Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Hun har i allefall svidd av noen kr i London, Aldri sett noen som har shoppet så mye på en utenlandstur, den senga var full

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler privatpersoner, latterliggjøring, spekulajoner, hets, diskusjon av kropp og brukerdebatt samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så imponert over den shoppingrunden hennes, nesten alt som lå på den senga er jo fra Primark 🙈

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prorsum skrev:

Er ikke så imponert over den shoppingrunden hennes, nesten alt som lå på den senga er jo fra Primark 🙈

Kan ikke si jeg er overrasket ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!! 30000,- på shopping til seg selv :sjokkbla: Hårreisende! 

Vet ikke hvem denne jenta er, men denne tråden kom så ofte opp på forsiden at jeg ble nysgjerrig og måtte titte :fnise:

Reiser til London med gubben i juni, vi skal feire vår 10'ende bryllupsdag. Men jeg hadde jeg brukt sååå mye, så spørs det ikke om jeg hadde fått et skudd i panna gitt :icon_lol:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ville egentlig bare takke for meg. Jeg orker ikke bidra til mer oppmerksomhet rundt dette vesent mer nå, så jeg kommer til å slutte å kommentere her inne. Jeg tar meg selv i å bli oppriktig irritert over en jeg ikke kjenner eller trenger å vite eksisterer om jeg ikke aktivt går inn for å finne henne. Det er heldigvis ikke sånn at hun er i mediebildet, så ved å slutte å sjekke instagram og slutte å lese denne tråden, så er hun faktisk ute av livet mitt for godt og det skal bli deilig.

Så takk for meg, its been a blast :P 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz

Tror ikke jeg heller orker mer av henne. Hun irriterer meg så fryktelig!! Hvem er det som tar bilde av kortterminalen når de betaler fks? Det må jo være fryktelig kleint både for henne og de som står bak kassa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, marizz skrev:

Tror ikke jeg heller orker mer av henne. Hun irriterer meg så fryktelig!! Hvem er det som tar bilde av kortterminalen når de betaler fks? Det må jo være fryktelig kleint både for henne og de som står bak kassa. 

For å ha noe av skryte av "se så mye jeg har handlet for, nå er dere nok grønn av misunnelse" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
2 minutter siden, smalls skrev:

For å ha noe av skryte av "se så mye jeg har handlet for, nå er dere nok grønn av misunnelse" 

Ja og kanskje "Se hvor rik jeg er da" 

Huff det er så pinlig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel ligger på 5 plass nå. Nå kommer hun garantert med noen sjokkerende overskrifter for å komme seg på 3 plass igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Isabel løyet om at Ariel ble kastet ut av Sophie Elise og at kjæresten hennes har vært utro? Eller hva er greia her :P

Og hvorfor reiser hun til Kristiansand pga en regnskapsfører? Vil anta at det finnes mange kompetente regnskapsførere i Oslo-området også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt målløs.

Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese.

Det er kvalmt, det. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk innpå instaen til der hun opererte seg. ALLE som operer seg der får jo lik nese? Helt prikk lik.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 20.4.2016 at 10.40, Kristanna skrev:

Har Isabel løyet om at Ariel ble kastet ut av Sophie Elise og at kjæresten hennes har vært utro? Eller hva er greia her :P

Og hvorfor reiser hun til Kristiansand pga en regnskapsfører? Vil anta at det finnes mange kompetente regnskapsførere i Oslo-området også..

I følge Ariel så løy hun, men jeg vet ikke hva som er sant eller ei. Tydelig hun ville såre Ariel ved å si typen er utro. Mind our own business.

Kan ikke skjønne hun enda ligger på 3 plass! Klikker folk seg fortsatt inn på bloggen? Hun fortjener ikke den plassen. Bloggen hennes er så dårlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg er helt målløs.

Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese.

Det er kvalmt, det. 

:overrasket:

Hva i...seriøst? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 20.4.2016 at 11.44, NumberSix skrev:

:overrasket:

Hva i...seriøst? 

Ikke sant. Viser hvor fuckings desperat han er. Motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mjauritz skrev:

Jeg er helt målløs.

Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese.

Det er kvalmt, det. 

Noe så horribelt :kvalm:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg er helt målløs.

Pierre bruker kompisen sin død som clickbait på snapchat. Først et bilde av kompisen og et tent lys også et bilde til hvor det står at man skal inn på bloggen å lese.

Det er kvalmt, det. 

Holy fuck! :hakeslepp::sjokk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...