føle som jeg gjør angående ammingen 😃

Prøver å gjøre flaskematingen så koselig som mulig. Legger vekk telefonen, sitter godt og har hud mot hud kontakt når det er mulig. På natta tar jeg henne alltid innafor dyna eller morgenkåpa mi, godt og varmt for oss begge 😉

Skal sjekke ut Gro Nylander sin podcast, men dropper den om amming 😉 Er litt oppgitt over at det er lite info om flaskemating og mme i den infoen man får fra sykehus og helsestasjon.. akkurat som om det ikke er like viktig! 

Satser på ting normaliserer seg (kanskje ikke helt riktig ord mtp en bebi i livet 😂) etter 6 uker ja, ting har allerede blitt så mye bedre enn det var 👍

---

Nå har lille K sovet i 13,5 timer, kun avbrutt av to måltider. Sitter klar med to flasker, en med pumpet mm og en med mme.. Ser ut som sistnevnte må kastes inne  hun våkner haha 😂 Morsmelka håper jeg kan stå og vente, selv om den har vært i kjøleskapet? Er litt usikker på hvor krise sånt er... Mme er jo bare å kaste i vasken og lage ny, men med tanke på hvor energikrevende den pumpingen er vil jeg ikke sløse med de dråpene 😉

I dag skal vi og foreldrene mine på besøk til svigerforeldrene mine. Foreldrene min reiser hjem i morgen. Da ses vi nok ikke før etter nyttår igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsmelk holder lenge :) Tror det holder noen dager i kjøleskapet faktisk? Og nesten evig om det fryses ned :)

Verdifulle dråper man må ta godt vare på! Husker med skrekk og gru den dagen jeg satt og pumpet og hadde glemt å koble til flaske..  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Carouselle skrev:

Morsmelk holder lenge :) Tror det holder noen dager i kjøleskapet faktisk? Og nesten evig om det fryses ned :)

Verdifulle dråper man må ta godt vare på! Husker med skrekk og gru den dagen jeg satt og pumpet og hadde glemt å koble til flaske..  :sur:

Glemte flaske? Oh no!

5 timer siden, Chandra skrev:

Så deilig med foreldre som kommer og fikser! :hoppe: Bor de langt unna deg? 

Så deilig med trøtt sovebaby! 

 

Skikkelig sovebaby ja 😉 

Bor i Finnmark og de sørpå så ikke så ofte vi ses, og har ikke tenkt meg ut å fly før jul i hvertfall 😕 Faren min er også veldig syk så en lang flyreise tar på.. 

Men fint med besøk ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffekoppen endelig i hånda 👍 Lille K ligger ved siden av meg på sofaen i nestet sitt. Vi sto opp litt før åtte, etter at jeg forsøkte lure henne til å sove igjen, men det gikk ikke 😉

Skal ikke klage altså, hun sov fra 19ish i går til 02. Da fikk hun flaske og ei tørr bleie, så sov hun videre til 6-6.30. Nesten litt bekymret for at hun sover så lenge på kvelden og tidlig natt, men hun våkner jo av seg selv så regner med der er i orden 😊

I går dro foreldrene mine, litt stille her plutselig, men også litt godt. Gjorde ingenting annet en å bar og bysset bebien i går, hun er inne i noen klengete dager ser det ut som (etter hva jeg forstår kan det være et utviklingssprang ifølge appen min). 

Stemningen her hjemme er ganske dårlig om dagen 😕 Jeg føler at samboer benytter alle anledninger til å gjøre andre ting enn å være hjemme med oss  Det stemmer nok ikke helt, men sånn opplever jeg det. Er dårlig til å si i fra så han skjønner nok ikke hvorfor jeg ikke gidder si noe om dagen.... Barnslig jeg? Neida 😂😂😂

Jeg er så lei av å være hjemme.. uten å kunne trene, gå tur med vogna (annet enn rolig og flatt, vi bor på toppen av byen så ikke langt jeg kommer da..) eller lignende. Jeg VET at det er en kort perioden, meeen 6 uker er likevel ganske lenge når man er vant til minimum en 1-1,5 tur hver dag med hund og trening i tillegg 😤 Kanskje jeg må legge inn dato for 6 uker i appen som Weebs tipset om 😆 I will!

Når det er sagt så koser jeg meg veldig også altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som synes spedbarnstiden, eller babytiden generelt, er gørr - så du trenger ikke ha dårlig samvittighet for å kjede deg litt selv om du koser deg :)

Jeg husker at alle jeg møtte som hadde fått sitt andre barn snakket om hvordan de helst fått en ferdig utviklet toåring. Der og da syntes jeg det var rart og litt frekt med tanke på at vi alle var midt i de verste babyfasene. Man drar liksom ned stemningen litt når man hinter om at "nå har vi det døft dere" :erter: Vi førstegangsfødende opplevde jo alt for første gang og visste jo ikke bedre! Men poenget mitt er at det ikke er noe galt med deg om du ikke synes livet er helt fantastisk nå! :) Det gjør deg ikke til en dårlig mor eller betyr at du ikke kommer til å elske småbarnslivet, for det er mange morsomme og kanskje mer interessante faser i vente ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en kaffekopp og lille K på armen (må regelmessig opp og gå runder da😉). 

Var inne i forumet i stad og leste en tråd om ei som er ti uker på vei og lurer på hvordan hun skal gå frem for å unngå samsoving når bebien kommer. Selv om det er litt rart å planlegge det (er det ikke?), er det jo helt legitimt å ikke ønske det. MEN, jeg er så overrasket over at de som svarer nesten gjennomgående sier "vi samsover ikke for at det er så himla koselig, men av praktiske grunner (amming og uro bl.a ).Vi har bebien mellom oss fordi vi syns det er HIMLA koselig 💕💕💕 Er det bare oss....? Jeg som ikke ammer en gang har ingen praktisk grunn en gang. Gruer meg til at vi skal ta henne over i egen seng 😭 

Det er så koselig å kose med og se på bebien 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag! :)

Så flink du er så kommer deg opp så tidlig. Jeg er fornøyd med å komme meg opp 10 i dag. :P

Så leit å høre om dårlig stemning. Jeg stemmer fremdeles for å ta det opp. Men er det slik at han kan ta med dere ut på ting han gjør kanskje? Eller er det mer jaktting og slikt? Kanskje dere kan kjøre et annet sted sammen å gå tur med hundene og baby i vogn for eksempel? Han bør jo absolutt prioritere dere nå, og egentlig burde han skjønne det uten at du sier noe. 

Skjønner godt at du er lei av å være hjemme uten å få gjort noe! Du var jo skikkelig aktiv med trening og alt nesten hele graviditeten! Nå er det vel ikke lenge igjen? Eller må man vente enda lengre etter keisersnitt? 

Angående samsoving så gjør ikke vi det, men det er fordi jeg ikke klarer å sove med flere personer i senga. Jeg har blitt så varm og har mer en nok med mannen. :P Men vi samsover på morgenen da og det er kjempekoselig! På en måte er det litt deilig å ha henne i egen seng siden vi ligger å ammer på sofaen hele kvelden og det er godt å kunne ligge som jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Chandra skrev:

God dag! :)

Så flink du er så kommer deg opp så tidlig. Jeg er fornøyd med å komme meg opp 10 i dag. :P

Så leit å høre om dårlig stemning. Jeg stemmer fremdeles for å ta det opp. Men er det slik at han kan ta med dere ut på ting han gjør kanskje? Eller er det mer jaktting og slikt? Kanskje dere kan kjøre et annet sted sammen å gå tur med hundene og baby i vogn for eksempel? Han bør jo absolutt prioritere dere nå, og egentlig burde han skjønne det uten at du sier noe. 

Skjønner godt at du er lei av å være hjemme uten å få gjort noe! Du var jo skikkelig aktiv med trening og alt nesten hele graviditeten! Nå er det vel ikke lenge igjen? Eller må man vente enda lengre etter keisersnitt? 

Angående samsoving så gjør ikke vi det, men det er fordi jeg ikke klarer å sove med flere personer i senga. Jeg har blitt så varm og har mer en nok med mannen. :P Men vi samsover på morgenen da og det er kjempekoselig! På en måte er det litt deilig å ha henne i egen seng siden vi ligger å ammer på sofaen hele kvelden og det er godt å kunne ligge som jeg vil.

Skjønner at du ikke samsover når det er såå mye amming på kvelden altså! Lille K er en morgenfugl så er bare å komme seg opp.. stort sett mellom 6 og 8. 

Ja, kjip stemning her hjemme.. Hadde gjerne vært med på jakt, men ikke så bebivennlig 😉 Vi har trillet litt sammen, men blir ikke så mye. Må i hvertfall være rolig i 6 uker sa kirurgen, jeg har vel alleredr tøyd grensa litt med hva man skal gjøre... fikk en del vondt i helga. Men, bare en drøy uke igjen nå 👍

Skal ta en prat med mannen i dag. Jeg vet jo at jeg er litt urimelig og.... en blanding av irritasjon og misunnelse for at jeg er "lenket" her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det var nok jeg som skrev det om mating ja og slik føles det virkelig for meg. Jeg skjønner godt tankene dine rundt det men flaske kan nok gjøres like koselig og nært. Ligge hud mot hud i senga feks, det er det bare dere som kan! :jepp:  

Det er ikke aktuelt at noen andre skal passe bebien min :opplyser: Han har blitt holdt av andre, og nå går det fint liksom, men før gikk det ikke så bra. De første 4-5 ukene måtte jeg anstrenge meg for å ikke ta han tilbake med en gang! Pappan også! Vi slappet kun av når han var med en av oss og slik er det fortsatt selv om andre kan holde. Han foreslo for svigermor at hun kunne komme og trille fordi jeg er trøtt og sliten men alt i hele kroppen min skriker nei. Så det skjer ikke :P Han skal være hos meg. 

Angående samsoving så gjør vi begge deler. Jeg ser helst at han sover i senga si i nestet fordi jeg sover bedre da og føler det er tryggere. Nå er senga helt inntil vår og med ene siden nede så det er vel egentlig samsoving, som bedside bare vanlig størrelse. Ofte sovner vi under amming og derfor har jeg dyna mellom bena og under armen slik at det er mindre sannsynlig at den havner over han (det er nemlig skikkelig ekkelt). 

Ah! Å bevege seg igjen ja! Jeg er nettopp kommet igang med det og det er superdeilig! Når tenker jeg at du savner det veldig du som har vært så aktiv! Det gjør jammen jeg og likevel, antakelig fordi jeg har vært bevegelseshemmet størsteparten av graviditeten :( Hallo bekkenløsning uke 6! Mangler grunnmuskulatur i låra liksom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleMy1989 skrev:

:klemmer: Det var nok jeg som skrev det om mating ja og slik føles det virkelig for meg. Jeg skjønner godt tankene dine rundt det men flaske kan nok gjøres like koselig og nært. Ligge hud mot hud i senga feks, det er det bare dere som kan! :jepp:  

Det er ikke aktuelt at noen andre skal passe bebien min :opplyser: Han har blitt holdt av andre, og nå går det fint liksom, men før gikk det ikke så bra. De første 4-5 ukene måtte jeg anstrenge meg for å ikke ta han tilbake med en gang! Pappan også! Vi slappet kun av når han var med en av oss og slik er det fortsatt selv om andre kan holde. Han foreslo for svigermor at hun kunne komme og trille fordi jeg er trøtt og sliten men alt i hele kroppen min skriker nei. Så det skjer ikke :P Han skal være hos meg. 

Angående samsoving så gjør vi begge deler. Jeg ser helst at han sover i senga si i nestet fordi jeg sover bedre da og føler det er tryggere. Nå er senga helt inntil vår og med ene siden nede så det er vel egentlig samsoving, som bedside bare vanlig størrelse. Ofte sovner vi under amming og derfor har jeg dyna mellom bena og under armen slik at det er mindre sannsynlig at den havner over han (det er nemlig skikkelig ekkelt). 

Ah! Å bevege seg igjen ja! Jeg er nettopp kommet igang med det og det er superdeilig! Når tenker jeg at du savner det veldig du som har vært så aktiv! Det gjør jammen jeg og likevel, antakelig fordi jeg har vært bevegelseshemmet størsteparten av graviditeten :( Hallo bekkenløsning uke 6! Mangler grunnmuskulatur i låra liksom :(

Blir glad hver gang jeg får bekreftet at det ikke bare er meg som helst har bebien selv 😉 Jeg får nesten fysisk vondt jeg de gangene jeg er avgårde på egenhånd! 

Skjønner at du må være rimelig desperat etter å komme ordentlig i gang igjen mtp det svangerskapet du har hatt! Skjemmes litt over sutringen min over disse 6 ukene når du og mange fler sliter med diverse i ni måneder😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på butikken med lille K og samboer for første gang, gikk helt fint 😆 Og vi har gått en tur hvor jeg hadde bebien i bæresjalet. Hun sovnet så koste seg visst 😉 Syns det er litt snåskummelt fremdeles da.. holder knuta liksom? Og er nakken støttet nok? Sistnevnte var ikke det i dag så måtte holde en hånd bak hodet hennes, hadde ikke strammet nok. 

Stemningen er litt bedre i dag. Tok det opp i går, men det gikk skikkelig skeis 😕 Vi er ikke av samme oppfatning om ting om dagen.. Jaja, vi finner vel ut av det etterhvert. Går jo tross alt inn for at dette ikke ender i en samlivsbrudd-dagbok, men fortsetter som bebidagbok hvor det forhåpentligvis kommer et lillesøsken til K innen ikke for mange år 😉 Trøster meg med at disse barselsukene er unntakstilstander på alle vis! 

Lille K promper mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...