Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Lurer på hva hun skal gjøre når hun ikke kan sitte på rompa på et par måneder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rose11 skrev:

Samme lurer jeg på. HVORFOR klikker folk seg inn på bloggen?  Det er jo faktisk vi som gjør at hun kan være en toppblogger. Er det det folk vil?

Skjønner ikke jeg heller. Hun legger ut bilde av cash på Instagram hvorfor ? Fordi folk elsker å hate henne å hun tjener penger på det! Hvor digg hadde det ikke hvert om alle følgere bare forsvant å folk sluttet å bry seg. Tydeligvis er det det folk vil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at Nettavisen kan ha tatt til seg kritikken. Jeg kan ikke se at de har frontet Isebels blogginnlegg i forbindelse med denne operasjonen. Har de tatt til fornuft?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til modereringen, slike kommentarer tas på ris/ros, i tillegg er det ryddet for hets og spekulasjoner samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til mer tragisk oppførsel skal man lete lenge etter. Bilde av en bunke med cash på instagram. Hva tror hun at hun er? "Rich kids on instagram"-Russerne/Araberne/Amerikanerne/Britene som driver å flasher cash på samme måte som det der, har i hvertfall unnskyldningen at de er tenåringer og ikke vet bedre, eller har rike foreldre som ikke gir dem nok oppmerksomhet. Normale folk med penger oppfører seg ikke slik. Normale folk med penger har klasse. Det har ikke hun. Jeg kan også ta ut 100 000 kroner i kontanter og fylle badekaret med dem og legge ut selfie eller video av meg som bader i penger, hvis det var det jeg ville. Men hva er poenget? Er hun virkelig så grådig på blogg-penger at hun driter i at folk bare himler med øynene og ser på henne som en eneste stor vits? Fortsetter hun på denne måten her, kommer hun til å ende opp som hovedperson i dokumentarer om skrekk-eksempler på reality-status som gikk til hodet eller kroppsfiksering gone wrong.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 18.50, marizz skrev:

Nesen er ikke så ille i seg selv, men den passer henne ikke. Idag slo det meg at hun faktisk ligner på en asiat nå(ikke at det er galt altså, men hun er jo faktisk langt i fra asiatisk).

Hun er fra Iran, så er nok asiatisk?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
10 minutter siden, EiJente skrev:

Makan til mer tragisk oppførsel skal man lete lenge etter. Bilde av en bunke med cash på instagram. Hva tror hun at hun er? "Rich kids on instagram"-Russerne/Araberne/Amerikanerne/Britene som driver å flasher cash på samme måte som det der, har i hvertfall unnskyldningen at de er tenåringer og ikke vet bedre, eller har rike foreldre som ikke gir dem nok oppmerksomhet. Normale folk med penger oppfører seg ikke slik. Normale folk med penger har klasse. Det har ikke hun. Jeg kan også ta ut 100 000 kroner i kontanter og fylle badekaret med dem og legge ut selfie eller video av meg som bader i penger, hvis det var det jeg ville. Men hva er poenget? Er hun virkelig så grådig på blogg-penger at hun driter i at folk bare himler med øynene og ser på henne som en eneste stor vits? Fortsetter hun på denne måten her, kommer hun til å ende opp som hovedperson i dokumentarer om skrekk-eksempler på reality-status som gikk til hodet eller kroppsfiksering gone wrong.

Hun har virkelig NULL klasse! Verste er at hun tror alle er så sjalu på henne, men de fleste rister på hodet og ler. Det er så flaut å se. Herrefred, hvem er det som tar bilder av seg selv med penger? Hvertfall ikke folk med klasse ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EiJente skrev:

Makan til mer tragisk oppførsel skal man lete lenge etter. Bilde av en bunke med cash på instagram. Hva tror hun at hun er? "Rich kids on instagram"-Russerne/Araberne/Amerikanerne/Britene som driver å flasher cash på samme måte som det der, har i hvertfall unnskyldningen at de er tenåringer og ikke vet bedre, eller har rike foreldre som ikke gir dem nok oppmerksomhet. Normale folk med penger oppfører seg ikke slik. Normale folk med penger har klasse. Det har ikke hun. Jeg kan også ta ut 100 000 kroner i kontanter og fylle badekaret med dem og legge ut selfie eller video av meg som bader i penger, hvis det var det jeg ville. Men hva er poenget? Er hun virkelig så grådig på blogg-penger at hun driter i at folk bare himler med øynene og ser på henne som en eneste stor vits? Fortsetter hun på denne måten her, kommer hun til å ende opp som hovedperson i dokumentarer om skrekk-eksempler på reality-status som gikk til hodet eller kroppsfiksering gone wrong.

De svir i allefall av alt de tjener. De må stadig finne på stunt for å gjøre seg selv interessante og hvor lenge varer det? Tror ikke denne bloggen vil ha begrenset levetid og da er all inntjeningen  borte, reiser, middager klær etc. Alle de operasjonene koster, selv om hun gjør det i utlandet og det er billigere. Den neseoprasjonen hennes så ut som var ekstremt dårlig håndverk og hun fikk garantert en god deal. At folk ønsker å spare penger på operasjoner som er irresible er for meg uforståelig. Hadde ikke turt!! Den kirurgen så ikke på proposjonene i ansiktet hennes, men alle neseoperasjoner han utfører er tro kopi av hverandre. Det er ikke det at hun ikke har penger til å betale for noen som er dyktige. SE tok jo den store tatoveringen på låret hvorad hun påstod at hun hadde spart masse penger på. Den tatoveringen var ikke godt håndverk heller, Hun har samme inntekt som en leder i det private. Veldig spent på resultatet av rompe forstørrelsen da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med at hun endelig har operert rumpa nå er at hun ikke lenger kan bruke den som clickbait :) Hun har spilt på dette rumpestuntet lenge, og nå har hun faktisk gått til verks og gjennomført operasjonen, ergo; hun kan ikke lenger lure folk inn på bloggen med dette. Ikke nådde hun førsteplass på blogglista en gang for denne operasjonen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
10 minutter siden, supernana skrev:

Fordelen med at hun endelig har operert rumpa nå er at hun ikke lenger kan bruke den som clickbait :) Hun har spilt på dette rumpestuntet lenge, og nå har hun faktisk gått til verks og gjennomført operasjonen, ergo; hun kan ikke lenger lure folk inn på bloggen med dette. Ikke nådde hun førsteplass på blogglista en gang for denne operasjonen. 

Du sier noe der. Jenta må jo snart gå tom for ideer. Hun har jo brukt alt som kan brukes nå. Tenk å være så desperat da. Det er jo helt hinsides! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Isabel ligger på 2 plass og Pierre på 4. Tydelig at mange klikker seg inn på bloggene jevnlig for de vil se rumpe bilde, men de kommer nok ikke til å legge ut bilde av rumpa med det første. Nå skal de få folk til å klikke seg inn på bloggen i en stund også legge ut bilde av rumpa. De vet hvordan å få folk inn på bloggen og holde seg på topp. Jeg kommer ikke til å klikke meg inn på bloggen. Er så lei av alle disse clickbaita. Folk går jo rett på. Hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 24.4.2016 at 20.33, The Kitten skrev:

Helt opp til andreplass har hun klatret nå, faktisk. 

Ja, ganske imponerende faktisk. Håper for guds skyld hun ikke havner på 1. Da kommer egoet hennes til å bli så stort at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Blue Ivy. skrev:

Ja, ganske imponerende faktisk. Håper for guds skyld hun ikke havner på 1. Da kommer egoet hennes til å bli så stort at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. 

Du skal ikke se bort i fra at det skjer, men jeg håper virkelig ikke det gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags operasjoner er det hun mangler? Hun har vel tatt de tre største nå. Kommer ikke på noe mer hun kan gjøre, annet enn fettsuging osv, men hun har jo ingenting å fettsuge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.
Den 24.4.2016 at 20.56, super-s skrev:

Hva slags operasjoner er det hun mangler? Hun har vel tatt de tre største nå. Kommer ikke på noe mer hun kan gjøre, annet enn fettsuging osv, men hun har jo ingenting å fettsuge.

 Vagina plastikk? :vetikke: Nei, jeg vet ikke, men skulle ikke forundre meg om hun får utført flere operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blue Ivy. skrev:

 Vagina plastikk? :vetikke: Nei, jeg vet ikke, men skulle ikke forundre meg om hun får utført flere operasjoner.

Det er neste!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Tipper kinnbeina eller haka jeg. Evt ørene. Ikke at det er noe galt med noe av det på henne. Men spesielt haka og kinnbeina er jo vanlig blant de som operer seg mye. Får uansett håpe hun gir seg etter rompe-operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Tipper kinnbeina eller haka jeg. Evt ørene. Ikke at det er noe galt med noe av det på henne. Men spesielt haka og kinnbeina er jo vanlig blant de som operer seg mye. Får uansett håpe hun gir seg etter rompe-operasjonen.

Det blir veldig spennende å se hvordan hun ser ut som 50 åring da!

 

Nytt clickbait på Insta: "Det gikk til helvete". Jeg vil gjette på at de mistet 150 euro bak sengen og ikke hadde råd til rumpeoperasjon likevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...