Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Sophie Elise har på en måte bekreftet at Isabel løy, og at hun og ariel ikke har kranglet :-) 

pierre og Isabel kunne solgt sjela si for penger og de, korttenkte! Tenker ikke konsekvenser.. Tenker ikke på pårørende til denne avdøde kameraten..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.
Den 20.4.2016 at 14.08, twinmom95 skrev:

Sophie Elise har på en måte bekreftet at Isabel løy, og at hun og ariel ikke har kranglet :-) 

pierre og Isabel kunne solgt sjela si for penger og de, korttenkte! Tenker ikke konsekvenser.. Tenker ikke på pårørende til denne avdøde kameraten..

 

Innlegget til Pierre burde fjernes. Han går LANGT over streken, :nei: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttisøren så lei jeg er av de to. Skriver jo bare masse shit på bloggen, og bruker snapchat for å lure følgere innpå. Pierre med "død kompis" også nå de nyhetene og alt som er så fantastisk, men vi får ikke vite hva, før senere. 

Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å unfollow'e de på snap, men gåkkeeee :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, smalls skrev:

Haha. Så sur da. Noen som følte seg truffet ;) 

Skrev bare tilbake at det nettopp er clickbait når han snapper det og ber folk gå inn på bloggen hans :P

Et øyeblikk siden, Snadder skrev:

Snakk om å bli sur ja. Ikke akkurat serlig modent av han å gå til personangrep og kalle deg for et sykt menneske

Nei, men det tar jeg med en klype salt, gadd ikke vie det noe oppmerksomhet.
Sier bare litt om hvor umoden han er.
Sjelden jeg vier de to noe som helst, leser jo her inne for det er som en stygg ulykke man ikke klarer unngå å se på :P
Men akkurat det han gjorde der syns jeg er usmakelig og kvalmende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le litt. 'Hemska' personer ja. Kan tyde på at PL sliter med språkforståelsen både på norsk og svensk....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blablaa skrev:

Gikk innpå instaen til der hun opererte seg. ALLE som operer seg der får jo lik nese? Helt prikk lik.. 

Link? Dette må jeg se!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen

Uff, nesa hennes har jo blitt skjev? Og jeg kan ikke fatte hvorfor hun bruker så mye i leppene, det ser jo komisk ut. Rart hun ikke ser det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. april 2016 at 18.10, Gia_ skrev:

Fyttisøren så lei jeg er av de to. Skriver jo bare masse shit på bloggen, og bruker snapchat for å lure følgere innpå. Pierre med "død kompis" også nå de nyhetene og alt som er så fantastisk, men vi får ikke vite hva, før senere. 

Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å unfollow'e de på snap, men gåkkeeee :fnise:

Kan noen fortelle om denne døde kompisen? Hva er dramaet rundt det? Ikke søren om jeg klikker meg inn på den bloggen mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sebastian Robin Nilsson het han kompisen som nå er død. Han ble meldt savnet, det ble satt i gang leting etter han. De fant han død. Selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
24 minutter siden, frostrøyk skrev:

Sebastian Robin Nilsson het han kompisen som nå er død. Han ble meldt savnet, det ble satt i gang leting etter han. De fant han død. Selvmord.

Så ufattelig trist at han tok selvmord :( Ekkelt at Pierre bruker det som clickbait og få lesere inn på bloggen. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, deedee_ skrev:

Hadde jeg vært henne hadde jeg bedt dem om å fikse nesen mens jeg først var der. 

Det lar seg vel ikke gjøre siden det er så lite igjen av den.. :overrasket: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, har ikke sett bilde av henne på lenge, det er så sjokkerende å se henne med den nesen. Håper hun ikke gjør noe mer med utseendet sitt nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hennes del håper jeg det går an å fikse den nesen, den er for kort for ansiktet. På et eller annet tidspunkt må jo folk som er rundt henne bare være ærlig til henne, tror de er redde for å si det som det er siden det er så alvorlig når noe blir gjort feil midt i fjeset.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...